quote:
met frietjesquote:
ppquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:17 schreef crv het volgende:
Zuurkool![]()
Met een fles witte wijn erbij natuurlijk
geen vleesquote:
gehaktschijfdinges met peper aan de randquote:
Peperburger, denk ikquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:17 schreef Takaiki het volgende:
[..]
gehaktschijfdinges met peper aan de rand
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:17 schreef Takaiki het volgende:
[..]
gehaktschijfdinges met peper aan de rand
quote:
Ik ben niet groenquote:
blub...blub...quote:
Moerepetaasj!quote:
Wortelestamp lekkerder als Boeremoos?quote:
Gezelligquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:48 schreef Cat22 het volgende:
Het is officieel, ik woon in een durrup.
Twee groepjes gezien (mijn robicsgroepje en het groepje wat erna komt) en drie kennissen waren erbij.![]()
En de instructrice kwam uit mijn durrup-durrup.
Kloptquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Wortelestamp lekkerder als Boeremoos?
Jij komt zeker van de verkeerde kant van de Maas?
En Wieert is bij Grenzeloos Verliefdquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:48 schreef Cat22 het volgende:
Het is officieel, ik woon in een durrup.
Twee groepjes gezien (mijn robicsgroepje en het groepje wat erna komt) en drie kennissen waren erbij.![]()
En de instructrice kwam uit mijn durrup-durrup.
quote:
Kennis van ons?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:51 schreef Takaiki het volgende:
[..]
En Wieert is bij Grenzeloos Verliefd
Geen trek in wölleboëne?quote:
WAN HUNDRED EN EEEEEEEEEETIE!quote:
Nein jong, wollebuünkes zeen vies!quote:
Ik ken dr nietquote:
thnksquote:
Oh bluh.quote:
Hmmmm, als het nu Derckxs was geweest... Daar ken ik wel een kudde van.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:57 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik ken dr niet
Mams heet Dirckx, Dochter heet Ellen maar vast niet als mam Dirckx want die is gescheiden meende ik net te horen...
Ja, jouw pingvoer is afgekoeld verschquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Oh bluh.
Voer uit pot![]()
Das nog erger dan voer uit ping![]()
.
Ik ping wel eens erwtjes met muürkes uit potquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Oh bluh.
Voer uit pot![]()
Das nog erger dan voer uit ping![]()
.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ping wel eens erwtjes met muürkes uit pot
Niks mis met groente uit een potjequote:
Dat deed de mamma al!quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niks mis met groente uit een potje.
Alleen de CUL-maffia wil er nog wel eens iemand om lynchen.
Die lynchen je al, als je er over nadenkt om een Knorr/bertoli maaltijdpakket te kopen..quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niks mis met groente uit een potje.
Alleen de CUL-maffia wil er nog wel eens iemand om lynchen.
Of als ze vragen om een makkelijk dessert en je stelt iets uit een pakje voor... sindsdien durf ik niet meer in CUL te komenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die lynchen je al, als je er over nadenkt om een Knorr/bertoli maaltijdpakket te kopen..
Aawquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:07 schreef Bos81 het volgende:
Wel grappig/schattig net bij de training. Wij doen altijd voor we echt gaan lopen, wat looptechniek oefening. Toen wij er mee bezig waren,begonnen er opeens twee meisjes (ik schat een jaar of 10) buiten de baan ons na te doen
En toen we naar de startlijn liepen voor de kerntraining, liepen ze gewoon met ons mee. Toen vroeg een van ons, doen jullie ook mee met rondjes lopen. Nee, misschien een halve baantje zeiden ze (Ze hadden ook geen sportkleding of geschikte schoenen aan. Ik zag ze uiteindelijk toch een beetje meehobbelen met ons..
Toch best schattig![]()
![]()
gutenabendquote:
Halfers heet Ellenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hmmmm, als het nu Derckxs was geweest... Daar ken ik wel een kudde van.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:07 schreef Bos81 het volgende:
Wel grappig/schattig net bij de training. Wij doen altijd voor we echt gaan lopen, wat looptechniek oefening. Toen wij er mee bezig waren,begonnen er opeens twee meisjes (ik schat een jaar of 10) buiten de baan ons na te doen
En toen we naar de startlijn liepen voor de kerntraining, liepen ze gewoon met ons mee. Toen vroeg een van ons, doen jullie ook mee met rondjes lopen. Nee, misschien een halve baantje zeiden ze (Ze hadden ook geen sportkleding of geschikte schoenen aan. Ik zag ze uiteindelijk toch een beetje meehobbelen met ons..
Toch best schattig![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |