Thanks.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt, je bent een echte kameraad
Wat bedoel je ?quote:Op zondag 8 februari 2015 16:20 schreef JanCees het volgende:
Wanneer gaat Drizzt_dourden eens doen waarom hij mod is?
Wat is er?quote:Op zondag 8 februari 2015 16:20 schreef JanCees het volgende:
Wanneer gaat Drizzt_dourden eens doen waarom hij mod is?
Heb even gekeken en blijf het in de gaten houden.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
kan er even iets aan het psv topic gedaan worden met herqules?
Omdat jij onschuldige mensen graag gestoken ziet worden.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:44 schreef tong80 het volgende:
Was er het slotje vanwegen het gescheld, met woorden als mongool, Josti en oogkanker. Of vanwegen mijn gebrek aan humor of relativeringsvermogen ?
VBL / Boontje komt om z'n.........
Trusten.
Wist niet dat je mod was. Maar wat bedoel je met gestoken ?quote:Op zondag 22 februari 2015 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat jij onschuldige mensen graag gestoken ziet worden.
Omdat het een volslagen debiel topic van je was. Daarom.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:44 schreef tong80 het volgende:
Was er het slotje vanwegen het gescheld, met woorden als mongool, Josti en oogkanker. Of vanwegen mijn gebrek aan humor of relativeringsvermogen ?
VBL / Boontje komt om z'n.........
Trusten.
Ik ga er vanuit dat je Tong vermanend hebt toegesproken.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nu weer naar feedback, waar dit topic voor bedoeld is.
VBL / Premier League 2014-2015 #46 - Met Djuricic in de basisquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:09 schreef Iwanius het volgende:
Vraagje: Ik zie nergens (of misschien overheen gekeken) een centraal Premier League topic. Wel Match of the Day en FA Cup.
Ik heb die al in de gaten. Dank voor de klacht.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Mariaatje
Groeten van de klachtenbalie.
Post maar vol en open een nieuwe, dan koppel ik zequote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:30 schreef GGMM het volgende:
VBL / Riechedly Bazoer #1: Groot talent uit de Ajax opleiding
Reeks?
Dat kan zonder 2e deel ook al, maar ok.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Post maar vol en open een nieuwe, dan koppel ik ze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |