abonnement Unibet Coolblue
pi_138030608
Hoe gaat het met Bazoertje?
  zaterdag 22 maart 2014 @ 12:25:54 #202
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_138036002
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 03:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe gaat het met Bazoertje?
Prima
pi_138296755
quote:
'Ik heb het naar mijn zin bij Ajax'

Riechedly Bazoer heeft het prima naar zijn zin bij Ajax. Het supertalent kwam op 16-jarige leeftijd over van PSV en ontwikkelt zich goed. In gesprek met AT5 vertelt Bazoer over Ajax en zijn eigen toekomst.

'Bazoer zit er heel dicht tegenaan. Als er blessures zijn is hij één van de eerste die erbij komt', zo sprak De Boer juli vorig jaar over de jonge verdediger. Door blessures is dat er nog niet van gekomen. 'Ik heb het naar mijn zin. Ik ben blij om voor Ajax te mogen spelen. Talenten stromen hier sneller door naar het eerste elftal', vergelijkt Bazoer de jeugdopleiding van Ajax en PSV. 'Dat is ook de reden dat ik naar Ajax ben gekomen.'

'In de Jupiler League krijgt je weerstand, dan moet je echt bikkelen. Grote mannen, ze voetballen voor hun brood, jij komt daar als 17-jarige, dan moet je gewoon bikkelen. Ik speel het liefst als verdedigende middenvelder. Bij PSV stond ik rechts centraal achterin, daar kan ik ook goed uit de voeten. Je kan me dus wel zien als concurrent van Daley, ja.'

Trip Turkije
'Het was leuk, maar ik raakte geblesseerd en kon toen die twee wedstrijden niet spelen. Toen ik terug kwam in Nederland bleek er een scheurtje in mijn meniscus te zitten, daardoor lag ik er zes weken uit. Dat was wel het dieptepunt tot nu toe bij Ajax.'

In tegenstelling tot Bazoer hebben Riedewald en Kishna al wél de stap naar het eerste gemaakt: 'Leuk voor Riedewald en Kishna dat ze het nu goed doen, ik moet gewoon mijn best blijven doen. Na de winterstop heb ik drie wedstrijden gespeeld, ik vind wel dat ik goed heb gespeeld. We zullen zien of ik er volgend jaar bij zit', besluit het talent.
pi_138357329
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Bij PSV is de verdediging toch een chronische ziekte, lijkt me belangrijker dat je daar eerst aan gaat timmeren dan dat je weer een aanvallertje gaat halen. Vind huren geen goede oplossing omdat ze dan volgend jaar wéér een oplossing moeten bedenken. Het lijkt me handiger als je voor de komende jaren gewoon zekerheid hebt ipv onzekerheid op dat gebied.
Een "zekerheidje" zal in de praktijk ook niet lang bij PSV spelen. Iemand die echt wat kan, wordt namelijk snel weggekocht.
pi_146045185
Weer een groot talent uit de Ajax jeugd die zijn debuut maakt.

quote:
De Boer: 'Bazoer een hele complete speler'

Frank de Boer geeft in een interview met FOX Sports in aanloop naar het bekerduel tegen Urk aan waarom hij Riechedly Bazoer aan de aftrap laat starten. 'Hij is een multifunctionele speler, die wij graag op het middenveld zien. Hij kan op die positie zowel aanvallend als defensief uit de voeten, heeft een goed overzicht en een goed schot. Kortom, hij is een hele complete speler.'

Ook Zivkovic gaat waarschijnlijk minuten maken tegen de amateurs, maar staat niet in de basis. De Boer zal hem waarschijnlijk minuten geven, gezien de prestaties die de aanvaller de laatste tijd levert. 'Zivkovic moet minuten gaan maken als beloning voor zijn prestaties van de laatste tijd.' De van FC Groningen overgekomen spits scoorde tot nu toe vijf maal in acht wedstrijden voor Jong Ajax.
pi_146048028
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 19:26 schreef j0rdiiii het volgende:
Weer een groot talent uit de Ajax jeugd die zijn debuut maakt.

[..]

Wat was hij goed.
pi_146051757
quote:
'Mooie dag' voor zingende Ajacied Bazoer

Riechedly Bazoer maakte dinsdag in het bekerduel met Urk zijn debuut voor Ajax (0-4 winst). De jongeling sprak na afloop van een 'mooie dag'. Toepasselijk, want vrijdag gaat hij zoals de traditie betaamt een gelijknamig nummer zingen voor de selectie van de Amsterdammers.

"Ik ga het nummer 'Mooie Dag' van Jayh doen."

Spelers die in het eerste van Ajax debuteren, moeten traditiegetrouw een liedje zingen.

Zenuwachtig
"Ik ben een beetje zenuwachtig, maar heb wel zin in om te zingen", vertelde hij na de bekerwinst op Urk.

Zenuwachtig was Bazoer dinsdag niet. De middenvelder had maandag op de training al door dat hij tegen Urk wel eens zijn debuut zou kunnen gaan maken.

"Niki Zimling was ziek en ik hoorde tijdens het partijtje bij de basisspelers. Vandaag bevestigde Frank de Boer mijn basisplaats tijdens de bespreking."

Slordig
Bazoer was na afloop tevreden en kritisch tegelijk. "De eerst helft speelde ik wel goed, maar in de tweede had ik een slordig moment. Dat moet eruit, daar moet ik van leren."
pi_146052494
Baasoer _O_
pi_146052685
Ben benieuwd, hopelijk een mooie aanvulling voor Oranje over een paar jaar, want er mag best wel wat jeugdige potentie op het middenveld bij.
pi_146056992
quote:
De mooie dag van Bazoer

Ajax’ bekeravond in Urk was niet alleen qua resultaat geslaagd. Op de 0-4-overwinning op SV Urk viel niets af te dingen. Op het stijf uitverkochte sportpark De Vormt debuteerden liefst twee Ajacieden: Riechedly Bazoer en Richairo Zivkovic. Invaller Zivkovic maakte een scorend debuut. Bazoer begon in de basis.

Hectiek na afloop in de kleedkamergang van zaterdaghoofdklasser SV Urk. Van een afgeschermde mixed zone is geen sprake; spelers van Urk en Ajacieden wandelen van interview naar interview. Het is de charme van een bekerduel in het ‘grote’ KNVB Bekertoernooi op een amateurcomplex. Journaille cirkelt om spelers en trainers heen. Of is het andersom? Het is hoe dan ook mooie hectiek.

,,Eindelijk mijn debuut gemaakt. Hier ben ik enorm trots op.’’ Bazoer laat zijn eigen woorden een moment op zich inwerken. Als de ogen stralen is de glimlach niet ver weg. ,,Ongeacht tegen wie je speelt, is een debuut altijd mooi. En competitie of beker maakt me ook niet uit. Ik ben zeker blij.’’

De pas 18-jarige debutant (ook Zivkovic debuteerde dezelfde avond ook op zijn 18e) kan terugkijken op een degelijk debuut. De Ajacied maakte zijn eerste minuten op een avond waarop de profs van de landskampioen bijna alleen maar kunnen tegenvallen. Voor een titelpretendent in de Eredivisie valt nu eenmaal weinig eer te behalen tegen een opponent die drie niveau’s lager acteert.

,,Als controlerende middenvelder valt er in een wedstrijd als deze niet heel veel te doen’’, blikte Frank de Boer iets eerder al terug op het geslaagde debuut van Bazoer. ,,Riechedly heeft het goed gedaan. Hij was balvast.’’ De Ajax-trainer toonde zich ook tevreden over het debuut van Zivkovic. ,,Een mooi scorend debuut’’, typeerde De Boer het debuut van de spits, die na rust Arek Milik verving. ,,Richairo maakte een échte spitsengoal.’’

Tijdens de maandagtraining, tijdens de afsluitende partij voor het bekerduel in het vissersdorp, zag Bazoer zich al ingedeeld bij de basisploeg. Het begon te kriebelen. De kriebel werd gezonde wedstrijdspanning toen hij op de wedstrijddag bevestigd kreeg wat hij al vermoedde. De geboren Utrechter was basisklant. Bazoer: ,,De eerste helft ging vrij goed. In de tweede had ik een slordig moment. Dat moet eruit. Over de hele wedstrijd gezien vond ik het goed gaan. Al hadden we het als team vooral het begin soms moeilijk. Vooral toen het publiek erachter ging staan.’’

Bazoer voelt zich thuis als centrale middenvelder. Rechtermiddenvelder is ook een optie, terwijl de jeugdinternational in jongere jaren ook als centrale verdediger speelde. Maar sinds een jaar is de middenlinie zijn voornaamste werkterrein. De krachtpatser is, tot nu toe vooral bij Jong Ajax, multifunctioneel. ,,De positie waarop ik speel is geen probleem’’, laat Bazoer het nuchter klinken. De youngster volgt de tactische wensen van zijn trainer. ,,Ik doe gewoon mijn best tijdens de training.’’

Voor Bazoer de hectische catacomben verlaat en een klein leger Urkse handtekeningenjagers hem opwacht, blikt hij afsluitend nog kort vooruit. Wie debuteert, zingt een liedje. Zo schrijft de traditie het in elk geval voor. Vrijdag zullen Bazoer én Zivkovic hun zangkunsten etaleren in het spelershome van de Toekomst. Ploeggenoten fungeren als kritisch publiek. Een duet van de debutanten zit er evenwel niet in. Bazoer weet al op welk lied hij zijn collega-Ajacieden zal trakteren. ,,Het wordt ‘Een mooie dag’ van Jayh.’’ Het lied kan zo mee als soundtrack van zijn debuutwedstrijd.
pi_146057069
Hij bakte er echt heel weinig van
pi_146057096
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 23:12 schreef tompsv18 het volgende:
Hij bakte er echt heel weinig van
Vind je het gek? Hij heeft 10 jaar ofzo in de verkeerde jeugdopleiding gezeten.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_146057122
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 23:13 schreef Seam het volgende:

[..]

Vind je het gek? Hij heeft 10 jaar ofzo in de verkeerde jeugdopleiding gezeten.
Hihaho
Allemaal even lachen mensen, het begint een beetje zielig te worden.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 23:16:29 #214
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_146057244
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 23:14 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Hihaho
Allemaal even lachen mensen, het begint een beetje zielig te worden.
Je bent gewoon een debieltje. Rot nou maar weer op.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_146057287
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 23:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je bent gewoon een debieltje. Rot nou maar weer op.
Dat bepaal ik zelf wel, ouwe grafjood van me.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 23:18:56 #216
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_146057360
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 23:17 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Dat bepaal ik zelf wel, ouwe grafjood van me.
Ik zou met je willen wedden ware het niet dat jij als de ruggengraatloze endeldarm die je bent je afspraken niet nakomt.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_146057386
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 23:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik zou met je willen wedden ware het niet dat jij als de ruggengraatloze endeldarm die je bent je afspraken niet nakomt.
Het zit wel diep zeg, mad?
pi_146057391
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 23:12 schreef tompsv18 het volgende:
Hij bakte er echt heel weinig van
Je kunt ons ook gewoon vertellen dat je nog steeds een beetje mad bent om het feit dat Ajax hem bij PSV heeft weggehaald. Daar hoef je je niet voor te verschuilen, daar hoef je je niet voor te schamen. Ga nou niet halfomslachtig om aandacht lopen vragen. We zien heus wel dat je een tikkeltje zuur bent.

Geef die jongen lekker de tijd om zich te bewijzen. Na je debuut vergaat de wereld niet.
pi_146057421
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Je kunt ons ook gewoon vertellen dat je nog steeds een beetje mad bent om het feit dat Ajax hem bij PSV heeft weggehaald. Daar hoef je je niet voor te verschuilen, daar hoef je je niet voor te schamen. Ga nou niet halfomslachtig om aandacht lopen vragen. We zien heus wel dat je een tikkeltje zuur bent.

Geef die jongen lekker de tijd om zich te bewijzen. Na je debuut vergaat de wereld niet.
Ik zeg toch ook vandaag :)
Vooral die 3x balverlies in 1 minuut vond ik wel vermakelijk, was gewoon niet goed vandaag. Kan je best toegeven :)
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 23:20:46 #220
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_146057453
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 23:19 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Het zit wel diep zeg, mad?
Daarvoor zou je toch eerst hoger op de evolutionaire ladder moeten staan. Laten we zeggen boven het niveau pisvlek.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_146057482
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 23:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Daarvoor zou je toch eerst hoger op de evolutionaire ladder moeten staan. Laten we zeggen boven het niveau pisvlek.
Hihaho, weer zo'n goeie van je. Je zou er wat mee moeten doen man.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 23:22:16 #222
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_146057522
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 23:21 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Hihaho, weer zo'n goeie van je. Je zou er wat mee moeten doen man.
Ik vermaak me anders opperbest met jou.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_146057571
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 23:22 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik vermaak me anders opperbest met jou.
Dat gevoel heb ik al bij jou sinds je eerste post hier. Heerlijk leesvoer.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 23:28:48 #224
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_146057879
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 23:23 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Dat gevoel heb ik al bij jou sinds je eerste post hier. Heerlijk leesvoer.
Net zo'n fijn gevoel als je rechterhand bedoel je, wanker?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_146057900
Maak even een eigen topic voor die onzin stelletje retards. :')
  Redactie Sport dinsdag 28 oktober 2014 @ 23:32:37 #226
274204 crew  Mexicanobakker
pi_146058046
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 23:13 schreef Seam het volgende:

[..]

Vind je het gek? Hij heeft 10 jaar ofzo in de verkeerde jeugdopleiding gezeten.
U mad bro?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_146058312
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 23:13 schreef Seam het volgende:

[..]

Vind je het gek? Hij heeft 10 jaar ofzo in de verkeerde jeugdopleiding gezeten.
Die verkeerde jeugdopleiding zag wel dat hij niet op het middenveld thuishoort.
pi_146059370
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 23:38 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Die verkeerde jeugdopleiding zag wel dat hij niet op het middenveld thuishoort.
haha
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 00:17:03 #229
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_146059461
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 23:38 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Die verkeerde jeugdopleiding zag wel dat hij niet op het middenveld thuishoort.
Die willen hem gewoon niet leren voetballen. Matige jeugdopleiding bij PSV dus.
  Redactie Sport woensdag 29 oktober 2014 @ 08:23:53 #230
274204 crew  Mexicanobakker
pi_146062376
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 00:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Die willen hem gewoon niet leren voetballen. Matige jeugdopleiding bij PSV dus.
ah ja, tikkie breed, tikkie terug is kunnen voetballen. Zo ken ik jullie weer jongens.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_146068055
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 08:23 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

ah ja, tikkie breed, tikkie terug is kunnen voetballen. Zo ken ik jullie weer jongens.
je kan beter inderdaad de bal aan de tegenstander geven en hopen op een counter
pi_146069286
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 11:57 schreef Tyron het volgende:

[..]

je kan beter inderdaad de bal aan de tegenstander geven en hopen op een counter
Dat heeft hij inderdaad 10 jaar lang "geleerd" bij de verkeerde kutclub...
pi_146072293
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 11:57 schreef Tyron het volgende:

[..]

je kan beter inderdaad de bal aan de tegenstander geven en hopen op een counter
:D _O_
pi_146072946
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 11:57 schreef Tyron het volgende:

[..]

je kan beter inderdaad de bal aan de tegenstander geven en hopen op een counter
:D
pi_146073543
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 11:57 schreef Tyron het volgende:

[..]

je kan beter inderdaad de bal aan de tegenstander geven en hopen op een counter
Wow hoe mad kan je zijn :D _O- Het zit diep.
pi_146073807
talent in opleiding
pi_146074113
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 14:17 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Wow hoe mad kan je zijn :D _O- Het zit diep.
En daar is al de derde psv-er die (op deze pagina) in een topic over een Ajacied vraagt of iemand mad is. Tering _O-

En wat zit er precies diep? Dat jullie bovenaan staan? Ach, dat stonden jullie de afgelopen vier jaar ook rond deze tijd. Proberen jullie het nou maar een keer vol te houden, maar ik geloof niet dat er op dit moment een Ajacied is die zich er erg druk om maakt. Zeker niet gezien het programma dat wij al gehad hebben.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 14:41:18 #238
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_146074401
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 14:17 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Wow hoe mad kan je zijn :D _O- Het zit diep.
Is goed hoor, fc depay supporter :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_146074444
quote:
7s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 14:33 schreef S15 het volgende:

[..]

En daar is al de derde psv-er die (op deze pagina) in een topic over een Ajacied vraagt of iemand mad is. Tering _O-

En wat zit er precies diep? Dat jullie bovenaan staan? Ach, dat stonden jullie de afgelopen vier jaar ook rond deze tijd. Proberen jullie het nou maar een keer vol te houden, maar ik geloof niet dat er op dit moment een Ajacied is die zich er erg druk om maakt. Zeker niet gezien het programma dat wij al gehad hebben.
Ach rond deze tijd van het jaar hebben al die boertjes weer een grote mond.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_146074556
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 00:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Die willen hem gewoon niet leren voetballen. Matige jeugdopleiding bij PSV dus.
Bij Ajax steken ze er zo te zien ook niet al te veel moeite in, aangezien hij al tijden stilstaat.
pi_146079998
quote:
10s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 14:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Is goed hoor, fc depay supporter :).
:D :D :D
pi_146080164
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 14:45 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Bij Ajax steken ze er zo te zien ook niet al te veel moeite in, aangezien hij al tijden stilstaat.
valt wel mee, heeft aardig wat blessures gehad volgens mij
pi_146080411
Zoveel traantjes ITT :9
  Redactie Sport woensdag 29 oktober 2014 @ 18:02:52 #244
274204 crew  Mexicanobakker
pi_146081117
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 11:57 schreef Tyron het volgende:

[..]

je kan beter inderdaad de bal aan de tegenstander geven en hopen op een counter
Toegegeven, prima reactie :D
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_148528875
quote:
De Boer: 'Bazoer komt eraan'

Frank de Boer heeft tijdens het trainingskamp in Qatar genoten van de 18-jarige Riechedly Bazoer. Het talent klopte nadrukkelijk op de deur, zag de trainer.

"Riechedly Bazoer zit tegen Schalke op de bank, maar hij heeft een heel goede indruk gemaakt dit trainingskamp. Betrouwbaar, volwassen; binnen en buiten de lijnen. Vorig jaar zag je hem overal staan in het veld, maar dat kan niet als je een centrale rol hebt. Bazoer komt er echt aan. Hij is een heel groot talent."
  vrijdag 9 januari 2015 @ 23:53:41 #246
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_148529725
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 14:45 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Bij Ajax steken ze er zo te zien ook niet al te veel moeite in, aangezien hij al tijden stilstaat.
Nu een van de betere op het trainingskamp. Heeft stil gestaan in zijn ontwikkeling inderdaad :')
pi_148530366
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 23:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Nu een van de betere op het trainingskamp. Heeft stil gestaan in zijn ontwikkeling inderdaad :')
Poeh, zeg dat wel. Hij kreeg Zimling de wedstrijdselectie niet eens uit, totdat laatstgenoemde geblesseerd raakte. We zullen wel zien hoe super geweldig goed hij zich ontwikkeld heeft, als hij ooit al een serieuze kans krijgt. Voorlopig heeft hij nog een man of twee/drie voor zijn neus staan.

De Boer roept wat in een microfoon en jij denkt ermee gelijk te hebben. Was je daarom zo positief over Hupperts, nadat de Boer hem de beste vleugelspeler van de Eredivisie noemde?
  Forum Admin zaterdag 10 januari 2015 @ 00:15:36 #248
35723 crew  GGMM
pi_148530436
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 11:57 schreef Tyron het volgende:

[..]

je kan beter inderdaad de bal aan de tegenstander geven en hopen op een counter
:D

Baas.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin zaterdag 10 januari 2015 @ 00:16:30 #249
35723 crew  GGMM
pi_148530460
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 14:17 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Wow hoe mad kan je zijn :D _O- Het zit diep.
Oh davy toch..
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 00:19:10 #250
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_148530540
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 00:12 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Poeh, zeg dat wel. Hij kreeg Zimling de wedstrijdselectie niet eens uit, totdat laatstgenoemde geblesseerd raakte. We zullen wel zien hoe super geweldig goed hij zich ontwikkeld heeft, als hij ooit al een serieuze kans krijgt. Voorlopig heeft hij nog een man of twee/drie voor zijn neus staan.

De Boer roept wat in een microfoon en jij denkt ermee gelijk te hebben. Was je daarom zo positief over Hupperts, nadat de Boer hem de beste vleugelspeler van de Eredivisie noemde?
De Boer heeft altijd gelijk daarom worden we kampioen.
  Forum Admin zaterdag 10 januari 2015 @ 00:21:27 #251
35723 crew  GGMM
pi_148530601
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 00:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

De Boer heeft altijd gelijk daarom worden we kampioen.
Oke bedankt Hans.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 00:26:24 #252
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_148530760
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 00:21 schreef GGMM het volgende:

[..]

Oke bedankt Hans.
Hoe gaat het met jou? Nog steeds een zure debiel?
pi_148530890
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 00:16 schreef GGMM het volgende:

[..]

Oh davy toch..
Zeg het eens :?
pi_148530949
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 00:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Hoe gaat het met jou? Nog steeds een zure debiel?
Hij gaat weer gefrustreerd 2015 in ^O^ Even een paar maanden oude post quoten zonder iets te melden.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 00:33:23 #255
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_148531032
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 11:57 schreef Tyron het volgende:

[..]

je kan beter inderdaad de bal aan de tegenstander geven en hopen op een counter
Hardop gelachen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Forum Admin zaterdag 10 januari 2015 @ 00:45:47 #256
35723 crew  GGMM
pi_148531367
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 00:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Hoe gaat het met jou? Nog steeds een zure debiel?
En weer persoonlijk worden. :{ Ik dacht dat je dit nu wel ontgroeit was.

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 00:30 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Zeg het eens :?
Ik dacht dat we de mad/jelly/diep fase nu wel voorbij waren davy..

Je kan beter! :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 00:47:15 #257
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148531416
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 00:45 schreef GGMM het volgende:

[..]

En weer persoonlijk worden. :{ Ik dacht dat je dit nu wel ontgroeit was.

[..]

Ik dacht dat we de mad/jelly/diep fase nu wel voorbij waren davy..

Je kan beter! :)
*ontgroeid
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin zaterdag 10 januari 2015 @ 00:47:58 #258
35723 crew  GGMM
pi_148531438
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 00:47 schreef Caland het volgende:

[..]

*ontgroeid
Ssst.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_148531579
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 00:47 schreef Caland het volgende:

[..]

*ontgroeid
Hij heeft alleen VMBO gedaan, dus kun je het hem niet kwalijk nemen.
  Forum Admin zaterdag 10 januari 2015 @ 00:54:31 #260
35723 crew  GGMM
pi_148531618
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 00:53 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Hij heeft alleen VMBO gedaan, dus kun je het hem niet kwalijk nemen.
PSV haalt Italiaanse talent.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_148531649
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 00:54 schreef GGMM het volgende:

[..]

PSV haalt Italiaanse talent.
Je kan zo bij VZ werken
pi_148828869
quote:
Bazoer: ’Ik wil bij Ajax blijven’

De contractverlenging van Riechedly Bazoer (18) bij Ajax is een kwestie van tijd. „Ik wil graag blijven en mijn zaakwaarnemer en broer hebben deze week een gesprek”, zei de middenvelder, die als invaller de moeizame overwinning op FC Groningen (2-0) over de eindstreep wist te trekken.

„Er komt een goede lichting aan met veel grote talenten en ik heb het bij Ajax heel erg naar mijn zin”, aldus de voormalig PSV’er, die zijn handtekening onder een verbintenis tot de zomer van 2019 of 2020 kan zetten.
  maandag 19 januari 2015 @ 11:11:09 #263
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_148833886
j0rdiiii Riechedly is wel een van jouw oogappeltjes of niet? Bijna alle posts in dit topic zijn van jou :')
pi_148834256
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 11:11 schreef Sunri5e het volgende:
j0rdiiii Riechedly is wel een van jouw oogappeltjes of niet? Bijna alle posts in dit topic zijn van jou :')
Nee hij is de Fok! Ajax watcher
pi_149706380
Heerlijke speler. Gelukkig speelt ie op het middenveld, centraal achterin zou zonde zijn.
  Forum Admin zondag 15 februari 2015 @ 20:56:06 #266
35723 crew  GGMM
pi_149706638
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 03:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe gaat het met Bazoertje?
Goed. Speelt vanaf dit seizoen steeds vaker in het eerste en heeft vandaag voor het eerst gescoord.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 15 februari 2015 @ 20:57:44 #267
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_149706750
Onze eigen Paul Pogba
Oh.
pi_149706932
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 20:56 schreef GGMM het volgende:

[..]

Goed. Speelt vanaf dit seizoen steeds vaker in het eerste en heeft vandaag voor het eerst gescoord.
Dat is goed om te horen.
pi_149716799
quote:
Bazoer: 'Complimenten van de coaches’

Riechedly Bazoer speelde tegen FC Twente (4-2) of hij al jaren in het eerste van Ajax staat. „De laatste weken gaat het goed en krijg ik complimenten van de coaches en mijn ploeggenoten”, aldus de middenvelder. „Ik speelde in Jong Ajax eerst centraal achterin en daarna op het middenveld. Dat was even wennen, maar vooral Hennie Spijkerman is met me aan de slag gegaan. Dat is goed uitgepakt”, aldus de maker van de prachtige 2-1. „Ik nam de bal uit een voorzet van Daley Sinkgraven op mijn borst en schoot met links aardig in.”
pi_149716829
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 11:24 schreef Vermecelli het volgende:

[..]

Nee hij is de Fok! Ajax watcher
Is hij ooit wel in de Arena geweest?
  Forum Admin / PR maandag 16 februari 2015 @ 01:27:41 #271
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_149716906
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 01:19 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Is hij ooit wel in de Arena geweest?
Die vraag stel ik mezelf bij 80% van de mensen op internet die pretenderen Ajax-fan te zijn
pi_149717011
Een van de betere jeugdspelers bij Ajax, doet het echt geweldig!
  Redactie Sport maandag 16 februari 2015 @ 09:38:18 #273
274204 crew  Mexicanobakker
pi_149719375
speelde ook eens een aardig potje

toch jammer van ajax, een cv op cvm verneuken
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_149720124
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 23:38 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Die verkeerde jeugdopleiding zag wel dat hij niet op het middenveld thuishoort.
:') :')
pi_149723142
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
speelde ook eens een aardig potje

toch jammer van ajax, een cv op cvm verneuken
:')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_149726001
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 01:27 schreef Sked het volgende:

[..]

Die vraag stel ik mezelf bij 80% van de mensen op internet die pretenderen Ajax-fan te zijn
Kun je ook van PSV zeggen.
  maandag 16 februari 2015 @ 14:27:59 #277
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_149726080
Mooi, jongen heeft een goede keuze gemaakt en dat uit onze eigen jeugd _O_

[ Bericht 4% gewijzigd door KingRoland op 16-02-2015 14:38:59 ]
pi_149754557
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:27 schreef KingRoland het volgende:
Mooi, jongen heeft een goede keuze gemaakt en dat uit onze eigen jeugd _O_
Zo zie je toch maar weer dat onze jeugdopleiding het best van allemaal is!
  Forum Admin donderdag 19 februari 2015 @ 21:51:12 #279
35723 crew  GGMM
pi_149842521
Speelt echt geweldig. Snap echt niet dat er serieus mensen zijn die vinden dat het een centrale verdediger is....
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_149848666
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_149849517
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 21:51 schreef GGMM het volgende:
Speelt echt geweldig. Snap echt niet dat er serieus mensen zijn die vinden dat het een centrale verdediger is....
Gek.

Ik had juist vernomen dat hij naar Ajax wilde omdat hij daar middenvelder kon zijn.
pi_149886453
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Sport zaterdag 21 februari 2015 @ 14:14:30 #283
274204 crew  Mexicanobakker
pi_149886540
Deze jongen zou ver kunnen komen als centrale verdediger.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Forum Admin zaterdag 21 februari 2015 @ 17:27:27 #284
35723 crew  GGMM
pi_149892279
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 09:10 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Gek.

Ik had juist vernomen dat hij naar Ajax wilde omdat hij daar middenvelder kon zijn.
Ja en daar speelt hij ook geweldig.

Denk dat veel PSVers gewoon achter de beslissing van hun club blijven staan zonder echt naar het voetbal te kijken.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_150067184
quote:
Bazoer verkiest Ajax boven City

Riechedly Bazoer neemt graag grote passen. Hij is pas achttien jaar en de laatste weken basisspeler bij Ajax. Vooral zijn optredens tegen FC Twente en Legia Warschau maakten diepe indruk. Zondag neemt hij het in Eindhoven op tegen zijn oude club PSV.

Riechedly Bazoer maakt de laatste weken grote indruk. En dat, terwijl Bazoer niet eens op zijn favoriete positie speelt. Hij is van origine een centrale verdediger, kan ook goed als controleur op het middenveld uit de voeten uit, maar is doorgebroken als rechtshalf. "Hij moest even wennen," vertelt oudere broer en zaakwaarnemer Irchandly Bazoer. "Hij speelt wat aanvallender dan hij gewend is. Daar hebben we veel gesprekken over gevoerd met trainer Frank de Boer. Het gaat nu al veel beter."

De komende jaren moet Bazoer uitgroeien tot de onbetwiste controlerende middenvelder van Ajax. Dat is althans het traject dat de beide broers voor ogen hebben. "Zijn contract loopt tot de zomer van 2016. Ik spreek veel met Ajax, van beide kanten is er de intentie om dat te verlengen. Je weet het natuurlijk nooit, maar de ideale weg voor Riechedly is dat hij tot zijn 23e, 24e bij Ajax blijft. En dan pas eventueel de stap maakt naar het buitenland."

Om daar al over te filosoferen, vindt Irchandly, die zelf in de jeugd van RKC en het eerste van FC Eindhoven speelde, te vroeg. "Laat hij het eerst maar een paar seizoenen bij Ajax laten zien. Het zit nu mee. We houden al rekening met een terugval, zoals ieder talent die meemaakt. Mensen schrijven hem de hemel in, slaan hem op de schouders. Daar mag hij van genieten, maar ik probeer hem voor te bereiden op wat er nog kan gaan komen."

De familie Bazoer is volgens Irchandly ‘een echte eenheid'. "We overleggen alles met elkaar. Riechedly is rustig, maar kan ook heel emotioneel zijn. En nuchter, net als mijn ouders. Ik ben wat uitgesprokener. Ik denk dat het zo goed werkt."

Utrechter Bazoer doorliep de jeugdopleiding van PSV, maar switchte op zijn vijftiende naar Ajax. Daar kwam een hoop commotie van. "Bij PSV heeft hij op technisch vlak ongelooflijk veel geleerd, daar zijn we de club heel dankbaar voor. PSV was niet blij met de overstap. Maar Ajax heeft ons overtuigd met een geweldig plan. Tot nu toe komt dat helemaal uit. Daarom zijn we blij dat het balletje zo gerold is."

Het balletje had ook naar Engeland kunnen rollen. Manchester City trok hevig aan Bazoer. Irchandly is er zes keer wezen keken en nam, met permissie van PSV, ook Riechedly een keer mee. "Hoe ze het bij het eerste doen bij City is nogal drastisch. Het verloop is er heel groot. Maar de jeugdopleiding is echt fantastisch. Je hebt daar alles: toptrainers, topfaciliteiten, er lopen grote namen tussendoor. Dat klopt helemaal."

Maar Riechedly wilde nog niet weg uit Nederland. "We hebben de keus aan hem gelaten. Financieel en sportief was de aanbieding van City geweldig. Als een student de kans krijgt om naar Harvard te gaan, doet hij het ook, toch? Maar Riechedly wilde liever in de buurt van zijn familie en vrienden blijven. Dan kun je nog zoveel geld verdienen, dat telt dan niet. En sportief bood Ajax ook een geweldig plaatje. Bovendien kon Riechedly dan in Amsterdam bij mij wonen en toch dicht bij onze ouders in Utrecht zijn. Dus Ajax paste perfect."

Van koudwatervrees heeft Bazoer weinig last. Manmoedig vecht hij duels uit met veel oudere tegenstanders, in woord en gebaar eist hij ballen van ploeggenoten op. "Hij is ontzettend zelfverzekerd. Zal niet met klamme handjes aan een wedstrijd beginnen, hij wil zich graag laten zien."

Als de tiener onrechtvaardigheid vermoedt, kan hij dat moeilijk van zich afzetten. "Vroeger bleef hij dan minutenlang met zijn hoofd schudden. Nu zie je hem nog steeds soms fel reageren. Dat kan nog beter. Daar wijs ik hem op. Hij mag nooit tevreden zijn. Maar zo’n type is hij ook niet."
pi_150068129
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:25 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Kun je ook van PSV zeggen.
Aldus een juve """"fanboy""
pi_150189436
quote:
Bazoer bekogeld met iPhone

Riechedly Bazoer stond in de topper tegen zijn oude club PSV even vreemd te kijken toen hij een corner moest nemen. Het 18-jarige Ajax-talent zag een iPhone voorbij vliegen. De telefoon werd vanaf de tribune richting de middenvelder gegooid.

"Ik schrok wel even", zei Bazoer na afloop. "Er zat ook een iPhone bij." Naast de mobiele telefoon kreeg de voormalig jeugdspeler van PSV ook andere voorwerpen naar zijn hoofd geslingerd.

Bazoer speelde in Eindhoven een belangrijke rol. Bij een stand van 1-2 in het voordeel van Ajax kopte Bazoer in het slot van de wedstrijd een bal (poging Wijnaldum, red.) van de doellijn en redde daarmee de Amsterdammers van een tegengoal.

Ajax won uiteindelijk met 1-3. De doelpunten kwamen op naam van Ricardo Kishna, Lasse Schöne en Anwar El Ghazi. Luuk de Jong scoorde voor PSV tegen.

Ondanks de nederlaag lijkt PSV de titel niet meer te kunnen ontgaan. De Brabanders hebben nog altijd een voorsprong van 11 punten op Ajax.
  zondag 1 maart 2015 @ 20:13:36 #288
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_150189538
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 20:10 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Was mooi geweest als Bazoer er een selfie mee maakte en terugbracht naar de eigenaar :D
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
  Redactie Sport zondag 1 maart 2015 @ 20:14:13 #289
274204 crew  Mexicanobakker
pi_150189567
Speelde niet echt goed. Toch gewonnen. Ook een kwaliteit.

Hij was op z'n best op de doellijn. Toch een verdediger.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_150197716
thijsslegers twitterde op zondag 01-03-2015 om 17:34:58 Eerste keer in een jaar of 2 dat ik Bazoer weer live zie spelen. Wát een goede voetballer. Rust, overzicht, pass... 👌 reageer retweet
👌
  Forum Admin zondag 1 maart 2015 @ 22:42:01 #291
35723 crew  GGMM
pi_150197821
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 20:10 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Welke halve zool was zó boos dat hij z'n iPhone gooide? :') _O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 1 maart 2015 @ 22:49:44 #292
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_150198193
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 22:42 schreef GGMM het volgende:

[..]

Welke halve zool was zó boos dat hij z'n iPhone gooide? :') _O-
Doublepain
Oh.
pi_150207134
Geweldige speler, juist een type die PSV erg goed had kunnen gebruiken op het middenveld. Heel rustig aan de bal, goede fysiek, meeste passes vooruit. Gaat Ajax nog veel plezier aan beleven.
  Redactie Sport maandag 2 maart 2015 @ 10:31:31 #294
274204 crew  Mexicanobakker
pi_150207219
Wat is z'n nummer nu?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_150207425
Goede speler.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_150207465
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is z'n nummer nu?
06-12345678
  Redactie Sport maandag 2 maart 2015 @ 10:45:24 #297
274204 crew  Mexicanobakker
pi_150207530
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:42 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

06-12345678
Haha, leuk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_150212991
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 21:51 schreef GGMM het volgende:
Speelt echt geweldig. Snap echt niet dat er serieus mensen zijn die vinden dat het een centrale verdediger is....
Deze jongen tenzij hij zich gek laat maken door geld en al wat niet meer heeft alles in zich om een hele grote te worden op de langere termijn. En met hele grote bedoel ik type Rijkaard.
  Moderator dinsdag 3 maart 2015 @ 16:28:53 #299
138438 crew  Pizzakoppo
pi_150252673
quote:
14s.gif Op zondag 18 november 2012 01:35 schreef Doublepain het volgende:
Ik post hier zodat ik over 4 jaar me kapot kan lachen..

Wat een baas ben ik
Je hebt nog 1 jaar :)
pi_150253809
Deze eindbaas zal ook wel weer een traditionele terugval krijgen, maar wat een talent _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')