Walgelijk ditquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Hep wint altijd. Maar de jury is corrupt.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jullie wonen ook zo ver weg![]()
Kaneel vindt knuffelen vies.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dat jij zou moeten winnen.
Een tweede plaats mag ook gevierd worden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ondanks mijn rawr was het niet de bedoeling een bedreiging te vormen in deze begeerde verkiezing.
Dank jequote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dat jij zou moeten winnen.
Is het? :$quote:
In Groningen zijn we al tevreden met een Europa League plek.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een tweede plaats mag ook gevierd worden.
Aldus een Feyenoorder.
als je het allebei heel druk hebt met studie en andere dingen, dan ga je gewoon snel thuis hangen en niks doenquote:
Op mijn boek draagt hij gewoon een overhemd.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uiteraard, dus misschien kan je alvast beginnen op internet te zoeken naar Ainsley pakjes.
Nooit. Knuffelen is heilig.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je
Je steun wordt gewaardeerd.
[..]
Is het? :$
Of verwar je knuffelen met seks?
Wel een uniek overhemd.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Op mijn boek draagt hij gewoon een overhemd.
[..]
Nooit. Knuffelen is heilig.
Ik leen wel een overhemd van Kaneel en een grijns van Hep.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel een uniek overhemd.
[ afbeelding ]
En een mooie grijns
Met de juiste persoon.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met de juiste persoon.
Anderen geven je een etterend oog
Is dat aan te raden ja?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind goed zoOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Dat hoofd.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hier wil Ainsley knuffelen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hier wil Ainsley knuffelen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:39 schreef supersof het volgende:
en nu het colaflesje op je hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind goed zo![]()
![]()
Ziet er prima uit hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind goed zo
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
mooi tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind goed zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |