* MPG zoekt gauw een plekje op aan een van de hoeken van de barquote:
quote:
kan je nou niet eens gewoon op de kruk gaan zitten ipv altijd op de barquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:39 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG zoekt gauw een plekje op aan een van de hoeken van de bar.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:40 schreef Muck het volgende:
Gewoon een oerhollandsche appeltaart Honda
quote:
die heb ik zondag gemistquote:
kun je die niet krijgen op je werkquote:
Tijdens het werk niet spelen hequote:
quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Tijdens het werk niet spelen he
het is verboden geluids- of beeldopname's te maken in de clubquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet terug te kijken op Uitzendinggemist?
Van welke film heb je het einde dan gemist? En wie weet had dat verhaal wel helemaal geen happy endquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is verboden geluids- of beeldopname's te maken in de club
dan kijk ik hem nietquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van welke film heb je het einde dan gemist? En wie weet had dat verhaal wel helemaal geen happy end.
Slaap lekkerquote:
quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:03 schreef crv het volgende:
En ja hoor, Joey heeft zich weer op de bank genesteld dus moet weer mobiel fokken
trustenquote:
Ik ga ook zo. BIjna bij de nummer 1. Moet me natuurlijk morgen niet verslapen, wat ik vanmorgen wel deedquote:
doe ik al hele avond .....wassup ?quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:14 schreef crv het volgende:
Zo parkeert meneer zich dus![]()
[ afbeelding ]
Kietel mich bittequote:Op maandag 27 oktober 2014 22:14 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:14 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouw of hontquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:29 schreef crv het volgende:
biw....
Of we even van plek konden wisselen, gekkenhuis
ik gok op de hontquote:
hond, had wat te knagen gepakt dus was meneer even van de bank......tja kaasverslaafdquote:
Ik ook!quote:
het is toch van god los, de halve wereld staat in brand, en NL maakt zich druk over een fucking HONTquote:
Alleen omdat ik niet 'hont' schrijfquote:
quote:
quote:
Met de blinde geleide hont toch?quote:
Het is zelfs een wachtwoord geweest voor een hotelquote:
die hont van S tochquote:
Die ja.quote:
hont 22quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:24 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Het is zelfs een wachtwoord geweest voor een hotel
idd wie is eruit?quote:
Voedseldiefquote:
quote:
Fopjenquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
wie heeft die eruit gehaald
wtf is datquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Fopjen
GC / [KSC #6684] Nabestaanden, en ander volk
Hont22quote:
Zo te zien had bananaman het zelf weer s op zijn heupen.quote:
. Dat is rap gegaan dan!quote:
* MPG gaat meequote:
trusten takkiequote:
eerder uitgekauwt berichtquote:
D heeft dat topic toch geopend dus dan heeft hij Toek er toch uit gehaald of begrijp ik het nu verkeerd ?quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo te zien had bananaman het zelf weer s op zijn heupen.
hondaquote:
of kruidnoten?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:52 schreef Fha het volgende:
Hihi. Ik heb ineens pepernoten in mijn tas(nouja wel in een doosje hoor gelukkig)
Dan had ik wel kruidnoten gezegdquote:
al een maand een zak caramal kruidnoten thuis liggen, nog steeds niet open gemaaktquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan had ik wel kruidnoten gezegdhihi lekker makkelijk tijdens het bellen dit
Wij hebben niks in huisquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:57 schreef gianni61 het volgende:
al een maand een zak caramal kruidnoten thuis liggen, nog steeds niet open gemaakt
zelfbeheersing to the max
ik doe helemaal niks aan sinterklaas eigenlijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Wij hebben niks in huisIk weiger te kopen voordat Sinterklaas uberhaupt in het land is (als dat maar goed gaat dit jaar
) maar blijkbaar denkt meneer er anders over
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:59 schreef Fha het volgende:
Wij ook nietmaar ik kijk wel de intocht enzo want dat vind ik gewoon grappig
Sollie![]()
solquote:
Intocht probeer ik ook elk jaar te kijken. Gewoon voor de nostalgiequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:59 schreef Fha het volgende:
Wij ook nietmaar ik kijk wel de intocht enzo want dat vind ik gewoon grappig
Sollie![]()
gfquote:
je word zelf een varkentjequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en ik koop pepernoten, chocoladeletter(s) en marsepein.
ze hebben weer een varkentje van een kilo
ja hoor jij welquote:
Door jou te meeten?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]![]()
jij kan tenminste nog zwanger raken
we hebben zelfs samen gewoondquote:
heeft ze zich preventief laten steriliseren?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
we hebben zelfs samen gewoond
misschien is dat de oplossing
pien wordt ook niet zwanger
ja maar dat mag niet. En dat is niet dik.quote:
geen zwitserleven gevoel?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:15 schreef crv het volgende:
GEK WORDT JE ERVAN
![]()
QUT verzekeringgedoe
al half Zwitserland en Frankrijk aan de telefoon gehad
op het moment niet nee, klootzak van een Hollande. Die gast is bijna nog erger dan ISquote:
Hij is geedit door fopjequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 07:01 schreef indaha het volgende:
Goedemorgen
[..]
D heeft dat topic toch geopend dus dan heeft hij Toek er toch uit gehaald of begrijp ik het nu verkeerd ?
smakelijk!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 07:20 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh! Ik ben weer 30 kilo cattenvoer rijker.
mpgquote:
zo je bent er vroeg bijquote:
eetsquote:
Boterhammetjes smaakten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:34 schreef Takaiki het volgende:
Smakelijk heren
Hier minestronesoep gegeten
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dus die heeft als Fopje Toek verwijderd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
teaserquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:07 schreef Solique het volgende:
Donderdag weer bij een huisje kijken.
Ook tegenbod gehad van andere woning, gezegd dat ik er over na ga denken.
Heb vaak genoeg op hun moeten wachten, dus nu wachten ze maar op mij.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:25 schreef crv het volgende:
[..]nu je het zegt. nog niet gezien vandaag..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Maar de OP fiksen, ho maarquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu je het zegt. nog niet gezien vandaag..
ik geef geen ene reet om een op in een scquote:
Zekerquote:
ik ook niet, is mobiel zelfs een ellendequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik geef geen ene reet om een op in een sc
nou kan je er wel inquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:47 schreef Solique het volgende:
OP is al maanden jaren stuk, ik sta er niet in
[..]
Zeker
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:59 schreef wel.o.k het volgende:
ja maar de blauwe en GF willen het zo houden![]()
en fok is geen democratie dus wij zwarten hebben niks te vertellen![]()
hoewel...
wij zwarten....
DISCRIMINATIE!!!1!!!1EINS!!!1!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:59 schreef wel.o.k het volgende:
hoewel...
wij zwarten....
jij ben hartstikke wit jung nepnegert!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:59 schreef wel.o.k het volgende:
hoewel...
wij zwarten....
quote:
Niet, kan er zelf niet bijquote:
quote:
dan zullen we dat binnenkort wel regelenquote:
catquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:18 schreef Cat22 het volgende:
Clowns hier op het werk.
En dan vooral op het hoofdkantoor.![]()
Maar we modderen lustig door, hoe is het hier?
Staan er sowieso meer te springen om toegevoegd te wordenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zullen we dat binnenkort wel regelen
takkiequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
takkie![]()
ben aan het genieten van het zonnetje
typoquote:
Hoeft niet speciaal of zo hoor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zullen we dat binnenkort wel regelen
Catjequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:18 schreef Cat22 het volgende:
Clowns hier op het werk.
En dan vooral op het hoofdkantoor.![]()
Maar we modderen lustig door, hoe is het hier?
iddquote:
wok... wat vind jij van een utp-netwerk met 168 gepatchtste aansluitingen, waarvan er 7 willekeurige nummers nergens in de muur of vloer te vinden zijn?quote:
Ik snap het (probleem) niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
wok... wat vind jij van een utp-netwerk met 168 gepatchtste aansluitingen, waarvan er 7 willekeurige nummers nergens in de muur of vloer te vinden zijn?
Ik kan er moeilijk mee omgaan.
Pics!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
donderdag buiten nog wat versieren en dan is alles versiert voor de halloween
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
donderdag buiten nog wat versieren en dan is alles versiert voor de halloween
Gaat echt goed daarquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:20 schreef Cat22 het volgende:
En de clownerie continues![]()
Morgen maar eens een mooi bezwaarschrift gaan schrijven.![]()
Maar eerst vanaaf aquahupsen.
Ik mis nummers, dus mijn overzicht is niet compleet en ik blijf dus maar zoeken... en dan blijken er ook nog kabels halverwege te zijn afgeknipt en gebruikt te worden, terwijl er ook nog netwerkpoorten met diezelfde nummers in gebruik zijn...quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mis nummers, dus mijn overzicht is niet compleet en ik blijf dus maar zoeken... en dan blijken er ook nog twee kabels halverwege te zijn afgeknipt en gebruikt te worden, terwijl er nog netwerkaansluitingen met diezelfde nummers in gebruik zijn...
Samenvatting: het netwerk in ons nieuwe pand is een zooitje en daardoor krijg ik het overzicht niet compleet en ga ik vragen of ik voltijds op mijn zolderkamer mag werken.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mis nummers, dus mijn overzicht is niet compleet en ik blijf dus maar zoeken... en dan blijken er ook nog kabels halverwege te zijn afgeknipt en gebruikt te worden, terwijl er ook nog netwerkpoorten met diezelfde nummers in gebruik zijn...
Samenvatting: het netwerk in ons nieuwe pand is een zooitje en daardoor krijg ik het overzicht niet compleet en ga ik vragen of ik voltijds op mijn zolderkamer mag werken.
Aquahupsenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:20 schreef Cat22 het volgende:
En de clownerie continues![]()
Morgen maar eens een mooi bezwaarschrift gaan schrijven.![]()
Maar eerst vanaaf aquahupsen.
Keesquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mis nummers, dus mijn overzicht is niet compleet en ik blijf dus maar zoeken... en dan blijken er ook nog kabels halverwege te zijn afgeknipt en gebruikt te worden, terwijl er ook nog netwerkpoorten met diezelfde nummers in gebruik zijn...
Of het nog lang duurtquote:
quote:
Tot de popcorn klaar isquote:
Gezien de stilte hier, gok ik dat Takkie de weg naar de Catmobiel heeft gevonden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
En misschien moet ze eerst de mais nog wel oogsten.
Zelfs thuis nuquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Gezien de stilte hier, gok ik dat Takkie de weg naar de Catmobiel heeft gevonden.
quote:
Frietjens?quote:
quote:
met frietjesquote:
ppquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:17 schreef crv het volgende:
Zuurkool![]()
Met een fles witte wijn erbij natuurlijk
geen vleesquote:
gehaktschijfdinges met peper aan de randquote:
Peperburger, denk ikquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:17 schreef Takaiki het volgende:
[..]
gehaktschijfdinges met peper aan de rand
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:17 schreef Takaiki het volgende:
[..]
gehaktschijfdinges met peper aan de rand
quote:
Ik ben niet groenquote:
blub...blub...quote:
Moerepetaasj!quote:
Wortelestamp lekkerder als Boeremoos?quote:
Gezelligquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:48 schreef Cat22 het volgende:
Het is officieel, ik woon in een durrup.
Twee groepjes gezien (mijn robicsgroepje en het groepje wat erna komt) en drie kennissen waren erbij.![]()
En de instructrice kwam uit mijn durrup-durrup.
Kloptquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Wortelestamp lekkerder als Boeremoos?
Jij komt zeker van de verkeerde kant van de Maas?
En Wieert is bij Grenzeloos Verliefdquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:48 schreef Cat22 het volgende:
Het is officieel, ik woon in een durrup.
Twee groepjes gezien (mijn robicsgroepje en het groepje wat erna komt) en drie kennissen waren erbij.![]()
En de instructrice kwam uit mijn durrup-durrup.
quote:
Kennis van ons?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:51 schreef Takaiki het volgende:
[..]
En Wieert is bij Grenzeloos Verliefd
Geen trek in wölleboëne?quote:
WAN HUNDRED EN EEEEEEEEEETIE!quote:
Nein jong, wollebuünkes zeen vies!quote:
Ik ken dr nietquote:
thnksquote:
Oh bluh.quote:
Hmmmm, als het nu Derckxs was geweest... Daar ken ik wel een kudde van.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:57 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik ken dr niet
Mams heet Dirckx, Dochter heet Ellen maar vast niet als mam Dirckx want die is gescheiden meende ik net te horen...
Ja, jouw pingvoer is afgekoeld verschquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Oh bluh.
Voer uit pot![]()
Das nog erger dan voer uit ping![]()
.
Ik ping wel eens erwtjes met muürkes uit potquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Oh bluh.
Voer uit pot![]()
Das nog erger dan voer uit ping![]()
.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ping wel eens erwtjes met muürkes uit pot
Niks mis met groente uit een potjequote:
Dat deed de mamma al!quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niks mis met groente uit een potje.
Alleen de CUL-maffia wil er nog wel eens iemand om lynchen.
Die lynchen je al, als je er over nadenkt om een Knorr/bertoli maaltijdpakket te kopen..quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niks mis met groente uit een potje.
Alleen de CUL-maffia wil er nog wel eens iemand om lynchen.
Of als ze vragen om een makkelijk dessert en je stelt iets uit een pakje voor... sindsdien durf ik niet meer in CUL te komenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die lynchen je al, als je er over nadenkt om een Knorr/bertoli maaltijdpakket te kopen..
Aawquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:07 schreef Bos81 het volgende:
Wel grappig/schattig net bij de training. Wij doen altijd voor we echt gaan lopen, wat looptechniek oefening. Toen wij er mee bezig waren,begonnen er opeens twee meisjes (ik schat een jaar of 10) buiten de baan ons na te doen
En toen we naar de startlijn liepen voor de kerntraining, liepen ze gewoon met ons mee. Toen vroeg een van ons, doen jullie ook mee met rondjes lopen. Nee, misschien een halve baantje zeiden ze (Ze hadden ook geen sportkleding of geschikte schoenen aan. Ik zag ze uiteindelijk toch een beetje meehobbelen met ons..
Toch best schattig![]()
![]()
gutenabendquote:
Halfers heet Ellenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hmmmm, als het nu Derckxs was geweest... Daar ken ik wel een kudde van.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:07 schreef Bos81 het volgende:
Wel grappig/schattig net bij de training. Wij doen altijd voor we echt gaan lopen, wat looptechniek oefening. Toen wij er mee bezig waren,begonnen er opeens twee meisjes (ik schat een jaar of 10) buiten de baan ons na te doen
En toen we naar de startlijn liepen voor de kerntraining, liepen ze gewoon met ons mee. Toen vroeg een van ons, doen jullie ook mee met rondjes lopen. Nee, misschien een halve baantje zeiden ze (Ze hadden ook geen sportkleding of geschikte schoenen aan. Ik zag ze uiteindelijk toch een beetje meehobbelen met ons..
Toch best schattig![]()
![]()
samba beiquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:26 schreef DaMart het volgende:
Zo, alvast douchen was goed voor de allergie... uit werk bij mijn ouders langsgegaan... ik zat nog niet of een van de katten claimde mijn schoot.
Pheno, wat doe jij op Takke dr account??quote:
Zoiets jaquote:
handjes thuishouden is de beste maar lastige oplossingquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoiets ja.
En ik negeer mijn allergie meestal als er katten in de buurt zijn, maar mijn allergie negeert de katten dan niet.
Aaaw, MPG-san kawaiiquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Pheno, wat doe jij op Takke dr account??
OMG, dat is dezelfde supermarkt als waar dit plaatsvondquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:40 schreef crv het volgende:
![]()
![]()
![]()
http://www.nu.nl/opmerkel(...)is-erecties-weg.html
ja die had ik ook al geplaatst iddquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:42 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG, dat is dezelfde supermarkt als waar dit plaatsvond:
Ophef om 'lullig' melkpak
wanneer danquote:
Kan best, kwam t linkje tegen bij n rondje forum en zag er wel een leuk FP-artikel in.quote:
Met dat bericht van FOk.nl dan. Die heeft hij zelf ingebracht. Jij was wel sneller met je televaaglink..quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Met dat bericht van FOk.nl dan. Die heeft hij zelf ingebracht. Jij was wel sneller met je televaaglink..
Watvoor biertje heb je al op?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:56 schreef Bos81 het volgende:
Dillema: Of een juupje of en HJ witbier...
Ik heb al een biertje op, dus het wordt het een of het ander...
Juup , dus dan is een HJ wit wel lekkerquote:
Indd, Juup heb je al gehad, dus nu een HJquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Juup , dus dan is een HJ wit wel lekker
quote:
Dank voor uw bijdrage aan de Limburgse economiequote:
Ik drink vrij regelmatig Limburgse biertjesquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:16 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dank voor uw bijdrage aan de Limburgse economie
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik drink vrij regelmatig Limburgse biertjes![]()
![]()
![]()
Goeden tip.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:40 schreef crv het volgende:
![]()
![]()
![]()
http://www.nu.nl/opmerkel(...)is-erecties-weg.html
Jij kent je plaatsquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:56 schreef crv het volgende:
Joey ligt te snurken op mijn bank, vrouw op de andere en ik heb een klein hoekje bij Joey
*pinpas insteektquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Goeden tip.
Wat nu kan, kan ik beter.
Pinautomaat biedt gratis erectie aan
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Goeden tip.
Wat nu kan, kan ik beter.
Pinautomaat biedt gratis erectie aan
quote:
quote:
Je vergeet het spelen met de knopjesquote: