Jij vindt het leuk dat mensen hun mening beargumenteren?quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Leuk hoeveel moeite jij doet om een speler van de concurrentie neer te halen
Ik weet dat omdat ik hem kocht. Ik ben dus net als jij ook fan.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Leuk hoeveel moeite jij doet om een speler van de concurrentie neer te halen
Ik heb net genoeg bronnen geplaatstquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij vindt het leuk dat mensen hun mening beargumenteren?
Schattig dat je dit zegt uit angst omdat je weet dat hij met een bron gaat komen.
Met zwarte piet Kongolo?quote:
Je bent zelf een bal.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:31 schreef Gramulanion het volgende:
Wat is er zo geweldig aan die bal?
http://www.futhead.com/ask/70706/depay-cm-doesnt-grow/quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb net genoeg bronnen geplaatst
Kijk ze even in hun hemd staan.
Niks.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:31 schreef Gramulanion het volgende:
Wat is er zo geweldig aan die bal?
Mad?quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
2 PSV'ers... erg vreemd. Bij de Telegraaf stond er geen 1 in. Die zijn toch meer objectief.
Hij schijnt racistisch gevonden te worden.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:34 schreef Mani89 het volgende:
Is de positie van Piet al aan het wankelen?
Ja, daarna was het gelijk klaar.quote:
Wie?quote:
Ze doet het nog steeds bij de NOS anders.quote:
Tot grote ergernis van de rest van Nederland.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze doet het nog steeds bij de NOS anders.
Zo idd ja. En best leuk ook.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:41 schreef Mani89 het volgende:
Gvd wat heeft Genee toch een lekker wijf.
wel een moslima dat is wel jammerquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:41 schreef Mani89 het volgende:
is ze lekker onderdanig, niks mis mee.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wel een moslima dat is wel jammer
via rene geregeldquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:41 schreef Mani89 het volgende:
Nou deze is allesbehalve.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:44 schreef Seam het volgende:
[..]
is ze lekker onderdanig, niks mis mee.
Paul van Vliet.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
Uitdaging: Noem 5 cabaratiers waar je om kunt glimlachen
Peter Pannekoekquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
Seth Gaaikemaquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
Pieter Derks.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
Seth Gaaikemaquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
XDquote:
Hier moest ik dus ook aan denken.quote:
Inderdaad ja. Dat ze Fatima nu al stukjes laten presenteren bewijst de totale teloorgang van Sport1.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:50 schreef Evertjan het volgende:
Het is dat Sport 1 de uitzendrechten van Spanje nog heeft anders was het ook een flutzender
Laat maar daar blijven. Alle competities op 1 zender is ook niks. Of ze moeten meer kanalen erbij nemen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:50 schreef Evertjan het volgende:
Het is dat Sport 1 de uitzendrechten van Spanje nog heeft anders was het ook een flutzender
Sport 1 is gesloopt door FOK!quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:51 schreef Cavaliers het volgende:
Sport1 is dus zover afgegleden dat het nu al Bursajasjspor-Werwekrjspor moet uitzenden. Treurig.
Liever alle sport bij 1 kanaal dan 2x moeten betalenquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Laat maar daar blijven. Alle competities op 1 zender is ook niks. Of ze moeten meer kanalen erbij nemen.
het is technisch heel eenvoudig voor Fox en de kabelaars om op meer kanalen uit te zendenquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Laat maar daar blijven. Alle competities op 1 zender is ook niks. Of ze moeten meer kanalen erbij nemen.
Of ze moeten gewoon samenvoegen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het is technisch heel eenvoudig voor Fox en de kabelaars om op meer kanalen uit te zenden
Heb hem ook klaar liggen, maar waarom vrijdag pas kijken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
De nieuwe? Ik heb hem al maar ik kijk vrijdag pas
Dan kijk ik samen met mijn vriend. Is leuker dan alleen kijkenquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:54 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Heb hem ook klaar liggen, maar waarom vrijdag pas kijken.
Houdt niet van kroegpraat.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
De vermakelijke hork is ook stil vandaag.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ipv dat ze zeggen wat leuk dat Van de Wiel het zo goed doet bij PSG. Nee het is een matig backje.
Ah ja, zoiets had ik zelf ook wel kunnen bedenkenquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan kijk ik samen met mijn vriend. Is leuker dan alleen kijkenEn als je elke vrijdag kijkt is het ook eens in de week tenslotte.
Nog een keer de herhaling kijken en beter luisteren.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ipv dat ze zeggen wat leuk dat Van de Wiel het zo goed doet bij PSG. Nee het is een matig backje.
Durf je wel alleen te kijkenquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan kijk ik samen met mijn vriend. Is leuker dan alleen kijkenEn als je elke vrijdag kijkt is het ook eens in de week tenslotte.
Zeg jij maar wat ze dan zeiden.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:55 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Nog een keer de herhaling kijken en beter luisteren.
was een echte topshowquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens mij heb ik de uitzending van vrijdag nog niet terug gekeken
die was goedquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens mij heb ik de uitzending van vrijdag nog niet terug gekeken
Doet het niet..quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)388-e82309b261d3.mp4
hier ookquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:39 schreef KillemWieft het volgende:
Ging in 30 seconden van 6 minuten resterend naar 9 dagen.
Mja servers liggen plat blijkbaar, zal zo wel bijtrekkenquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:39 schreef KillemWieft het volgende:
Ging in 30 seconden van 6 minuten resterend naar 9 dagen.
Dat ze het knap vonden dat hij het al twee jaar lang uithoudt daarquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:56 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Zeg jij maar wat ze dan zeiden.
VI zit op BNNquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:21 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Wilfred zit op Voetbalzone.
Zit jouw haar wel eens in de war?quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar was je nou bij de tintelier?
WOWOWOWOWquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:25 schreef Ajacied422 het volgende:
11
VOETBAL INTERNATIONAL
RTL7
912.000
Hopsekee
Volgens mij een record voor een reguliere VIquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:25 schreef Ajacied422 het volgende:
11
VOETBAL INTERNATIONAL
RTL7
912.000
Hopsekee
Zie t nu pas. "Today I wanna talk about footh, healthy footh."quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:37 schreef Gramulanion het volgende:
Wilfred in het Engels.
(hoogtepunt @9:40)
Zijn gewoon professionals, als de show eenmaal begint kunnen ze prima lullen en is de chemie er wel alleen komen ze niet bij mekaar over de vloer (deden ze voor de ruzie volgens mij ook al niet)quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:48 schreef Dos37 het volgende:
Ik vind die ruzie van afgelopen zomer echt met de week opmerkelijker vinden, volgens mij was het echt 1 groot toneelspel. Er is echt niets meer van te merken
Dat kan je aan die vuile oplichter Johan Derksen (is dat wel zijn echte naam) wel toevertrouwen, die zou zijn eigen vrouw nog van de trap duwen voor hogere kijkcijfers OH WACHT! Hopelijk verdwijnt deze seniele oude gek snel van tv.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:48 schreef Dos37 het volgende:
Ik vind die ruzie van afgelopen zomer echt met de week opmerkelijker vinden, volgens mij was het echt 1 groot toneelspel. Er is echt niets meer van te merken
Zo goed kunnen Derksen en Gijp niet acteren. Dat zag je wel bij DWDD.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:48 schreef Dos37 het volgende:
Ik vind die ruzie van afgelopen zomer echt met de week opmerkelijker vinden, volgens mij was het echt 1 groot toneelspel.
Het reclamefilmpje van Derksen is het mooiste bewijs dat alle ruzies echt zijn, want het is echt de slechtste acteur ooitquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Zo goed kunnen Derksen en Gijp niet acteren. Dat zag je wel bij DWDD.
Je moet nu geen verkeerde stand van zaken geven, want al deze argumenten doen mij persoonlijk helemaal niets.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat kan je aan die vuile oplichter Johan Derksen (is dat wel zijn echte naam) wel toevertrouwen, die zou zijn eigen vrouw nog van de trap duwen voor hogere kijkcijfers OH WACHT! Hopelijk verdwijnt deze seniele oude gek snel van tv.
Ik geef deze impressie 10/10 toetertjesquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat kan je aan die vuile oplichter Johan Derksen (is dat wel zijn echte naam) wel toevertrouwen, die zou zijn eigen vrouw nog van de trap duwen voor hogere kijkcijfers OH WACHT! Hopelijk verdwijnt deze seniele oude gek snel van tv.
Dit ja, momentje bij Filemon gisteren dat Gijp een handje wilde geven aan Johan kwam weer best ongemakkelijk over.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zijn gewoon professionals, als de show eenmaal begint kunnen ze prima lullen en is de chemie er wel alleen komen ze niet bij mekaar over de vloer (deden ze voor de ruzie volgens mij ook al niet)
Nee, 987.000.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:31 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Volgens mij een record voor een reguliere VI
Mijn favoriet is: "Oh, dat is jammer Wilfred, er zit geen föhn bij!"quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:57 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Het reclamefilmpje van Derksen is het mooiste bewijs dat alle ruzies echt zijn, want het is echt de slechtste acteur ooit
En wat vind je van Emile Schelvis Old_Pal?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:16 schreef Mani89 het volgende:
Een reclame waar die ouwe gek 1 miljoen voor kreeg, en zelf klagen over verwende voetbalmiljonairs, één grote grap die man, dat hij uberhaupt nog op tv mag komen is lachwekkend. Hopelijk bellen ze bij RTL 7 gauw het RIAGG om hem mee te nemen en een spuitje te geven. Oprotten met Derksen niemand in Nederland zit nog op hem te wachten.
De enige daar aan tafel die het programma nog kan redden. Maar die mag natuurlijk niet meer komen van de Berlusconi van het Nederlandse voetbal omdat hij niet met jasjes gooit of paaldanseressen aanrand of live op tv aankondigt dat hij zijn vriendin komt verkrachten als hij thuis is. Dat programma moet gewoon oprotten van TV want niemand in Nederland zit er meer op te wachten. En die dementerende Kieft met zijn constante reclame voor cocaïne moeten ze ook afvoeren, gênante televisie.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En wat vind je van Emile Schelvis Old_Pal?
Wel blijven kijken hè!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De enige daar aan tafel die het programma nog kan redden. Maar die mag natuurlijk niet meer komen van de Berlusconi van het Nederlandse voetbal omdat hij niet met jasjes gooit of paaldanseressen aanrand of live op tv aankondigt dat hij zijn vriendin komt verkrachten als hij thuis is. Dat programma moet gewoon oprotten van TV want niemand in Nederland zit er meer op te wachten. En die dementerende Kieft met zijn constante reclame voor cocaïne moeten ze ook afvoeren, gênante televisie.
twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 28-10-2014 om 18:28:57Jaarcijfers #psv doorploegen... Pfff, taaie kost. Espresso van #mikokoffie erbij. ☕️👌 reageer retweet
Het is een walgelijk tokkieprogramma met een stelletje ouwe wijven aan tafel. Maar goed, ieder zijn meug en het houdt mensen van de straat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:16 schreef Mani89 het volgende:
Een reclame waar die ouwe gek 1 miljoen voor kreeg, en zelf klagen over verwende voetbalmiljonairs, één grote grap die man, dat hij uberhaupt nog op tv mag komen is lachwekkend. Hopelijk bellen ze bij RTL 7 gauw het RIAGG om hem mee te nemen en een spuitje te geven. Oprotten met Derksen niemand in Nederland zit nog op hem te wachten.
#bakkie #ramses #goedploegskequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:32 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 28-10-2014 om 18:28:57Jaarcijfers #psv doorploegen... Pfff, taaie kost. Espresso van #mikokoffie erbij. ☕️👌 reageer retweet
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:32 schreef Gramulanion het volgende:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 07:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 29-10-2014 om 13:54:04Ready maken voor bezoek aan een stad waar ik doorgaans liefst met 190 km/h voorbij race. reageer retweet
Almere-hooligans hadden het even op Thijs gemunt.twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 29-10-2014 om 14:17:35Poeh, weinig humor, veel lange tenen. Ik geef toe, m'n pogingen tot grappig doen, zijn weinig origineel. Bedoel er echter niets kwaads mee👍 reageer retweet
Nee, hij zit in een fittie met de interim directrice.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:20 schreef 2thmx het volgende:
Heeft Johan Derksen geen column meer in de VI? Eerst stond er nog onderin "Johan Derksen is op vakantie", maar nu ook dat niet meer.
Thijs deed een Aad300.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:32 schreef Gramulanion het volgende:
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, hij zit in een fittie met de interim directrice.
Hij zei nog net niet: "Die vrouw moet lekker thuis in de keuken blijven, waar ze thuishoort"quote:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 31-10-2014 om 13:30:38Jan Boskamp gaat de komende tijd op eigen verzoek meelopen met de jeugdtrainers van #Feyenoord op Varkenoord. [Feyenoord Magazine] reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 31-10-2014 om 13:31:01Boskamp zal drie keer per week op het veld staan, voornamelijk bij jeugdtrainers Roy Makaay, Cor Adriaanse en Gaston Taument. #Feyenoord reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 31-10-2014 om 13:35:23Jan Boskamp: 'De eerste trainingen beginnen al om negen uur 's ochtends, dus dan moet ik om half 7 van huis weg. Dat vind ik prima. ' reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 31-10-2014 om 13:35:40Boskamp: 'Ik kijk daar zelfs ontzettend naar uit, ook al is het vijf jaar geleden dat ik voor het laatst op het veld heb gestaan.' reageer retweet
AAAAAAAAHEEEEEEEEEEE JEROEN HEEEEEEEEE!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ah, dat is grote klasse. Koeken uitdelen op Varkenoord.
Namen uitspreken wordt nog lastig met al die allochtone gassies in de jeugd bij Feyenoord. Ik denk dat hij iedereen gewoon "schele" noemt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:11 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
AAAAAAAAHEEEEEEEEEEE JEROEN HEEEEEEEEE!
hoe heet die gozer?
twitter:dannyveramusic twitterde op vrijdag 31-10-2014 om 15:12:08Heb t heel lang onderdrukt maar kan er echt nix aan doen...Heb zo'n aversie tegen parkeerwachters bah reageer retweet
Eens.. wat een baggerclub is dat zeg.. altijd druk van de achterban terwijl ze geen cent hebben om hun kont mee te krabben.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:10 schreef Zipportal het volgende:
Verbeek niet naar NAC. Verstandige keuze. Kan die meer aanschuiven bij VI. NAC is toch niks voor hem.
Druk? Volgens mij boeit het die lui geen ene reet zolang ze af en toe een wedstrijdje winnen. Enige eis is dat je bier drinkt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:17 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Eens.. wat een baggerclub is dat zeg.. altijd druk van de achterban terwijl ze geen cent hebben om hun kont mee te krabben.
Er is wel druk.. van al die rijke patsers die anoniem willen blijven maar achter de schermen wel de boel bepalen. NAC heeft een relatief grote achterban, dan is er altijd drukquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Druk? Volgens mij boeit het die lui geen ene reet zolang ze af en toe een wedstrijdje winnen. Enige eis is dat je bier drinkt.
Misschien dat Bossie die jongens nog wat bij kan brengen, teringapenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:05 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 31-10-2014 om 13:30:38Jan Boskamp gaat de komende tijd op eigen verzoek meelopen met de jeugdtrainers van #Feyenoord op Varkenoord. [Feyenoord Magazine] reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 31-10-2014 om 13:31:01Boskamp zal drie keer per week op het veld staan, voornamelijk bij jeugdtrainers Roy Makaay, Cor Adriaanse en Gaston Taument. #Feyenoord reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 31-10-2014 om 13:35:23Jan Boskamp: 'De eerste trainingen beginnen al om negen uur 's ochtends, dus dan moet ik om half 7 van huis weg. Dat vind ik prima. ' reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 31-10-2014 om 13:35:40Boskamp: 'Ik kijk daar zelfs ontzettend naar uit, ook al is het vijf jaar geleden dat ik voor het laatst op het veld heb gestaan.' reageer retweet
Kansloze missie en een klap in het gezicht van Willemquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Misschien dat Bossie die jongens nog wat bij kan brengen, teringapen
als over 5 jaar Feyenoord de CL wint met alleen maar eigen kweek dan weten we aan wie we dat te danken hebbenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:05 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Straks zit ie weer twee weken opgesloten in het Okura met flessen wijn en sos, die mafkeesquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:52 schreef Mani89 het volgende:
Fijn, dat was alweer een tijdje geleden. Je gaat je toch zorgen maken dan.
Old_Pal is het hier mee eens.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Straks zit ie weer twee weken opgesloten in het Okura met flessen wijn en sos, die mafkees
Wim is toch ook leuk?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:24 schreef KingRoland het volgende:
Wanneer komt hansie hansie nou weer verdomme man
Wat een pop.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:32 schreef Neuroscience het volgende:
Dat platina gevalletje achter Johan
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:35 schreef Evertjan het volgende:
zien jullie die blonde pornoster achter JD?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:32 schreef Neuroscience het volgende:
Dat platina gevalletje achter Johan
Beetje afvegen aan het gordijn.quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:35 schreef Evertjan het volgende:
zien jullie die blonde pornoster achter JD?
Jij bent niet helemaal objectief.quote:
hij komt uit de Biblebelt dan spoor je al nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
''Schreuder zal toch niet gek zijn''
Johan is iets op het spoor./
Gino Countinho_O_ Vindt zichzelf rijp voor een stap naar het buitenland, komt hij uit bij Excelsior.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Wout BramaVindt zichzelf rijp voor een stap naar het buitenland, komt hij uit bij PEC Zwolle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |