Gelukt via je werk nu?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:56 schreef Murmeli het volgende:
Wolve, mag ik in de OP bij de CPC, 8 maart 2015
* Murmeli -HM
Ah, je hebt het ei gelegd?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:56 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli -HM
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:56 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli -HM
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:56 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli -HM
quote:
zou je de datum nog kunnen aanpassen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:27 schreef Ynske het volgende:
Kan iemand in de OP 22 maart 2015 - Parelloop (Brunssum)
• Ynske - 5 km
Aanpassen naar 29 maart?
Aangepast!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
[..]
zou je de datum nog kunnen aanpassen?
Ik kan me altijd nog afmelden. Veel leuke wedstrijdjes danquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:40 schreef Murmeli het volgende:
Ik heb 2.05 als streeftijd ingevuld.
Ambities
Welke clinics volg je?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:02 schreef YUR het volgende:
Ik ga zondag voor het eerst mijn trailschoenen gebruiken...staan al maanden te wachten.
4 zondagen op rij clinics van de concurrent
Ik kan er alleen de tweede niet bij zijn, maar ach...
Ik zie het op de site. Wat leuk!quote:
Qui est Lok?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:09 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik ben net buiten geweest voor een 10x400p400. Eindelijk weer eens wat sneller werk na een tijdje behoorlijk wat duurwerk verricht te hebben (zeker voor mijn doen).
Het was nog nét warm genoeg voor kort-kort.
Het viel me helemaal niet tegen, mijn lichaam had dit keer besloten om heel snel te herstellen van de 25 km van eergisteren. Geen idee waarom, misschien maak ik het mezelf alleen maar wijs.
Gemiddelde hartslag was 137 en dat is voor mijn doen erg laag. De 400'tjes kwamen maar net boven de 150 slagen uit, terwijl ik ze sneller liep dan ik van Lok mag.
Kortom, dit was dus zwaar kut en een prelude op een onvermijdelijke lijdensweg tijdens LVML.
Ja, maar dat was niet echt nodig omdat ik er op uitkijk vanuit mijn appartement.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:18 schreef Quoi het volgende:
En je hebt iig weer hetzelfde park 8x van alle kanten bekeken
Klinkt heel bekend dit gebeurde bij mij vorig jaar ook. Werd een paar keer uitgesteld terwijl hij bij runnersworld gewoon in de winkel lag. Excusieviteits deal. Geannuleerd en bij runnersworld gekocht. Ik houd er niet van om eerst met mooie beloftes aan het lijntje te worden gehouden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:05 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik kreeg gisteren bericht dat de verkrijgbaarheid van de FR920XT vier weken naar achteren geschoven is. Als ik dat wilde kon ik de bestellingen annuleren. Heb ik niet gedaan, ik had me allang ingesteld op volgend voorjaar. Iedere dag eerder zal mooi meegenomen zijn.
@GotC, de LVML is enkele honderden meters langer dan 5 km, dus als je een PR loopt zou dat extra mooi zijn.
Geprobeert. Na 3km kapot, dus ik moet hem weldegelijk indelen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 07:06 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
5k hoef je ook niet echt in te delen. Gewoon 5km lang zo hard mogelijk gaan. Het is bijna een sprint.
[..]
Jij en mo zijn het voorbeeld van wat ik bedoel. Je kan wel zo veel evenementjes lopen, maar dat zijn gewoon tempotrainingen tijdens evenemtentjes. Jullie beschouwen er ook maar een paar als eikpunten van: daar wil ik hard gaan.
Dit horloge is nog maar mondjesmaat verkrijgbaar en nog niet in Nederland. Ik vind het niet erg om nog een paar maandjes te wachten. Kunnen ze in de tussentijd de bugs (die er ongetwijfeld nog in zitten) uit de firmware halenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:36 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Klinkt heel bekend dit gebeurde bij mij vorig jaar ook. Werd een paar keer uitgesteld terwijl hij bij runnersworld gewoon in de winkel lag. Excusieviteits deal. Geannuleerd en bij runnersworld gekocht. Ik houd er niet van om eerst met mooie beloftes aan het lijntje te worden gehouden.
Oh leuk! Eens kijken of zoiets ook in rdam is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:02 schreef YUR het volgende:
Ik ga zondag voor het eerst mijn trailschoenen gebruiken...staan al maanden te wachten.
4 zondagen op rij clinics van de concurrent
Ik kan er alleen de tweede niet bij zijn, maar ach...
Wat voor crossjes waar?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik zie het op de site. Wat leuk!![]()
Ik beschouw de komende crossjes als 'vrolijk trailen door de regio'. Maar dat gaat vast leuk worden! (en wie weet komen de skills nog eens van pas)
Geen idee eigenlijk!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:15 schreef La_Tramposa het volgende:
Is er eigenlijk een officieel verschil tussen trails en crossjess?
heel vaak de afstand en ook regelmatig de ondergrond, maar ik denk dat het niet officieel is. Waarschijnlijk heeft iedere AU wel een handleiding over waar aan een cross moet voldoen maar in veel orginele trail-landen was trailen gewoon het wekelijkse rondje off road voordat de commercie het een naam gafquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:15 schreef La_Tramposa het volgende:
Is er eigenlijk een officieel verschil tussen trails en crossjess?
quote:Wat is nu eigenlijk het verschil tussen een crossloop en een Trail? Trailrunning heeft veel raakvlakken met het in Nederland bekende crosslopen. Er zijn echter wezenlijke verschillen tussen deze twee hardloopdisciplines…
Parkoers
Een cross speelt zich af op een afgezet parkoers dat meerdere malen wordt afgelegd. Terwijl een Trail is uitgezet op 1 vaste (vaak grote) ronde.
Periode van het jaar
Crosslopen vindt in Nederland grotendeels in de winter plaats. Trails worden het hele jaar door gelopen. Zeker in het buitenland zijn in het voorjaar en de zomer legio georganiseerde Trails te lopen.
Afstand
Crosslopen zijn gemiddeld niet langer dan 12 km, bij een Trail zijn afstanden korter dan 10km een zeldzaamheid. Doordat de afstand bij crossen korter is, kan gebruik worden gemaakt van crossspikes. Voor trails men echte Trailrunning schoenen nodig.
Motivatie
Crosslopen wordt vooral gebruikt als middel om de winter door te komen, om met meer kilometerwerk en kracht goed voor de dag te komen op de atletiekbaan of bij wegwedstrijden. Trails worden vooral gelopen voor de beleving: het pure genieten van de omgeving en voor slechts een kleine percentage ook om te presteren.
Lokaties
Traillopen wordt over de hele wereld gelopen en vaak in onherbergzaam gebied, zoals de Alpen, de Schotse Hooglanden maar ook de Himalaya. Crosslopen is beperkt tot een beperkt gebied.
Check: http://www.dekoplopers.nl(...)2014-2015/index.htmlquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wat voor crossjes waar?
Ik heb niet zo goed bijgelezen
Ik wil oefenen voor de trails die ik volgend jaar ga lopen.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:35 schreef Zwabberhark het volgende:
Een cross is wat mij betreft een relatief vlak parkoers met natuurlijke paden van divers allooi, terwijl een trail veel meer hoogtemeters heeft.
Of zoals pijll het ooit zei (dat durft hij nu niet meer hardop te zeggen): een trail is een cross waarover opgeschept wordt.
somt het aardig opquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:37 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik kom dit wel erg vaak tegen:
[..]
Leukquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:37 schreef Quoi het volgende:
[..]
Check: http://www.dekoplopers.nl(...)2014-2015/index.html
In de winter doe ik iig altijd aan 2 van de 4 mee
En al ben ik geen fan van de Wet van Pijll, de definitie van cross/trail van Pijll bevalt me wel
Turbotaal! Goed gelopenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:44 schreef GotC het volgende:
Zo. Dat ene loopje van zaterdag dat volkomen kut ging? Overgedaan en gehaaldWeliswaar niet alle intervallen op beoogde tempo, maar fuck it.
Oh en xl Spibelt rules! Mijn Note 3 kan nu mee
Dus als iemand een waterafstotende normale Spibelt met roze rits wil.. ¤5 en je hebt 'm
En een wedstrijd is een evenment waarover wordt opgeschept?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:35 schreef Zwabberhark het volgende:
Een cross is wat mij betreft een relatief vlak parkoers met natuurlijke paden van divers allooi, terwijl een trail veel meer hoogtemeters heeft.
Of zoals pijll het ooit zei (dat durft hij nu niet meer hardop te zeggen): een trail is een cross waarover opgeschept wordt.
Hier ook! 1840quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:55 schreef Quoi het volgende:
[..]
Turbotaal! Goed gelopen
LVML startnummer is binnen btw
Ja, ik snap 'm. Haagse Nijn!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:02 schreef GotC het volgende:
[..]
Hier ook! 1840
Allemaal leuke dingen in de post vandaag O! Startnummer, Spibelt en Nijntje an zei
Ik ga dood als ik dat 5km lang moet doen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 07:06 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
5k hoef je ook niet echt in te delen. Gewoon 5km lang zo hard mogelijk gaan. Het is bijna een sprint.
Omdat ik de features wel heel leuk vind. De 620 had ik ook willen hebben, maar de klachtenregen over de matige map tracks heeft me doen weerhouden om 'm te kopen. Mijns inziens ligt dat deels aan de grootte van het horloge (klein), waardoor er niet genoeg ruimte is voor een geschikte antenne.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:58 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
en eh waarom eigenlijk die onogelijke 920 als je niet fietst en zwemt?
118 is wel heel laag! Dat zit nog onder D1? Kun je dan nog spreken van een training?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:18 schreef Guard het volgende:
Net als Zwabber heb ik vandaag met opmerkelijke lage hartslag gelopen, 118 gem, even hoog in de 130 gezeten bij het beklimmen van een viaduct, voor de rest heerlijk laag.
Nu helemaal zin in zaterdag
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:39 schreef Zwabberhark het volgende:
118 is wel heel laag! Dat zit nog onder D1? Kun je dan nog spreken van een training?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |