SPOILER: GymchickregelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Champy op 29-10-2014 18:47:50 ]Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Hebben al die turkse chicks toch ook?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:17 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Beetje manly face die chick
Nie alle wel goeie benenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:20 schreef Champy het volgende:
[..]
Hebben al die turkse chicks toch ook?
Got itquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:43 schreef Verbosity het volgende:
[..]
When compared to Casein Protein, whey shows higher levels of serum BCAAs and muscle protein synthesis at the same dose for the 1-6 hours following exercise and drastically elevated levels of muscle protein synthesis at both rest and post exercise when measured within an hour. This is hypothesized to be due to a combination of digestion speed and Leucine levels, which appear to spike much more rapidly than casein protein despite no differences in overall exposure (as assessed by AUC).
Despite this increased Cmax of amino acids and higher peak of protein synthesis, studies are highly mixed when comparing whey against casein. Whey appears to effectively increase protein synthesis more in older individuals compared to casein, while in youth casein seems to cause slightly more overall nitrogen retention on the body.
At least one study notes the most benefit with a combination, although this study used 40g whey to 8g casein (somewhat reverse of the ratio found in Milk).
P.s. Daarnaast pieken zowel whey als casseine op hetzelfde moment(na 1 uur). Echter is de piek hoger bij whey.
Ehquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:50 schreef Awesome_ het volgende:
Ik gebruik altijd als ezelsbruggetje dat ik gwn de enige Nederlander ben hier.
Ondertussen op het scherm bij Awesome_quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:50 schreef Awesome_ het volgende:
Ik gebruik altijd als ezelsbruggetje dat ik gwn de enige Nederlander ben hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik wel meevallen. Niet super aantrekkelijk, maar ook helemaal niet lelijk. Eerder "gewoon" imo.quote:
Goede observatie.quote:
Ik zou mezelf wel over haar tieten heen willen afkankeren. Haha snapje.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:04 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zou mijn hond er nog van af kankeren, wat een gedrocht.
haha idd. een Gerda, of een Tonia. Of nee, Willemieke of Annelies denk dat ze zo heet.quote:
Greeeeeeetaaaa, Jantienquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:11 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha idd. een Gerda, of een Tonia. Of nee, Willemieke of Annelies denk dat ze zo heet.
Eucalipta zou ik d'r ook nog wel geven
Daarmee bedoel ik dat ik graag met mijn pieleman over haar pretzakken zou ejaculeren.quote:
Of je stikt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat zijn toch geen pretzakken meer man. Als ze je aan het berijden is en ze leunt voorover, slaat ze je ko.
Kun je op eentje sabbelen en een beetje met je hand petsen op die ander.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat zijn toch geen pretzakken meer man. Als ze je aan het berijden is en ze leunt voorover, slaat ze je ko.
tfw grootste 75b was. Kan dus niet spreken uit ervaring.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:17 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kun je op eentje sabbelen en een beetje met je hand petsen op die ander.
Ekte mannen weten. Hey McSapstengel.
quote:
hahaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:37 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]Mijn moeder kneep altijd hard in m'n arm als ik zo irritant deed.
Zeg Ray ben jij eigenlijk als kind in een ketel met volle melk gevallen ?
Ik denk dat je de enige bent die naar die kop gekeken heeft.quote:
Blijft leuk om naar te kijken, IMHO.quote:
ja heel kort, had eerst een kwartier naar die uiers zitten starenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik denk dat je de enige bent die naar die kop gekeken heeft.
Ik bewaar m'n tieten voor speciale gelegenheden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Blijft leuk om naar te kijken, IMHO.
En ander post je zelf toch wat beters (als in: die van jezelf).
Ik vind dit wel een speciale gelegenheid, eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik bewaar m'n tieten voor speciale gelegenheden.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een speciale gelegenheid, eigenlijk.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als in "die zou mij wel mogen trekken"?quote:
Ik post wel een keer wat huid in S&G, als ik een egoboost nodig heb.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
" bootcamp, zaktraining, running, fitness en functional training"quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:29 schreef Eleiko het volgende:
Nieuwe gym in Amsterdam per 1-1-2015, ruimte ziet er goed uit (ik hou wel van die sheddaken en veel daglicht), alleen even afwachten of er voldoende te doen is voor BB-ers.
http://www.arieboomsma.nl(...)k-een-eigen-gym-4813
Geen idee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
" bootcamp, zaktraining, running, fitness en functional training"
Wat is zaktraining? Mag je dan de zak van Arie trainen?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
" bootcamp, zaktraining, running, fitness en functional training"
Wat is zaktraining? Mag je dan de zak van Arie trainen?
6quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:50 schreef Weissman het volgende:
Nu het toch daar over gaat, weet iemand nog fatsoenlijke gym in Rotterdam (Zuid)?
Voorlopig lijkt Fitness Centrum Noord de beste optie. Voor de rest zijn er 6 fit 4 free vestigingen. Doen we dus niet. basic fit heeft geen squatrack. hardcore-gym in ijsselmonde is te klein/krap. anytime fitness 24/7 open heeft ook geen squatrack en is erg beperkt qua kracht apparatuur.
Wel triest dat je in een stad met meer dan 600.000 inwoners niet meer dan 1 fatsoenlijke gym hebt![]()
wat een poverty
Dit ja. Echt: zo moeilijk is het niet. Ja, het kost wat geld, maar ik denk dat er genoeg mensen 40-50 euro/maand over hebben voor een echt goede gym waar gewoon alles is en kan en die 7 dagen 7:00 - 23:00 open is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:54 schreef Awesome_ het volgende:
Sowieso bouw ik later nog een echte gym voor de echte eckte.
Is goed brah, ben ik je fitnismodel welquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:54 schreef Awesome_ het volgende:
Sowieso bouw ik later nog een echte gym voor de echte eckte.
Veel alternatieven zijn er niet, vriendquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:00 schreef Ethanolic het volgende:
Fitnesscentrum Noord is wel goed idd alleen kaolo klein
En 40/55 euro p/mquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:00 schreef Ethanolic het volgende:
Fitnesscentrum Noord is wel goed idd alleen kaolo klein
dafuq, zie het nu ookquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:04 schreef Ethanolic het volgende:
Ik trainde bij Noord toen JB nog in Haarlem woonde, was echt wel prima. Alleen die openingstijden in het weekend
Jammer klokov. Die afbeeldingen worden at random uitgekozen als je een submenu aanklikt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:05 schreef Klokov het volgende:
Hebben jullie al op 'krachttraining' gedrukt?
[ afbeelding ]
Ahh, ik zie hetquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:08 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Jammer klokov. Die afbeeldingen worden at random uitgekozen als je een submenu aanklikt.
Niet helemaal: Google ads kijkt naar de interesse. En aangezien er bij Klokkie >1000 kettlebell-cookies op zijn pc staan was de keuze snel gemaakt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:08 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Jammer klokov. Die afbeeldingen worden at random uitgekozen als je een submenu aanklikt.
je noemt de kettlebells niet. Heel goed. Lees je mee K.?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:41 schreef Eleiko het volgende:
Een goede sportschool, met dummbells t/m >50kg, squat racks, DL-platforms, rechte, incline en decline BP's en veel stangen en schijven plus daarnaast ook crossfit, Indian clubs, kettlebells, bulgarian bags en yoga zou niet verkeerd zijn.
Le-zen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
je noemt de kettlebells niet. Heel goed. Lees je mee K.?
Edit: ze staan er wel, hou oud was je ook nog maar Stinkie?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
je noemt de kettlebells niet. Heel goed. Lees je mee K.?
Je motor staat ook gewoon nog in de voortuin denk ik, gewoon ff goed kijkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:34 schreef stinkie het volgende:
Zodra iedereen deze faal vergeten is meld ik me weer
Hahhahhaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:35 schreef Champy het volgende:
[..]
Je motor staat ook gewoon nog in de voortuin denk ik, gewoon ff goed kijken
Gewoon knuppels die wat zwaarder zijn dan normaal.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:35 schreef Sapstengel het volgende:
Wat zijn Indian Clubs dan. Is dat iets met Benny Lava?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:35 schreef Champy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:35 schreef Champy het volgende:
[..]
http://www.lmgtfy.com/?q=Indian+clubsquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:35 schreef Sapstengel het volgende:
Wat zijn Indian Clubs dan. Is dat iets met Benny Lava?
En pec dec??quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:41 schreef Eleiko het volgende:
Een goede sportschool, met dummbells t/m >50kg, squat racks, DL-platforms, rechte, incline en decline BP's en veel stangen en schijven plus daarnaast ook crossfit, Indian clubs, kettlebells, bulgarian bags en yoga zou niet verkeerd zijn.
Oh die heb ik al. In mijn broekquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:36 schreef Klokov het volgende:
[..]
Gewoon knuppels die wat zwaarder zijn dan normaal.
Gewoon naar de afkomst vernoemdquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:39 schreef Weissman het volgende:
Klinkt wel beetje racistisch. Net zoals turkish get up.
Vond die van Champy toch sterkerquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh die heb ik al. In mijn broek
Haha snap je.
Jij bent toch die curvy moslima die hier al eens eeder gepost heeft, of niet?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik post wel een keer wat huid in S&G, als ik een egoboost nodig heb.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:34 schreef stinkie het volgende:
Zodra iedereen deze faal vergeten is meld ik me weer
Natuurlijk ook. Prima isolatie-oefening voor de borst.quote:
Dit. Waar denk je dat de Arnold press vandaan komt?quote:
Tisjeboi Yuri & Fanta-stickquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:09 schreef Weissman het volgende:
wie hier heeft wel eens besteld bij musclemeat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |