Daar was ik nog nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen als die lui glashard tegen je staan te liegen
Dat wijf kreeg hem geeneens in de versnelling en van de handrem toen ze weg wilde rijden
Dat is meer een klusje voor Albertoquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:54 schreef Yreal het volgende:
Als ze iets moeten checken in dat filmpje, is of die meid geen slachtoffer is van loverboy praktijken
Die meid is gewoon een golddiggerquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:54 schreef Yreal het volgende:
Als ze iets moeten checken in dat filmpje, is of die meid geen slachtoffer is van loverboy praktijken
Beetje een flopshow zondagquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is meer een klusje voor Alberto
ah jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:42 schreef Ties02 het volgende:
Trouwens Paxcon in de voorbereidingsfase is poging tot uitlokking (46a Sr) ook nog mogelijk he maar dan heb je vaak samenloop
Ja dat wilde ik nog weten, is er bij dat soort samenloop altijd voorrang voor 46a Sr (want hoger strafmaximum) of zijn er ook situaties denkbaar waar de strafbare deelneming hoger uitvaltquote:
Ga je hem morgen maken?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:47 schreef Etsu het volgende:
Al ben ik met een 6 ook tevreden, al m'n tijd ging op naar erf.
voor zover ik weet altijd 46aquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik nog weten, is er bij dat soort samenloop altijd voorrang voor 46a Sr (want hoger strafmaximum) of zijn er ook situaties denkbaar waar de strafbare deelneming hoger uitvalt
Als je dat de avond van tevoren nog niet weet wordt het niks natuurlijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:28 schreef Ties02 het volgende:
Pax wat zijn nou de vereisten voor 46a Sr? Is het enige waar ik nog niet echt een schema'tje van heb..
Wat ik tot nu toe uit de antwoorden haal is:
- misdrijf
- bewegen / pogen te bewegen
- wettelijk uitlokkingsmiddel
- geen begin van de uitvoering
Ik neem aan dat hier ook dubbel opzet vereist is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |