SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door IJsdraakje op 27-10-2014 14:38:17 ]Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
ja, ook gewoon om te kijken wat de mogelijkheden zijn met een profiel. En voor mij een leuke kans om te laten zien dat het niet alleen geschiedkundig hoeft te zijn, maar ook wetenschappelijk!quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:39 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Leuk! Is het een soort van keuzevak? sta zelf voor de klas
Hij pakt de tickers niet meer als afbeeldingen, vroegâh deed 'ie dat wel. (Lees: drie topics terug ofzo)quote:
Het klinkt raar idd, maar toch werkt het bij mij ook zoquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:32 schreef Myraela het volgende:
Het is echt raar.De afgelopen weken voelde ik mezelf weer dik worden. En nu ik weet dat ik maar 0.4 kilo ben aangekomen kijk ik in de spiegel en voel ik me echt veel slanker dan 2 dagen terug.
Gelukkig maar dat ik me weer heb hervat, want ik ga zo veel lekkerder naar dat gesprek vanmiddag.
Bij mij wel hoor?quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij pakt de tickers niet meer als afbeeldingen, vroegâh deed 'ie dat wel. (Lees: drie topics terug ofzo)
Nee hoorquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:18 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
U mad?
[..]
You fixed itof niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:19 schreef Ole het volgende:
[..]
Nee hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In ieder geval is het weer klaar.┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Ja, nadat ik ze img-tagjes gaf wel ja.quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, nadat ik ze img-tagjes gaf wel ja.
No hate bro!quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:18 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
U mad?
[..]
You fixed itof niet?
Wow een marathon maar ook nog obstakelsquote:Op maandag 27 oktober 2014 17:08 schreef Patoshik het volgende:
Oke. De inschrijving voor m'n eerste marathon is een feit.
23 mei 2015
42,195 km.
100+ obstakels
2600 meter hoogteverschil.
Beetje.. ambitieus haha. Maar dat past wel bij mij.
Sinds april dit jaar.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wow een marathon maar ook nog obstakels
Hoe lang loop je al hard?
Veel plezier in ieder geval
Mwehehe. Sterkte.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:08 schreef Patoshik het volgende:
23 mei 2015
42,195 km.
100+ obstakels
Gaat je lukkenquote:Op maandag 27 oktober 2014 17:08 schreef Patoshik het volgende:
23 mei 2015
42,195 km.
100+ obstakels
Ja compleet debiel is dat he? Gisteren bier, vandaag uiteindelijk een ontzettende schransdag.. en dan morgen idd de spiegel dat je denkt "eeeeey". Het is een raar iets.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:32 schreef Myraela het volgende:
Het is echt raar.De afgelopen weken voelde ik mezelf weer dik worden. En nu ik weet dat ik maar 0.4 kilo ben aangekomen kijk ik in de spiegel en voel ik me echt veel slanker dan 2 dagen terug.
Gelukkig maar dat ik me weer heb hervat, want ik ga zo veel lekkerder naar dat gesprek vanmiddag.
De teringquote:Op maandag 27 oktober 2014 17:08 schreef Patoshik het volgende:
23 mei 2015
42,195 km.
100+ obstakels
Ik zou al niet aan 42 km hardlopen moeten denkenquote:Op maandag 27 oktober 2014 17:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gaat je lukken(alleen zou ik niet op obstakels zitten te wachten als ik ook nog 42 km moest hardlopen
)
Geweldig juistquote:Op maandag 27 oktober 2014 17:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gaat je lukken(alleen zou ik niet op obstakels zitten te wachten als ik ook nog 42 km moest hardlopen
)
Ik heb sportsokken van de hema. 14.gifquote:Op maandag 27 oktober 2014 17:47 schreef Qwea het volgende:
Zeg, ijsdraakje en Pato.. hebben jullie hardloopsokken? Of gewoon normale sokken? Stond vandaag bij de intersport, sokken van Valcke, 18,95 PER PAAREn ik vraag me af of het nou echt nodig is.
Maar sokken of naadloze sokkenquote:Op maandag 27 oktober 2014 17:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb sportsokken van de hema. 14.gif
Ik vind mensen die het kunnen/doen echt baas. Maar voor mezelf: nopenopenope.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geweldig juistTeigeren, wallclimbs, swingen aan touwen over water
Zijn wel naadloze geloof ik. Waren ook niet supergoedkoop voor een sok, maar wel minder bizar dan die van falke.quote:
Dus, m.a.w : Naadloze sokken kopen?quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zijn wel naadloze geloof ik. Waren ook niet supergoedkoop voor een sok, maar wel minder bizar dan die van falke.
Ik ook. Zeker 42km. Ik doe in maart de 13 met hindernissen, maar 42quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind mensen die het kunnen/doen echt baas. Maar voor mezelf: nopenopenope.
Scheelt bij mij wel in de blaren. Maar da's ook net hoe gevoelig je daarvoor bent.quote:
Ik loop net zo fijn met normale sokken (heb beide). Gewoon even uitproberen of je geen blaren krijgt en zo niet, zijn die dure sokken overbodig lijkt me.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:47 schreef Qwea het volgende:
Zeg, ijsdraakje en Pato.. hebben jullie hardloopsokken? Of gewoon normale sokken? Stond vandaag bij de intersport, sokken van Falke, 18,95 PER PAAREn ik vraag me af of het nou echt nodig is.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Scheelt bij mij wel in de blaren. Maar da's ook net hoe gevoelig je daarvoor bent.
Goeie. Want dat stukkie wat ik in de zomer heb gelopen op gewone sokken ging prima. Ik zal eerst wel eens zonder proberen idd.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik loop net zo fijn met normale sokken (heb beide). Gewoon even uitproberen of je geen blaren krijgt en zo niet, zijn die dure sokken overbodig lijkt me.
Pietje-precies in the buildingquote:Op maandag 27 oktober 2014 17:58 schreef -Strawberry- het volgende:
O: havermout, bosvruchten, havermelk
T: 10 dropjes (6 kcal per stuk)
L: mueslibol met kaas
T: biologische kwark
D: worteltjes, boontjes, aardappels, forel
Ik heb toen ik mijn eerste paar hardloopschoenen 2 paar hardloopsokken gekocht van geloof ik 15 euro (was een set). Daarna nog eens wat bij de lidl en laatst nog een 3 van nike dry fit. Voor mij maakt het niet uit wat ik gebruik want ik krijg met hardlopen (klopt af) geen blaren tot nu toe.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:47 schreef Qwea het volgende:
Zeg, ijsdraakje en Pato.. hebben jullie hardloopsokken? Of gewoon normale sokken? Stond vandaag bij de intersport, sokken van Falke, 18,95 PER PAAREn ik vraag me af of het nou echt nodig is.
Ghehe dankje!quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
De teringNetjes. Erg ambitieus, maar waar een wil is is een weg. Je gaat dus niet enkel een marathon doen maar een obstacle course ook nog
![]()
Je pakt het gelijk fucking goed aan
Ik heb mijn halve in April staan, de hele durfde ik niet aan zo snel al
![]()
Ik vind jou vet baas![]()
Welke ga je doen?!
Ja, helemaal te gek, absoluutquote:Op maandag 27 oktober 2014 17:48 schreef Qwea het volgende:
Geweldig juistTeigeren, wallclimbs, swingen aan touwen over water
Waaaaaaaa!!!! Laat me weten hoe de 13 is! Ik wil het najaar de 20 doen van zequote:Op maandag 27 oktober 2014 18:10 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ghehe dankje!Deze: http://www.strongviking.com/the-iron-viking
En in maart doe ik de 13 km met een ander meisje samen. Ook van de strongviking (de mud versie).
Spannend vind ik het wel hoor haha.
Maar afgezien van zweetkakken.. Heeft het verder nog toegevoegde waarde dan, naast evt blaarloosheidquote:Op maandag 27 oktober 2014 18:08 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ik heb toen ik mijn eerste paar hardloopschoenen 2 paar hardloopsokken gekocht van geloof ik 15 euro (was een set). Daarna nog eens wat bij de lidl en laatst nog een 3 van nike dry fit. Voor mij maakt het niet uit wat ik gebruik want ik krijg met hardlopen (klopt af) geen blaren tot nu toe.
Maar ik merk wel verschil tussen bijvoorbeeld de dure hardloopsokken of die van de lidl. Die van de lidl krijg ik zweetvoeten van en die andere bijna niet.
Herkenbaar. Ik heb snert uit de vriezer getrokken en bonbons als toetje. Ik had ook geen zin om aardappels te schillen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:25 schreef Myraela het volgende:
Ik eet zo geen boerenkool, maar spelt pasta met spinazie en tonijn. Had geen zin meer om aardappels te schillen.
Nee vind ik niet echt, tenminste, ik heb nog geen voordelen gevonden.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar afgezien van zweetkakken.. Heeft het verder nog toegevoegde waarde dan, naast evt blaarloosheid
Ja die is pas in maart 2015 he. Of bedoel jij najaar 2015?quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waaaaaaaa!!!! Laat me weten hoe de 13 is! Ik wil het najaar de 20 doen van ze![]()
![]()
Awesome
42 km is ook echt gewoon veel. Desalniettemin vind ik het zo tofquote:Op maandag 27 oktober 2014 18:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, helemaal te gek, absoluutMaar niet als ik 42 km moest hardlopen
(13 km klinkt al véél beter)
Hoe ging je sollicitatie?quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:25 schreef Myraela het volgende:
Ik eet zo geen boerenkool, maar spelt pasta met spinazie en tonijn. Had geen zin meer om aardappels te schillen.
Najaar heeft de viking ook een 20 dacht ik. Die wilde ik dus doen. Eerst in maart de 13 van mudmasters, dan in April de halve marathon en in het najaar dan de 20 van viking.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:40 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ja die is pas in maart 2015 he. Of bedoel jij najaar 2015?
Eetrijpe peren!quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:41 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Hoe ging je sollicitatie?
Ik heb nog nooit speltpasta gehad, ga 't eens uitproberen. En oooooh, peren gehaald in zo'n pakje bij de AH. Echt goddelijk
Neuh, het is gewoon een sok.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar afgezien van zweetkakken.. Heeft het verder nog toegevoegde waarde dan, naast evt blaarloosheid
Lol, goed om te weten want dan ga ik echt geen hardloopsokken kopen eerst.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:39 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Nee vind ik niet echt, tenminste, ik heb nog geen voordelen gevonden.
Yup, diep respectquote:Op maandag 27 oktober 2014 18:40 schreef Qwea het volgende:
42 km is ook echt gewoon veel. Desalniettemin vind ik het zo tof
quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yup, diep respectEn mooi personal goal, Pato
Echt zo heerlijk! En ik ben best lang op zoek geweest naar de juiste peren, maar nooit kunnen vinden.quote:
Is goed! Ik laat het je weten hoe het is.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eej pato? Ga je die marathon met gelletjes pakken?
Speltpasta is niet de moeite waard hoor, ik eet liever volkoren pasta.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:41 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit speltpasta gehad, ga 't eens uitproberen. En oooooh, peren gehaald in zo'n pakje bij de AH. Echt goddelijk
Een vriendin van mij zei dat ook. Ik vind volkoren wel lekker eigenlijk, proef eigenlijk niet veel verschil met witte pasta. Maar dat kan ook aan mij liggenquote:Op maandag 27 oktober 2014 18:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Speltpasta is niet de moeite waard hoor, ik eet liever volkoren pasta.
Sollicitatie ging wel goed, maar hoorde wel dat één van de andere kandidaten zijn nichtje is.Dus dat is maar afwachten.
Nou, duimen dat ze eigenlijk een debiel is die ze voor de vorm maar hebben uitgenodigdquote:Op maandag 27 oktober 2014 18:53 schreef Myraela het volgende:
Sollicitatie ging wel goed, maar hoorde wel dat één van de andere kandidaten zijn nichtje is. Dus dat is maar afwachten.
Ja daar zat ik idd ook aan te denken, want gelletjes neem je opzich wel makkelijk mee, maar niet als je gaat tijgeren (ik schreef eerder teigeren zie ik nu pasquote:Op maandag 27 oktober 2014 18:52 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Is goed! Ik laat het je weten hoe het is.![]()
En verder moet ik me nog een gaan verdiepen erin want ja.. meenemen is misschien wel makkelijk, maar hoe? Met al dat tijgeren, klimmen etc. Dus ik ga misschien eens naar ervaringen vragen in het hardlooptopic.
En verder: dankjewel iedereen. Ik hoop dat het me gaat lukken maar daar ga ik wel van uit.< dit wordt vanaf nu mijn viking.
Ruilen met mijn lijstje?quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:18 schreef xuryah het volgende:
Ik houd me ook niet aan mn lijstje vandaag..
O: banaan
L: salade met tonijn
A: biefstuk
Ik krijg niks binnen vandaag.
Hopelijk krijg ik straks nog een paar crackers naar binnen.
Buikpijn, misselijk, moe. Denk dat ik ziek wordquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ruilen met mijn lijstje?
Waarom krijg je niks binnen?
De aloude beschuit en bakje thee.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:30 schreef xuryah het volgende:
[..]
Buikpijn, misselijk, moe. Denk dat ik ziek word
Alleen het idee aan eten al.
Ik wil heel graag even douchen en dan naar bed ja.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
De aloude beschuit en bakje thee.
Als dat teveel is dan warm douchen en gelijk naar bed. Rust is goed!
En 42 km buffelen... damn
Uit zon bakje van schuim met vier erin? Want die zijn echt goedquote:Op maandag 27 oktober 2014 18:41 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Succes, hier een inspirerend verhaaltje wat hopelijk niet voor jou gaat geldenquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:51 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik wil heel graag even douchen en dan naar bed ja.
Maar mijn onderzoek moet af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:02 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Uit zon bakje van schuim met vier erin? Want die zijn echt goed.
[..]
Succes, hier een inspirerend verhaaltje wat hopelijk niet voor jou gaat gelden.
Oh dat is echt zo herkenbaar van mn vorige studieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geniaal wel![]()
Noes. Muchos beterschapquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:30 schreef xuryah het volgende:
[..]
Buikpijn, misselijk, moe. Denk dat ik ziek word
Alleen het idee aan eten al.
Kwam um toevallig tegenquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:17 schreef xuryah het volgende:
[..]
Oh dat is echt zo herkenbaar van mn vorige studie
Geniaal wel
quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:02 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Uit zon bakje van schuim met vier erin? Want die zijn echt goed.
[..]
Succes, hier een inspirerend verhaaltje wat hopelijk niet voor jou gaat gelden.
De herkenning.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo. Kast op orde. Eindelijk die veel te grote shit eruit. (En dingen die al zo oud zijn dat ze echt eens een eind heen moeten.)
Tijd voor appel.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Wowquote:Op maandag 27 oktober 2014 17:08 schreef Patoshik het volgende:
23 mei 2015
42,195 km.
100+ obstakels
quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik moet morgen onverwacht om 19.00u naar een avondwake (voor een bekende van mijn vader, ik kende hem niet persoonlijk), dus het was ff kijken hoe we het met eten zouden regelen, aangezien we normaal op dat tijdstip (of later) pas eten als we nog moeten koken. Eerste ingeving zou normaal zijn geweest om dan maar iets te halen (friet dus).
Maar nu rende ik net 10 min voor sluitingstijd de Jumbo binnen om gehakt te halen, terwijl manlief de groenten die we wel in huis hadden alvast stond te snijden, zodat we vanavond alvast pastasaus klaar hebben en morgen alleen ff wat pasta hoeven te koken. En ik ben er blij mee, toch gezond en snel eten
Goed idee! Zo staat er hier een stoofpot van zondag inde koelkast voor vanavond, aangezien we beiden voor ons doen laat thuis zijn.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik moet morgen onverwacht om 19.00u naar een avondwake (voor een bekende van mijn vader, ik kende hem niet persoonlijk), dus het was ff kijken hoe we het met eten zouden regelen, aangezien we normaal op dat tijdstip (of later) pas eten als we nog moeten koken. Eerste ingeving zou normaal zijn geweest om dan maar iets te halen (friet dus).
Maar nu rende ik net 10 min voor sluitingstijd de Jumbo binnen om gehakt te halen, terwijl manlief de groenten die we wel in huis hadden alvast stond te snijden, zodat we vanavond alvast pastasaus klaar hebben en morgen alleen ff wat pasta hoeven te koken. En ik ben er blij mee, toch gezond en snel eten
Gaafquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 07:32 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Goed idee! Zo staat er hier een stoofpot van zondag inde koelkast voor vanavond, aangezien we beiden voor ons doen laat thuis zijn.
Vanmorgen een laagste getal sinds half juli!!! (ik vind ATL zo'n kromme term voor mijzelf, ik heb wel vaker lager dan dit gewogen). Ik zit mij stiekem af te vragen of ik dit getal ooit gezien heb sinds de geboorte van mijn jongste...
edit: in fatsecret heb ik sinds sept. 2012 niet zo'n laag gewicht genoteerd...
Jeee, zo tof!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 07:32 schreef laiveneertiekje het volgende:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 07:32 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Goed idee! Zo staat er hier een stoofpot van zondag inde koelkast voor vanavond, aangezien we beiden voor ons doen laat thuis zijn.
Vanmorgen een laagste getal sinds half juli!!! (ik vind ATL zo'n kromme term voor mijzelf, ik heb wel vaker lager dan dit gewogen). Ik zit mij stiekem af te vragen of ik dit getal ooit gezien heb sinds de geboorte van mijn jongste...
Dat is minder, maar hoeft niet te betekenen dat ze haar uiteindelijk geschikt achten.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Speltpasta is niet de moeite waard hoor, ik eet liever volkoren pasta.
Sollicitatie ging wel goed, maar hoorde wel dat één van de andere kandidaten zijn nichtje is.Dus dat is maar afwachten.
Wat ontzettend knap van je.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:08 schreef Patoshik het volgende:
23 mei 2015
42,195 km.
100+ obstakels
Netjesquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 07:32 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 07:32 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Echt heel knap hoor. Zo'n doel stellen voor je zelf, hoe stoer!quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:52 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Is goed! Ik laat het je weten hoe het is.![]()
En verder moet ik me nog een gaan verdiepen erin want ja.. meenemen is misschien wel makkelijk, maar hoe? Met al dat tijgeren, klimmen etc. Dus ik ga misschien eens naar ervaringen vragen in het hardlooptopic.
En verder: dankjewel iedereen. Ik hoop dat het me gaat lukken maar daar ga ik wel van uit.< dit wordt vanaf nu mijn viking.
Dat is wel waar, maar het bedrijf zit nu ook al vol met familie leden. Dus een beetje onzeker maakt het me toch wel. Maar we zullen het merken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat is minder, maar hoeft niet te betekenen dat ze haar uiteindelijk geschikt achten.
Ook goed bezig!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:21 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Echt heel knap hoor. Zo'n doel stellen voor je zelf, hoe stoer!
Ik heb me over mijn sportschoolangst heengezet en whoehoeee 3x per week aan de slag. Het wordt bikkelen de komende maanden en ik denk dat ik mijn man nog amper zie maar
mooi toch ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:43 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik ga deze week minder intensief sporten denk ik. Vorige week 4 keer sportschool en zaterdag fietsen hakte er wel in, en m'n hongeraanvallen waren soms echt niet leuk, volgens mij wilde ik te hard gaan opeens.
Vanochtend bij de fysio geweest, en we besloten dat m'n knieklachten nu zo onder controle zijn, dat ik het eens een tijdje zelf moet proberen, daarna voor het eerst sinds, uh, jaren, 6 minuten hardgelopen op de loopband(eerst paar minuten van wandelen naar rennen de snelheid opgevoerd). Is misschien een kleine mijlpaal, maar een maand geleden was ik na twee minuten rennen al gesloopt, dus blij zijn met elke verbetering maar...
Ik ga daarom vaak meteen naar mijn werkquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ook goed bezig!
Dat vind ik wel jammer aan sporten, je ziet elkaar maar weinig in de avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |