Huh? Dit is een consistent verhaal. Die vrouw wil uitvoegen, rijdt door naast de file, en gaat dan stilstaan zonder remlichten of knippers terwijl ik met 120 de bocht om kom.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:55 schreef opgebaarde het volgende:
Dus de rest heb je ook verzonnen?
Waar je 70 mocht en waar een file op de uitvoegstrook staat.... je bent je bewust dat mensen soms nog proberen in te voegen?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:57 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Huh? Dit is een consistent verhaal. Die vrouw wil uitvoegen, rijdt door naast de file, en gaat dan stilstaan zonder remlichten of knippers terwijl ik met 120 de bocht om kom.
De irritatie is dus eigenlijk dat er een of andere kneus met 50km/u te hard een blinde bocht door scheurt terwijl er een file op de uitvoegstrook staat?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:57 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Huh? Dit is een consistent verhaal. Die vrouw wil uitvoegen, rijdt door naast de file, en gaat dan stilstaan zonder remlichten of knippers terwijl ik met 120 de bocht om kom.
50 km/u te hard een blinde bocht inscheuren is natuurlijk vragen om ongelukken, he.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:33 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Een autoweg. Officieel mag je er 70 maar niemand doet dat.
Ja. Daarom lette ik goed op. Alleen het is veel makkelijker te herkennen dat een auto stil staat als ze hun remlichten aan houden. Daar zijn dingen immers voor.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar je 70 mocht en waar een file op de uitvoegstrook staat.... je bent je bewust dat mensen soms nog proberen in te voegen?
Net zei je nog dat je bijna een dodelijk ongeluk hebt veroorzaakt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:05 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Daarnaast reed ik heel veilig.
Die vrouw zat fout. Op de autoweg stil gaan staan in het donker, zonder remlichten, is gewoon debiel gevaarlijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Net zei je nog dat je bijna een dodelijk ongeluk hebt veroorzaakt.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:05 schreef NieuweNier het volgende:
Ja. Daarom lette ik goed op. Alleen het is veel makkelijker te herkennen dat een auto stil staat als ze hun remlichten aan houden. Daar zijn dingen immers voor.
quote:
En 120 rijden in een blinde bocht waar je 70 mag en waar een file op de uitvoegstrook staat is dat niet?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:13 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Die vrouw zat fout. Op de autoweg stil gaan staan in het donker, zonder remlichten, is gewoon debiel gevaarlijk.
Als ik stil sta heb ik toch geen remlichten aan? Die gaan alleen aan als ik rem. Als ik in de file sta rij ik meestal stapvoets en dan is het niet echt goed om je rem erbij in te drukken he.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:13 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Die vrouw zat fout. Op de autoweg stil gaan staan in het donker, zonder remlichten, is gewoon debiel gevaarlijk.
Jij hebt je rijbewijs bij een pakje boter gehad?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:20 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Als ik stil sta heb ik toch geen remlichten aan? Die gaan alleen aan als ik rem. Als ik in de file sta rij ik meestal stapvoets en dan is het niet echt goed om je rem erbij in te drukken he.
Da's ook levensgevaarlijk maar NieuweNier leest daar bewust overheen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
En 120 rijden in een blinde bocht waar je 70 mag en waar een file op de uitvoegstrook staat is dat niet?
Staat er niet, maar je krijgt wel gedeelde aansprakelijkheid als je hierdoor op je voorganger rolt bij een eventuele aanrijding.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:33 schreef Tinos85 het volgende:
Daarnaast moet je niks. Wijs mij eens aan waar in de Wegenverkeerswet staat dat je je remlichten/alarmlichten moet laten branden.
Als jij erop was gereden was alle schuld naar jou gegaan, ook als je je wel aan de snelheid had gehouden.quote:
Da's juist heel fijn want dan weet je dat ze opflikkeren als je achter op de bumper kleeft. Die durven compleet geen risico meer te nemenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Baby on board stickers op auto's
Zouden ze ook varianten hebben als 'bejaarde on board' of 'sjonnie on board'?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Baby on board stickers op auto's
Randstad altijd file, 24 uur per dag. En overal borden boven de weg, ik doe dat echt nooit.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:55 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb geleerd dat als je achter aan een file aansluit je je knipperlichten aan zet totdat degene achter je dat ook doet of zeker weten remt.
Een file kan heel spontaan voor je vormen, het is echt niet altijd druk en langzaam voordat je aansluit.
Ook niet als een file echt ineens voor je ontstaat? Dus dat je flink moet remmen?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:35 schreef Fer het volgende:
[..]
Randstad altijd file, 24 uur per dag. En overal borden boven de weg, ik doe dat echt nooit.
Jawel maar dat doe ik alleen omdat de voorganger het ook doetquote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ook niet als een file echt ineens voor je ontstaat? Dus dat je flink moet remmen?
Misschien in Drenthe, als er geen signaleringsborden zijn en geen auto;s achter mij.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ook niet als een file echt ineens voor je ontstaat? Dus dat je flink moet remmen?
Alsof die signaleringsborden werken. Zeker als ze continue verspringen van 50 naar 50 met knippers naar 70 naar 70 knipper naar 50 etc.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:44 schreef Fer het volgende:
[..]
Misschien in Drenthe, als er geen signaleringsborden zijn en geen auto;s achter mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |