ja dat was foutje, beetje vroeg in de ochtendquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volgens de wetenschap is 1 gr. per kg lichaamsgewicht echt te weinig. Mja, zelf weten.
Zwerven is een keuzequote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:28 schreef rumiii het volgende:
Jullie zouden slechte zwervers zijn
Succes
Boerenmetworst in de supermarkt. Shitload aan vetten en eiwitten.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Stel:
U heeft geen eten bij zich en moet een paar uur treinen: wat halen jullie te eten op stations e.d. om toch aan je eiwitten te komen?
Klinkt goed, thx.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Boerenmetworst in de supermarkt. Shitload aan vetten en eiwitten.
Of andere droge worst.
Een pak melk en wat erbij (noten, pistolet met rosbief, snicker, focaccia etc.)quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Stel:
U heeft geen eten bij zich en moet een paar uur treinen: wat halen jullie te eten op stations e.d. om toch aan je eiwitten te komen?
Repped bruh.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:22 schreef Drinky het volgende:
[..]
IIFYM zegt helemaal niks over je macro's, alleen dat je de voor jouw doel gestelde macro's aan moet houden en kan eten wat je wil. In mijn IIFYM houd ik minimaal 100g eiwit per dag, 1g per kg lichaamsgewicht voor vet en is dat doel gehaald ga ik in full on yolo mode
Heb ik me nog nooit in verdiept. Ik pop gewoon elke dag een vitaminepilletje en klaar. Yolo toch.quote:
Oke man.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb ik me nog nooit in verdiept. Ik pop gewoon elke dag een vitaminepilletje en klaar. Yolo toch.
gewoon beetje groente en fruit hier en daar. Alleen vlees en carbs is leuk voor een dagje ofzo maar niet vol te houden zonder de micro's.quote:
burger king, McDonalds of KFCquote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Stel:
Ah to go vind ik vaak te duur voor een snelle snack, moet je nog wat te drinken en kleine snack erbij, zit je al op 8 euro ofzoquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Of gewoon een lekkere korstige ciabatta kip pesto van de AH to go.
Wel altijd ergerlijk die Amerikaanse receptvideo's met veel ingredieenten die je hier niet kan krijgenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:13 schreef IrCute het volgende:
Gisteren een goddelijke burrito bowl gemaakt. Kip 24 uur gemarineerd in een soort van chipotle/spicy kruiden mix en in de grill pan gebakt. Bruine rijst gekookt, na het koken wat limoensap en koriander erdoorheen. Daarnaast een mix van mais/bruinebonen/ gebakken en een soort van fajita veggies gemaakt met paprika en ui. En zelf picco de gallo gemaakt, verder 2% griekse yoghurt gebruikt ipv sour cream, nog wat shredded mozzarella eroverheen en een bakje guacemole.
Het was echtGa er zeker een filmpje van maken. Goede macro's ook. Mijn vriend vond het zo lekker dat hij zich helemaal misselijk heeft gegeten
Ja, heb mij vaak genoeg rotgezocht in allemaal van die hippiewinkels destijdsquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:49 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wel altijd ergerlijk die Amerikaanse receptvideo's met veel ingredieenten die je hier niet kan krijgen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |