Christusquote:
Daarom kun je beter levende vrouwen in je huis hebben, die ruimen tenminste nog wat op.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:34 schreef Revanches het volgende:
![]()
Beste troep daar in dat huis trouwens.
Stel je aan zeg.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:36 schreef Jahr00n het volgende:
Heilige stront wat een zieke neuk.
Wegvoeren en nooit meer vrijlaten.
Hij is duidelijk ernstig gestoord. Triest maar hem uit zijn lijden verlossen zou nog het meest humaan zijn.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:33 schreef theunderdog het volgende:
Vind het lastig om hierover te oordelen. Aan de ene kant begrijp ik de mensen die vinden dat dit ziek en ranzig is, maar ik zelf zie er eigenlijk weinig kwaads in.
Hij heeft niemand vermoord (zover wij weten) en heeft de dode lichamen met veel respect behandeld.
Behalve dan dat ie ze opgegraven heeft en zich dus schuldig maakt aan grafschennis. En daar spreekt weinig respect uit, niet naar de overledenen, en al helemaal niet naar de nabestaanden. Of zou jij er weinig moeite mee hebben als een of andere gek straks jouw overleden moeder als decoratie op zijn nachtkastje heeft staan?quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:33 schreef theunderdog het volgende:
Vind het lastig om hierover te oordelen. Aan de ene kant begrijp ik de mensen die vinden dat dit ziek en ranzig is, maar ik zelf zie er eigenlijk weinig kwaads in.
Hij heeft niemand vermoord (zover wij weten) en heeft de dode lichamen met veel respect behandeld.
Ik zou een beetje raar opkijken, ja dat wel.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:40 schreef Hathor het volgende:
[..]
Behalve dan dat ie ze opgegraven heeft en zich dus schuldig maakt aan grafschennis. En daar spreekt weinig respect uit, niet naar de overledenen, en al helemaal niet naar de nabestaanden. Of zou jij er weinig moeite mee hebben als een of andere gek straks jouw overleden moeder als decoratie op zijn nachtkastje heeft staan?
Goelag?quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:43 schreef Subjectief het volgende:
Dit is voorbij ziek.
En wat moet ik mij voorstellen bij Russische TBS?
Dat is behoorlijk wat ja. Al vraag ik mij ook af of zijn bèta inzicht net zo goed is, want om talen onder de knie te krijgen hoef je niet eens zo heel erg intelligent te zijn.quote:
Ik vond het al vervelend om twee albums met postzegels op orde te houden.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:05 schreef UpsideDown het volgende:
150 dat zijn er ook nogal wat, duidelijk een uit de hand gelopen hobby. Persoonlijk zou ik met een stuk of 20 tevreden zijn, mooi opgevuld en niet te druk.
Dat is de volgende stap; wanneer hij een nog levend meisje op straat ziet lopen waarvan hij denkt ''dat zou wel een mooi exemplaar zijn voor mijn collectie''...quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:33 schreef theunderdog het volgende:
Zoals ik al zei: ik zou wat raar opkijken als een dierbare van mij gemummificeerd bij iemand in huis zou staan.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:27 schreef Pecoro_Nero het volgende:
[..]
Dat is de volgende stap; wanneer hij een nog levend meisje op straat ziet lopen waarvan hij denkt ''dat zou wel een mooi exemplaar zijn voor mijn collectie''...
Daarbij vind ik dat je het recht niet hebt. Zou jij zo willen eindigen na je dood? Met je lichaam gemummificeerd bij zo'n psycho in huis. Of een betere vraag nog, zou jij een verloren dierbare van je in zijn collectie willen zien belanden? Ben je dan nog altijd van mening dat hij er niemand kwaad mee doet?
Echt gestoord dit. Opsluiten die hap!
Oh, is dat alles? Raar opkijken. ''Huh, hoe komt die nou hier''quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: ik zou wat raar opkijken als een dierbare van mij gemummificeerd bij iemand in huis zou staan.
Nee, ik zou wel een gesprek met die vent aangaan. Vind het erg interessant om achter de denkwijze van zo,n iemand te komen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:30 schreef Pecoro_Nero het volgende:
[..]
Oh, is dat alles? Raar opkijken. ''Huh, hoe komt die nou hier''
Moet er niet aan denken dat dit met mijn moeders lichaam zou gebeuren naar haar dood. Dan zou ik wel meer doen dan raar opkijken. Vind het echt verschrikkelijk dit!
Ik volg het tennis en daar hebben ze al veel respect voor proftennissers die 3 talen vloeiend spreken.quote:
Maar het lichaam zou je wel laten staan ?quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, ik zou wel een gesprek met die vent aangaan. Vind het erg interessant om achter de denkwijze van zo,n iemand te komen.
Ik bedoel het is nu niet echt iets wat de gemiddelde mens zou doen.
Dus dat is wat jij zou doen in de situatie. Een van je dierbaren is gemummificeerd en verkleed als pop, en jij gaat een ''interessant'' gesprek voeren met de dader?quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, ik zou wel een gesprek met die vent aangaan. Vind het erg interessant om achter de denkwijze van zo,n iemand te komen.
Ik bedoel het is nu niet echt iets wat de gemiddelde mens zou doen.
Ben jij niet benieuwd dan waarom iemand zoiets doet ?quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:35 schreef Pecoro_Nero het volgende:
[..]
Dus dat is wat jij zou doen in de situatie. Een van je dierbaren is gemummificeerd en verkleed als pop, en jij gaat een ''interessant'' gesprek voeren met de dader?
Die man spoort niet, maar jij bent zeker ook niet helemaal 100
Nah, zou aan hem vragen of ik het mag hebben.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar het lichaam zou je wel laten staan ?
Dat hoor ik vaker.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:35 schreef Pecoro_Nero het volgende:
[..]
Dus dat is wat jij zou doen in de situatie. Een van je dierbaren is gemummificeerd en verkleed als pop, en jij gaat een ''interessant'' gesprek voeren met de dader?
Die man spoort niet, maar jij bent zeker ook niet helemaal 100
En dan zet je het thuis neer ? En laat je het gewoon gaan?quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nah, zou aan hem vragen of ik het mag hebben.
Ik vind het er met deze informatie niet echt minder erg op worden.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:36 schreef Inaithnir het volgende:
Dus, als ik het goed snap, volgens het filmpje, had hij 28 poppen, samengesteld uit de overblijfselen van 150 lijken van meisjes. Hij had dus geen 150 opgezette lijkjes daar.
Ja.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En dan zet je het thuis neer ? En laat je het gewoon gaan?
Misschien juist wel vreemder. Dan moet hij dus passende delen bij elkaar gaan zoeken en aan elkaar gaan naaien om een pop te maken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:41 schreef Subjectief het volgende:
[..]
Ik vind het er met deze informatie niet echt minder erg op worden.
Het wordt steeds meer een horror-film, bijna te vreemd om waar te zijn.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien juist wel vreemder. Dan moet hij dus passende delen bij elkaar gaan zoeken en aan elkaar gaan naaien om een pop te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |