Waarom wel? Waarom zou ik in godsnaam een "villa" in Turkije willen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:10 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Als je daarmee in Turkije 3 villa's hebt, 3 mooie auto's hebt, en geen schulde hebt, waarom niet?
Wie ik? Neequote:
Hahahaquote:
om daarin je harem lam te neukenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom wel? Waarom zou ik in godsnaam een "villa" in Turkije willen?
Typisch gedrag van zo'n bontkraagje. En maar niet begrijpen dat hoe stoerder hij denkt te zijn, hoe zieliger hij eigenlijk is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:11 schreef Gunner het volgende:
Wat is dat toch met die prestatiedrang?
Dat hoeft ook niet, Mijn ouders willen dat wel. We hebben ook veel stukken gronden in turkije die je later voor veel kan verkopen. Alleen dat doet me vader niet, Slim investeren heet dat. Later worden de grondprijzen duurder en dan gaat hij het verkopenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom wel? Waarom zou ik in godsnaam een "villa" in Turkije willen?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:12 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
om daarin je harem lam te neuken
Staat slim hier weer voor fraude?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:12 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, Mijn ouders willen dat wel. We hebben ook veel stukken gronden in turkije die je later voor veel kan verkopen. Alleen dat doet me vader niet, Slim investeren heet dat. Later worden de grondprijzen duurder en dan gaat hij het verkopen
ongeveerquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
TS in zijn villa?
Bontkraagje? hahaha, denk je echt dat ik bontkraag draag? Nee totaal niet, ik laat jullie zien dat jullie gewoon dom bezig zijn ipv creatief. Sukkelsquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Typisch gedrag van zo'n bontkraagje. En maar niet begrijpen dat hoe stoerder hij denkt te zijn, hoe zieliger hij eigenlijk is.
Hoezo? Hoe weet je hoe ik bezig ben?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:14 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Bontkraagje? hahaha, denk je echt dat ik bontkraag draag? Nee totaal niet, ik laat jullie zien dat jullie gewoon dom bezig zijn ipv creatief. Sukkels
Zal ikff foto gooien van me pa's villa ? sukkelquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
TS in zijn villa?
Doe maar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:14 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Zal ikff foto gooien van me pa's villa ? sukkel
doe dat, geef die tatta eens een lesjequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:14 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Zal ikff foto gooien van me pa's villa ? sukkel
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doe maar.
Met gooien bedoel je online zetten? Ik heb geen zin in een prop papier tegen m'n hoofd.
Zeker kan dat en dan ook nog het zwembad vol lekkere naakte wijvenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:16 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als jij zo een huis kan betalen. Krijg je van mij respect.
Nee, dank je... heb gezien wat je terugkrijg voor 40 jaar lang 60 uur per week werken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:09 schreef Keskin58 het volgende:
Lekker haten allemaal, zorg maar dan ervoor dat je pappie hard werkt en jij het werk later over kan nemen.
ja, van mijn privéharemquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:17 schreef THiZ-iZ-MaDNeSS het volgende:
[..]
Zeker kan dat en dan ook nog het zwembad vol lekkere naakte wijven
60 uur per week?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:18 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee, dank je... heb gezien wat je terugkrijg voor 40 jaar lang 60 uur per week werken.
nee, FOK!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:19 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Opscheppen over dat je papa geld heeft, terwijl je zelf niks bereikt hebt.
Wat is dit? de basisschool?
Deze is geen probleem voor me, mag ik nu 1 respect aub?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:16 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is toch geen villa?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:16 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |