Gewoon naakt?quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik zou overigens ook die lelijke kleertjes afdoen.
Ik vind het wel fascinerend.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:44 schreef Subjectief het volgende:
[..]
Het wordt steeds meer een horror-film, bijna te vreemd om waar te zijn.
Interesseert me vrij weinig. Ik vind het abnormaal gedrag, wat de reden ook is.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben jij niet benieuwd dan waarom iemand zoiets doet ?
Dat niet, maar ik was even in de war of hij nou echt 150 poppen had, dus voor diegenen die dat ook hebben.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:41 schreef Subjectief het volgende:
[..]
Ik vind het er met deze informatie niet echt minder erg op worden.
Dat hij niet spoort lijkt mij duidelijk maar toch.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:47 schreef Pecoro_Nero het volgende:
[..]
Interesseert me vrij weinig. Ik vind het abnormaal gedrag, wat de reden ook is.
Het is in elk geval duidelijk dat deze man gefascineerd is door dode lichamen. Misschien is dat met een ''onschuldige intentie'' *ahum* begonnen, maar waar eindigt het. Je moet nogal erg verward zijn om op zo'n punt te komen.
''Mag ik mijn gemummificeerde dochter die je van me uit haar graf gestolen hebt meenemen? Oh nee, mag het niet. Dan moet ik haar maar hier bij jou laten''.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nah, zou aan hem vragen of ik het mag hebben.
Zou je de 'pop' dan op je bank zetten? Bv als er bezoek is ?quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nah, gewoon zwarte kleding lijkt mij wel wat.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:49 schreef Pecoro_Nero het volgende:
[..]
''Mag ik mijn gemummificeerde dochter die je van me uit haar graf gestolen hebt meenemen? Oh nee, mag het niet. Dan moet ik haar maar hier bij jou laten''.
![]()
Gezien je UI hebben jij en die man misschien wel een gezamenlijke hobby. Een meisje kan jou waarschijnlijk beter niet alleen tegenkomen in het park.
Zoals bij Jeepers Creepersquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien juist wel vreemder. Dan moet hij dus passende delen bij elkaar gaan zoeken en aan elkaar gaan naaien om een pop te maken.
Een jongen/man ook niet.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:49 schreef Pecoro_Nero het volgende:
[..]
''Mag ik mijn gemummificeerde dochter die je van me uit haar graf gestolen hebt meenemen? Oh nee, mag het niet. Dan moet ik haar maar hier bij jou laten''.
![]()
Gezien je UI hebben jij en die man misschien wel een gezamenlijke hobby. Een meisje kan jou waarschijnlijk beter niet alleen tegenkomen in het park.
Oh gossie, meneer heeft al ideeën voor de garderobe van toekomstige lijkjes. Gaat goed hierquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nah, gewoon zwarte kleding lijkt mij wel wat.
Nah, het fenomeen "buikspreekpop spreekt mij meer aan.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zou je de 'pop' dan op je bank zetten? Bv als er bezoek is ?
quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:51 schreef Pecoro_Nero het volgende:
[..]
Oh gossie, meneer heeft al ideeën voor de garderobe van toekomstige lijkjes. Gaat goed hier
Maak je dan in een ingang in de rug ?quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nah, het fenomeen "buikspreekpop spreekt mij meer aan.
Anders gaat het lastig he.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maak je dan in een ingang in de rug ?
Ja geen idee, het is niet alsof ik hier eerder over nagedacht heb.quote:
Ja, over een wezen dat mensen eet en die bewaard in zijn hol. Ook hij maakte kunst met de lichamen, en zelfs wapens van de botten. Dit is niet ''net als'' een horrorfilm, dit ''is'' een horrorfilm.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ken dat niet. Is dat een film ?
Je vindt het maar eng he ?quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:51 schreef Pecoro_Nero het volgende:
[..]
Oh gossie, meneer heeft al ideeën voor de garderobe van toekomstige lijkjes. Gaat goed hier
Wil geen volle zalen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja geen idee, het is niet alsof ik hier eerder over nagedacht heb.
Denk dat je met zo'n pop wel volle zalen gaat trekken.
Aah. Ja ik hou niet zo van horror films.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:53 schreef Pecoro_Nero het volgende:
[..]
Ja, over een wezen dat mensen eet en die bewaard in zijn hol. Ook hij maakte kunst met de lichamen, en zelfs wapens van de botten. Dit is niet ''net als'' een horrorfilm, dit ''is'' een horrorfilm.
Een volle rechtbank ja.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja geen idee, het is niet alsof ik hier eerder over nagedacht heb.
Denk dat je met zo'n pop wel volle zalen gaat trekken.
Ik zou niet met die man alleen in een ruimte willen zijn. En ik zou ook echt geen rondleiding door zijn huis willen. Word er wel naar van ja.quote:
Tja, mag niet he.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm. Nja je moet dus eerst aan zo'n 'pop' zien te komen.
Ja ik vind die kannibalen altijd toch nog erger. Keer zo'n Russische kannibaal gezien die zelfs tijdens het interview in een kooi moest zitten...quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:55 schreef Pecoro_Nero het volgende:
[..]
Ik zou niet met die man alleen in een ruimte willen zijn. En ik zou ook echt geen rondleiding door zijn huis willen. Word er wel naar van ja.
Nja deze man heeft het ook een hele tijd kunnen doen zonder dat iemand het door had.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Tja, mag niet he.
Grafschennis enzo.
Opvallend ja.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja deze man heeft het ook een hele tijd kunnen doen zonder dat iemand het door had.
Wel vreemd dat hij zoveel moeite doet om die poppen te maken en ze dan gewoon tussen de rotzooi laat liggen.quote:
Ik vind dat juist erg mooi. Moeite willen doen, maar ergens ook beseffen dat er belangrijkere dingen op de wereld zijn dan wat lijken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wel vreemd dat hij zoveel moeite doet om die poppen te maken en ze dan gewoon tussen de rotzooi laat liggen.
Zou die een baan hebben gehad ?quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik vind dat juist erg mooi. Moeite willen doen, maar ergens ook beseffen dat er belangrijkere dingen op de wereld zijn dan wat lijken.
En misschien had hij de favorieten heel mooi ergens staan.
In dat geval is het een goed idee het denken aan anderen over te laten.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:37 schreef Pleun2011 het volgende:
Als die man zo bezig is met de dood, geef hem dan gelijk een spuitje denk ik dan.
Een echte fokker dusquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja deze man heeft het ook een hele tijd kunnen doen zonder dat iemand het door had.
Had dat nou niet benoemt. Nu ben ik gaan googelen en heb ik teksten en filmpjes bekekenquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik vind die kannibalen altijd toch nog erger. Keer zo'n Russische kannibaal gezien die zelfs tijdens het interview in een kooi moest zitten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit echt in een downwaardse spirit hier door al die schijt verhalen![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:18 schreef Pecoro_Nero het volgende:
[..]
Had dat nou niet benoemt. Nu ben ik gaan googelen en heb ik teksten en filmpjes bekeken
Hmm je spoiler doet het niet. Maar hoezo? Er zijn nou eenmaal mensen die niet sporen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit echt in een downwaardse spirit hier door al die schijt verhalen
Mensen sporen in het algemeen niet. Maar dit zijn echt zwaaaaar genetisch mankerende exemplaren!quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm je spoiler doet het niet. Maar hoezo? Er zijn nou eenmaal mensen die niet sporen.
Ach de meeste mensen zijn gewoon 'normaal' en er zitten idd wat foutjes tussen. Ik ben bijna altijd benieuwd waarom die foutjes zich zo gedragen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:22 schreef Pecoro_Nero het volgende:
[..]
Mensen sporen in het algemeen niet. Maar dit zijn echt zwaaaaar genetisch mankerende exemplaren!
Het idee ook dat een mens tot deze dingen in staat kan zijn. Geen enkel dier ooit geleefd op deze aarde buiten ons zou ooit tot zoiets in staat kunnen zijn. Enerzijds een geruststelling, anderzijds voor mij een bevestiging dat wij als soort deze wereld geen goed doen.
Is dat zo? Die mensen doen tenminste alleen zichzelf kwaad. Zieker dan die Andrej Tsjikatilo wordt het toch niet. Zieker kan het gewoon niet. Als het nog zieker kan worden als dat dan... geen woorden.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:24 schreef Yasmin23 het volgende:
Kijk zo'n kannibaal die dan mensenvlees eet spoort niet. Maar je hebt ook mensen die graag opgegeten willen worden en die regelen dan zo'n afspraak. Dat is nog veel zieker....
.... ... ... ..... Damn.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:29 schreef Pecoro_Nero het volgende:
[..]
Is dat zo? Die mensen doen tenminste alleen zichzelf kwaad. Zieker dan die Andrej Tsjikatilo wordt het toch niet. Zieker kan het gewoon niet. Als het nog zieker kan worden als dat dan... geen woorden.
Lees het maar
Nou ik denk het wel. Deze zat namelijk in een kooi tijdens de rechtszaak.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
.... ... ... ..... Damn.
Ik geloof niet dat dit de kannibaal was die ik bedoelde..
Geen idee of het zieker kan worden dan dit.
Aaah nee er was nog een ander. En als ik het mij goed herinner had hij iemand vermoord. Daarna stukken van het lichaam gekookt of gebakken en gegeten. Hij heeft toen ook nog wat aan buren ofzo gegeven en gezegd dat het kangaroo vlees was... Volgens mij zat deze ook in een kooi.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:37 schreef Pecoro_Nero het volgende:
[..]
Nou ik denk het wel. Deze zat namelijk in een kooi tijdens de rechtszaak.
Wel typisch dat dit soort gevallen altijd in Rusland zitten. Ik heb over het algemeen ook echt niks met russen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Aaah nee er was nog een ander. En als ik het mij goed herinner had hij iemand vermoord. Daarna stukken van het lichaam gekookt of gebakken en gegeten. Hij heeft toen ook nog wat aan buren ofzo gegeven en gezegd dat het kangaroo vlees was... Volgens mij zat deze ook in een kooi.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |