SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer foto's!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://www.strava.com/activities/210367972
Hij is geflagged en heeft het eerste negatieve commentaar al binnen.![]()
Bewijs van een off-topic Kaasquote:.
Maar blijft me verbazen dat die Japanners het kennelijk niet beter kunnen. Zijn er geen degelijke Duitse bouwers?The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Waarschijnlijk wordt het dan een "kant en klare" fiets. Maar misschien neemt mijn handigheid nog wel toe en kan ik het zelf!quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tja als je dat kan zeker. Als je dat niet kan ben je veroordeelt tot Canyon die wel iets met Campa doet, of Rose of Ridley of zoiets. Als je zelf een fiets kan samenstellen kan je best bij een webshop een groep kopen, dat scheelt een hoop tov van de advies/FM prijs. Je kan ook bij Vos mss wel iets scoren, al moet je dan wellicht eerst de fiets zelf nog de/monteren omdat ze daar niet zoveel aandacht aan besteden als nodig is.
Voordeel van zelf bouwen is dat je framehoogte, stuurnok en bocht en alles helemaal zelf kan kiezen. Als je er geen haast mee hebt kan je ook toeslaan wanneer er een goede deal is op een frame of wielset. Groepen zelf zijn zelden in de aanbieding.![]()
BMWquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:25 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Bewijs van een off-topic Kaas.
Maar blijft me verbazen dat die Japanners het kennelijk niet beter kunnen. Zijn er geen degelijke Duitse bouwers?![]()
![]()
Voor fietsgerelateerde fijnmechanica*quote:The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Jezus Christus wat een verzuurde azijnpissers daar in de Domstad.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:24 schreef Stansfield het volgende:
Hij is geflagged en heeft het eerste negatieve commentaar al binnen.![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:24 schreef Stansfield het volgende:
Hij is geflagged en heeft het eerste negatieve commentaar al binnen.
hij doet 't wel soepelMaar 't is idd niet netjes.
![]()
Je bent toch ook een kneus met je tijdritstuurtje door de spits... Doe dat lekker om 6 uur 's ochtends of om 2 uur 's nachts...quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jezus Christus wat een verzuurde azijnpissers daar in de Domstad.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ja oke maar dan ga je toch niet flaggen? Moet dat joeng dat toch zelf weten ofwa? Christenhonden zijn het.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:32 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Je bent toch ook een kneus met je tijdritstuurtje door de spits... Doe dat lekker om 6 uur 's ochtends of om 2 uur 's nachts...![]()
![]()
True, wel een beetje NSB mentaliteit...quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja oke maar dan ga je toch niet flaggen? Moet dat joeng dat toch zelf weten ofwa? Christenhonden zijn het.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Hij bevestigd weer eens de vooroordelen..quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja oke maar dan ga je toch niet flaggen? Moet dat joeng dat toch zelf weten ofwa? Christenhonden zijn het.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Ah oke, dacht dat je het over de Ferrari FF hadquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:27 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Voor fietsgerelateerde fijnmechanica*![]()
![]()
Ja volgende x wordt jij geflagged in je upload van de Ronde van Oudemirdum omdat een mooiweertoerder vind dat je onverantwoord hard door de bocht suist naar zijn maatstaven, want iedereen die harder dan hij rijdt is levensgevaarlijk bezig.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:34 schreef Patroon het volgende:
[..]
Hij bevestigd weer eens de vooroordelen..![]()
Hadden we het hier over core oefeningen op een bal?
Hier nog wat goede oefeningen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Patroon op 27-10-2014 21:13:12 ]Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Duidelijk, thnx!quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja Campy doet idd meer met carbon, dat is ietsie lichter maar vooral een optisch verschil. De cranks van Campa zijn wel de lichtste en de beste die er zijn imo. Verder zijn de verschillen klein, zeker in de duurdere groepen van beide merken. De naven van campagnolo vind ik zelf ook de beste die er zijn. Oke, er zijn wel cultmerken die nog lichter en mooier zijn maar die zijn dan 2x of 3x zo duur. Campagnolo maakt in verschil met Shimano wel lichtere afmontage. Dat zit hem in details, zoals de diameter bout waarmee je remblokje op de remhoef vastzit bijvoorbeeld.
Tussen Sora, 105 en ultegra zit wel een wezenlijk verschil hoor. Mooiweertoerdersafmontage versus amateurwaardig afmontage.![]()
![]()
Gassie, nu moet je wel ff redelijk doen. Er zit een wezenlijk verschil tussen een afgezet parcours met allemaal gekken die dezelfde risico's willen nemen, of andere nietsvermoedende fietsers half van de fiets rije in het normale verkeer, omdat je zo nodig een KOM wil hebben.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja volgende x wordt jij geflagged in je upload van de Ronde van Oudemirdum omdat een mooiweertoerder vind dat je onverantwoord hard door de bocht suist naar zijn maatstaven, want iedereen die harder dan hij rijdt is levensgevaarlijk bezig.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:39 schreef Patroon het volgende:
Hier nog wat goede oefeningen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hier nog wat goede oefeningen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., nieuwsgierig geworden?
Puur voor eigen onderzoek toch?The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Nee had ik nog bij mijn favo's staan...moest er ff aan denken toen ik jullie vanochtend zag praten over core-oefeningen op een bal.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:41 schreef Fretwork het volgende:
[..], nieuwsgierig geworden?
Puur voor eigen onderzoek toch?Maar ik kan 't mis hebben...![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:42 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nee had ik nog bij mijn favo's staan...moest er ff aan denken toen ik jullie vanochtend zag praten over core-oefeningen op een bal.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ach zeik niet zo man, zolang der geen dooien vallen is er niks aan de hand, als er wel dooien vallen ook niet, want het land is toch al overbevolkt in de randstad.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:40 schreef Patroon het volgende:
[..]
Gassie, nu moet je wel ff redelijk doen. Er zit een wezenlijk verschil tussen een afgezet parcours met allemaal gekken die dezelfde risico's willen nemen, of andere nietsvermoedende fietsers half van de fiets rije in het normale verkeer, omdat je zo nodig een KOM wil hebben.![]()
Hier:quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ach zeik niet zo man, zolang der geen dooien vallen is er niks aan de hand, als er wel dooien vallen ook niet, want het land is toch al overbevolkt in de randstad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan je lekker rukken op dat filmpje van me.
Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Ik ga ook nog wel een keer een poging wagen op de proloogroute. Maar dan wel op een zondagmorgen om 5 uur in juni.
Laurens hitman is trouwens een prima gast, maar niet zo slim om voor de nationale tokkiezender te rijden in het pakje van ledig, waar altijd gezegd wordt dat netjes aan het verkeer deelnemen zo hoog in het vaandel staat...Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-![]()
Hier nog wat goede oefeningen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik wil hem ook een keer rijden, maar vooral om te kijken waar je het leukst kan staanquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:54 schreef Gripper het volgende:
Ik ga ook nog wel een keer een poging wagen op de proloogroute. Maar dan wel op een zondagmorgen om 5 uur in juni.
Laurens hitman is trouwens een prima gast, maar niet zo slim om voor de nationale tokkiezender te rijden in het pakje van ledig, waar altijd gezegd wordt dat netjes aan het verkeer deelnemen zo hoog in het vaandel staat......
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:54 schreef Gripper het volgende:
het pakje van ledig, waar altijd gezegd wordt dat netjes aan het verkeer deelnemen zo hoog in het vaandel staat...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vast geen wielrenners dan.. Die zijn toch NOOIT netjes in het verkeer, komop zeg!quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:54 schreef Gripper het volgende:
ledig, waar altijd gezegd wordt dat netjes aan het verkeer deelnemen zo hoog in het vaandel staat...![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:43 schreef Levitas het volgende:
[..]
Vast geen wielrenners dan.. Die zijn toch NOOIT netjes in het verkeer, komop zeg!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Hier nog wat goede oefeningen:Het is winter, het aantal uur duurtraining gaat íets omlaag en dat testosteronniveau gaat meteen weer door het plafondtdtdtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op de site dan he.quote:Mijn foto's op Flickr!
werkelijk vermogen betaald voor zo'n shirt?quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:41 schreef ddx het volgende:
Strava shirt is vandaag binnengekomen :
[ afbeelding ]
Super shirt, zit perfect en handig vakje voor telefoon achterop met rits.
Wielrenners die om geld carenquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:44 schreef Patroon het volgende:
[..]
werkelijk vermogen betaald voor zo'n shirt?![]()
![]()
Leuk kleurtje vorige maand en alle dingen kosten geld dus tja.
Wel jammer dat ze er bijna 2 maanden over doen om op te sturen.![]()
misschien ben ik ook wel verwend met voor ¤150,- een tas vol kwaliteitskleding met van alles 2 stuks..quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wielrenners die om geld caren
Ik ga echt geen honderd piek voor 1 shirtje uitgeven.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Sponsorkledij ?quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:54 schreef Patroon het volgende:
[..]
misschien ben ik ook wel verwend met voor ¤150,- een tas vol kwaliteitskleding met van alles 2 stuks..![]()
Hoe?quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:54 schreef Patroon het volgende:
[..]
misschien ben ik ook wel verwend met voor ¤150,- een tas vol kwaliteitskleding met van alles 2 stuks..![]()
Als ze ooit een shirt maken met "I'll sue you for blocking my way on my KOM attempt, you fucking moron!" achterop ga ik aanschaf overwegen, anders niet.![]()
Vereniging, wordt idd grootste gedeelte door de sponsors betaald.
Als ik broekje of shirtje stuk val heb ik voor 25e nieuwe. De kapotte broek gebruik ik nu voor onder de langebroek of op tacx. Ons is zunig
quote:Feryn?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als jij nou ook eens strava premium zou nemen, verrekte profiteur dat je d'r bent, dan had strava die shirts niet zo hoerig duur hoeven maken en dan had ddx m nou voor minder kunnen hebben.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:54 schreef Patroon het volgende:
[..]
misschien ben ik ook wel verwend met voor ¤150,- een tas vol kwaliteitskleding met van alles 2 stuks..Mijn foto's op Flickr!
Voor een leuke verwijzing naar LtD en zijn Radlertjes zou ik het ook wel doenquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:55 schreef quinoahipster het volgende:
Als ze ooit een shirt maken met "I'll sue you for blocking my way on my KOM attempt, you fucking moron!" achterop ga ik aanschaf overwegen, anders niet.![]()
![]()
Ik ben premiumquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:57 schreef Gripper het volgende:
[..]
Als jij nou ook eens strava premium zou nemen, verrekte profiteur dat je d'r bent, dan had strava die shirts niet zo hoerig duur hoeven maken en dan had ddx m nou voor minder kunnen hebben.
Voor graties.
Ik begrijp trouwens nog steeds de meerwaarde niet. Die google chrome app laat hetzelfde zien.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Welke was dat ook alweer?quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:59 schreef Patroon het volgende:
[..]
Die google chrome app laat hetzelfde zien.![]()
Frank heeft zondag weer een ritje op het programma staan, mochten er mensen mee willen :http://www.knopers.net/?page_id=38quote:Fietstocht ‘t Groene Hart (zondag 2 november 2014)
Aanstaande zondag lijkt het opnieuw prima weer te worden, dat betekent dat er een mooie afstand gefietst kan worden! Ik heb een nieuwe route van 160 kilometer gemaakt door Noord- en Zuid-Holland. We beginnen met een strook duinpaden, van Bloemendaal aan Zee tot aan Wassenaar. Daar steken we binnendoor voor een lang recht stuk richting Boskoop en Zwammerdam. Daarna volgt een mooi weggetje langs de Meije en rijden we door tot het kanaal. Met de voorspelde zuidenwind gaan we hier heel lang heel hard doorrijden tot aan Diemen. Als we Amsterdam door zijn rijden we via Spaarndam en het Kopje van Bloemendaal terug naar het startpunt in Overveen.
Als je zondag 2 november mee wilt fietsen, vul dan onderstaand formulier in. Omdat we een rondje rijden en verschillende grote plaatsen passeren is het ook mogelijk om elders te beginnen. Vertrek is om 10:00 bij Hotel Restaurant Loetje in Overveen. Daarna rijden we richting Katwijk, waar deelnemers uit de omgeving van Leiden om 10:50 kunnen aanhaken (wachten op de buitensluis van Katwijk).
Reistijd: ~5 uur
Snelheid: Streven is 35 km/u gemiddeld of sneller (afhankelijk van grootte groep)![]()
![]()
Dat heb ik ook. Ik betaal 100 euro voor een kledingpakket incl helm die los al 130 euro kost. Wordt idd door sponsoren betaald.quote:
Wij krijgen als we kleding in koers kapot vallen gratis nieuwe.![]()
Dat is wel super, de kans dat iets kapot gaat tijdens een koers is natuurlijk een stuk groter dan een recreatief rondje om de kerk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 06:44 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Ik betaal 100 euro voor een kledingpakket incl helm die los al 130 euro kost. Wordt idd door sponsoren betaald.
Wij krijgen als we kleding in koers kapot vallen gratis nieuwe.
maar komt het vaak voor dat je je kleding kapot rijd?![]()
SD kaart in computer steken, kijken of data van strava er opstaat. Misschien is de mogelijkheid er dat je de data dan even naar je pc kopieert en dan naar die andere SD?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 07:10 schreef kaasplankje het volgende:
SD kaart van foon werkt niet. Ik een nieuwe er in, is Strava ineens pleite. Ik strava downloaden, zegt geen geheugen op apparaat. Ik oude sd kaart er weer in, Strava nog steeds foetsie, ik nieuwe strava willen downloaden, zegt ie geen verbinding mogelijk.
![]()
Had afgelopen jaar 1 broekje stuk. Maar kan ook zo dat je bij 4 valpartijen ligt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 07:27 schreef Zornar het volgende:
[..]
Dat is wel super, de kans dat iets kapot gaat tijdens een koers is natuurlijk een stuk groter dan een recreatief rondje om de kerk.
maar komt het vaak voor dat je je kleding kapot rijd?Maar ik kan 't mis hebben...![]()
O dat valt me eigenlijk nog wel mee, maar dit is alleen als je ook wedstrijden rijd zeker?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 07:34 schreef Patroon het volgende:
[..]
Had afgelopen jaar 1 broekje stuk. Maar kan ook zo dat je bij 4 valpartijen ligt.![]()
ja voor licentiehouders. Graties, zoals bij Tommeke zou nog beter zijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:15 schreef Zornar het volgende:
[..]
O dat valt me eigenlijk nog wel mee, maar dit is alleen als je ook wedstrijden rijd zeker?Maar ik kan 't mis hebben...![]()
GODVERDOMMEquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 07:10 schreef kaasplankje het volgende:
SD kaart van foon werkt niet. Ik een nieuwe er in, is Strava ineens pleite. Ik strava downloaden, zegt geen geheugen op apparaat. Ik oude sd kaart er weer in, Strava nog steeds foetsie, ik nieuwe strava willen downloaden, zegt ie geen verbinding mogelijk.
![]()
![]()
Wie is Frankquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:22 schreef ddx het volgende:
Frank heeft zondag weer een ritje op het programma staan, mochten er mensen mee willen :
[..]
http://www.knopers.net/?page_id=38
[ afbeelding ]![]()
![]()
Blijf ons op de hoogte houden van dit soort ritjes. Ik ga vast een keer mee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:22 schreef ddx het volgende:
Frank heeft zondag weer een ritje op het programma staan, mochten er mensen mee willen :
[..]
http://www.knopers.net/?page_id=38
[ afbeelding ]
[ Bericht 0% gewijzigd door FastFox91 op 28-10-2014 09:21:36 ]![]()
Ook tijdens clubtrainingen is het gratis.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:25 schreef Patroon het volgende:
[..]
ja voor licentiehouders. Graties, zoals bij Tommeke zou nog beter zijn.
Ik moet ff afkloppen maar ik heb de afgelopen 2 jaar slechts eens keer een broekje kapot gemaakt. Maar dat was nog van m'n oude club.
Ik train voornamelijk in oude kleding omdat dat nog goed is en vooral beter is qua zeem.![]()
Nieuwe sd kaart in foon. Paar apps naar die nieuwe sd kaart zetten. Strava downloaden, (ook naar sd kaart zetten) inloggen klaar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 07:10 schreef kaasplankje het volgende:
Je data ben je niet kwijt want clouddienst.![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:34 schreef FastFox91 het volgende:
Waarom is het domein lottojumbo.nl eigenlijk nog niet geregistreerd? Zal ik die even kapen?![]()
En dan plaatjes van ongesoigneerde toerders posten.![]()
Niet te lang oude broeken dragen hè, gaat soms doorschijnen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:11 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ook tijdens clubtrainingen is het gratis.
Ik moet ff afkloppen maar ik heb de afgelopen 2 jaar slechts eens keer een broekje kapot gemaakt. Maar dat was nog van m'n oude club.
Ik train voornamelijk in oude kleding omdat dat nog goed is en vooral beter is qua zeem.![]()
Doorsturen naar het grote smoezenboek van tommeke.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
En dan plaatjes van ongesoigneerde toerders posten.![]()
![]()
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
http://www.teamlottojumbo.nl/quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:34 schreef FastFox91 het volgende:
Waarom is het domein lottojumbo.nl eigenlijk nog niet geregistreerd? Zal ik die even kapen?
Of je bedoelt dat ze dat domein iig reggen met een omleiding zodat mensen die naar de 'verkeerde' site gaan alsnog op de 'goede' komen?![]()
Viesdik eigenlijk die kramer.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:18 schreef muzas het volgende:
[..]
http://www.teamlottojumbo.nl/
Of je bedoelt dat ze dat domein iig reggen met een omleiding zodat mensen die naar de 'verkeerde' site gaan alsnog op de 'goede' komen?![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Viesdik eigenlijk die kramer.
Godverdomme dikke pad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan liever dit hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Als ik nu een 105 ketting heb, kan ik die afwisselen met een Ultegra ketting?
Beide 10 speed enzoThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ja. Ook dura ace of KMC.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:52 schreef Fretwork het volgende:
Natuurlijk wel opletten of je 10 of 11 speed moet hebben.![]()
Hoe bedoel je? Af en toe de 105, af en toe de ultegra?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:52 schreef Fretwork het volgende:
Ik zou niet weten waarom niet. Mits allebei passend op je cassette (9/10/11 speed).Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Dus deze:
http://www.futurumshop.nl(...)tting-10-speed.phtml
en deze:
http://www.futurumshop.nl(...)-speed-ketting.phtml
Passen beiden?
Normaal is 105 toch goedkoper?The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Beter in duitsland shoppenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:57 schreef Fretwork het volgende:
Dus deze:
http://www.futurumshop.nl(...)tting-10-speed.phtml
en deze:
http://www.futurumshop.nl(...)-speed-ketting.phtml
Passen beiden?
Normaal is 105 toch goedkoper?
https://www.bike-componen(...)uslaufmodell-p12546/![]()
Thanks, maar daar hebben ze geen squirtlube, ik zoek wel even door. Maar als dit kan is het wel chill, die Ultegra is vaak goedkoper en schijnt te passen op mijn triple..quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Beter in duitsland shoppen
https://www.bike-componen(...)uslaufmodell-p12546/The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Forum Opties Forumhop: Hop naar: