Maar de OP fiksen, ho maarquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu je het zegt. nog niet gezien vandaag..
ik geef geen ene reet om een op in een scquote:
Zekerquote:
ik ook niet, is mobiel zelfs een ellendequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik geef geen ene reet om een op in een sc
nou kan je er wel inquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:47 schreef Solique het volgende:
OP is al maanden jaren stuk, ik sta er niet in
[..]
Zeker
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:59 schreef wel.o.k het volgende:
ja maar de blauwe en GF willen het zo houden![]()
en fok is geen democratie dus wij zwarten hebben niks te vertellen![]()
hoewel...
wij zwarten....
DISCRIMINATIE!!!1!!!1EINS!!!1!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:59 schreef wel.o.k het volgende:
hoewel...
wij zwarten....
jij ben hartstikke wit jung nepnegert!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:59 schreef wel.o.k het volgende:
hoewel...
wij zwarten....
quote:
Niet, kan er zelf niet bijquote:
quote:
dan zullen we dat binnenkort wel regelenquote:
catquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:18 schreef Cat22 het volgende:
Clowns hier op het werk.
En dan vooral op het hoofdkantoor.![]()
Maar we modderen lustig door, hoe is het hier?
Staan er sowieso meer te springen om toegevoegd te wordenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zullen we dat binnenkort wel regelen
takkiequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
takkie![]()
ben aan het genieten van het zonnetje
typoquote:
Hoeft niet speciaal of zo hoor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zullen we dat binnenkort wel regelen
Catjequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:18 schreef Cat22 het volgende:
Clowns hier op het werk.
En dan vooral op het hoofdkantoor.![]()
Maar we modderen lustig door, hoe is het hier?
iddquote:
wok... wat vind jij van een utp-netwerk met 168 gepatchtste aansluitingen, waarvan er 7 willekeurige nummers nergens in de muur of vloer te vinden zijn?quote:
Ik snap het (probleem) niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
wok... wat vind jij van een utp-netwerk met 168 gepatchtste aansluitingen, waarvan er 7 willekeurige nummers nergens in de muur of vloer te vinden zijn?
Ik kan er moeilijk mee omgaan.
Pics!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
donderdag buiten nog wat versieren en dan is alles versiert voor de halloween
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
donderdag buiten nog wat versieren en dan is alles versiert voor de halloween
Gaat echt goed daarquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:20 schreef Cat22 het volgende:
En de clownerie continues![]()
Morgen maar eens een mooi bezwaarschrift gaan schrijven.![]()
Maar eerst vanaaf aquahupsen.
Ik mis nummers, dus mijn overzicht is niet compleet en ik blijf dus maar zoeken... en dan blijken er ook nog kabels halverwege te zijn afgeknipt en gebruikt te worden, terwijl er ook nog netwerkpoorten met diezelfde nummers in gebruik zijn...quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mis nummers, dus mijn overzicht is niet compleet en ik blijf dus maar zoeken... en dan blijken er ook nog twee kabels halverwege te zijn afgeknipt en gebruikt te worden, terwijl er nog netwerkaansluitingen met diezelfde nummers in gebruik zijn...
Samenvatting: het netwerk in ons nieuwe pand is een zooitje en daardoor krijg ik het overzicht niet compleet en ga ik vragen of ik voltijds op mijn zolderkamer mag werken.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mis nummers, dus mijn overzicht is niet compleet en ik blijf dus maar zoeken... en dan blijken er ook nog kabels halverwege te zijn afgeknipt en gebruikt te worden, terwijl er ook nog netwerkpoorten met diezelfde nummers in gebruik zijn...
Samenvatting: het netwerk in ons nieuwe pand is een zooitje en daardoor krijg ik het overzicht niet compleet en ga ik vragen of ik voltijds op mijn zolderkamer mag werken.
Aquahupsenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:20 schreef Cat22 het volgende:
En de clownerie continues![]()
Morgen maar eens een mooi bezwaarschrift gaan schrijven.![]()
Maar eerst vanaaf aquahupsen.
Keesquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mis nummers, dus mijn overzicht is niet compleet en ik blijf dus maar zoeken... en dan blijken er ook nog kabels halverwege te zijn afgeknipt en gebruikt te worden, terwijl er ook nog netwerkpoorten met diezelfde nummers in gebruik zijn...
Of het nog lang duurtquote:
quote:
Tot de popcorn klaar isquote:
Gezien de stilte hier, gok ik dat Takkie de weg naar de Catmobiel heeft gevonden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
En misschien moet ze eerst de mais nog wel oogsten.
Zelfs thuis nuquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Gezien de stilte hier, gok ik dat Takkie de weg naar de Catmobiel heeft gevonden.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |