Sof gaat straks helemaal los op de pooltafel.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wist niet hoe ik het moest omschrijven. Maar het was niet zo fout bedoeld.
Deed mijn broertje een keer bij Chicken Tonight. Pot sambal erin of zo. Jezus wat heet. Je proefde niets anders meer dan hitte.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stiekem extra veel sambal door de nasi doen lijkt mij wel ondeugend![]()
Ze denken dat je je mannetje niet staat :squote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:54 schreef supersof het volgende:
hoezo ben ik arme sof als jullie het over zulke dingen hebben ;s
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:54 schreef supersof het volgende:
Mewtwo ik kies jouquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik counter je met een ho-oh
Voor mij niet. You go girl.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:54 schreef supersof het volgende:
Dat is het zekerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stiekem extra veel sambal door de nasi doen lijkt mij wel ondeugend![]()
het is dat ik geen UI's meer kan toevoegen anders had ik nu een rattataquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd met je rattata
oke dankjewel feraquote:
Nou nou nou wat een ondeugend joch.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Deed mijn broertje een keer bij Chicken Tonight. Pot sambal erin of zo. Jezus wat heet. Je proefde niets anders meer dan hitte.
quote:
Mijn broertje is wel meer dan een ondeugend joch.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou nou nou wat een ondeugend joch.
Als ik wat sambal door mijn gerechten doe is dat heel weinig dus ik heb nog een hele pot staan.
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
VOlgens mij zien een hoop mensen je nog als de onschuldigheid zelve die wegrende als het over seksgingquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd met je rattata
bazen pokemon die rattataquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het is dat ik geen UI's meer kan toevoegen anders had ik nu een rattata
Dit, ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VOlgens mij zien een hoop mensen je nog als de onschuldigheid zelve die wegrende als het over seksging
Wat dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn broertje is wel meer dan een ondeugend joch.
Elan niet hoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VOlgens mij zien een hoop mensen je nog als de onschuldigheid zelve die wegrende als het over seksging
Mewtwo die Sierd heet, dan weet je dat hij krachtig is.quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
bazen pokemon die rattata
Een kutvent.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat dan?
[..]
Elan niet hoor.
[..]
Mewtwo die Sierd heet, dan weet je dat hij krachtig is.
Crystal.quote:
pechquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |