Nee hij zei fascinatie.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:21 schreef Pecoro_Nero het volgende:
[..]
Dat vind ik dus gewoon al absurd zo'n uitspraak, ''hoe zieker hoe beter''. Je bent kennelijk wel blij met het bestaan van zulke mensen, want het brengt jou een vorm van plezier. Dat op zich is al ziek.
Dat wordt vaak gezegd op dit forum. maar als je niemand serieus kunt nemen, hoe kun je dan nog een discussie voerenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmmm ik niet. Ik zou hem vooral niet te serieus nemen
Zo bedoel ik het niet. Dat het pseudo wetenschap is wil nog niet zeggen dat ze allemaal onzin lullen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus dan hoef je jouw mentale gezondheid ook niet aan deze mensen over te laten...
Boekenkennis ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja iets meer kennis dan wij fokkers ?
Je moet het niet op die manier zien. Ik vertel hier oprecht mijn mening, maar ik overdrijf wat, hou van sarcasme/cynisme enz enz.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:22 schreef Pecoro_Nero het volgende:
[..]
Dat wordt vaak gezegd op dit forum. maar als je niemand serieus kunt nemen, hoe kun je dan nog een discussie voeren
Ja heb je een punt. Ligt ook wel aan het onderwerp natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:22 schreef Pecoro_Nero het volgende:
[..]
Dat wordt vaak gezegd op dit forum. maar als je niemand serieus kunt nemen, hoe kun je dan nog een discussie voeren
Bepaalde mensen veranderen niet. Lustmoorden is heel iets anders dan moorden uit wraak of een opwelling. Zelfs moorden wegens geld is veel natuurlijker dan dat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat heeft er geen moer mee te maken. Het is zeer lastig om in te schatten of iemand een terugval zou krijgen, wat moeten we dan? iedereen die een moord pleegt, iemand verkracht levenslang geven (en dan ook echt levenslang)?
Fuck een tweede kans?
Als je iets schrijft moet je er ook maar voor staan. Dat eeuwige troll argument ben ik wel een beetje zat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Heb jij vaker de neiging om alles heel serieus op te vatten?
Zoek jij hem op ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:25 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vraag me wel af wie die handleiding dan heeft geschreven waarover het gaat in de OP.
Hmm misschien beleeft hij plezier in hoe het brein kan werken?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:28 schreef Pecoro_Nero het volgende:
[..]
Fascinatie en plezier gaan over het algemeen samen.
Prettig gestoord is prettig. Dit soort mensen kunnen we echter zeeeeer goed missen lijkt me. Liever omringd zijn door saaie mensen dan door kannibalistische seriemoordenaars.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Oh well. Stel je voor dat we allemaal normaal zouden zijn. Het leven zou dan echt heel erg saai zijn.
Mja maar ze zullen er altijd zijn. Maar hopen dat wij ze niet tegenkomen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:30 schreef Pecoro_Nero het volgende:
[..]
Prettig gestoord is prettig. Dit soort mensen kunnen we echter zeeeeer goed missen lijkt me. Liever omringd zijn door saaie mensen dan door kannibalistische seriemoordenaars.
Overdrijven, cynisme/sarcasme als trolling zien..quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:25 schreef Pecoro_Nero het volgende:
[..]
Als je iets schrijft moet je er ook maar voor staan. Dat eeuwige troll argument ben ik wel een beetje zat.
Pfff dat zeg je nu.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Overdrijven, cynisme/sarcasme als trolling zien..![]()
Mensen zoals in de OP fascineren mij oprecht, maar ik zou het uiteraard niet tof vinden als zo,n iemand mijn moeder op zijn zolderkamer heeft staan.
Dat kan ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm misschien beleeft hij plezier in hoe het brein kan werken?
Ben bang dat er straks politie voor de deur staat als ik zoek op "how to make dolls out of human remains" ofzoiets.quote:
En voor de tegenpartij de kans om veel onzin te verkondigenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:33 schreef Pecoro_Nero het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk.
Het ding met een anoniem forum is ook dat je mensen niet in de ogen kunt kijken, of kunt horen spreken. Dat geeft namelijk ook een bepaalde indruk, die je in een geval van onwetendheid vaak ook zelf invult.
Ja ik zoek hem liever ook niet op. Nog niet eens vanwege de politie maar meer voor wat je misschien nog meer tegenkomt...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ben bang dat er straks politie voor de deur staat als ik zoek op "how to make dolls out of human remains" ofzoiets.
Nou dat is niks nieuws hoor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:34 schreef theunderdog het volgende:
Mensen kunnen niet meer omgaan met sarcasme, spijtige zaak.
Denk dat dat nog wel meevalt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ben bang dat er straks politie voor de deur staat als ik zoek op "how to make dolls out of human remains" ofzoiets.
Heb zo,n vermoeden bij een begraafplaats.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:37 schreef apfelstrudel het volgende:
Opzich heeft hij niks fout gedaan, maar ik voel me hier wel heel erg ongemakkelijk bij. En waar heeft ie dat allemaal opgegraven.
![]()
Deels in mijn tuin blijkbaar want ik mis ineens 14 kinderlichamen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:37 schreef apfelstrudel het volgende:
Opzich heeft hij niks fout gedaan, maar ik voel me hier wel heel erg ongemakkelijk bij. En waar heeft ie dat allemaal opgegraven.
![]()
Had je al kleding voor ze ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Deels in mijn tuin blijkbaar want ik mis ineens 14 kinderlichamen.
Of je begint opnieuw met het verzamelen van lichamen ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat is het lullige, nu kan ik dat weer allemaal terug gaan brengen...
Jij vind grafschennis niet fout?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:37 schreef apfelstrudel het volgende:
![]()
Dat is ook een optie, hoop ik wel dat ik de goede maten heb.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Of je begint opnieuw met het verzamelen van lichamen ?
Je moet bij je opgravingen ook rekening houden met de kleding die je hebt he. Als je voornamelijk kleinere maten hebt, dan doe je er verstandig aan om met je schop naar een ouder kerkhof te gaan, de mensen waren vroeger kleiner.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is ook een optie, hoop ik wel dat ik de goede maten heb.
Vond het verhaal juist eerder wat van die van Ed Gein weg hebben, maar zijn mening is wat moeilijk op te vragen aangezien die alweer dertig jaar dood is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:55 schreef theunderdog het volgende:
Wat zullen de dnepropetrovsk maniacs hier van vinden?
Ook alweer russen. Die mensen daar hebben toch echt genetische fouten hoor. Kan niet anders.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:55 schreef theunderdog het volgende:
Wat zullen de dnepropetrovsk maniacs hier van vinden?
Überhaupt religiequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:10 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Deze man is christen. Ik ben helemaal klaar met die k christenen. Ik hoop dat ze zeer snel een langzame pijnlijke dood sterven. Oftewel dood aan de christendom!!!
Zou onze Frans Timmermans ook zulke spannende verzamelingen hebben thuis?quote:
Ziet er niet heel schokkend uit.quote:
Ik zie in dat filmpje een paar van die 'poppen' maar als hij er in totaal 150 moet hebben in dat flatje, dan zouden ze toch tot het plafond ghestapeld moeten hebben liggen?quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:18 schreef Pecoro_Nero het volgende:
[..]
Had dat nou niet benoemt. Nu ben ik gaan googelen en heb ik teksten en filmpjes bekeken
Aansteller!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit echt in een downwaardse spirit hier door al die schijt verhalen![]()
Om hem te beschermen tegen het woedende publiek. Niet omdat hij zo gevaarlijk was.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:37 schreef Pecoro_Nero het volgende:
[..]
Nou ik denk het wel. Deze zat namelijk in een kooi tijdens de rechtszaak.
De dnepropetrovsk maniacs waren geen Russen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:58 schreef Pecoro_Nero het volgende:
[..]
Ook alweer russen. Die mensen daar hebben toch echt genetische fouten hoor. Kan niet anders.
En dan maar blijven huilen over hoe afwijkend en tegennatuurlijk homoseksualiteit is![]()
Bijna russen dan. Veel scheelt het niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De dnepropetrovsk maniacs waren geen Russen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |