Je oortjes in kan je ook prima je telefoon in je achterzak. Kan je met je oortjes zelfs nog telefoontje opnemen, muziek zachter zetten, nummer doorspoelen dit dat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:25 schreef very het volgende:
[..]
Tijdens snowboarden gaat het ook niet?
Je weet dat er op de meeste muziekspelers een volumeknop zit, toch? Zet hem zacht en je hebt lekker achtergrondgeluidje tijdens het fietsen/snowboarden.
Sarcasme hoop ik... Anders mietenkop!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:35 schreef very het volgende:
Oordopjes in helpt ook tegen koude oren als het straks koud gaat worden
Elke dag zoveel mogelijk gewicht, anders denken de andere boyz van de gym dat je een meisje bent.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:36 schreef Patroon het volgende:
[..]
Onzin, als hij 20kg + 2x 10kg deadlift met 5x 20 herhalingen is dat perfecte duur belasting, als hij de 20herh net goed kan uitvoeren. Het gaat niet om het gewicht, maar om hoe zwaar het voelt.
Ook bij krachttraining moet je periodiseren. Je hebt kan ook een periode max gewicht en weinig herhalingen doen, kunst is dan wel om de techniek goed te blijven uitvoeren.
Mooi toestel hoor, een van de weinige kleine telefoons met normale specificaties!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Pff die foon heeft al een tijdje software issues. Heb nu een nieuw abbo afgesloten met een sony experia z3 compact toestel. Toestel is alleen wel iets kwetsbaarder in de koerstrui want die samsung galaxy xcover heeft een onbreekbaar schermpje. Even een hoesje erbij. Donderdag binnen.
Ja precies. Liever 3 herhalingen met flink gewicht dan 10 met meisjesgewicht.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:39 schreef kaasplankje het volgende:
Ik doe altijd gewoon 2x zoveel kg als wat de anderen doen. En hard brullen ook.
Meer schreeuwen = meer testosteron.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:39 schreef kaasplankje het volgende:
Ik doe altijd gewoon 2x zoveel kg als wat de anderen doen. En hard brullen ook derbij.
Jij snapt het, als je niet zoveel als mij kunt benchen ben je maar een mietjequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Elke dag zoveel mogelijk gewicht, anders denken de andere boyz van de gym dat je een meisje bent.
Beter 10 kilo meer en een slechte uitvoering dan minder dan de rest.
Aldus degene die bang is voor een deuntje tijdens het fietsen/snowboardenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:38 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Sarcasme hoop ik... Anders mietenkop!
Mijn koptelefoon kan alleen maar muziek aan of uit...of ik moet via Siri nummers gaan skippen. En volgens mij kan je volume niet aanpassen of nummers doorspoelen met Siri. Dus dat is poep.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je oortjes in kan je ook prima je telefoon in je achterzak. Kan je met je oortjes zelfs nog telefoontje opnemen, muziek zachter zetten, nummer doorspoelen dit dat.
Maar je telefoon op het stuur om door je muzieklijsten te scrollen is gewoon achterlijk en nog gevaarlijk ook.
Bovendien fiets jij met je dikke sportvasten lijst toch nooit boven de 30quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:54 schreef very het volgende:
[..]
Mijn koptelefoon kan alleen maar muziek aan of uit...of ik moet via Siri nummers gaan skippen. En volgens mij kan je volume niet aanpassen of nummers doorspoelen met Siri. Dus dat is poep.
En gevaarlijk? Dat ligt er nogal aan hoe je het doet he...als je met 35km/u op een druk fietspad zoiets gaat doen is het inderdaad gevaarlijk. Als je, net als ik, bijna alleen maar duinweggetjes en rustige fietspaden fietst...dan valt dat erg mee natuurlijk
zeker welquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bovendien fiets jij met je dikke sportvasten lijst toch nooit boven de 30
Laat zien op strava danquote:
Ik moet nog beginnen met Stravaquote:
very aan het fietsen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:02 schreef very het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen met Strava
Ik heb slechts 1 avondritje gemeten, en daar zit, na lang zoeken, een stukje 30+ tussen haha
Maar toen was ik ook echt pas NET begonnen met fietsen.
Mijn naam op Strava is, net als in het eggie, Ferry Passchier
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:59 schreef Questular het volgende:
Dus fietsen met muziek op is gevaarlijk maar af en toe door rood rijden om je virtuele strava KOM penis te laten groeien is prima?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |