abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145930047
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 18:20 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

Hij zegt toch niet de dood aan alle moslims?
Jawel:

quote:
"Ik ben helemaal klaar met die k islamieten. Ik hoop dat ze zeer snel een langzame pijnlijke dood sterven"
pi_145930148
Deze agent moest vlak voor die post waarschijnlijk naar de zoveelste bejaarde die door een groep van die mocroratten in elkaar was getrapt.
pi_145930254
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 18:25 schreef Nielsch het volgende:
Deze agent moest vlak voor die post waarschijnlijk naar de zoveelste bejaarde die door een groep van die mocroratten in elkaar was getrapt.
Dat heb ook ik geprobeerd aan het verstand te brengen, dat is niet gelukt. :{
Inderdaad, je moet er rekening mee houden dat die opmerking allicht volgde op een lange werkdag, misschien wel met een dubbele dienst, waarop hij weer met wat prachtmoslims in aanraking kwam. Ik kan me voorstellen dat je het dan eventjes gehad hebt en dat je wat frustratie uit. Het enige wat mij teleurstelt is dat hij het k-woord gebruikt en dat hij een pijnlijke langzame dood wenst. Als hij nu gewoon had gezegd dat hij weer met tig van die k*tMarokkaantjes te maken heeft gehad dan had ik gezegd: "niets aan de hand, doorlopen".

Trouwens, je mag er ook rekening mee houden dat zo iemand vaak voor de zoveelste keer dezelfde persoon meeneemt naar het bureau en dat hij een paar maanden later weer wat anders heeft uitgevreten. Niets wat de frustratie zo erg doet oplopen als het gevoel dat je werk zinloos is. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145930291
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 18:25 schreef Nielsch het volgende:
Dan maar genocide inderdaad?
pi_145930316
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 18:28 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Alsof jij nooit uit frustratie iets zegt wat jij 99% van de tijd niet meent. ;)
#NoDAPL
pi_145930345
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 18:07 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Het zou inderdaad grappig zijn als het niet gevaarlijk en triest zijn.

Hard op weg een fascistisch blogje te worden.
Gelukkig kan via de frontpage van FOK! ook op de hoogte blijven van het laatste 'nieuws'. :)
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_145930371
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 18:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Alsof jij nooit uit frustratie iets zegt wat jij 99% van de tijd niet meent. ;)
Ik ben geen politie-agent.

En heb nog nooit tot genocide opgeroepen.
pi_145930388
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 18:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Gelukkig kan via de frontpage van FOK! ook op de hoogte blijven van het laatste 'nieuws'. :)
Zeker ;)
pi_145930461
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 18:31 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Ik ben geen politie-agent.

En heb nog nooit tot genocide opgeroepen.
Als jij wel een politiefunctionaris zou zijn die op straat suveilleert dan zou jij ook regelmatig die kutMarokkaantje spuugzat zijn en dan kan het eens gebeuren dat je zoiets zegt. Hij drukt op een te lompe en onhandige manier uit maar doe jij nu niet alsof jij roomser dan de Paus bent terwijl jij dat niet bent. ;)
#NoDAPL
pi_145930605
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 18:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Als jij wel een politiefunctionaris zou zijn die op straat suveilleert dan zou jij ook regelmatig die kutMarokkaantje spuugzat zijn en dan kan het eens gebeuren dat je zoiets zegt. Hij drukt op een te lompe en onhandige manier uit maar doe jij nu niet alsof jij roomser dan de Paus bent terwijl jij dat niet bent. ;)
Zo, jij hebt wel flink wat vooroordelen en aannames tegen Marokkanen hè?

Vind je het daarom oké dat een politie-agent oproept tot genocide tegen moslims?

Ik vind het gewoon niet fijn als een agent in mijn stad zo'n haat heeft tegen moslims. En dat ook zo uit.Mijn oma draagt een hoofddoek en ik vind mijn oma heel lief. Vreemd hè?
pi_145930657
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 18:37 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Vind je het daarom oké dat een politie-agent oproept tot genocide tegen moslims?

Ik vind het gewoon niet fijn als een agent in mijn stad zo'n haat heeft tegen moslims. En dat ook zo uit.Mijn oma draagt een hoofddoek en ik vind mijn oma heel lief. Vreemd hè?
Jij bent een mocro?
pi_145930671
Dezelfde mensen die over elkaar heen vielen toen een mongool zonder enige macht "dood aan de joden" riep vallen nu over elkaar heen om een genocide oproepende agent te verdedigen.

Toch herkenbaar zeker die gedachten? :N

Maar iemand die ambtenaar is en iets zei over een zionistisch complot moest natuurlijk meteen wieberen.

Hypocrietjes :D
pi_145930695
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 18:38 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jij bent een mocro?
Nee, is dat relevant?

Daarbij praat agent over islamieten zoals je zelf prima kan lezen.
pi_145930838
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 18:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Een politieagent verkeert natuurlijk wel in een ietwat andere positie.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_145930897
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 18:28 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Jongen, sla niet zo'n achterlijke toon aan. Net ook al met je "en als ie moet schieten dan zal 'ie wel wel proberen moslims op een langzame en pijnlijke manier te doden.". Man, man, man... hoe bedoel je zoeken?

Je trekt het in het belachelijke. Jij bent geen domme jongen en beseft volgens mij dan ook heel goed dat onze Nico een stomme uitglijder heeft gemaakt. Niet goed. Verre van zelfs. Maar we hebben hier niet de nieuwe Breivik te pakken, hoor.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 18:46:22 #291
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_145930944
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 18:45 schreef IntensiveGary het volgende:
Maar we hebben hier niet de nieuwe Breivik te pakken, hoor.
Hoe weet jij dat dan zo zeker?
Anti-Turkije
pi_145931083
quote:
15s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 18:46 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat dan zo zeker?
Omdat er maar eens per eeuw zo'n held op het toneel verschijnt :'(

Is dit de reactie die je wilde?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_145931092
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 18:37 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Nee hoor, flink wat realiteitszin.
Niemand is slecht omdat zijn (voor)ouders uit een bepaald gebied kwamen maar het is nu eenmaal een gegeven dat Marokkaantjes, net als Antilliaantjes (verkleinwoord omdat ze zich vaak zo kinderachtig gedragen als de politie hen pakt) en in mindere mate Turken en Surinamers verhoudingsgewijs veel meer criminelen leveren dan de andere groepen van de Nederlandse maatschappij.

De derde generatie wordt tot de autochtonen gerekend, daar zitten dus ook NederMarokkanen etc. bij wiens ouders hier geboren zijn.
Let op, dit gaat slechts om de verdachten, als je kijkt naar de veroordelingen dan verschuift het nog wat. Als je onderscheid maakt naar het misdrijf dan zie je weer een verschuiving, bepaalde misdrijven werken meer op de zenuwen dan andere misdrijven. Dan heb je ook nog eens zaken die minder gemakkelijk bestraft kunnen worden maar die wel als zeer hinderlijk worden ervaren zoals het sissen naar meisjes.
Dit alles kleurt de perceptie van zo'n politiefunctionaris en dat leidt er waarschijnlijk toe dat hij eventjes wat frustratie uit op een onschuldig medium. Kom op jongens, het is een tweetje, normaal gesproken lezen een paar mensen die temidden van vele andere tweets. Het is geen column in Buitenhof of de Volkskrant.

De verklaring voor die oververtegenwoordiging is trouwens simpel: selectie op negatieve kwaliteiten voor de immigratie, namelijk het laaggeschoold zijn en het weinig kansen hebben in je eigen land. Voeg hier nog een slechte integratie aan toe en je hebt een recept voor het probleem wat we nu kennen.

quote:
Ik heb hier al een zeer duidelijk antwoord op gegeven. Hij heeft het op een lompe manier verwoord en het was zeer waarschijnlijk geen serieuze oproep. Een serieuze oproep doe je niet via Twitter. :')
Dat hij wat frustratie uit tegen onze criminele landgenoten vind ik geen probleem, dat hij hierbij specifiek ingaat op de groep die relatief de meeste criminelen levert en dan ook nog eens extra oververtegenwoordigd is bij de meer akelige misdrijven (geweldsmisdrijven) vind ik ook geen probleem.

Vanzelfsprekend zal iemand zoals jij door mij niet anders worden behandeld als ik jou in het echt zou ontmoeten omdat ik binnen een seconde zie dat jij een NederMarokkaan bent. Dat zal mij worst wezen. Zolang jij dezelfde taal spreekt als ik en jij je normaal gedraagt ga ik graag een gesprek aan. ;)
We hebben hier een discussie op groepsniveau, niet op individueel niveau.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bram_van_Loon op 25-10-2014 19:14:34 ]
#NoDAPL
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 18:51:17 #294
421524 SadPanda
pi_145931128
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 18:49 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Omdat er maar eens per eeuw zo'n held op het toneel verschijnt :'(

Is dit de reactie die je wilde?
Nee.
Anti-Turkije
pi_145931142
quote:
15s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 18:51 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Nee.
Jammer. Ik had jou graag gegeven wat je graag zou willen. ;( :*
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 18:53:07 #296
421524 SadPanda
pi_145931164
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 18:51 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Jammer. Ik had jou graag gegeven wat je graag zou willen. ;( :*
Goed zo schat. :*
Anti-Turkije
pi_145931423
Deze man heeft natuurlijk méér dan groot gelijk. Immers, alle moslims willen hem, als blanke kafir, ook graag dood hebben. Zo staat het immers geschreven in het Mein Kampf van de moslims, de Heilige Koran. :)

Dat de beste man toevallig politieagent is, is totaal niet terzake doend.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 19:02:06 #298
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_145931466
Dom om een dergelijke uitspraak op persoonlijke titel te doen.
pi_145932203
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 19:02 schreef Twiitch het volgende:
Dom om een dergelijke uitspraak op persoonlijke titel te doen.
Fixed.
pi_145932245
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 18:45 schreef IntensiveGary het volgende:
Maar we hebben hier niet de nieuwe Breivik te pakken, hoor.
En om geen nieuwe Breiviks op ideeën te brengen, moet er tegen openlijke moslimhaat opgetreden worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')