http://www.bike-discount.de/en/buy/squirtlube-120-ml-56117quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:00 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Thanks, maar daar hebben ze geen squirtlube, ik zoek wel even door. Maar als dit kan is het wel chill, die Ultegra is vaak goedkoper en schijnt te passen op mijn triple..
Bedankt! Zie dat ie op Salden.nl 80 center duurder is met verzendkosten. Bestel hem daar, mocht er iets fout gaan.. (Mijn Duits blijft beperkt tot heel hard SCHMETTERLING schreeuwen)quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
http://www.bike-discount.de/en/buy/squirtlube-120-ml-56117
http://www.bike-discount.(...)chain-10-speed-32967
Futurumshop is zelden goedkoper
Ze spreken gewoon engels hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:08 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Bedankt! Zie dat ie op Salden.nl 80 center duurder is met verzendkosten. Bestel hem daar, mocht er iets fout gaan.. (Mijn Duits blijft beperkt tot heel hard SCHMETTERLING schreeuwen)
De enkele keer dat ik ga rennen gebruik ik ook strava ja. Werkt prima.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:09 schreef very het volgende:
Is hier iemand die mij kan vertellen waarom Strava de beste keus is? En gebruikt iemand deze app ook met joggen?
Ik moet afvallen, snaptequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De enkele keer dat ik ga rennen gebruik ik ook strava ja. Werkt prima.
Maar rennen is voor bange dieren dit dat.
Vanochtend volgens Strava (schatting natuurlijk) 1,083 kcal verbrand op de fiets, ik snap je probleem niet...quote:
Gewoon rije met je kutjequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:12 schreef very het volgende:
[..]
Ik moet afvallen, snapte
Gaat sneller met joggen dan met fietsen...schijnt
Je kan meer fietsen per week dan hardlopen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:12 schreef very het volgende:
[..]
Ik moet afvallen, snapte
Gaat sneller met joggen dan met fietsen...schijnt
Fietsen én joggen natuurlijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:13 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Vanochtend volgens Strava 1,083 kcal verbrand op de fiets, ik snap je probleem niet...
Oksel is ervaringsexpertquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:17 schreef very het volgende:
[..]
Fietsen én joggen natuurlijk
Fietsen van en naar werk en in het weekend en soms half uurtje erbij joggen voor dat beetje extra
Ben momenteel met een sportvasten-kuur bezig, dus hoe meer sport ik kan doen deze 10 dagen hoe beter
Ik fiets nu al een klein tijdje, dus mijn beenspieren zijn al wel wat steviger geworden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:18 schreef Fretwork het volgende:
Sowieso, hardlopen met overgewicht, niet zo handig. Fietsen is veel beter qua schokbelasting
Mooi geschreven nu gewoon rije met je kutje.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:14 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Te vroeg weg gesprongen
De benen zijn al leeg
Uitgeput geeft de renner
Een paar klappen op het stuur
Te vroeg weg gesprongen
Z'n lichaam geeft het op
Vlak voor de finish
Reed hij tegen een muur.
Pff die foon heeft al een tijdje software issues. Heb nu een nieuw abbo afgesloten met een sony experia z3 compact toestel. Toestel is alleen wel iets kwetsbaarder in de koerstrui want die samsung galaxy xcover heeft een onbreekbaar schermpje. Even een hoesje erbij. Donderdag binnen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 07:29 schreef Zornar het volgende:
[..]
SD kaart in computer steken, kijken of data van strava er opstaat. Misschien is de mogelijkheid er dat je de data dan even naar je pc kopieert en dan naar die andere SD?
Van het weekend weerquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:27 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Mooi geschreven nu gewoon rije met je kutje.
Moet je effe aan patroon/oksel/gripper vragen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:24 schreef CyclingGirl het volgende:
Een paar van jullie hebben toch die Tecklenburg Rundfarht gereden? Hoe was dat? Zat daar al die beklimming van 25% in en hoelang is die?
Ze willen hier van de zaak daar naar toe en ik moet uitzoeken of ze dan wellicht geen extra kransjes op de fiets moeten monteren voor die rit
Lieve Patroon en Oksel gaarne jullie commentaar hieropquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Moet je effe aan patroon/oksel/gripper vragen.
Pff wat slecht zeg.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:30 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik probeer voor kerst de zelfpublicatie van een boekje wielergedichten af te hebben, dus jullie zijn even proefkonijn voor de laatste gedichtels, sorry.
Cross
De modder ligt te glimmen
Het gras is lekker nat
De balken hebben harde randen
De helling is weer glad
Braatworst in de handen
Staan het publiek al klaar
Een biertje en verkleumde vingers
Het publiek heeft het zwaar
Ze stormen van de finish
Het is gelijk een strijd
Het gerucht gaat al een tijdje
De rondemis is een lekker meid
De mannen van de winter
Klaar voor het modderbad
De mannen van de winter
Hebben weer een mooie dag gehad
Ik kan daar godnondeju niet meer dingen toevoegenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:41 schreef kanovinnie het volgende:
http://indekken.nl/?random=1
Dat was 'm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |