Tijmen Eising was een volwaardige prof tot vorig jaar niet? Best jammer dat Sunweb hem uit het niets ontsloeg. Wel zielig dat ie komt meerijden tussen de amateurs of zelfs nog minder.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:30 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hier doen ook veel renners met knwu licentie mee om gewoon wat te trainen. Is gewoon leuk werk. Maar idd ook wel halve profs en het zoontje van Erik Dekker. Dat schiet z'n doel idd wel voorbij.
Vorig jaar deed Tijmen Eising mee. Die liep alleen maar te kutten en te etteren. Tempo maken voor vriendjes van hem die hij op een ronde gezet had. Kostte me bijna nog een positie.
Want ik hobbel altijd een beetje achterin mee. Ben gewoon niet handig en explosief genoeg. Al merk ik wel dat je dat door crossen wel ontwikkelt.
Tijmen Eising, de deurwaarder, is een lullo! Schommelende hematocriet waarden was de reden dat Sunweb hem buiten zette. En dat akkefietje dat Lars van der Haar dus bijna een wereldtitel kostte, vergeten we ook niet.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:02 schreef beverstraat het volgende:
[..]
Tijmen Eising was een volwaardige prof tot vorig jaar niet? Best jammer dat Sunweb hem uit het niets ontsloeg. Wel zielig dat ie komt meerijden tussen de amateurs of zelfs nog minder.
Wiggle ook zag ik in de mail, maar niet gekeken of t echt goedkoop wasquote:Op maandag 27 oktober 2014 18:19 schreef kaasplankje het volgende:
Hmm bij Rose zijn Campy parts in de aanbieding, natuurlijk omdat volgend jaar de groepen vernieuwd worden. Niet echt heel goedkoop, maar wellicht is er dit najaar wel beter voordeel te halen hier of daar.
Jammer dat z'n talent wat dat was ie toch helemaal verloren gaat. De genaratie na VDH en VDP vormt zich ook al met jongkies als Max Guillickx en Eeckhoorn.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:22 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Tijmen Eising, de deurwaarder, is een lullo! Schommelende hematocriet waarden was de reden dat Sunweb hem buiten zette. En dat akkefietje dat Lars van der Haar dus bijna een wereldtitel kostte, vergeten we ook niet.
Heb zo met een klassieker tijdens de neutralisatie wel eens iemand op een vluchtheuvel zien klappen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:54 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Die van die FDJ is wel erg knullig dat daar niemand staat, maar hij let ook niet goed op. Cancellara op de spelen was wel een beetje stupide hoe hij die bocht nam zeg...
Sommige wielertoeristen klappen ook gewoon op verkeersborden met een snelheid van 20km\u. Enkele jaren terug was ik een nederbelg en heb ik deelgenomen aan de Ronde Van Vlaanderen voor toeristen,waar vallen schering en inslag is. Hiervan zijn grappige beelden te vinden op youtube.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Heb zo met een klassieker tijdens de neutralisatie wel eens iemand op een vluchtheuvel zien klappen.
Wiggle is duur man.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wiggle ook zag ik in de mail, maar niet gekeken of t echt goedkoop was
Kan trouwens online weinig fietsen vinden met Campagnolo. salden.nl is tot nu toe de meest uitgebreide die ik heb gevonden. Ook bij FM's in de buurt staat er weinig, en als er wat staat is het allemaal shimano..quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wiggle is duur man.
Laagste prijzen die ik vind voor Campa zijn Salden en Hopmans, ontloopt elkaar niet veel soms de ene soms de andere. Wellicht bij Salden in de kerstshow eens wat gaan vinden.
Complete groep met cranks is Hopmans wel de goedkoopste. Salden heeft soms betere deals onder inkoopsprijs groothandel.
http://www.hopmansfietsgi(...)3/record-11-sp-2014/
http://www.salden.nl/nl/onderdelen/groepen/campagnolo-record.html
Hopmans dus al is dat niet echt een werbshop, je kan er wel bestellen en laten bezorgen. Bikeparts4u heeft ook aardig wat Campy spullen, ook Miche wat Campy compatibel is. Verder Mantel, en Rose heeft ook soms goede deals. Of bedoel je online complete fietsen met Campy, want dan is de spoeling dun. Tis meest Shimano wat je op complete fietsen ziet. Vooral int midden/laag prijsklasse.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:45 schreef Zornar het volgende:
[..]
Kan trouwens online weinig fietsen vinden met Campagnolo. salden.nl is tot nu toe de meest uitgebreide die ik heb gevonden. Ook bij FM's in de buurt staat er weinig, en als er wat staat is het allemaal shimano..
Weet jij nog enkele websites ?
Ja. Geen sympathieke jongen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:22 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Tijmen Eising, de deurwaarder, is een lullo! Schommelende hematocriet waarden was de reden dat Sunweb hem buiten zette. En dat akkefietje dat Lars van der Haar dus bijna een wereldtitel kostte, vergeten we ook niet.
Bedoelde fietsen met alles der op en der an ja. Dus als de tijd gekomen is voor een nieuwe fiets, is het beste de fiets zelf opbouwen ?quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hopmans dus al is dat niet echt een werbshop, je kan er wel bestellen en laten bezorgen. Bikeparts4u heeft ook aardig wat Campy spullen, ook Miche wat Campy compatibel is. Verder Mantel, en Rose heeft ook soms goede deals. Of bedoel je online complete fietsen met Campy, want dan is de spoeling dun. Tis meest Shimano wat je op complete fietsen ziet.
Tja als je dat kan zeker. Als je dat niet kan ben je veroordeelt tot Canyon die wel iets met Campa doet, of Rose of Ridley of zoiets. Als je zelf een fiets kan samenstellen kan je best bij een webshop een groep kopen, dat scheelt een hoop tov van de advies/FM prijs. Je kan ook bij Vos mss wel iets scoren, al moet je dan wellicht eerst de fiets zelf nog de/monteren omdat ze daar niet zoveel aandacht aan besteden als nodig is.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:55 schreef Zornar het volgende:
[..]
Bedoelde fietsen met alles der op en der an ja. Dus als de tijd gekomen is voor een nieuwe fiets, is het beste de fiets zelf opbouwen ?
Ja prima reclame ook weer, fietsers inhalen om een mongolenmanier. Idioot figuur.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:01 schreef Fretwork het volgende:
Was die wielrenner van Ledig Erf hier al voorbij gekomen die de proloog knalt in de spits?
http://www.sbs6.nl/video/FgivjrsosTte/22-oktober-2014-late-editie Vanaf 16:00.
Die wordt echt een keer de kreukels ingereden, malloot...
Ben dit weekend twee keer gevraagd of ik ook zo reedquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:06 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja prima reclame ook weer, fietsers inhalen om een mongolenmanier. Idioot figuur.
Wat een mongool ja. Ook weer goed voor onze naam..quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:01 schreef Fretwork het volgende:
Was die wielrenner van Ledig Erf hier al voorbij gekomen die de proloog knalt in de spits?
http://www.sbs6.nl/video/FgivjrsosTte/22-oktober-2014-late-editie Vanaf 16:00.
Die wordt echt een keer de kreukels ingereden, malloot...
Ja Campy doet idd meer met carbon, dat is ietsie lichter maar vooral een optisch verschil. De cranks van Campa zijn wel de lichtste en de beste die er zijn imo. Verder zijn de verschillen klein, zeker in de duurdere groepen van beide merken. De naven van campagnolo vind ik zelf ook de beste die er zijn. Oke, er zijn wel cultmerken die nog lichter en mooier zijn maar die zijn dan 2x of 3x zo duur. Campagnolo maakt in verschil met Shimano wel lichtere afmontage. Dat zit hem in details, zoals de diameter bout waarmee je remblokje op de remhoef vastzit bijvoorbeeld.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:06 schreef Levitas het volgende:
Wat maakt Campagnolo dan zo "anders" dan bijvoorbeeld Shimano, vraag ik me dan af? Ik zou waarschijnlijk het verschil tussen Shimano Sora, 105 en Ultegra niet eens merken, laat staan verschillende merken.
Edit: Lees nu al dat Campa meer met carbon doet, en dus lichter is?
Staat ergens in het filmpje, geen idee, ken hem niet...quote:
In de race wel. Treinen niet echt. Italianen zijn goed in fijnmechanica mss.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:19 schreef Fretwork het volgende:
Vind het toch apart dat Italiaanse mechanica bij fietsen zo goed ingeschat wordt, terwijl het in andere sectoren nou niet echt uitblinkt in betrouwbaarheid en bouwkwaliteit...
Als ik een auto moet kiezen om 300.000km in te rijden zou ik ook geen Italiaan kiezenquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
In de race wel. Treinen niet echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |