Ik heb ook helemaal geen uitgaven, afentoe betaal ik me eigen kleding, maar vaak geeft me ma me nog geld om wat voor mezelf te kopen. Verzekeringen etc betalen me ouders.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
800 euro inkomen? Hoe kom je daar aan? Van je pa of van je pizzakoerier baantje?
413 euro per maand? En je woont thuis?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:02 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Studiefinanciering van 413 euro per maand, Daarna bijbaan waar ik 200 euro verdien, en krijg op de dagen dat ik tijdens werkdagen werk 50 euro van me pa, dus als ik zoals nu vroeg uit ben, en dan tot 6 uur werk krijg ik effe 50 euro. als je dat al 1x in de week hebt kom je uit op een mooie 200 euro,
Ik woon thuis ja,quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
413 euro per maand? En je woont thuis?
Ik ruik fraude.
Slim zijn?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:04 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Ik woon thuis ja,
geen fraude, gewoon slim zijn.
Ik ben ook als thuis wonend aangegeven
Kijk, jullie nederlanders snappen niet hoe het werkt, ik hoef het hier niet te vertellen. Mijn pa doet goede zaken, qua loon enzo.quote:
Je verdient 4000 per maand, en je zegt tegen de belasting dat je 1300 verdientquote:
Dat gaat schrikken worden zodra je op jezelf gaatquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:03 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal geen uitgaven, afentoe betaal ik me eigen kleding, maar vaak geeft me ma me nog geld om wat voor mezelf te kopen. Verzekeringen etc betalen me ouders.
Nee, dat heet fraude.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:06 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Je verdient 4000 per maand, en je zegt tegen de belasting dat je 1300 verdientdat heet een de baas zijn van je eigen zaak ( Is een voorbeeld )
Ownee hoor, Volg mijn studie en heb genoeg geld op mijn bank.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:06 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat gaat schrikken worden zodra je op jezelf gaat
Lekker discriminerend weer.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:05 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Kijk, jullie nederlanders snappen niet hoe het werkt, ik hoef het hier niet te vertellen. Mijn pa doet goede zaken, qua loon enzo.
FRaude bedoel je.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:06 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Je verdient 4000 per maand, en je zegt tegen de belasting dat je 1300 verdientdat heet een de baas zijn van je eigen zaak ( Is een voorbeeld )
En alles wordt voor je betaald.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:07 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Ownee hoor, Volg mijn studie en heb genoeg geld op mijn bank.
Hoe jij het wilt noemen. Ik noem dat slim, nederlanders noemen dat fraude.quote:
Geen spelt tussen te krijgen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:07 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Ownee hoor, Volg mijn studie en heb genoeg geld op mijn bank.
Hoe fraudeert de overheid? En wat heeft belasting er mee te maken?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:07 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Hoe jij het wilt noemen. Ik noem dat slim, nederlanders noemen dat fraude.
Waarom zou je niet slim zijn als de overheid toch al fraudeert ? Belasting dit dat
stoere boiquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:07 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Waarom zou je niet slim zijn als de overheid toch al fraudeert ? Belasting dit dat
Als zoon van een zelfstandig ondernemer ben ik niet onbekend met creatief boekhouden, maar maak het niet mooier dan het isquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:07 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Dat is wel weer typisch Nederlands ja. 'Hullie doen het ook'quote:Waarom zou je niet slim zijn als de overheid toch al fraudeert ? Belasting dit dat
lulkoekquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:08 schreef kanovinnie het volgende:
Weet je trouwens wel dat de belastingdienst etc ook op dit soort forums meelezen en met de info die je geeft is alles vrij makkelijk te traceren.
Jij gaat kleermaker worden? En rondrijden in een volkswagen? Net als je pa?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:09 schreef Keskin58 het volgende:
Lekker haten allemaal, zorg maar dan ervoor dat je pappie hard werkt en jij het werk later over kan nemen.
Ik volg ook boekhoudingen, en afentoe mag ik meekijken bij mijn vaders boekhouder, en ik kan al zien wat er gebeurt, Gewoon heel slim zijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als zoon van een zelfstandig ondernemer ben ik niet onbekend met creatief boekhouden, maar maak het niet mooier dan het is
[..]
Dat is wel weer typisch Nederlands ja. 'Hullie doen het ook'
Als je daarmee in Turkije 3 villa's hebt, 3 mooie auto's hebt, en geen schulde hebt, waarom niet?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij gaat kleermaker worden? En rondrijden in een volkswagen? Net als je pa?
Stoer hoor.
Belasting kan me pik likkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:08 schreef kanovinnie het volgende:
Weet je trouwens wel dat de belastingdienst etc ook op dit soort forums meelezen en met de info die je geeft is alles vrij makkelijk te traceren.
Waarom wel? Waarom zou ik in godsnaam een "villa" in Turkije willen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:10 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Als je daarmee in Turkije 3 villa's hebt, 3 mooie auto's hebt, en geen schulde hebt, waarom niet?
Wie ik? Neequote:
Hahahaquote:
om daarin je harem lam te neukenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom wel? Waarom zou ik in godsnaam een "villa" in Turkije willen?
Typisch gedrag van zo'n bontkraagje. En maar niet begrijpen dat hoe stoerder hij denkt te zijn, hoe zieliger hij eigenlijk is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:11 schreef Gunner het volgende:
Wat is dat toch met die prestatiedrang?
Dat hoeft ook niet, Mijn ouders willen dat wel. We hebben ook veel stukken gronden in turkije die je later voor veel kan verkopen. Alleen dat doet me vader niet, Slim investeren heet dat. Later worden de grondprijzen duurder en dan gaat hij het verkopenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom wel? Waarom zou ik in godsnaam een "villa" in Turkije willen?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:12 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
om daarin je harem lam te neuken
Staat slim hier weer voor fraude?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:12 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, Mijn ouders willen dat wel. We hebben ook veel stukken gronden in turkije die je later voor veel kan verkopen. Alleen dat doet me vader niet, Slim investeren heet dat. Later worden de grondprijzen duurder en dan gaat hij het verkopen
ongeveerquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
TS in zijn villa?
Bontkraagje? hahaha, denk je echt dat ik bontkraag draag? Nee totaal niet, ik laat jullie zien dat jullie gewoon dom bezig zijn ipv creatief. Sukkelsquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Typisch gedrag van zo'n bontkraagje. En maar niet begrijpen dat hoe stoerder hij denkt te zijn, hoe zieliger hij eigenlijk is.
Hoezo? Hoe weet je hoe ik bezig ben?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:14 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Bontkraagje? hahaha, denk je echt dat ik bontkraag draag? Nee totaal niet, ik laat jullie zien dat jullie gewoon dom bezig zijn ipv creatief. Sukkels
Zal ikff foto gooien van me pa's villa ? sukkelquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
TS in zijn villa?
Doe maar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:14 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Zal ikff foto gooien van me pa's villa ? sukkel
doe dat, geef die tatta eens een lesjequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:14 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Zal ikff foto gooien van me pa's villa ? sukkel
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doe maar.
Met gooien bedoel je online zetten? Ik heb geen zin in een prop papier tegen m'n hoofd.
Zeker kan dat en dan ook nog het zwembad vol lekkere naakte wijvenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:16 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als jij zo een huis kan betalen. Krijg je van mij respect.
Nee, dank je... heb gezien wat je terugkrijg voor 40 jaar lang 60 uur per week werken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:09 schreef Keskin58 het volgende:
Lekker haten allemaal, zorg maar dan ervoor dat je pappie hard werkt en jij het werk later over kan nemen.
ja, van mijn privéharemquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:17 schreef THiZ-iZ-MaDNeSS het volgende:
[..]
Zeker kan dat en dan ook nog het zwembad vol lekkere naakte wijven
60 uur per week?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:18 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee, dank je... heb gezien wat je terugkrijg voor 40 jaar lang 60 uur per week werken.
nee, FOK!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:19 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Opscheppen over dat je papa geld heeft, terwijl je zelf niks bereikt hebt.
Wat is dit? de basisschool?
Deze is geen probleem voor me, mag ik nu 1 respect aub?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:16 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is toch geen villa?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:16 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn heb ik voor meer gekocht dan datquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:20 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Deze is geen probleem voor me, mag ik nu 1 respect aub?
http://www.huisenaanbod.n(...)d=Turkije&Koophuur=K
Heeft me pa laten bouwen voor 110,000 euro. We hoeven geen Gangster villa met 80 kamers, is een huis met 4 slaapkamers woonkamer en 4 badkamers en zwembad en garage. genoeg voor me ouders mijzelf en me zusjequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is toch geen villa?
En wat kost zo'n huis?
Nee, dat heb je niet, je hebt een hypotheek gekregen van de bank om zo een huis te kopen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn heb ik voor meer gekocht dan dat
Nofi maar 110K is nou niet echt een bedrag voor een huis waarvan ik zeg, dat is astronomisch hoog. Bijna iedereen die een fulltime baan heeft kan een huis van 110K kopen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:22 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Heeft me pa laten bouwen voor 110,000 euro. We hoeven geen Gangster villa met 80 kamers, is een huis met 4 slaapkamers woonkamer en 4 badkamers en zwembad en garage. genoeg voor me ouders mijzelf en me zusje
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:22 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Heeft me pa laten bouwen voor 110,000 euro. We hoeven geen Gangster villa met 80 kamers, is een huis met 4 slaapkamers woonkamer en 4 badkamers en zwembad en garage. genoeg voor me ouders mijzelf en me zusje
Hij heeft ook nog 2 andere villa;'squote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nofi maar 110K is nou niet echt een bedrag voor een huis waarvan ik zeg, dat is astronomisch hoog. Bijna iedereen die een fulltime baan heeft kan een huis van 110K kopen.
Jij zal het wel weten ja, hoe dat bij mijn huis zit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:22 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Nee, dat heb je niet, je hebt een hypotheek gekregen van de bank om zo een huis te kopen.
omdat je daar goedkoper kunt bouwen met je zwart geld.quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
omdat je daar goedkoper kunt bouwen met je zwart geld.
Kaaimaneilandenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:30 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Omdat mijn nationaliteit Turks is, ook die van mijn ouders.
Je bedoelt, met je slimme geld.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
omdat je daar goedkoper kunt bouwen met je zwart geld.
he hequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je bedoelt, met je slimme geld.
Hoe je het wilt noemen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je bedoelt, met je slimme geld.
dat betekend :$$ DOUBLE PROFIT!!!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:32 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Hoe je het wilt noemen.
Elk jaar bezuinigen, maar toch gaan de belastingen omhoog...
Hoe dan???? Als je bezuinigt, ga je minder uitgeven.. en als de belastingen omhoog gaat ga je meer inkomens krijgen. MAAR toch meer bezuinigen en verhogen van belastingen
http://www.destaatsschuldmeter.nl/quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:32 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Hoe je het wilt noemen.
Elk jaar bezuinigen, maar toch gaan de belastingen omhoog...
Hoe dan???? Als je bezuinigt, ga je minder uitgeven.. en als de belastingen omhoog gaat ga je meer inkomens krijgen. MAAR toch meer bezuinigen en verhogen van belastingen
waarom geven ze meer uit dan dat ze "verdienen" ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
http://www.destaatsschuldmeter.nl/
Waarom geven ze dan MILJARDEN aan griekenland?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
http://www.destaatsschuldmeter.nl/
Goeie vraag.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:35 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
waarom geven ze meer uit dan dat ze "verdienen" ?Nederland
omdat amerika de leiband strakker heeft aangetrokken van de hond genaamd, Europaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:35 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Waarom geven ze dan MILJARDEN aan griekenland?
Dus, dan is mijn vraag, Waarom moet je je in je kontje laten nemen door de overheid? fuck de overheid. Naaien ze jou? naai je ze dubbel hard terugquote:
Jij deed iets met economie toch? Denk eens na?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:35 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Waarom geven ze dan MILJARDEN aan griekenland?
Lekker volwassen manier van problemen oplossen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:37 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Dus, dan is mijn vraag, Waarom moet je je in je kontje laten nemen door de overheid? fuck de overheid. Naaien ze jou? naai je ze dubbel hard terug
Zeker,quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lekker volwassen manier van problemen oplossen.
Jij snapt ook duidelijk niet hoe belastingen werken. Niet zo vreemd ook als je die niet wenst te betalen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:38 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Zeker,
21 % belasting betalen... belasting betalen over je loon en dat geld gaat dan naar uitkering trekkers...
in Italie krijgt niemand een uitkering. Iedereen werkt daar hard voor zijn geld. Zo moet dat ook hier in Nederland.. Alleen de mensen in Den haag snappen dat niet (
maw, als je daar ziek bent of je baan kwijt raakt ben je de pineut. Dan ben ik toch blij dat ik in Nederland woon.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:38 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Zeker,
21 % belasting betalen... belasting betalen over je loon en dat geld gaat dan naar uitkering trekkers...
in Italie krijgt niemand een uitkering. Iedereen werkt daar hard voor zijn geld. Zo moet dat ook hier in Nederland.. Alleen de mensen in Den haag snappen dat niet (
italie heeft 22% btwquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
maw, als je daar ziek bent of je baan kwijt raakt ben je de pineut. Dan ben ik toch blij dat ik in Nederland woon.
En alsof Italie er zo goed voorstaat.
lees mijn edit a zemmelquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:41 schreef Gunner het volgende:
[..]
Er zijn verschillende BTW-tarieven sjappie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik drink geen kraantjeswater.
alsof nederlanders niet frauderenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:03 schreef Nightquest777 het volgende:
Schoolvoorbeeld waarom de gemiddelde blanke Nederlander zo'n grondige haat heeft aan tuig zoals TS: frauderende Turken die leven op subsidie en toeslagen die ook nog eens in kansloze goedkope auto's rondrijden alsof ze de baas zijn.
quote:Op maandag 12 mei 2014 15:37 schreef Keskin58 het volgende:
Hoi Fokkers,
Ik heb 2 dagen geleden een Volkswagen Polo gekregen van me vader, De auto rijd io Gas en op benzine, alleen Gas is lekker goedkoop en benzine moet je tering veel voor betalen, me pa betaald wel de tank daarvan, maar aangezien ik bijna vakantie heb ga ik de hele dag rijden. Dus gaat het duur worden voor me pa. Mijn vraag is hoe weet ik of die op LPG rijd? Kan iemand me erbij helpen? Google helpt me niet echt.
ALvast bedankt
Mooie velgen zeg! Aparte kleur ook, die Golf.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:02 schreef Keskin58 het volgende:
Wat vinden jullie van het resultaat?
[ afbeelding ]
Mooie velgies ofniett, onderkant van auto is wel beetje vies, reed eventjes door modder heen omdat het hier had geregendOndanks dat, staat het super sexy onder me auto
mogool, die polo heb ik verkocht sukkelquote:
De polo was m'n ervarings auto, ff ervaring opdoen zei me pa en dan grotere auto kopen, en dat is wat je nu ziet, de polo heb ik 28 augustus verkocht, heb de golf 5 net ander half maandjequote:
Welk half maandje had je hem eerst, dan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:53 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
De polo was m'n ervarings auto, ff ervaring opdoen zei me pa en dan grotere auto kopen, en dat is wat je nu ziet, de polo heb ik 28 augustus verkocht, heb de golf 5 net ander half maandje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |