SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Pijn toedienen bij een hond is nooit terecht.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elektrische band. En terecht als je ziet hoever sommige van die honden heen zijn.
Het schokkendste aan heel die show vind ik nog wel dat het bijzonder lijkt om je hond uit te laten in Amerika en een lopende band als 'normaal' alternatief wordt gezien
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was zoals dit, maar dan voor heel veel rassen.
[ afbeelding ]
Mijn vader heeft de vorige hond een keer over de bank gegooid toen hij op kabels van de computer aan het knagen wasquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Pijn toedienen bij een hond is nooit terecht.
Lieve hond zou aaienquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was zoals dit, maar dan voor heel veel rassen.
[ afbeelding ]
Awww.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn vader heeft de vorige hond een keer over de bank gegooid toen hij op kabels van de computer aan het knagen was
Die heeft mijn pa ookquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:15 schreef Fok-it het volgende:
LB ik ben je op dit moment aan het eten
Nicequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die heeft mijn pa ook
Superfijn voor macrofotografie
Leuke lens
Ben ik lekker xdxdxdquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:15 schreef Fok-it het volgende:
Iewl, dit is de SEX SC nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:15 schreef Fok-it het volgende:
Foodgasmquote:
Maar ik wil een zoomquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:16 schreef rodevlekjes het volgende:
[..]
Lel, leg dan een paar tientjes bij en koop een Sigma 30mm f/1.4
Logisch. Ik zou er ook bang van worden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft daarna nooit meer aan kabels geknaagd
Omdat ik geen andere zoomlens hebquote:
Oh normaal is ie 300+ goede deal dusquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Omdat ik geen andere zoomlens heb![]()
Heb hem trouwens voor 150 eu gekocht, is niet zoveel.
Je hebt helemaal geen zoom lenzen nodig manquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Omdat ik geen andere zoomlens heb![]()
Heb hem trouwens voor 150 eu gekocht, is niet zoveel.
Ja precies.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh normaal is ie 300+ goede deal dus
Gewoon bokeh shots, jatogquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:21 schreef rodevlekjes het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen zoom lenzen nodig man![]()
Maar voor 150 is het inderdaad een super goede deal
Portfolio site?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja precies.
Ik heb ook alleen een kitlens als zoomlens dus ja
Ik heb alleen paar foto's op Flickrquote:
Koop anders een Canon 50mm f1.8. Superhendig om in je arsenaal te hebben en nieuw een kleine 100 pleuroquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja precies.
Ik heb ook alleen een kitlens als zoomlens dus ja
Shoot!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb alleen paar foto's op Flickr
beter gewoon iphone voor fotos makenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Koop anders een Canon 50mm f1.8. Superhendig om in je arsenaal te hebben en nieuw een kleine 100 pleuro
yoloquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:22 schreef supersof het volgende:
vandaag sinds een week weer make-up op gedaan
DM je welquote:
wat zei hij aan de telefoonquote:
van wat?quote:
Heb ik, prachtlensquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Koop anders een Canon 50mm f1.8. Superhendig om in je arsenaal te hebben en nieuw een kleine 100 pleuro
je psycholoogquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beter gewoon iphone voor fotos maken
Ik wil ook een dslrquote:
waarom moet je elke dag meldenquote:
Goeie manier om nieuwe buren te leren kennenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had de deur achter me dicht gegooid zonder sleutel
want je geeft je nieuwe buren gelijk de sleutelquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goeie manier om nieuwe buren te leren kennen
yosemite ken ik alleen van het National Park in Amerika dus je zal vast wat anders bedoelenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:24 schreef supersof het volgende:
yosemite is wel leuk maar vind het niet een verbetering ofzo jullie wel?
gewoon bij achterburen opgehaald. hun zijn enige die ik sleutel vertrouwdquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goeie manier om nieuwe buren te leren kennen
ik sliep in een tent in yosemitequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:24 schreef supersof het volgende:
coolquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik sliep in een tent in yosemite
That's correct. Wel lezen als het goed isquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:24 schreef rodevlekjes het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat ik als nieuw lid nog niet kan DM'en, klopt dat?
Wel. Notification centre is een stuk beter. Ziet er beter uit en spotlight is echt tof geworden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:24 schreef supersof het volgende:
Je staat op alle foto's wazig die liesje had gemaaktquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben ook weleens gefotografeerd met LB haar fototoestel:@:@
Jup, de nieuwe OS X die er naar vernoemd isquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
yosemite ken ik alleen van het National Park in Amerika dus je zal vast wat anders bedoelen
klopt, maar daarom kon ik op je eerste dm niet reagerenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
That's correct. Wel lezen als het goed is
Fuck alles en iedereen tochquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil ook een dslr
Maar ik wil ook huur en eten betalen, jammer dan
gewoon voedselbankquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil ook een dslr
Doet mijn mystieke uitstraling goed.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je staat op alle foto's wazig die liesje had gemaakt
Dat wist ikquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:27 schreef rodevlekjes het volgende:
[..]
klopt, maar daarom kon ik op je eerste dm niet reageren
berichtencentrum heb ik uit staan, spotlight gebruik ik nooit, safari is nog steeds sloom.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wel. Notification centre is een stuk beter. Ziet er beter uit en spotlight is echt tof geworden.
Safari is nu een stuk sneller
Grootste verandering is het hele continuinity gedoe, met handoff enzo voor je iPhone, maar die heb ik niet
I-macsquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup, de nieuwe OS X die er naar vernoemd is
wat?quote:
chrome op android ookquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Safari gebruikt echt debiel veel data op iphone trouwens.
verwachte reactie: terechte klacht inso
Bitch, wat haat jequote:
Offe Macbook bedoel ikquote:
Gast, een goeie DSLR heb je al v/a 50 euro (Nikon D70(s)). Je moet sowieso gewoon altijd 2ehands kopen, dan kost een goede camera je echt niet meer dan 100 euro...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil ook een dslr
Kut laptops. Veel te duur en je kan er totaal niet op werkenquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kut laptops. Veel te duur en je kan er totaal niet op werken
is de ouderdom sofjequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:30 schreef supersof het volgende:
gvd hoofdpijn door die overlaad aan M&M's
kan niet eens meer snoep eten in de hoeveelheden dat ik vorig jaar deed
Jaaaaaaaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:29 schreef supersof het volgende:
lb heb je zin in lollipop
ik wel
hopelijk heb ik het snel op mijnnexus
1. Waarom? Zijn nu ook plugins voor te krijgen, vet hendig. Al mijn roosters er makkelijk in enzo/quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:28 schreef supersof het volgende:
[..]
berichtencentrum heb ik uit staan, spotlight gebruik ik nooit, safari is nog steeds sloom.
ja, of maandelijks feestje, maar ik denk beide. echt kut. maar eet sowieso minder snoep de laatste tijdquote:
Vind ik niet. Vooral internet is kutquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:30 schreef supersof het volgende:
[..]mac is juist makkelijker dan windows gek
Hatersquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:29 schreef supersof het volgende:
ik wel
een watquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jaaaaaaa
Ik heb ook Google Inbox invite gekregen
gelukkig redde die laatste zin deze postquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:29 schreef supersof het volgende:
ik wel
Ik zal het eens onthouden. Mijn pa heeft een D7000, machtig mooi spulquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:30 schreef rodevlekjes het volgende:
[..]
Gast, een goeie DSLR heb je al v/a 50 euro (Nikon D70(s)). Je moet sowieso gewoon altijd 2ehands kopen, dan kost een goede camera je echt niet meer dan 100 euro...
Snoep is slecht voor je.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, of maandelijks feestje, maar ik denk beide. echt kut. maar eet sowieso minder snoep de laatste tijd
ik heb net een minuut na moeten denken welk maandelijks feestje.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, of maandelijks feestje, maar ik denk beide. echt kut. maar eet sowieso minder snoep de laatste tijd
1. omdat de enige notificatie die ik krijg fb chat is en ik die altijd aan het staan dus ik hoor sowieso wel dat ik een bericht heb of hoor het door mijn telefoon.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
1. Waarom? Zijn nu ook plugins voor te krijgen, vet hendig. Al mijn roosters er makkelijk in enzo/
2. Oh ik wel
3. Dan doe je iets fout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |