ja zal ik doenquote:
Zulke shirts heb ik welquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik leen wel een overhemd van Kaneel en een grijns van Hep.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hier wil Ainsley knuffelen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:39 schreef supersof het volgende:
Prima toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind goed zo
Alleen niet te ver voorover leunen op de tafel tijdens poolen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Of juist wel. Rawr.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima toch.
beeld dat maar inquote:
Ik ookquote:
Hij lijkt eerst eng maar is eigenlijk heel aardig. Ik herken mijzelf enorm in hem.quote:
dan trek ik die wel wat naar benedenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima toch.
Ik had deze opmerking van Elan verwacht.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima toch.
Ze heeft hem toch al verleid?quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had deze opmerking van Elan verwacht.
doe niet zo vuzig tegen sofquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima toch.
Zo beledigend is dat nou ook weer niet, elan is namelijk een nasichef.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft hem toch al verleid?
[..]
Elan is meer een Thuisbezorgd-chefquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo beledigend is dat nou ook weer niet, elan is namelijk een nasichef.
Alleen laat hij zijn nasi wel eens vallen.
Dat hoeft toch niet maar één keer?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft hem toch al verleid?
[..]
Dit is de eerste keer dat ik vuzig ben.quote:
Zijn er foto's van Elan zijn kunsten?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo beledigend is dat nou ook weer niet, elan is namelijk een nasichef.
Alleen laat hij zijn nasi wel eens vallen.
Tuurlijk wel. Een man hoef je maar 1 keer te verleiden. Daarna doet hij alles wat je wil.quote:
Ik wist niet dat jij zo`n mak lammetje wasquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Een man hoef je maar 1 keer te verleiden. Daarna doet hij alles wat je wil.
Niet op die manier verleiden. Maar af en toe iets ondeugends van jezelf laten zien, ook binnen de relatie, houdt het wel leuk. Lijkt me niets om als de buit binnen is dan maar meteen in joggingbroek op de bank te gaan zitten. Want "hij doet nu toch alles wat ik wil".quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Een man hoef je maar 1 keer te verleiden. Daarna doet hij alles wat je wil.
Kut-UIquote:
Ik enorm.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij zo`n mak lammetje was
"Iets ondeugends van jezelf laten zien."quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet op die manier verleiden. Maar af en toe iets ondeugends van jezelf laten zien, ook binnen de relatie, houdt het wel leuk. Lijkt me niets om als de buit binnen is dan maar meteen in joggingbroek op de bank te gaan zitten. Want "hij doet nu toch alles wat ik wil".
Je moet het spannend blijven houden, dat is de kunst.
Niet haten op Lugia.quote:
Ik wist niet hoe ik het moest omschrijven. Maar het was niet zo fout bedoeld.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik enorm.
[..]
"Iets ondeugends van jezelf laten zien."
Dit klinkt zo fout.Arme Sof
Stiekem extra veel sambal door de nasi doen lijkt mij wel ondeugendquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik enorm.
[..]
"Iets ondeugends van jezelf laten zien."
Dit klinkt zo fout.Arme Sof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |