Eten=fietsen?quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:48 schreef Patroon het volgende:
[..]
Doet me denken aan onze meet in Ljouwert. Stormde teveel om te eten maar MissPatroon, had de tafel uitgebreid volgezet met eten, daar was Patroon niet eens van op de hoogte..
Ja jij welquote:Op maandag 27 oktober 2014 11:47 schreef kanovinnie het volgende:
Het mooiste is, ik heb foto's van Cyclinggirl op m'n pc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knap, zelf een paar keer meegereden met de West-Brabantse veldritcompetitie. Het niveau lag simpelweg te hoog naar mijn normen maar er deden ook flink wat renners mee met een licentie bij de KNWU. Beetje zielig vind ik persoonlijk als je in het bezit bent van een licentie en dan komt crossen en winnen tussen gewone 'hobby' crossers.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:57 schreef Tommeke het volgende:
[..]
ICW in Noord Nederland, misschien rij ik nog de centrumcross in Surhusterfean.
Ik rij ook alleen maar crossjes in de buurt hoor. Vaak kan ik op de fiets heen en terug en is het een mooie training.
Schoonmaken is niet veel werk. Gewoon ff de ergste modder eraf met de hogedrukreiniger en thuis ff een sopje. Een keer in de zoveel tijd ff de aandrijflijn uitelkander halen en schoonmaken.
In Drenthe zijn elk weekend meerdere toertochten. Daar rij ik er ook veel van. Soms op de fiets naar huis om de 100 aan te tikken.
Prima! Huis af verwacht is ergens in het voorjaar 2019quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe staat ´t er verder mee? Huis af?
quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:08 schreef Leonos het volgende:
Ben ik even in me O'tje genomen.
Maat van me zei dat een biertje goed voor je was na het fietsen, lees ik het volgendeAltijd al geweten dat jij daarvan hield..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik drink gewoon altijd Chocomelk, omdat dat hier een keer stond en elk excuus voor extra chocomelk goed is. 1 tot 2 uur daarna inderdaad goed eten.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Chocomelk ook maar is in huis halen dan.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:40 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat jij daarvan hield..
Ik drink gewoon altijd Chocomelk, omdat dat hier een keer stond en elk excuus voor extra chocomelk goed is. 1 tot 2 uur daarna inderdaad goed eten.
Gewoon een klein glaasje, dan lekker douchen, naar de supermarkt voor een goede hap, omnilekkere biefstuk bij de slager halen, Ta-daa! Instant-adonis.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:43 schreef Leonos het volgende:
[..]
Chocomelk ook maar is in huis halen dan.
Das naar.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:25 schreef janatwork het volgende:
[..]
Prima! Huis af verwacht is ergens in het voorjaar 2019Nu eerst aan het shoppen voor nieuwe kozijnen, dat gaat voor een groot deel de rest van ons budget bepalen.
Het gebrek aan ritjes op strava komt door dat ik tijdens het crossen mijn huis sleutel in mijn telefoon geboord heben mijn nieuwe telefoon doe ik dat liever niet aan. Ben aan het kijken naar een andere gps logger maar dat staat erg laag op het prioriteiten lijstje.
Amateurs, ik heb natuurlijk een altaar voor Cyclinggirl in de woonkamer staan, was effe ruzie met mevrouw Fab, maar dat is het wel waard. Je doet het goed of je doet het niet!quote:
Hier doen ook veel renners met knwu licentie mee om gewoon wat te trainen. Is gewoon leuk werk. Maar idd ook wel halve profs en het zoontje van Erik Dekker. Dat schiet z'n doel idd wel voorbij.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:17 schreef beverstraat het volgende:
[..]
Knap, zelf een paar keer meegereden met de West-Brabantse veldritcompetitie. Het niveau lag simpelweg te hoog naar mijn normen maar er deden ook flink wat renners mee met een licentie bij de KNWU. Beetje zielig vind ik persoonlijk als je in het bezit bent van een licentie en dan komt crossen en winnen tussen gewone 'hobby' crossers.
Die gast in de auto geklapt?quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:13 schreef Levitas het volgende:
fwondjes op de elleboog, klein plekje op de knie, beurse heup en een flink snee in m`n middelvinger.
Reed op m`n gemakkie op een fietspad toen er ineens van rechts een auto opdook. Half overstekend op het fietspad al, dus vol in de ankers. Linkervoet wel op tijd uitgelikt, rechter zat nog vast en flikkerde dus mooi zo rechtsom tegen het asfalt. Zal er ongetwijfeld heel knullig uit gezien hebben
Onder een auto zie je er nog knulliger uit.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:13 schreef Levitas het volgende:
Linkervoet wel op tijd uitgeklikt, rechter zat nog vast en flikkerde dus mooi zo rechtsom tegen het asfalt. Zal er ongetwijfeld heel knullig uit gezien hebben
Had je ook niet een x zoiets toen je wat tegen een vrouw zei die op het fietspad stond, dat je aangevallen werdquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:19 schreef kanovinnie het volgende:
Ik geef dan vaak, mits mogelijk, een klap met m'n vlakke hand op het dak/kofferbak van die auto.
Meestal schrikt de bestuurder zich het apezuur en leren ze er wat van. Al was de keer dat ik dat bij achmed de allochtoon in z'n BMW deed niet zo handig, die kwam achter me aan.
Toen ik haar een domme kut oid noemde omdat ze express door haar onhandigheid voor m'n fiets sprong? Yup.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:28 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Had je ook niet een x zoiets toen je wat tegen een vrouw zei die op het fietspad stond, dat je aangevallen werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |