quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wat goed dat je dat helemaal komt vertellen in een topic waar je bijna nooit post
Misschien moet je die 4 jaar durende grudge loslaten, scheelt in je bloeddruk
Om het maar weer even vrolijk te houdenquote:Zou best wel weer het contact met je willen wat we een paar jaar geleden hadden, maar dan nog even een stapje serieuzer
quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:56 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Heb sinds vorige week weer contact met een meid die ik al 4 jaar niet had gesproken, en na wat afspreken kwam er bij haar eruit gisteravond
[..]
Om het maar weer even vrolijk te houdenDus ik ben benieuwd wat daar uit groeit.
Ik dacht nog wel om je een online-high five te gevenquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:56 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Heb sinds vorige week weer contact met een meid die ik al 4 jaar niet had gesproken, en na wat afspreken kwam er bij haar eruit gisteravond
[..]
Om het maar weer even vrolijk te houdenDus ik ben benieuwd wat daar uit groeit.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:58 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik dacht nog wel om je een online-high five te geven.
hahaha.
De meiden die ik wel zag zitten zijn inmiddels al lang getrouwd en zitten met een kind of twee.
Haar profiel:quote:Leuk spontaan positief en zelfstandig, dat zijn enkele woorden die mij kenmerken. Ik kom graag in contact met leuke en goed verzorgde man. Comments only from men under the 49, ik ben namelijk zelf een slanke en jeugdige vrouw. I don't smoke so i hope you neither.
Dat kwam in SEX ?quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Haar profiel:
Leeftijd: 49.
Zou dat nou echt werken?
49, no fucking way voor mij, maarja, in dat MILF topic in SEX wordt al enthousiast over 50 jarige vrouwen gepost. Dus wie weet...
Nee dit is van Mixedmatches.nlquote:
Ah, je kan tenminste proberen, niet geschoten is altijd mis .quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee dit is van Mixedmatches.nl
Maar in SEX blaten Fokkers al hoe fantastisch het wel niet was met een 55-jarige MILF...
Doe jij maar, ik ben niet van de hangtieten en grijs schaamhaar...quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:03 schreef K44S het volgende:
[..]
Ah, je kan tenminste proberen, niet geschoten is altijd mis .
Ga eens op Paiq krijg je allemaal matches van lelijke 15-16 jarigen nog erger.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Doe jij maar, ik ben niet van de hangtieten en grijs schaamhaar...
Dat heb je zelf zo ingesteldquote:Op maandag 27 oktober 2014 17:05 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ga eens op Paiq krijg je allemaal matches van lelijke 15-16 jarigen nog erger.
Zag ze er wel goed uit voor haar leeftijd?![]()
Ook niks mis met een vrouw van 32 natuurlijk.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:20 schreef Wolken het volgende:
Al die 26- en 27 jarigen hebben er tot nu toe geen probleem mee dat ik 32 ben terwijl ik echt niet op zo een jonkie zit te wachten. En ik heb het echt niet zo ingesteld.
misschien was dat wel het probleem, dat het nog niet genoeg lekte, maar ff weekje geen contact meer en dan opsoppen via tekstberichtjes. Hoe was jouw date met de dame van fok?, nog gedate met r?quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Playing hard to get typje.
Volgende keer neem je haar lekkende sopdoos ongenadig
Is het de moeite waard om terug te lezen? Wie zijn al die lui?quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:52 schreef BeamofLight het volgende:
wat is dit allemaal met die pancakes ineens hier
nee niet doen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Is het de moeite waard om terug te lezen? Wie zijn al die lui?
Tindertopiclui denk ikquote:Op maandag 27 oktober 2014 17:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Is het de moeite waard om terug te lezen? Wie zijn al die lui?
beam of light zoek een date, of vraag om advies, ipv je op een open date-topic te frustreren over anderen die van jou niet mee mogen doen en dat je droog staat hej!, hahahaquote:Op maandag 27 oktober 2014 17:24 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee niet doen.
ik wilde nog typen dat het handig is dat jouw en Silenus' avatar rood zijn. Scrollt lekker door.
Maar die van Godshand is ook rood. En das kl0te want die kan ook beter oppleuren.
Inderdaadquote:Op maandag 27 oktober 2014 17:20 schreef Wolken het volgende:
Al die 26- en 27 jarigen hebben er tot nu toe geen probleem mee dat ik 32 ben terwijl ik echt niet op zo een jonkie zit te wachten. En ik heb het echt niet zo ingesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |