Pleur zelf op.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:24 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee niet doen.
ik wilde nog typen dat het handig is dat jouw en Silenus' avatar rood zijn. Scrollt lekker door.
Maar die van Godshand is ook rood. En das kl0te want die kan ook beter oppleuren.
Nee, niet gedate, wel nog gezien. Maar zit verder geen muziek in. Nextquote:Op maandag 27 oktober 2014 17:22 schreef Aristai het volgende:
[..]
misschien was dat wel het probleem, dat het nog niet genoeg lekte, maar ff weekje geen contact meer en dan opsoppen via tekstberichtjes. Hoe was jouw date met de dame van fok?, nog gedate met r?
Inderdaad... Wel een tijdje tinder gehad, maar echt 0 matchesquote:Op maandag 27 oktober 2014 17:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Braddie zat niet in het tinder topic.
quote:Foutje, je bent lelijk
Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Hehehehehe. De sushidate. Die was tof.
Oh, ik kreeg op tinder ook echt 0 matches hoor. Niet dat ik Brad Pitt ben maar zo heul lelijk ben ik nou ook weer niet geloof ik.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:29 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Inderdaad... Wel een tijdje tinder gehad, maar echt 0 matchesja of van die meiden die je dan matchen, en vervolgens sturen
[..]
32 prima. Maar 49/50+ ga ik pas aan beginnen als ik zelf die leeftijd voorbij benquote:Op maandag 27 oktober 2014 17:20 schreef Wolken het volgende:
Al die 26- en 27 jarigen hebben er tot nu toe geen probleem mee dat ik 32 ben terwijl ik echt niet op zo een jonkie zit te wachten. En ik heb het echt niet zo ingesteld.
Ik heb mezelf niet hoog zitten qua uiterlijk (Ik vind mezelf een 2/10) Maar, volgens mij valt dat ook best wel mee...quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh, ik kreeg op tinder ook echt 0 matches hoor. Niet dat ik Brad Pitt ben maar zo heul lelijk ben ik nou ook weer niet geloof ik.
Dus je vind het eigenlijk niet maar je zegt het alleen maar?quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:33 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ik heb mezelf niet hoog zitten qua uiterlijk (Ik vind mezelf een 2/10) Maar, volgens mij valt dat ook best wel mee...
Is die banaan zeker Braddie dan?quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Braddie zat niet in het tinder topic.
Oww blijkbaar welquote:Op maandag 27 oktober 2014 18:29 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Inderdaad... Wel een tijdje tinder gehad, maar echt 0 matchesja of van die meiden die je dan matchen, en vervolgens sturen
[..]
Ja.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:34 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Is die banaan zeker Braddie dan?
Oordelen in cijfers vind ik meh. De ene zal je een 2/10 vinden, de ander een 6/10, het zegt mij niet zo veel.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:33 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ik heb mezelf niet hoog zitten qua uiterlijk (Ik vind mezelf een 2/10) Maar, volgens mij valt dat ook best wel mee...
Naja, Tinder is dus niet echt goed voor je zelfvertrouwen, dus heb het er na 2 weken weer afgegooid
Nee daarom.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oordelen in cijfers vind ik meh. De ene zal je een 2/10 vinden, de ander een 6/10, het zegt mij niet zo veel.
Naja, als ik mezelf in de spiegel zie vind ik mezelf geen 2/10... Maar elke keer als ik bijvoorbeeld in de kroeg sta, of op een feestje dan durf ik geen meiden aan te spreken, omdat ik bang ben dat ik voor hun wél een 2/10 ben (Zit tussen de oren, ben op dat gebied zo onzeker als de pest)quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dus je vind het eigenlijk niet maar je zegt het alleen maar?
Als ik eenmaal met iemand aan de praat raak dan is het geen probleem, maar puur het er op af stappen, en het dus durven aanspreken wil nog niet echtquote:Op maandag 27 oktober 2014 18:40 schreef clumsy_clown het volgende:
----> Als versieren niet zo makkelijk gaat
Ahw, dat klinkt goed. Zoiets wil ik ook wel weer eens meemakenquote:Op maandag 27 oktober 2014 11:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Date ging dus niet door gisteren, maar vanmorgen stond ze op de stoep met broodjes, eieren, bacon en jus d'orangeSamen ontbeten en nog even liggen knuffelen/zoenen
Of andersom natuurlijk. Ik flap er op zo'n speeddate op paiq gewoon alles uit. Dat is ook niet altijd even handig ben ik achter.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Poeh, balen zeg. Online en Real life verschilt helaas gewoon vaker dan men denkt. Online kan je jezelf lekker 'perfect' voor doen natuurlijk.
Dat dus.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat hoef je toch ook niet zo te brengen
als je het suf brengt krijg je ook een suffe reactie natuurlijk
Ik ben ook opzoek naar werk maar het komt niet eens te sprake joh
en mijn agenda zit ook gewoon vrij vol
Braddie toch?quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha, nu ik weet wie hij is, maakt dat zoveel duidelijk.
Herkenbaar, paiq doet wat vreemd de laatste tijd.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:20 schreef Wolken het volgende:
Al die 26- en 27 jarigen hebben er tot nu toe geen probleem mee dat ik 32 ben terwijl ik echt niet op zo een jonkie zit te wachten. En ik heb het echt niet zo ingesteld.
Ja daar is die reeks juist voor...quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:42 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Als ik eenmaal met iemand aan de praat raak dan is het geen probleem, maar puur het er op af stappen, en het dus durven aanspreken wil nog niet echt
Hij is beruchter in KLB en het gitaristentopic in MUZquote:
quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:59 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Ja, ben echt blij dat ik daar vanaf ben, zag er op het laatst echt tegenop om nog wat met d`r te bespreken, want ze begon steeds over het feit dat ik steeds zei dat ik amper geld had maar wél wat leuks wilde ondernemen.
Haha negging gone wrongquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:38 schreef rhubarbje het volgende:
Jaar autocorrect. Het punt was duidelijk genoeg hoor
Gisteren waren jullie nog datenoobs en nu lekker samen meisjes afzeiken die jullie niet zagen zitten en jezelf helemaal de man vinden. Echt te sneu.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:42 schreef Kingstown het volgende:
ProTip: Als rhubarbje commentaar geeft gewoon zeggen "je hebt helemaal gelijk" (+ duimpje omhoog) en lekker verder gaan waar je mee bezig was.
Je bent zelf ondertussen ook al bijna 40, toch?quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Haar profiel:
Leeftijd: 49.
Zou dat nou echt werken?
49, no fucking way voor mij, maarja, in dat MILF topic in SEX wordt al enthousiast over 50 jarige vrouwen gepost. Dus wie weet...
Dit soort postsquote:Op maandag 27 oktober 2014 17:21 schreef Royco1 het volgende:
Ook niks mis met een vrouw van 32 natuurlijk.
Haten op BoLquote:Op maandag 27 oktober 2014 18:24 schreef Godshand het volgende:
Pleur zelf op.
Behalve beetje zeiken post je nooit iets on-topics...
Die komt tussen de klassiekers van deze reeks.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Hehehehehe. De sushidate. Die was tof.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:16 schreef yats het volgende:
[..]
Ahw, dat klinkt goed. Zoiets wil ik ook wel weer eens meemaken
Daarom. Als ik nu al aan de 50+ dating ga, kan ik meteen maar een Zilveren Kruis polis aanvragen en de seniorenkorting bij de NS.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:52 schreef Weissman het volgende:
Je bent zelf ondertussen ook al bijna 40, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |