SPOILER: GymchickregelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Deuce92 op 26-10-2014 15:44:41 ]
Gelijk de hele gymclub dat fotoboek bekijken.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:49 schreef Dimachaerus het volgende:
Fotoboek van Mandarijntjes
man man man
die gozer is echt in elk vrouwelijk fobo te maken
en die reacties ookgvd zeg
is wss een fake profiel ook
Jij kijkt ook vriendquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:01 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gelijk de hele gymclub dat fotoboek bekijken.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:03 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik heb tenminste al contact gelegd.![]()
Niet alleen kijken.
Zeur niet, het heeft iig een kettlebell vast. Weliswaar zonder handvat, maar toch.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:32 schreef Klokov het volgende:
Je GYM chick plaatje doet het niet en de mascotte is geen man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klokovquote:
U mad? Als je je tijd nuttig zou besteden was je al 10 keer over een dergelijk meisje heen geweest.quote:
quote:Op 26-10-2014 17:12 schreef Mortaxx
Dima bracht mij hier
Daarom moet ik het maar mooi vinden?quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:09 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zeur niet, het heeft iig een kettlebell vast. Weliswaar zonder handvat, maar toch.
Vrouwen die gewichtheffen zijn gewoon sexy ja toch. Strong is the new skinnyquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:15 schreef Klokov het volgende:
[..]
Daarom moet ik het maar mooi vinden?
[ afbeelding ]
Dit dus.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:12 schreef Klokov het volgende:
[..]
U mad? Als je je tijd nuttig zou besteden was je al 10 keer over een dergelijk meisje heen geweest.
Ik dacht dat jouw criterium het vasthouden van een kettlebell was, vandaar.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:15 schreef Klokov het volgende:
[..]
Daarom moet ik het maar mooi vinden?
[ afbeelding ]
Hey Klokov.quote:
Hij is met wel meer laatquote:
As ifquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:50 schreef Deuce92 het volgende:
Gvd die mods in LIF, net als er tieten zouden kunnen komen.
haha, sta je ook open voor piemel progressie pics? no homoquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:51 schreef Sapstengel het volgende:
Mag ook wel in dm als je liever niet zo openbaar post O*
Haha precies ja. Wat een viezerik ook, die Sapstengel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha doe niet zo raar ik heb je piemel toch al lang gezienquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
haha, sta je ook open voor piemel progressie pics? no homo
Denk theezakjes met tepels.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:51 schreef Sapstengel het volgende:
Mag ook wel in dm als je liever niet zo openbaar post
Van PUA topic. Moet zo nog even een subtiele neg plaatsen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:27 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Van welk topic is dit weer een cross-over
quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Aardbeienthee zeker![]()
is toevallig mijn favoriet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahaha ik snap hemquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Haha ja niet echt melk maar iets anders
haha snap je
Haha, zaad.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Haha ja niet echt melk maar iets anders
haha snap je
Haha, plasser.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahaha ik snap hemmet een speciaal roerstaafje erbij
quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:32 schreef Montelly het volgende:
MARKETING HOE HET HOORT![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
kijk dit dan..
ok je kan me echt opvegen nu![]()
![]()
![]()
, zonder subs begrepen.
Hey Montelly, ben je Turk?quote:
Vind jou wel zo'n Curaçao typequote:Op zondag 26 oktober 2014 22:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Was niet op Tenerife, mattie. Maar was wel even lekker.
Daar zit je niet geheel verkeerd man. Ik ga ook altijd los op Cura beatz.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:46 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Vind jou wel zo'n Curaçao type
Ik moet echt iets doen met die gavequote:Op zondag 26 oktober 2014 22:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Daar zit je niet geheel verkeerd man. Ik ga ook altijd los op Cura beatz.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:07 schreef Sapstengel het volgende:
sicke before en after
wie zou gevenZou kapot trots op m'n dochter zijn als ik als vader getuige mocht zijn van zo'n drastische verandering. Wat een lef.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:07 schreef Sapstengel het volgende:
sicke before en after
wie zou gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Na de populaire zumbalessen en bootcamps, is nu Bodytec de nieuwste sporttrend in Nederland. Je krijgt in 20 minuten een volledige workout, die gelijk staat aan 3 uur krachttraining.
LOLquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:48 schreef Eleiko het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)_sport_op_man__.html
[..]
Telegraafquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:48 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hey Raymond, hoe was je sabbatical?quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
LOL
niet gekeken verder, ben allergisch voor dat mokkel
Doet me denken aan:quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:48 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nou direct morgen maar inschrijven dan met de dames. Klinkt goed maar ben wel bang dat we te gespierd worden want 3 uur krachttraining is wel erg lang.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:48 schreef Eleiko het volgende:
[..]
haha. prima.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:53 schreef Champy het volgende:
[..]
Telegraaf
[..]
Hey Raymond, hoe was je sabbatical?
haha inbe4 buurman die vraagt of je aan de anaboler zitquote:Op maandag 27 oktober 2014 11:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nou direct morgen maar inschrijven dan met de dames. Klinkt goed maar ben wel bang dat we te gespierd worden want 3 uur krachttraining is wel erg lang.
ik douw die plakkertjes erop, en 20 minuten later weg is je cellulitis. Ja toch.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:48 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Klint aardig serieus Rayquote:Op maandag 27 oktober 2014 11:04 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha. prima.
even wat tijd genomen om een aantal mensen opnieuw in te delen op m'n FOK! beoordelingsladder
(lees nooitmeerserieusnemen ladder)
Kan je het bestandje even doorsturen vriend, ben wel benieuwd.quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:04 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha. prima.
even wat tijd genomen om een aantal mensen opnieuw in te delen op m'n FOK! beoordelingsladder
(lees nooitmeerserieusnemen ladder)
lolquote:
haha. awesome_ is awesomequote:Op maandag 27 oktober 2014 12:29 schreef Awesome_ het volgende:
HALLO HALLO RAYMONDK ZIE JE MIJN POSTS NOG WEL HALLO HALLO
Gwn ff drinken toch. Om de prijs hoef je het niet te laten want die is relatief gezien slechts 50% hoger.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:59 schreef Awesome_ het volgende:
Pak gwn kwark zoals onze heer het bedoeld heeft. Caseine shake. pff. Interessantjes hier.
1 2 3 4 5 | Kwark vs Casseine Prijs: 0,69 34,90 Gewicht 500gr 2000gr Eiwitten 100/g: 9 82 Prijs/eiwit 0,0145 0,0213 |
maat, do you even probiotische culturen??quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:33 schreef Klokov het volgende:
[..]
Gwn ff drinken toch. Om de prijs hoef je het niet te laten want die is relatief gezien slechts 50% hoger.
[ code verwijderd ]
Elke dag een bakje vriend.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
maat, do you even probiotische culturen??
Waarom wel?quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:29 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
wrm doe je dan geen whey bestellen?
Ff downloaden deze:quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:43 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
voor de superieure whey/caseine blend? Best of both worlds? Plus whey is goedkoper.
quote:Mahe R., Roos N., Benamouzig R., Davin L., Luengo C., Ganon L.,Gausseres N., Rautureau J. and Tome D (1996). Gastrojejunal kinetics and the digestion of [15N]beta-lactoglobulin and casein in humans: the influence of the nature and quantity of the protein. Am J. Clin Nutr, 63, 546-552.
En dit is nadelig omdat?quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:02 schreef Klokov het volgende:
Geen whey en casein tegelijk innemen want dan kan je je whey niet snel opnemen doordat de casein ermee fuckt.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:27 schreef Awesome_ het volgende:
Zie nu pas dat we een woordgrapje in de tt hebben. Lekker douche
quote:
Dan is die gelijk aan en dus niet meer 'superieur'.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:43 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
voor de superieure whey/caseine blend? Best of both worlds? Plus whey is goedkoper.
Voor zover ik weet: BS. Heb meerdere malen gelezen dat whey/casseine mix beter is voor je herstel.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:02 schreef Klokov het volgende:
Geen whey en casein tegelijk innemen want dan kan je je whey niet snel opnemen doordat de casein ermee fuckt.
Goedenmoggel.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:27 schreef Awesome_ het volgende:
Zie nu pas dat we een woordgrapje in de tt hebben. Lekker douche
Wat raadt je me aan? Zal even kijken of ik kan vinden waar ik het weg heb.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:23 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Voor zover ik weet: BS. Heb meerdere malen gelezen dat whey/casseine mix beter is voor je herstel.
quote:Don't Take It All At Once
blender I know what you are thinking, "Why not just mix them together and get the best of both worlds?" Well, I am one step ahead of you. Casein has a unique property, in that ii coagulates in the stomach.12 This causes other proteins to be digested and absorbed much more slowly.
Have you ever tried to run through a vat of tar? It isn't easy by any means. You would be moving very slowly. Casein does the same thing to whey, and other proteins for that matter. Think of it as a sort of binding gel.
This simple little fact would nullify the biggest and most important attribute of whey. That is its ability to flood your system quickly with amino acid and stimulate protein synthesis.
Now before you ask, let me stop you - I already know what you are thinking. Perhaps it would be best to just slam whey protein drinks all day to keep your system swimming in amino acids, right? Wrong! It may seem counter-intuitive, but it would not keep protein synthesis rates up.2
Just having constantly high levels of amino acids or merely having a positive protein balance doesn't stimulate protein synthesis2,5,11 and doesn't lead to increases in muscle mass.18
Ben jij dat op die plaatje?quote:
Volgens mij heeft hij het met baard een stuk warmer.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:22 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
volgens mij wel een hete boy zonder die baard hoor.
kun jij anders niet wat foto's posten van je z8e abs?quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij het met baard een stuk warmer.
Haha ja tog laterz.
Turken, not even once (no offence drinky)quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:41 schreef Deuce92 het volgende:
GC / Turken op FOK! #1158 - Smoorverliefd.
Bijna net zo amusant als de LIF discussie enkele dagen geleden. Alleen gaat het hier over de Islam ipv vet.
Ik ben exclusief vriend, nom'sayin?quote:
Ben jij Liam Hemsworth?quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:53 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik ben exclusief vriend, nom'sayin?
Die mensen zijn daar echt fucked up johquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
Sowieso het volk in dat topic
Behalve Montelly, hij is onze gym bro.
Inb4 Klokov die dit in het Turken topic quote.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Die mensen zijn daar echt fucked up joh![]()
Net zoals in LIF/ dieetclup over mag fatties mag je niks negatiefs over de islam of turkije zeggen. Vooral dat eerste. Ze zijn ook makkelijk te trollen daar.Gemiddeld Gezamenlijk IQ is ook maar 15 ofzo
Is ook niks negatiefs over de Islam te zeggen man.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Net zoals in LIF/ dieetclup over fatties mag je niks negatiefs over de islam of turkije zeggen. Vooral dat eerste. Ze zijn ook makkelijk te trollen daar.Gemiddeld Gezamenlijk IQ is ook maar 15 ofzo
jij wordt het volgende slachtoffer van een zoutzuuraanval denk ikquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Net zoals in LIF/ dieetclup over fatties mag je niks negatiefs over de islam of turkije zeggen. Vooral dat eerste. Ze zijn ook makkelijk te trollen daar.Gemiddeld Gezamenlijk IQ is ook maar 15 ofzo
Excuse moi ma'amquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:56 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dat is Chris.
Get your facts straight
Hahhahaquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Inb4 Klokov die dit in het Turken topic quote.
Zou ik bij Weissman nooit doen, srs.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Inb4 Klokov die dit in het Turken topic quote.
Ik bedoelde te zeggen dat ik niemand over mijn vriendin heen laat gaanquote:
Je kent zeker elke personage uit GoT + voorgeschiedenis en alquote:
Je geeft geen antwoord op mijn vraagquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:01 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik bedoelde te zeggen dat ik niemand over mijn vriendin heen laat gaan
Jij hebt geen cuck fantasieën? (he weissmann)quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:01 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik bedoelde te zeggen dat ik niemand over mijn vriendin heen laat gaan
Nee, ik ben niet Liam Hemsworthquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:03 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Je kent zeker elke personage uit GoT + voorgeschiedenis en al
[..]
Je geeft geen antwoord op mijn vraag
Nee, jij wel?quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij hebt geen cuck fantasieën? (he weissmann)
Neequote:Op maandag 27 oktober 2014 20:05 schreef Klokov het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet Liam Hemsworth
[..]
Nee, jij wel?
Zou je MsMessy raken wanneer Weissman toekijkt?quote:
Nee, iemand die toekijkt lijkt me niet zo fijn. En iemand die al bezet is hoef ik ook niet.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:07 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zou je MsMessy raken wanneer Weissman toekijkt?
Zie het als een bezet toilet, zodra er niemand inzit kan de volgende weer. Haha ja tog, laters.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee, iemand die toekijkt lijkt me niet zo fijn. En iemand die al bezet is hoef ik ook niet.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:09 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zie het als een bezet toilet, zodra er niemand inzit kan de volgende weer. Haha ja tog, laters.
Much appreciated.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:01 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zou ik bij Weissman nooit doen, srs.
Gewoon een paar tranny's posten om het onderwerp te veranderen, dat werkt(e) hier ook altijd.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:27 schreef Deuce92 het volgende:
Nou dat topic is ook naar de klote. Gaat nu over makeup.
Zou wel knoflooksaus over morsen, haha snap je?quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:36 schreef Deuce92 het volgende:
Mooie Turkse meid.
[ afbeelding ]
Bedankt voor de tip, Klokov.
heerlijkquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:36 schreef Deuce92 het volgende:
Mooie Turkse meid.
[ afbeelding ]
Bedankt voor de tip, Klokov.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zou wel knoflooksaus over morsen, haha snap je?![]()
Ja lekker. En wat zouden jullie met haar plasser doen?quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:37 schreef Sapstengel het volgende:
Hmm lekker hoor zou haar vlees wel aan mn doner spiesje rijgen
snapje
haha doner jaquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:37 schreef Sapstengel het volgende:
Hmm lekker hoor zou haar vlees wel aan mn doner spiesje rijgen
snapje
quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
Ja lekker. En wat zouden jullie met haar plasser doen?
[ afbeelding ]
Haha hij heeft het over een penis, het mannelijk geslachtsdeel. Pienter kereltje.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
haha doner janiet echt doner kabap maar iets ander bedoel je toch
ik snap hem wel
quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:27 schreef Deuce92 het volgende:
Nou dat topic is ook naar de klote. Gaat nu over makeup.
thnx voor de tip xoquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:30 schreef Klokov het volgende:
[..]
Gewoon een paar tranny's posten om het onderwerp te veranderen, dat werkt(e) hier ook altijd.
A man needs to know.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:03 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Je kent zeker elke personage uit GoT + voorgeschiedenis en al
nou nouquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja echt niet normaal hè, en hij is zelf Turk. Zou ik niet pikken.quote:
nee ik ben nog nooit zo'n lange pener tegengekomenquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
hey klinkerbotsing kan jij dat ook?
ik kwam eigenlijk voor jou :$ wanneer krijg ik de rotterdamweissmantour?quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:52 schreef Weissman het volgende:
je word bedankt deuce, ik komen al die turken/koerden/allochtonische mensen hier naar toe
Maar je hebt die van mij ook nog niet gezien.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee ik ben nog nooit zo'n lange pener tegengekomen
quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
nee ik ben nog nooit zo'n lange pener tegengekomen
2 vliegen in 1 klapquote:ik kwam eigenlijk voor jou :$ wanneer krijg ik de rotterdamweissmantour?
Gewoon elkaar in waarde laten vriend. Multiculturele samenleving ja tog.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:52 schreef Weissman het volgende:
je word bedankt deuce, ik komen al die turken/koerden/allochtonische mensen hier naar toe
zijn we net van die fatties af
jij bent een wandelende lul ja, kan jij ook niks aan doen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar je hebt die van mij ook nog niet gezien.
Inb4 Deuce die zegt ik beat hem to it
oh spann0nd hoor nou moeten we doen dan he xoquote:
hey, zo praat je niet tegen Sap. Blijf maar thuis.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij bent een wandelende lul ja, kan jij ook niks aan doen.
[..]
oh spann0nd hoor nou moeten we doen dan he xo
quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij bent een wandelende lul ja, kan jij ook niks aan doen.
[..]
oh spann0nd hoor nou moeten we doen dan he xo
Je mag wel naar mij toe komen, hoor. Ik ben niet vies van vrouwen met een penis.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:58 schreef Weissman het volgende:
[..]
hey, zo praat je niet tegen Sap. Blijf maar thuis.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Gewoon elkaar in waarde laten vriend. Multiculturele samenleving ja tog.
gr gr
uwotm8?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een Arabische strijdkreet? Kan ook gewoon in het Nederlands hè.
Ah mooi dan is dat even duidelijk.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zonder jou is het gemiddelde nog lager.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:58 schreef Weissman het volgende:
[..]
hey, zo praat je niet tegen Sap. Blijf maar thuis.
nee sry shariaforholland.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Gewoon elkaar in waarde laten vriend. Multiculturele samenleving ja tog.
gr gr
Fuck dat na al die klapjosti's die er hier zijn. Kijk alleen al in dit topic.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:10 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Sharia is ook welkom hoor. Gewoon gezellig samenzijn.
Volgens mij neem je dit alles een beetje te serieus. De meeste hier zijn hartstikke rustige en aardige jongens.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Fuck dat na al die klapjosti's die er hier zijn. Kijk alleen al in dit topic.
Rustig zeg je?quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:13 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Volgens mij neem je dit alles een beetje te serieus. De meeste hier zijn hartstikke rustige en aardige jongens.
waar ontwijk ik je? speciaal voor jou kwam ik arg7 binnenquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
beach waarom ontwijk jij mij? Vind je mij ook vervelend?
op du "app"quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:16 schreef Beach het volgende:
[..]
waar ontwijk ik je? speciaal voor jou kwam ik arg7 binnen
YNDTPquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:27 schreef Beach het volgende:
Kan je niet gewoon defict doen dan ipv een halve pull?
Dima wil blonde meisjes.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:08 schreef Deuce92 het volgende:
Het zelfvertrouwen/beeld van de dames in het Turken topic is ongelooflijk laag op dit moment. Dima where you at?
Ik heb nog wel een aantal vertaalde pdf's van coaches uit het Sovjet tijdperk. Interesse?quote:
Leugens verspreiden.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:08 schreef Deuce92 het volgende:
Het zelfvertrouwen/beeld van de dames in het Turken topic is ongelooflijk laag op dit moment. Dima where you at?
Mijn plan was eigenlijk om je naar dit topic to lokken zodat ik je voor mezelf zou hebben.quote:
Je bent zelf nieuw.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:14 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Is dit weer een nieuwe?
quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mijn plan was eigenlijk om je naar dit topic to lokken zodat ik je voor mezelf zou hebben.![]()
:$ :$
wow ik ga dit direct doorgeven aan Janquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je bent zelf nieuw.
[..]![]()
Im all yours bbe.
Oei... Ik verwachtte eigenlijk niet dat het ooit zover zou komen. Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik nu moet doen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je bent zelf nieuw.
[..]![]()
Im all yours bbe.
Wie is jan?quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:18 schreef Beach het volgende:
[..]
wow ik ga dit direct doorgeven aan Jan
Oh excuses, ik wijs je nu af goed en dan mag jij opnieuw proberen. Is dat een beter idee?quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:19 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Oei... Ik verwachtte eigenlijk niet dat het ooit zover zou komen. Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik nu moet doen.![]()
:$ :$
Bedoel deuce zn nieuwe hossel!quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je bent zelf nieuw.
[..]![]()
Im all yours bbe.
Welnee, iedereen weet dat oude schoenen de beste schoenen zijn.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:20 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Bedoel deuce zn nieuwe hossel!![]()
Ik was nieuw maar werd aan de kant geschoven als een oud paar schoenen
When compared to Casein Protein, whey shows higher levels of serum BCAAs and muscle protein synthesis at the same dose for the 1-6 hours following exercise and drastically elevated levels of muscle protein synthesis at both rest and post exercise when measured within an hour. This is hypothesized to be due to a combination of digestion speed and Leucine levels, which appear to spike much more rapidly than casein protein despite no differences in overall exposure (as assessed by AUC).quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:24 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat raadt je me aan? Zal even kijken of ik kan vinden waar ik het weg heb.
Edit, hier gevonden: http://www.bodybuilding.com/fun/satternorton.htm
[..]
Haha trainingsmaatje van me was er gisteren ook.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gisteren voor het eerst naar Walibi geweest. De Goliath is best wel sickening man. Die fucking intrusive thoughts ook wanneer je er in zit.
only in Russiaquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:21 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Looooooolwat.
Nothing to see here.
This just in: Sap en Yuri trainen al jaren samen zonder van elkaar te weten dat ze Fok!kers zijn.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha trainingsmaatje van me was er gisteren ook
"Not impressed."quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:23 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
only in Russia
http://www.reddit.com/r/ANormalDayInRussia/
Haha nice. Het was wel erg dope met die Halloween shizzle en Haunted Houses enz. Ziek gebulkt ook daar, man man man man. Ze hadden daar o.a. van die warme wafels met warme gesmolten witte chocolade eroverheen gegoten en daar weer slagroom op. GODDAMN.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha trainingsmaatje van me was er gisteren ook.
Herkenbare feels ja als je erin zit. Word soms wel para.
Dat zou idd sickening zijn. Helaas niet.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:26 schreef Sapstengel het volgende:
Hahahhaha dat zou fucking bizar zijn.
Yuri werk je in een slagerij?
Zieke squatform, straight back ass to grass.quote:
Haha, niet eens gezien. Nice.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:35 schreef Drinky het volgende:
[..]
Zieke squatform, straight back ass to grass.
Oh was die fright night? Dat is wel baas wat ik heb gehoord ja. Nu ook zin in wafels btw, zaterdag sowieso halen als er markt is, kan ik ook anabool trainenquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha nice. Het was wel erg dope met die Halloween shizzle en Haunted Houses enz. Ziek gebulkt ook daar, man man man man. Ze hadden daar o.a. van die warme wafels met warme gesmolten witte chocolade eroverheen gegoten en daar weer slagroom op. GODDAMN.Zag er vanmorgen buffer dan normaal uit, en was ook sterker vandaag. Zo anabool was die shit.
Yeah man, dacht echt dat ik dood zou gaan. Final Destination shit.
[..]
Dat zou idd sickening zijn. Helaas niet.
Yeah man. Erg druk ook.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh was die fright night? Dat is wel baas wat ik heb gehoord ja. Nu ook zin in wafels btw, zaterdag sowieso halen als er markt is, kan ik ook anabool trainenHelaas is die zonder chocolade er overheen
quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:50 schreef DarkNoize het volgende:
Iemand die zijn mening wil geven over mijn eetschema...
Doel is zo droog mogelijk spieren kweken, buik moet nog droger.
Ben ongeveer 1,82m en sport (zo goed als) elke dag (krachttraining). Loop verder nog 1 of 2 keer per week hard (10-15km).
70kg @ 1,82 en dan gaan cutten en spieropbouw als doel hebbenquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:23 schreef DarkNoize het volgende:
Ben trouwens zeker geen beginner qua krachttraining, fitness al een aantal jaar maar nog nooit écht goed op mijn voeding gelet (waardoor je dus voor niks aan het trainen bent). Ben vanaf de zomervakantie weer serieus begonnen en boek nu pas progressie daardoor.
Ik heb het over krachttoename om zo aan te geven dat ik, ondanks de cut, toch sterker wordt.
Weeg op dit moment 70 kg (wat al ontzettend weinig is ja![]()
Mwah, het was wel goed te doen, ook omdat we fast line tickets hadden gekocht waardoor je niet in de rij hoefde te staan voor de attracties. Fucking mooi om langs al die rijen mensen te lopen en gelijk in te kunnen stappen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:43 schreef Sapstengel het volgende:
Druk is wel jammer. Is ook altijd ziek snel uitverkocht. Maarja is het wel waard dus
Oh dat is het sowieso waard ja, bespaar je enorm veel tijd. En 15 euro is dan nog best te doen voor zoiets tbh.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mwah, het was wel goed te doen, ook omdat we fast line tickets hadden gekocht waardoor je niet in de rij hoefde te staan voor de attracties. Fucking mooi om langs al die rijen mensen te lopen en gelijk in te kunnen stappen.Prima voor die 15 euro extra, wat het zeker waard was. Bij de grote attracties wachtte je anders 1 tot 2 uur en is je dag zowat besteed aan het in de rij staan. We moesten alsnog wel een uur of meer wachten, maar niet in een rij.
Strong Rollercoaster Tycoon feels ook.Gelukkig pakte God mij niet op en liet hij mij in het water verdrinken.
Hahaha same hier man. RCT 2 vond ik het beste. RCT 3 was nog wel te doen, maar je had gewoon niet die RCT 2 feels.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh dat is het sowieso waard ja, bespaar je enorm veel tijd. En 15 euro is dan nog best te doen voor zoiets tbh.
Hahah RCT vroeger zoveel gespeeld
Klopt inderdaad. Je kon wel echt sicke shit met 3, maar het kon 2 niet evenaren. Misschien binnenkort weer eens downloaden.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:54 schreef Sapstengel het volgende:
Nee idd, was ook meer 3D toch? Heb ik niet echt gespeeld. En 2 was gewoon de verbeterde versie van 1 met die oldschool graphics.
Begon ook met een cut 70kg, nu 76 met bijna zelfde vetpercentage lol, fuck sciencequote:Op maandag 27 oktober 2014 23:47 schreef Verbosity het volgende:
[..]
[..]
70kg @ 1,82 en dan gaan cutten en spieropbouw als doel hebben
Hahahhaha is dat echt gebeurd? Whahhahahhaa je zou maar liften in de gym en ineens prolapsed je anusquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Patiënt loopt rectale prolaps op tijdens het deadliften, schrikt, breekt z'n pols tijdens het neergooien van de bar.Nachtdiensten
.
Ohja, ik kom hier regular wezen, he'k besloten. Er zijn geen andere leuke sc's meer.
Je wordt hier pas geaccepteerd wanneer je een filmpje van een 110 kg squat van jezelf upload. Vraag het maar aan MarMar en Fanta.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Patiënt loopt rectale prolaps op tijdens het deadliften, schrikt, breekt z'n pols tijdens het neergooien van de bar.Nachtdiensten
.
Ohja, ik kom hier regular wezen, he'k besloten. Er zijn geen andere leuke sc's meer.
wtf????quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:58 schreef clumsy_clown het volgende:
.
jaja, anal prolapse tijdens het deadliften, zou ik ook zeggen als mijn vriendje m'n ster tot in sint juttemis aan het kapotmaken was.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:58 schreef clumsy_clown het volgende:
.
Jep, kreeg net een smsje van een collega, hij wordt nu behandeld.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahahhaha is dat echt gebeurd? Whahhahahhaa je zou maar liften in de gym en ineens prolapsed je anus![]()
![]()
Ja? Waar is het filmpje met jouw squattende reet?quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je wordt hier pas geaccepteerd wanneer je een filmpje van een 110 kg squat van jezelf upload. Vraag het maar aan MarMar en Fanta.
Ik weet dat je graag mijn booty wilt zien, maar die regel geldt alleen voor vrouwen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jep, kreeg net een smsje van een collega, hij wordt nu behandeld.
[..]
Ja? Waar is het filmpje met jouw squattende reet?
Whahahha klinkt ook wel plausibel inderdaad.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:00 schreef Drinky het volgende:
[..]
jaja, anal prolapse tijdens het deadliften, zou ik ook zeggen als mijn vriendje m'n ster tot in sint juttemis aan het kapotmaken was.
Las/zag ooit een verhaal van een dude die dat serieus vertelde aan zijn behandelende artsen, alleen was het in plaats van een komkommer een ketchup fles.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahahha klinkt ook wel plausibel inderdaad.
"ik was naakt aan het koken, struikelde en viel zo met mijn anus op een komkommer"
Stealth mode deze man. Dat dere squat is alweer offline gehaald.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik weet dat je graag mijn booty wilt zien, maar die regel geldt alleen voor vrouwen.
inb4 Sapstengel die een filmpje post van een meisje die zichzelf met een 2L Pepsi fles verwent.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Imposantste wat er ooit uit een anus is gehaald waar ik bij was, was zo'n fles Absolut. In één stuk.
Hahahha wil geen ban.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
inb4 Sapstengel die een filmpje post van een meisje die zichzelf met een 2L Pepsi fles verwent.
Klopt. Soon weer een keer liften mi mang. Ik wil je gewichthef fixes miren'.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:08 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Stealth mode deze man. Dat dere squat is alweer offline gehaald.
Niet echt mee bezig. Vandaag overigens wel die Urban Poet playlist beluisterd. Staan echt goede tracks die ik nog niet kende tussen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:10 schreef Verbosity het volgende:
Yuri, nog nieuwe muziek gevonden?
En wat vind je van deze:
Lol @ before the edit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:13 schreef Sapstengel het volgende:
NWS / Man graaft 150 dode meisjes op en zet ze op in zijn huis
vond die bende in dat huis meer disturbing dan de poppenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:13 schreef Sapstengel het volgende:
NWS / Man graaft 150 dode meisjes op en zet ze op in zijn huis
Wil eerst een keer met Raymundo trainenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Klopt. Soon weer een keer liften mi mang. Ik wil je gewichthef fixes miren'.
[..]
Niet echt mee bezig. Vandaag overigens wel die Urban Poet playlist beluisterd. Staan echt goede tracks die ik nog niet kende tussen.
Lekkere track man.
Yeah buddyyyy!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:25 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Wil eerst een keer met Raymundo trainen
Daarna weer met het plezier van een klein kind bar en al droppen na een lift.
Eerste keer dat ik die Urban Poet Playlist luisterde was net alsof ik een playlist van mezelf draaide. 75% was al bekend
Bij dezequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:17 schreef Sapstengel het volgende:
Hahaha ja had het weggehaald omdat hij er geen seks mee had dus het klopte niet echt
Hey Drinky speel je graag met poppen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:20 schreef Drinky het volgende:
[..]
vond die bende in dat huis meer disturbing dan de poppen.
inb4 AIVD raid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:51 schreef Verbosity het volgende:
Kom de laatste tijd ook veel samples tegen van 'indie'/rock nummers bij rappers. Niet dat ze allemaal nou zo goed zijn...Aait, ik zal het eens checken. Nu slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
En waar is die plek?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 07:40 schreef Champy het volgende:
Mogguh, alle Turken weer op hun eigen plek?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:25 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Wil eerst een keer met Raymundo trainen
Turken topic.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 07:42 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
En waar is die plek?
Moggeh
Top, prima binnenkomer. Heb je nog naar zijn stats gevraagd?quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:58 schreef clumsy_clown het volgende:
.
En Dima en Deuce?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 07:48 schreef Champy het volgende:
[..]
Turken topic.
Behalve weissman, die mag hier blijven
Oh sorry! Dacht zo een lekker exotisch uiterlijk zal wel Turks zijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:10 schreef Deuce92 het volgende:
Ben gewoon Nederlands oké. Ik voel me een beetje in het nauw gedreven nu.
turkish delight van mequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:10 schreef Deuce92 het volgende:
Ben gewoon Nederlands oké. Ik voel me een beetje in het nauw gedreven nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |