All My Friends, al tig keer gezegdquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:42 schreef Moody het volgende:
Wat is hun prijsnummer? Luister nu Tribulations en die is erg lekker
Zelfs dat album is goedquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:29 schreef Moody het volgende:
Nee, hij besteed een jaar aan het maken van een klassiek album voor het balletoptreden van zijn nichtje. (Songs for Modern Dance)
Ik kan niet wachten op jouw mailconversatie met hem.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:35 schreef Moody het volgende:
OMG...ik zie net dat Petertje in januari een limited edition van 21 stuks vinyl van I woke Planets heeft laten drukken, maar dat ze nog niet zijn uitverkocht
Ik heb er meteen eentje besteld voor $19
Hierzo: http://store.peteradamsmu(...)h-planets-in-my-face
Oh wacht...het is ook ¤15 verzending zie ik nu.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op jouw mailconversatie met hem.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:35 schreef Moody het volgende:
OMG...ik zie net dat Petertje in januari een limited edition van 21 stuks vinyl van I woke Planets heeft laten drukken, maar dat ze nog niet zijn uitverkocht
Ik heb er meteen eentje besteld voor $19/¤15
Hierzo: http://store.peteradamsmu(...)h-planets-in-my-face
Gewoon afdingenquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:37 schreef Moody het volgende:
[..]
Oh wacht...het is ook ¤15 verzending zie ik nu.
Laat maar zitten dan.
Heb niet eens een platenspeler
Luister nu ook weer het eerste album. Die dubbel-Yeah is wel het absolute hoogtepunt jaquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:30 schreef ranja het volgende:
[..]
All My Friends, al tig keer gezegdEn van het eerste album de 2 versies van Yeah.
Doet-ie al denk ik. Een LP versturen naar een ander continent is vast duurder dan ¤15,-quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gewoon afdingenBetaalt ie waarschijnlijk nog de helft van de kosten voor je
Vraag hem eens waarom ie niet naar Europa komtquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:40 schreef Moody het volgende:
[..]
Doet-ie al denk ik. Een LP versturen naar een ander continent is vast duurder dan ¤15,-
Maar goed. Ik heb de cd al. Geniaal artwork met 3d cover art, uiteraard ook door hemzelf ontworpen.
Een retourticket kost max ¤1000,-. Als we dat ophoesten in dit topic, wil hij vast wel een huiskamerconcert geven.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vraag hem eens waarom ie niet naar Europa komt
Klopt ja, behoorlijke Talking Heads invloeden. Beide new york dus dat kan ook primaquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:42 schreef Moody het volgende:
On Repeat doet me denken aan Talking Heads. Topnummer!
Heb die toevallig net opgezet, ben benieuwd.quote:
Zitten ook enkele niet-toppers tussen en omdat elke plaat 5-6 minuten is, haalt dat de flow er wel uit.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:46 schreef ranja het volgende:
Ik vraag me nu alweer af waarom die eerste van LCD Soundsystem niet in m'n album top 100 staat.
Maar eigenlijk weet ik het ook wel, draai het veels te weinig.
quote:
Etsjquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:51 schreef Moody het volgende:
[..]
Loozing maai ets.
Ben een tukker he...ik slik in Engels ook de n in
Er bestaan ook versies als 1 cd... alleen de eerste dus, niet apart.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:51 schreef Norrage het volgende:
LCD debuut is een beetje te lang. En het is gewoon een dubbelcd toch, niet een bonuscd?
bedoel je niet de E inslikk'n?quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:51 schreef Moody het volgende:
[..]
Loozing maai ets.
Ben een tukker he...ik slik in Engels ook de n in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |