Heb zo,n vermoeden bij een begraafplaats.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:37 schreef apfelstrudel het volgende:
Opzich heeft hij niks fout gedaan, maar ik voel me hier wel heel erg ongemakkelijk bij. En waar heeft ie dat allemaal opgegraven.
![]()
Deels in mijn tuin blijkbaar want ik mis ineens 14 kinderlichamen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:37 schreef apfelstrudel het volgende:
Opzich heeft hij niks fout gedaan, maar ik voel me hier wel heel erg ongemakkelijk bij. En waar heeft ie dat allemaal opgegraven.
![]()
Had je al kleding voor ze ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Deels in mijn tuin blijkbaar want ik mis ineens 14 kinderlichamen.
Of je begint opnieuw met het verzamelen van lichamen ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat is het lullige, nu kan ik dat weer allemaal terug gaan brengen...
Jij vind grafschennis niet fout?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:37 schreef apfelstrudel het volgende:
![]()
Dat is ook een optie, hoop ik wel dat ik de goede maten heb.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Of je begint opnieuw met het verzamelen van lichamen ?
Je moet bij je opgravingen ook rekening houden met de kleding die je hebt he. Als je voornamelijk kleinere maten hebt, dan doe je er verstandig aan om met je schop naar een ouder kerkhof te gaan, de mensen waren vroeger kleiner.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is ook een optie, hoop ik wel dat ik de goede maten heb.
Vond het verhaal juist eerder wat van die van Ed Gein weg hebben, maar zijn mening is wat moeilijk op te vragen aangezien die alweer dertig jaar dood is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:55 schreef theunderdog het volgende:
Wat zullen de dnepropetrovsk maniacs hier van vinden?
Ook alweer russen. Die mensen daar hebben toch echt genetische fouten hoor. Kan niet anders.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:55 schreef theunderdog het volgende:
Wat zullen de dnepropetrovsk maniacs hier van vinden?
Überhaupt religiequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:10 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Deze man is christen. Ik ben helemaal klaar met die k christenen. Ik hoop dat ze zeer snel een langzame pijnlijke dood sterven. Oftewel dood aan de christendom!!!
Zou onze Frans Timmermans ook zulke spannende verzamelingen hebben thuis?quote:
Ziet er niet heel schokkend uit.quote:
Ik zie in dat filmpje een paar van die 'poppen' maar als hij er in totaal 150 moet hebben in dat flatje, dan zouden ze toch tot het plafond ghestapeld moeten hebben liggen?quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:18 schreef Pecoro_Nero het volgende:
[..]
Had dat nou niet benoemt. Nu ben ik gaan googelen en heb ik teksten en filmpjes bekeken
Aansteller!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit echt in een downwaardse spirit hier door al die schijt verhalen![]()
Om hem te beschermen tegen het woedende publiek. Niet omdat hij zo gevaarlijk was.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:37 schreef Pecoro_Nero het volgende:
[..]
Nou ik denk het wel. Deze zat namelijk in een kooi tijdens de rechtszaak.
De dnepropetrovsk maniacs waren geen Russen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:58 schreef Pecoro_Nero het volgende:
[..]
Ook alweer russen. Die mensen daar hebben toch echt genetische fouten hoor. Kan niet anders.
En dan maar blijven huilen over hoe afwijkend en tegennatuurlijk homoseksualiteit is![]()
Bijna russen dan. Veel scheelt het niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De dnepropetrovsk maniacs waren geen Russen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |