Ik gaf hem laatst wel een cake.quote:
O, dus dat doe ik fout.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee zo'n koek!
[ afbeelding ]
Welke van de twee?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu weet je het, doe het vooral tijdens het kerstdiner.
Ow, dan gewoon bij allebei, dan weet je zeker dat hij het onthoudt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Welke van de twee?
#gescheidenoudersleef
Beidequote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Welke van de twee?
#gescheidenoudersleef
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ow, dan gewoon bij allebei, dan weet je zeker dat hij het onthoudt.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beide
En filmen en dan kiezen wij de koek van het jaar.
Heb ik wel gemerkt ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[upd] Slet populairste scheldwoord onder jongeren
Elan
Updatequote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[upd] Slet populairste scheldwoord onder jongeren
Elan
Ik ben er nu pas. Wat was je vraag?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:19 schreef Fera het volgende:
Ik stel een (totaal niet vijandig gebrachte) vraag in een topic, wordt het gewoon genegeerd. Oké.
Niet dit topic. Maar er is een nieuw dieet topic of zo. Ik vroeg me af wat het verschil was tussen die en de reeks die al bestaat, want ik zie het niet zo. Inmiddels hebben al meerdere mensen gepost maar niemand die even reageert of zo. Volgens mij is dat echt een kliek.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben er nu pas. Wat was je vraag?
ìn een topic'' niet in dit topic dusquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben er nu pas. Wat was je vraag?
Jezusquote:
Strak van de cokequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |