Ik moet niet heel vaak bellen, maar muziek luisteren is wel een must op de fiets hoor (als ik alleen fiets tenminste).quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Strava doe je dan op je teller met GPS. En hoe vaak moet je nou bellen?
Plus, muziek luisteren hoort niet op de fiets.
Misschien moet je dan lekker gaan mountainbiken in de bossen i.p.v. je op de openbare weg te begeven met 35km/h op 8kg aluminium en rubber.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:20 schreef very het volgende:
[..]
Ik moet niet heel vaak bellen, maar muziek luisteren is wel een must op de fiets hoor (als ik alleen fiets tenminste).
Foto stond op ze twitter, dacht da hij dat was.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:19 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Exact dezelfde bouw idd
[ afbeelding ]
Zou kunnen, maar dan spant ie zich wel heel erg aan, vergelijk het maar eens met de ontspannen foto na de koers.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Foto stond op ze twitter, dacht da hij dat was.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:22 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Misschien moet je dan lekker gaan mountainbiken in de bossen i.p.v. je op de openbare weg te begeven met 35km/h op 8kg aluminium en rubber.
Ik vind het maar idioot. Luister altijd muziek behalve tijdens het wielrennen en snowboarden. Dan gaat het gewoon niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:23 schreef very het volgende:
[..]
Ik zet mijn muziek niet hard...ik hoor gewoon alles nog om me heen![]()
En tijdens het mountainbiken doe ik het ook
Tijdens snowboarden gaat het ook niet?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:24 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik vind het maar idioot. Luister altijd muziek behalve tijdens het wielrennen en snowboarden. Dan gaat het gewoon niet.
Beide situaties waarin ik volledig wil weten wat er om me heen gebeurt, dus nee, ook bij het snowboarden niet meer.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:25 schreef very het volgende:
[..]
Tijdens snowboarden gaat het ook niet?
Je weet dat er op de meeste muziekspelers een volumeknop zit, toch? Zet hem zacht en je hebt lekker achtergrondgeluidje tijdens het fietsen/snowboarden.
Nou je kan het overdrijven ook. 1 oortje in zachtjes terwijl je door de polder van Noord Holland rijd er is niets aan de hand hoor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:26 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Beide situaties waarin ik volledig wil weten wat er om me heen gebeurt, dus nee, ook bij het snowboarden niet meer.
quote:
Een oortje in en dan zachtjes, waarom heb je het dan uberhaupt nog? Maar ook dan fiets ik lekkerder als ik alles hoor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou je kan het overdrijven ook. 1 oortje in zachtjes terwijl je door de polder van Noord Holland rijd er is niets aan de hand hoor.
Heb ik op m'n werk ook vaak. Gewoon als achtergrond. En als collega's wat zeggen hoor ik het nog.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:30 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Een oortje in en dan zachtjes, waarom heb je het dan uberhaupt nog? Maar ook dan fiets ik lekkerder als ik alles hoor.
Als dat schijfjes van 10 zijn kun je het niet echt deadliften noemenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:16 schreef kaasplankje het volgende:
Eddy van Yzendoorn deadlift ook:
[ afbeelding ]
Ik vind het altijd beroerd klinken dan, dan laat ik het liever. Kan ook genre zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb ik op m'n werk ook vaak. Gewoon als achtergrond. En als collega's wat zeggen hoor ik het nog.
Niet soigneequote:
Alles leuk en aardig maar je snapt wel dat als je zo doorgaat, ik een ban moet aanvragen wegens het overtreden van de soigneeregels?quote:
Boah, opwarmronde.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:32 schreef Questular het volgende:
[..]
Als dat schijfjes van 10 zijn kun je het niet echt deadliften noemen
Onzin, als hij 20kg + 2x 10kg deadlift met 5x 20 herhalingen is dat perfecte duur belasting, als hij de 20herh net goed kan uitvoeren. Het gaat niet om het gewicht, maar om hoe zwaar het voelt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:32 schreef Questular het volgende:
[..]
Als dat schijfjes van 10 zijn kun je het niet echt deadliften noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |