abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146055249
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 22:35 schreef sp3c het volgende:

dat doet Tivoli, die moeten hem gewoon niet aan laten treden met zulke absurde eisen
Tivoli laat zich chanteren, dat is wat anders.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  Moderator dinsdag 28 oktober 2014 @ 22:39:41 #77
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_146055288
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 22:39 schreef DS4 het volgende:

[..]

Tivoli laat zich chanteren, dat is wat anders.
want het brand af als hij niet komt spelen?

van chantage is echt geen sprake hier
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 28 oktober 2014 @ 23:05:34 #79
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_146056699
fok!meet waarbij groenteknagers verboden zijn
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 23:14:50 #80
13456 AchJa
Shut up!!!
  Moderator dinsdag 28 oktober 2014 @ 23:16:07 #81
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_146057218
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 23:14 schreef AchJa het volgende:

[..]

fok!meat bedoel je?
ik zie de banner al voor me ^O^
pi_146058889
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 20:48 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Wat jij zegt valt echt op geen enkele wijze uit die tekst te halen.
Ik ben geen klaploper doch een creatief denker.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_146059250
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 17:26 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Tegenwoordig staat er volgens mij standaard een clausule in Morrissey's boekingscontract dat hij alleen ergens optreedt waar geen vlees wordt verkocht. Dat mag hij vragen, een zaal hoeft hem niet te boeken. Als ze dat wel doen moet er achteraf niet over gemierd worden vind ik.
Sowieso, mensen die op internet gaan stampvoeten over het feit dat er bij een concert waar ze zelf niet eens heengaan voor één keertje geen vlees verkocht wordt (en verder in de hele stad Utrecht wel) :') Mensen hun rechten worden echt op grove wijze geschonden ja.

Dit artikeltje is trouwens wel geschreven door een overdrijvende klapjosti die zijn feiten niet op een rij heeft.

Zo wordt er gesproken over Lokeren vorig jaar terwijl hij er in 2011 voor het laatst stond.
Er wordt gezegd dat Morrissey in Lokeren als eis gesteld zou hebben dat er geen vlees werd verkocht, terwijl het toentertijd een geste van de organisatie was om Morrissey naar Lokeren te lokken.
Daarnaast werd je niet door de politie gefouilleerd op worst :') maar mocht je geen etenswaren mee naar binnen nemen op het festival en werd eten aan de poort in beslag genomen. Dit gebeurt wel vaker omdat zo'n festival zelf horecaomzet wil maken, vorige maand zijn de koekjes in mijn tas nog in beslag genomen op een festival in Rotterdam.
Dat er rondom zijn optreden, in en rondom de zaal waar hij optreedt, geen vlees wordt verkocht, valt op zich nog te billijken. Maar in dit geval is het zo dat zijn invloed zelfs reikt tot andere evenementen, eerder op de dag, in hetzelfde gebouw. En dat vind ik complete waanzin.

Het gaat dus niet om de mensen die willens en wetens naar Morrissey gaan, het gaat om bezoekers én muzikanten bij andere concerten die toevallig ergens anders in dat gebouw plaatsvinden. Wat heeft Morrissey daarmee te maken? Helemaal niks.
pi_146059356
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 20:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, dat doe ik niet; dat doe ik wel.
Sorry, ik zei het inderdaad verkeerd: je leest het wel, maar je begrijpt het niet.

Voor de duidelijkheid: ik stipte dat onderste bericht nog even aan om duidelijk te maken met wat voor een radicaal persoon we hier van doen hebben: iemand die vleeseters met pedofielen gelijkstelt. Dat is een stukje duiding dat ik erbij zette om het fanatisme (of zeg maar gerust extremisme) van Morrissey rondom vegetarisch voedsel aan te geven.

Het concertbezoek gaat verder alleen om een vleesverbod; de hele dag, overal in het gebouw. Iets waar dus ook muzikanten en bezoekers van andere concerten ongevraagd last van hebben.
pi_146059441
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 22:35 schreef AchJa het volgende:
Kom, allemaal zijn muziek downloaden, dat zal hem leren!
Ik heb nog een cd van The Smiths en een cd-single van Morrisey in de kast liggen. Ik overweeg serieus om ze in de prullenbak te smijten. Ik hoef geen muziek meer van dit misbaksel in huis.
pi_146059969
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 00:12 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Sorry, ik zei het inderdaad verkeerd: je leest het wel, maar je begrijpt het niet.

Voor de duidelijkheid: ik stipte dat onderste bericht nog even aan om duidelijk te maken met wat voor een radicaal persoon we hier van doen hebben: iemand die vleeseters met pedofielen gelijkstelt. Dat is een stukje duiding dat ik erbij zette om het fanatisme (of zeg maar gerust extremisme) van Morrissey rondom vegetarisch voedsel aan te geven.

Het concertbezoek gaat verder alleen om een vleesverbod; de hele dag, overal in het gebouw. Iets waar dus ook muzikanten en bezoekers van andere concerten ongevraagd last van hebben.
Elfletterig, ik begrijp je prima, maak je geen zorgen.

Dat ik soms moeite heb met mensen met een lager intelligentieniveau, zul je me moeten vergeven.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_146060282
quote:
15s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 00:16 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik heb nog een cd van The Smiths en een cd-single van Morrisey in de kast liggen. Ik overweeg serieus om ze in de prullenbak te smijten. Ik hoef geen muziek meer van dit misbaksel in huis.
Nee man,

Toch veel leuker om het op te zetten bij een barbecuetje :P

Daarnaast is de muziek natuurlijk gewoon 8-)
  woensdag 29 oktober 2014 @ 00:54:49 #88
111528 Viajero
Who dares wins
pi_146060284
Ik vraag me toch ergens af hoe die andere muzikanten leven, als je niet even voor het concert snel naar een restaurant om de hoek kan gaan voor een lekkere steak/schnitzel/gehaktbal/wat dan ook.

Los daarvan, ik zou als muzikant gewoon een pepperoni pizza laten brengen als ik daar zin in heb, en de muzikanten die ik ken zouden zich hier ook niet veel van aantrekken en gewoon eten wat ze willen. Wel allerlei illegale drugs naar binnen smokkelen maar geen pizza? kom nou. Dit lijkt me vooral symbolisch.

Verder weet iedereen dat Morrissey zowel een populaire muzikant als een gestoorde vegetarier is, dus dat weet je las je hem boekt en dat weet je als hem gaat zien.

Maar ook andere bezoekers en muzikanten van andere concerten willen dwingen vind ik nogal extremistisch eerlijk gezegd. De overtreffende trap van diva.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_146060615
De enige keer dat ik van Morissey hoorde was van een Peruaanse ex die daar helemaal idolaat van was. Nu zie ik haar ook gelijk in een ander licht.

woensdag 29 oktober 2014 @ 01:19:00 #90
111528 Viajero
Who dares wins
pi_146060801
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 01:10 schreef El_Matador het volgende:
De enige keer dat ik van Morissey hoorde was van een Peruaanse ex die daar helemaal idolaat van was. Nu zie ik haar ook gelijk in een ander licht.
Ik ken hem eigenlijk vooral via vrienden in Buenos Aires. En ik woon in Engeland.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 01:32:55 #91
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_146061001
Zo erg is een dagje zonder lijken te eten toch niet? :')

Eet je de volgende dag weer een vers lijk, even een dag vegetariër zijn is zelfs goed voor je lichaam. Hij zegt niet dat je permanent vegetarier moet zijn.
pi_146061119
quote:
10s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 01:32 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Hij zegt niet dat je permanent vegetarier moet zijn.
Wat 'ie zelf doet moet 'ie zelf weten - maar ga anderen er niet mee lastig vallen.
Heb medelijden met z'n kat..
pi_146061174
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 00:12 schreef Elfletterig het volgende:

Voor de duidelijkheid: ik stipte dat onderste bericht nog even aan om duidelijk te maken met wat voor een radicaal persoon we hier van doen hebben: iemand die vleeseters met pedofielen gelijkstelt.
Die vergelijking is een beetje lullig.. niet alle pedofielen zijn verkrachters
pi_146061415
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 01:47 schreef Casiotone het volgende:

[..]

Die vergelijking is een beetje lullig.. niet alle pedofielen zijn verkrachters
En niet alle pedo's eten vlees!! :')
  Moderator woensdag 29 oktober 2014 @ 05:22:30 #95
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_146061598
radicaal ook nog _O-
nog even en hij hoort bij al qaida :')

hij heeft gewoon een afspraak gemaakt mer Tivoli, die vonden het blijkbaar wel prima want anders waren ze er niet mee akkoord gegaan

zijn er uberhaupt klachten over geweest?
pi_146061649
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 05:22 schreef sp3c het volgende:

zijn er uberhaupt klachten over geweest?
Lees jij de topics uberhaupt?

tip; Frans Liszt.

pi_146061665
Vrije marktwerking in optima forma. :D
Dat moet de rechtse Fokkertjes toch als muziek in de oren klinken.
pi_146061699
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_146061703
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 23:05 schreef sp3c het volgende:
fok!meet waarbij groenteknagers verboden zijn
Met een uitzondering voor eters van vleestomaten dan toch wel?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_146061751
quote:
6s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 06:21 schreef Treinhomo het volgende:
Vrije marktwerking in optima forma. :D
Dat moet de rechtse Fokkertjes toch als muziek in de oren klinken.
Morrisey is inderdaad met Tivoli een contract aangegaan, waarmee beide partijen instemden. Daarnaast zijn potentiele bezoekers van het concert van Morrisey vrij om te bepalen of ze een kaartje kopen of niet. Vrije markt.

Van de andere kant legt Morrisey hier iets aan zijn publiek op, wat toch minstens een wenkbrouwfronsing op zou moeten leveren. Het is een hellend vlak, maar wat als Morrisey had gevraagd om alleen naakte toeschouwers te zien? Of mensen had verplicht om wiet te roken?

Er zit een dwang-component in het contract dat iedere vrijemarkt-denker tegen de borst stuit.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')