Tivoli laat zich chanteren, dat is wat anders.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:35 schreef sp3c het volgende:
dat doet Tivoli, die moeten hem gewoon niet aan laten treden met zulke absurde eisen
want het brand af als hij niet komt spelen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:39 schreef DS4 het volgende:
[..]
Tivoli laat zich chanteren, dat is wat anders.
fok!meat bedoel je?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:05 schreef sp3c het volgende:
fok!meet waarbij groenteknagers verboden zijn
ik zie de banner al voor mequote:
Ik ben geen klaploper doch een creatief denker.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:48 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Wat jij zegt valt echt op geen enkele wijze uit die tekst te halen.
Dat er rondom zijn optreden, in en rondom de zaal waar hij optreedt, geen vlees wordt verkocht, valt op zich nog te billijken. Maar in dit geval is het zo dat zijn invloed zelfs reikt tot andere evenementen, eerder op de dag, in hetzelfde gebouw. En dat vind ik complete waanzin.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:26 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Tegenwoordig staat er volgens mij standaard een clausule in Morrissey's boekingscontract dat hij alleen ergens optreedt waar geen vlees wordt verkocht. Dat mag hij vragen, een zaal hoeft hem niet te boeken. Als ze dat wel doen moet er achteraf niet over gemierd worden vind ik.
Sowieso, mensen die op internet gaan stampvoeten over het feit dat er bij een concert waar ze zelf niet eens heengaan voor één keertje geen vlees verkocht wordt (en verder in de hele stad Utrecht wel)Mensen hun rechten worden echt op grove wijze geschonden ja.
Dit artikeltje is trouwens wel geschreven door een overdrijvende klapjosti die zijn feiten niet op een rij heeft.
Zo wordt er gesproken over Lokeren vorig jaar terwijl hij er in 2011 voor het laatst stond.
Er wordt gezegd dat Morrissey in Lokeren als eis gesteld zou hebben dat er geen vlees werd verkocht, terwijl het toentertijd een geste van de organisatie was om Morrissey naar Lokeren te lokken.
Daarnaast werd je niet door de politie gefouilleerd op worstmaar mocht je geen etenswaren mee naar binnen nemen op het festival en werd eten aan de poort in beslag genomen. Dit gebeurt wel vaker omdat zo'n festival zelf horecaomzet wil maken, vorige maand zijn de koekjes in mijn tas nog in beslag genomen op een festival in Rotterdam.
Sorry, ik zei het inderdaad verkeerd: je leest het wel, maar je begrijpt het niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet; dat doe ik wel.
Ik heb nog een cd van The Smiths en een cd-single van Morrisey in de kast liggen. Ik overweeg serieus om ze in de prullenbak te smijten. Ik hoef geen muziek meer van dit misbaksel in huis.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:35 schreef AchJa het volgende:
Kom, allemaal zijn muziek downloaden, dat zal hem leren!
Elfletterig, ik begrijp je prima, maak je geen zorgen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sorry, ik zei het inderdaad verkeerd: je leest het wel, maar je begrijpt het niet.
Voor de duidelijkheid: ik stipte dat onderste bericht nog even aan om duidelijk te maken met wat voor een radicaal persoon we hier van doen hebben: iemand die vleeseters met pedofielen gelijkstelt. Dat is een stukje duiding dat ik erbij zette om het fanatisme (of zeg maar gerust extremisme) van Morrissey rondom vegetarisch voedsel aan te geven.
Het concertbezoek gaat verder alleen om een vleesverbod; de hele dag, overal in het gebouw. Iets waar dus ook muzikanten en bezoekers van andere concerten ongevraagd last van hebben.
Nee man,quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb nog een cd van The Smiths en een cd-single van Morrisey in de kast liggen. Ik overweeg serieus om ze in de prullenbak te smijten. Ik hoef geen muziek meer van dit misbaksel in huis.
Ik ken hem eigenlijk vooral via vrienden in Buenos Aires. En ik woon in Engeland.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:10 schreef El_Matador het volgende:
De enige keer dat ik van Morissey hoorde was van een Peruaanse ex die daar helemaal idolaat van was. Nu zie ik haar ook gelijk in een ander licht.
Wat 'ie zelf doet moet 'ie zelf weten - maar ga anderen er niet mee lastig vallen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:32 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Hij zegt niet dat je permanent vegetarier moet zijn.
Die vergelijking is een beetje lullig.. niet alle pedofielen zijn verkrachtersquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
Voor de duidelijkheid: ik stipte dat onderste bericht nog even aan om duidelijk te maken met wat voor een radicaal persoon we hier van doen hebben: iemand die vleeseters met pedofielen gelijkstelt.
En niet alle pedo's eten vlees!!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:47 schreef Casiotone het volgende:
[..]
Die vergelijking is een beetje lullig.. niet alle pedofielen zijn verkrachters
Lees jij de topics uberhaupt?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 05:22 schreef sp3c het volgende:
zijn er uberhaupt klachten over geweest?
Met een uitzondering voor eters van vleestomaten dan toch wel?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:05 schreef sp3c het volgende:
fok!meet waarbij groenteknagers verboden zijn
Morrisey is inderdaad met Tivoli een contract aangegaan, waarmee beide partijen instemden. Daarnaast zijn potentiele bezoekers van het concert van Morrisey vrij om te bepalen of ze een kaartje kopen of niet. Vrije markt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 06:21 schreef Treinhomo het volgende:
Vrije marktwerking in optima forma.
Dat moet de rechtse Fokkertjes toch als muziek in de oren klinken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |