Ik wil hem ook een keer rijden, maar vooral om te kijken waar je het leukst kan staanquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:54 schreef Gripper het volgende:
Ik ga ook nog wel een keer een poging wagen op de proloogroute. Maar dan wel op een zondagmorgen om 5 uur in juni.
Laurens hitman is trouwens een prima gast, maar niet zo slim om voor de nationale tokkiezender te rijden in het pakje van ledig, waar altijd gezegd wordt dat netjes aan het verkeer deelnemen zo hoog in het vaandel staat...
quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:54 schreef Gripper het volgende:
het pakje van ledig, waar altijd gezegd wordt dat netjes aan het verkeer deelnemen zo hoog in het vaandel staat...
Vast geen wielrenners dan.. Die zijn toch NOOIT netjes in het verkeer, komop zeg!quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:54 schreef Gripper het volgende:
ledig, waar altijd gezegd wordt dat netjes aan het verkeer deelnemen zo hoog in het vaandel staat...
quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:43 schreef Levitas het volgende:
[..]
Vast geen wielrenners dan.. Die zijn toch NOOIT netjes in het verkeer, komop zeg!
quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:39 schreef Patroon het volgende:
Hadden we het hier over core oefeningen op een bal?
Hier nog wat goede oefeningen:Het is winter, het aantal uur duurtraining gaat íets omlaag en dat testosteronniveau gaat meteen weer door het plafondtdtdtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op de site dan he.quote:
werkelijk vermogen betaald voor zo'n shirt?quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:41 schreef ddx het volgende:
Strava shirt is vandaag binnengekomen :
[ afbeelding ]
Super shirt, zit perfect en handig vakje voor telefoon achterop met rits.
Wielrenners die om geld carenquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:44 schreef Patroon het volgende:
[..]
werkelijk vermogen betaald voor zo'n shirt?
misschien ben ik ook wel verwend met voor ¤150,- een tas vol kwaliteitskleding met van alles 2 stuks..quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wielrenners die om geld caren
Sponsorkledij ?quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:54 schreef Patroon het volgende:
[..]
misschien ben ik ook wel verwend met voor ¤150,- een tas vol kwaliteitskleding met van alles 2 stuks..
Hoe?quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:54 schreef Patroon het volgende:
[..]
misschien ben ik ook wel verwend met voor ¤150,- een tas vol kwaliteitskleding met van alles 2 stuks..
quote:
Feryn?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij nou ook eens strava premium zou nemen, verrekte profiteur dat je d'r bent, dan had strava die shirts niet zo hoerig duur hoeven maken en dan had ddx m nou voor minder kunnen hebben.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:54 schreef Patroon het volgende:
[..]
Voor een leuke verwijzing naar LtD en zijn Radlertjes zou ik het ook wel doenquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:55 schreef quinoahipster het volgende:
Als ze ooit een shirt maken met "I'll sue you for blocking my way on my KOM attempt, you fucking moron!" achterop ga ik aanschaf overwegen, anders niet.
Ik ben premiumquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:57 schreef Gripper het volgende:
[..]
Als jij nou ook eens strava premium zou nemen, verrekte profiteur dat je d'r bent, dan had strava die shirts niet zo hoerig duur hoeven maken en dan had ddx m nou voor minder kunnen hebben.
Welke was dat ook alweer?quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:59 schreef Patroon het volgende:
[..]
Die google chrome app laat hetzelfde zien.
http://www.knopers.net/?page_id=38quote:Fietstocht ‘t Groene Hart (zondag 2 november 2014)
Aanstaande zondag lijkt het opnieuw prima weer te worden, dat betekent dat er een mooie afstand gefietst kan worden! Ik heb een nieuwe route van 160 kilometer gemaakt door Noord- en Zuid-Holland. We beginnen met een strook duinpaden, van Bloemendaal aan Zee tot aan Wassenaar. Daar steken we binnendoor voor een lang recht stuk richting Boskoop en Zwammerdam. Daarna volgt een mooi weggetje langs de Meije en rijden we door tot het kanaal. Met de voorspelde zuidenwind gaan we hier heel lang heel hard doorrijden tot aan Diemen. Als we Amsterdam door zijn rijden we via Spaarndam en het Kopje van Bloemendaal terug naar het startpunt in Overveen.
Als je zondag 2 november mee wilt fietsen, vul dan onderstaand formulier in. Omdat we een rondje rijden en verschillende grote plaatsen passeren is het ook mogelijk om elders te beginnen. Vertrek is om 10:00 bij Hotel Restaurant Loetje in Overveen. Daarna rijden we richting Katwijk, waar deelnemers uit de omgeving van Leiden om 10:50 kunnen aanhaken (wachten op de buitensluis van Katwijk).
Reistijd: ~5 uur
Snelheid: Streven is 35 km/u gemiddeld of sneller (afhankelijk van grootte groep)
Dat heb ik ook. Ik betaal 100 euro voor een kledingpakket incl helm die los al 130 euro kost. Wordt idd door sponsoren betaald.quote:
Dat is wel super, de kans dat iets kapot gaat tijdens een koers is natuurlijk een stuk groter dan een recreatief rondje om de kerk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 06:44 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Ik betaal 100 euro voor een kledingpakket incl helm die los al 130 euro kost. Wordt idd door sponsoren betaald.
Wij krijgen als we kleding in koers kapot vallen gratis nieuwe.
SD kaart in computer steken, kijken of data van strava er opstaat. Misschien is de mogelijkheid er dat je de data dan even naar je pc kopieert en dan naar die andere SD?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 07:10 schreef kaasplankje het volgende:
SD kaart van foon werkt niet. Ik een nieuwe er in, is Strava ineens pleite. Ik strava downloaden, zegt geen geheugen op apparaat. Ik oude sd kaart er weer in, Strava nog steeds foetsie, ik nieuwe strava willen downloaden, zegt ie geen verbinding mogelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |