gutenabendquote:
Halfers heet Ellenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hmmmm, als het nu Derckxs was geweest... Daar ken ik wel een kudde van.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:07 schreef Bos81 het volgende:
Wel grappig/schattig net bij de training. Wij doen altijd voor we echt gaan lopen, wat looptechniek oefening. Toen wij er mee bezig waren,begonnen er opeens twee meisjes (ik schat een jaar of 10) buiten de baan ons na te doen
En toen we naar de startlijn liepen voor de kerntraining, liepen ze gewoon met ons mee. Toen vroeg een van ons, doen jullie ook mee met rondjes lopen. Nee, misschien een halve baantje zeiden ze (Ze hadden ook geen sportkleding of geschikte schoenen aan. Ik zag ze uiteindelijk toch een beetje meehobbelen met ons..
Toch best schattig![]()
![]()
samba beiquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:26 schreef DaMart het volgende:
Zo, alvast douchen was goed voor de allergie... uit werk bij mijn ouders langsgegaan... ik zat nog niet of een van de katten claimde mijn schoot.
Pheno, wat doe jij op Takke dr account??quote:
Zoiets jaquote:
handjes thuishouden is de beste maar lastige oplossingquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoiets ja.
En ik negeer mijn allergie meestal als er katten in de buurt zijn, maar mijn allergie negeert de katten dan niet.
Aaaw, MPG-san kawaiiquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Pheno, wat doe jij op Takke dr account??
OMG, dat is dezelfde supermarkt als waar dit plaatsvondquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:40 schreef crv het volgende:
![]()
![]()
![]()
http://www.nu.nl/opmerkel(...)is-erecties-weg.html
ja die had ik ook al geplaatst iddquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:42 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG, dat is dezelfde supermarkt als waar dit plaatsvond:
Ophef om 'lullig' melkpak
wanneer danquote:
Kan best, kwam t linkje tegen bij n rondje forum en zag er wel een leuk FP-artikel in.quote:
Met dat bericht van FOk.nl dan. Die heeft hij zelf ingebracht. Jij was wel sneller met je televaaglink..quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Met dat bericht van FOk.nl dan. Die heeft hij zelf ingebracht. Jij was wel sneller met je televaaglink..
Watvoor biertje heb je al op?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:56 schreef Bos81 het volgende:
Dillema: Of een juupje of en HJ witbier...
Ik heb al een biertje op, dus het wordt het een of het ander...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |