Misschien wist hij het niet en leest hij hier meequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:12 schreef Ties02 het volgende:
Ah kijk, net als ik er zelf uit ben een mailtje terug
HAHAquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien wist hij het niet en leest hij hier mee
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien wist hij het niet en leest hij hier mee
Poging tot deelneming is niet strafbaarquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:18 schreef Etsu het volgende:
Wat wordt precies bedoeld met poging tot deelneming? Als de dader probeert een ander te betrekken tot het plegen van het delict maar het niet lukt?
Vertelquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:19 schreef Tchock het volgende:
Ik voel je Ties. Ik moet ook een fucking eng telefoontje plegen eigenlijk.
Je gaat het uitmaken met Crack?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:19 schreef Tchock het volgende:
Ik voel je Ties. Ik moet ook een fucking eng telefoontje plegen eigenlijk.
Ik vind het een beetje vaag begrip.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Poging tot deelneming is niet strafbaar
oh wacht
poging tot medeplichtigheid bedoel ik
dus ik denk dat je gelijk hebt
Details zeg ik liever niet maar heel kort gezegd moet ik een professional die ik eeuwen geleden een keer ontmoet heb om een totaal onrealistische gunst vragen. En ik heb zijn telefoonnummer uit een e-mail.quote:
poging tot uitlokking kan ook hequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Poging tot deelneming is niet strafbaar
oh wacht
poging tot medeplichtigheid bedoel ik
dus ik denk dat je gelijk hebt
ohja, poging tot deelneming is niet strafbaar behalve poging tot uitlokking, dat was mquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
poging tot uitlokking kan ook he
46a Sr
Enige onderwerp dat ik nog moet doornemen voor morgen en dan ben ik er klaar veur
Medeplichtigheid aan een poging tot uitlokking kan ookquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
poging tot uitlokking kan ook he
46a Sr
Enige onderwerp dat ik nog moet doornemen voor morgen en dan ben ik er klaar veur
Met meerdere mensen iemand iets proberen te laten doen en falenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Medeplichtigheid aan een poging tot uitlokking kan ook
Wat een amateur zeg, tering.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:39 schreef Ties02 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_wegmisbruikers.html2500 euro contant bij je hebben, gehuurde auto, je chick voor de boete op laten draaien
man man man
Ohja, zag het eergisterquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:39 schreef Ties02 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_wegmisbruikers.html2500 euro contant bij je hebben, gehuurde auto, je chick voor de boete op laten draaien
man man man
Wat een horkerige agent hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:39 schreef Ties02 het volgende:
man man man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |