Waarom geven ze dan MILJARDEN aan griekenland?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
http://www.destaatsschuldmeter.nl/
Goeie vraag.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:35 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
waarom geven ze meer uit dan dat ze "verdienen" ?Nederland
omdat amerika de leiband strakker heeft aangetrokken van de hond genaamd, Europaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:35 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Waarom geven ze dan MILJARDEN aan griekenland?
Dus, dan is mijn vraag, Waarom moet je je in je kontje laten nemen door de overheid? fuck de overheid. Naaien ze jou? naai je ze dubbel hard terugquote:
Jij deed iets met economie toch? Denk eens na?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:35 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Waarom geven ze dan MILJARDEN aan griekenland?
Lekker volwassen manier van problemen oplossen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:37 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Dus, dan is mijn vraag, Waarom moet je je in je kontje laten nemen door de overheid? fuck de overheid. Naaien ze jou? naai je ze dubbel hard terug
Zeker,quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lekker volwassen manier van problemen oplossen.
Jij snapt ook duidelijk niet hoe belastingen werken. Niet zo vreemd ook als je die niet wenst te betalen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:38 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Zeker,
21 % belasting betalen... belasting betalen over je loon en dat geld gaat dan naar uitkering trekkers...
in Italie krijgt niemand een uitkering. Iedereen werkt daar hard voor zijn geld. Zo moet dat ook hier in Nederland.. Alleen de mensen in Den haag snappen dat niet (
maw, als je daar ziek bent of je baan kwijt raakt ben je de pineut. Dan ben ik toch blij dat ik in Nederland woon.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:38 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Zeker,
21 % belasting betalen... belasting betalen over je loon en dat geld gaat dan naar uitkering trekkers...
in Italie krijgt niemand een uitkering. Iedereen werkt daar hard voor zijn geld. Zo moet dat ook hier in Nederland.. Alleen de mensen in Den haag snappen dat niet (
italie heeft 22% btwquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
maw, als je daar ziek bent of je baan kwijt raakt ben je de pineut. Dan ben ik toch blij dat ik in Nederland woon.
En alsof Italie er zo goed voorstaat.
lees mijn edit a zemmelquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:41 schreef Gunner het volgende:
[..]
Er zijn verschillende BTW-tarieven sjappie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik drink geen kraantjeswater.
alsof nederlanders niet frauderenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:03 schreef Nightquest777 het volgende:
Schoolvoorbeeld waarom de gemiddelde blanke Nederlander zo'n grondige haat heeft aan tuig zoals TS: frauderende Turken die leven op subsidie en toeslagen die ook nog eens in kansloze goedkope auto's rondrijden alsof ze de baas zijn.
quote:Op maandag 12 mei 2014 15:37 schreef Keskin58 het volgende:
Hoi Fokkers,
Ik heb 2 dagen geleden een Volkswagen Polo gekregen van me vader, De auto rijd io Gas en op benzine, alleen Gas is lekker goedkoop en benzine moet je tering veel voor betalen, me pa betaald wel de tank daarvan, maar aangezien ik bijna vakantie heb ga ik de hele dag rijden. Dus gaat het duur worden voor me pa. Mijn vraag is hoe weet ik of die op LPG rijd? Kan iemand me erbij helpen? Google helpt me niet echt.
ALvast bedankt
Mooie velgen zeg! Aparte kleur ook, die Golf.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:02 schreef Keskin58 het volgende:
Wat vinden jullie van het resultaat?
[ afbeelding ]
Mooie velgies ofniett, onderkant van auto is wel beetje vies, reed eventjes door modder heen omdat het hier had geregendOndanks dat, staat het super sexy onder me auto
mogool, die polo heb ik verkocht sukkelquote:
De polo was m'n ervarings auto, ff ervaring opdoen zei me pa en dan grotere auto kopen, en dat is wat je nu ziet, de polo heb ik 28 augustus verkocht, heb de golf 5 net ander half maandjequote:
Welk half maandje had je hem eerst, dan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:53 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
De polo was m'n ervarings auto, ff ervaring opdoen zei me pa en dan grotere auto kopen, en dat is wat je nu ziet, de polo heb ik 28 augustus verkocht, heb de golf 5 net ander half maandje
Hela, schelden met ziektes hoeft niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:52 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
mogool, die polo heb ik verkocht sukkel
'Mogo(o)l' is een compliment, hoor:quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hela, schelden met ziektes hoeft niet.
Ik heb zijn post aangepastquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
'Mogo(o)l' is een compliment, hoor:
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Grootmogol
Veegt je pappie je kontje ook nog steeds af?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:53 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
De polo was m'n ervarings auto, ff ervaring opdoen zei me pa en dan grotere auto kopen, en dat is wat je nu ziet, de polo heb ik 28 augustus verkocht, heb de golf 5 net ander half maandje
nee daar huren ze vast iemand voor in.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:42 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Veegt je pappie je kontje ook nog steeds af?
Nee, ze gebruiken een werknemer van één van die vier zaken. Trekken hem een ander pakkie aan (want appearances are important to this family) en laten hem de kont afvegen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:44 schreef Gunner het volgende:
[..]
nee daar huren ze vast iemand voor in.
Check deze kenteken maar effe jonge,quote:Op woensdag 29 oktober 2014 07:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Welk half maandje had je hem eerst, dan?
Kleding reparatie Yigitquote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:44 schreef GeoffreyCLN het volgende:
Ik geloof je nog steeds niet met je zaakjes van je pa. Geef z'n bedrijfsnaam eens!
Wat loop jij nou te janken joh,quote:
Ach, dan doet ze tenminste nog iets voor haar huur. Kan jij niet zeggen want pappie betaalt alles ...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:20 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Wat loop jij nou te janken joh,
Ga jij maar even je huisbaas een pijpbeurt geven om je huur te betalen
hoezo zeg je nu ineens niks meer? Whahaha kan je niet tegen de waarheid jongen?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:44 schreef GeoffreyCLN het volgende:
Ik geloof je nog steeds niet met je zaakjes van je pa. Geef z'n bedrijfsnaam eens!
Die heeft maar 2 vestigingen, geen 4quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |