Sterker nog, ik heb naast Tommeke's fiets gereden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:41 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb met meer dan 20 van Tommekes collega's 24uurs race gereden.
In de fietskoerierswereld is dat blijkbaar anders dan. Maar dat is dan ook de enige scene waar baarden, fixies en tattoos van kettingbladen ook nog steeds hip zijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:51 schreef kaasplankje het volgende:
Ik wil ook een stuurmount, vet man hoor je er helemaal bij.
rugzakken bennen niet soignee hoor knut.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, in je rugzakje zoals iedereen
Knip jij die er af?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
rugzakken bennen niet soignee hoor knut.
Neuh maar ik zou dat niet zo snel een rugzak noemen.quote:
Jullie hebben toch juist allemaal van die apparaten op het stuur? In de scene is juist leegheid op de bocht troef.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In de fietskoerierswereld is dat blijkbaar anders dan. Maar dat is dan ook de enige scene waar baarden, fixies en tattoos van kettingbladen ook nog steeds hip zijn.
Een beetje telefoon is al snel 2 of 3 keer zo groot als een garmin 800.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jullie hebben toch juist allemaal van die apparaten op het stuur? In de scene is juist leegheid op de bocht troef.
Uiteraard bedoelde ikquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:56 schreef kanovinnie het volgende:
Kijk knuttemans, dit is een rugzak:
[ afbeelding ]
Aaaaah wat liev, kaas wordt oud en heeft een brilletje nodigquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:59 schreef kaasplankje het volgende:
Die onderste ken je teminste lezen man, hoe moet je nou van een postzegel navigeren. Nu begrijp ik waarom jullie allemaal zo langzaam fietsen.
Die man links mag wel wat vaker in de zon. Ik zou dat zelf eerder shirtzakjes noemen. Maargoed, we begrijpen melkander weer.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Uiteraard bedoelde ik
[ afbeelding ]
In de categorie: Mannen die voor de foto helemaal stijf gaan staan om stoer over te komen....quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Uiteraard bedoelde ik
[ afbeelding ]
Dan kan ik toch niet makkelijk ff van muziek veranderen, bellen indien nodig, strava pauzeren etc etc.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, in je rugzakje zoals iedereen
Moet jij zeggen met je melkflessen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die man links mag wel wat vaker in de zon.
Strava doe je dan op je teller met GPS. En hoe vaak moet je nou bellen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:04 schreef very het volgende:
[..]
Dan kan ik toch niet makkelijk ff van muziek veranderen, bellen indien nodig, strava pauzeren etc etc.
nee, zo'n groot scherm lijkt me helemaal niet zo erg.
En blijkt straks van wel, dan zien we dat dan wel weer
Ja hallo, ik train gewoon serieus ipv in de zon liggen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met je melkflessen.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:04 schreef very het volgende:
[..]
Dan kan ik toch niet makkelijk ff van muziek veranderen, bellen indien nodig, strava pauzeren etc etc.
nee, zo'n groot scherm lijkt me helemaal niet zo erg.
En blijkt straks van wel, dan zien we dat dan wel weer
Dit inderdaad, ga gewoon sporten man. Je start Strava, rijdt jezelf een rondje precies kapot genoeg, en gaat daarna bellen en muziek luisteren...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]!
Gewoon rije met je kutje, luiwammes.
Hij staat er heel ontspannen bij iddquote:
Wat voor?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:09 schreef beverstraat het volgende:
Vandaag nieuwe fiets gaan halen!
Mooi spul!
Zal straks even een fotootje nemen.
Exact dezelfde bouw iddquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:16 schreef kaasplankje het volgende:
Eddy van Yzendoorn deadlift ook:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |