Jawel:quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:20 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Hij zegt toch niet de dood aan alle moslims?
quote:"Ik ben helemaal klaar met die k islamieten. Ik hoop dat ze zeer snel een langzame pijnlijke dood sterven"
Dat heb ook ik geprobeerd aan het verstand te brengen, dat is niet gelukt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:25 schreef Nielsch het volgende:
Deze agent moest vlak voor die post waarschijnlijk naar de zoveelste bejaarde die door een groep van die mocroratten in elkaar was getrapt.
Dan maar genocide inderdaad?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:25 schreef Nielsch het volgende:
Deze agent moest vlak voor die post waarschijnlijk naar de zoveelste bejaarde die door een groep van die mocroratten in elkaar was getrapt.
Alsof jij nooit uit frustratie iets zegt wat jij 99% van de tijd niet meent.quote:
Gelukkig kan via de frontpage van FOK! ook op de hoogte blijven van het laatste 'nieuws'.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het zou inderdaad grappig zijn als het niet gevaarlijk en triest zijn.
Hard op weg een fascistisch blogje te worden.
Ik ben geen politie-agent.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Alsof jij nooit uit frustratie iets zegt wat jij 99% van de tijd niet meent.
Zekerquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gelukkig kan via de frontpage van FOK! ook op de hoogte blijven van het laatste 'nieuws'.
Als jij wel een politiefunctionaris zou zijn die op straat suveilleert dan zou jij ook regelmatig die kutMarokkaantje spuugzat zijn en dan kan het eens gebeuren dat je zoiets zegt. Hij drukt op een te lompe en onhandige manier uit maar doe jij nu niet alsof jij roomser dan de Paus bent terwijl jij dat niet bent.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik ben geen politie-agent.
En heb nog nooit tot genocide opgeroepen.
Zo, jij hebt wel flink wat vooroordelen en aannames tegen Marokkanen hè?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als jij wel een politiefunctionaris zou zijn die op straat suveilleert dan zou jij ook regelmatig die kutMarokkaantje spuugzat zijn en dan kan het eens gebeuren dat je zoiets zegt. Hij drukt op een te lompe en onhandige manier uit maar doe jij nu niet alsof jij roomser dan de Paus bent terwijl jij dat niet bent.
Jij bent een mocro?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:37 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zo, jij hebt wel flink wat vooroordelen en aannames tegen Marokkanen hè?
Vind je het daarom oké dat een politie-agent oproept tot genocide tegen moslims?
Ik vind het gewoon niet fijn als een agent in mijn stad zo'n haat heeft tegen moslims. En dat ook zo uit.Mijn oma draagt een hoofddoek en ik vind mijn oma heel lief. Vreemd hè?
Een politieagent verkeert natuurlijk wel in een ietwat andere positie.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als jij wel een politiefunctionaris zou zijn die op straat suveilleert dan zou jij ook regelmatig die kutMarokkaantje spuugzat zijn en dan kan het eens gebeuren dat je zoiets zegt. Hij drukt op een te lompe en onhandige manier uit maar doe jij nu niet alsof jij roomser dan de Paus bent terwijl jij dat niet bent.
Jongen, sla niet zo'n achterlijke toon aan. Net ook al met je "en als ie moet schieten dan zal 'ie wel wel proberen moslims op een langzame en pijnlijke manier te doden.". Man, man, man... hoe bedoel je zoeken?quote:
Hoe weet jij dat dan zo zeker?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:45 schreef IntensiveGary het volgende:
Maar we hebben hier niet de nieuwe Breivik te pakken, hoor.
Omdat er maar eens per eeuw zo'n held op het toneel verschijntquote:
Nee hoor, flink wat realiteitszin.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:37 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zo, jij hebt wel flink wat vooroordelen en aannames tegen Marokkanen hè?
Ik heb hier al een zeer duidelijk antwoord op gegeven. Hij heeft het op een lompe manier verwoord en het was zeer waarschijnlijk geen serieuze oproep. Een serieuze oproep doe je niet via Twitter.quote:Vind je het daarom oké dat een politie-agent oproept tot genocide tegen moslims?
Nee.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat er maar eens per eeuw zo'n held op het toneel verschijnt
Is dit de reactie die je wilde?
Jammer. Ik had jou graag gegeven wat je graag zou willen.quote:
Goed zo schat.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jammer. Ik had jou graag gegeven wat je graag zou willen.![]()
Fixed.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:02 schreef Twiitch het volgende:
Dom om een dergelijke uitspraak op persoonlijke titel te doen.
En om geen nieuwe Breiviks op ideeën te brengen, moet er tegen openlijke moslimhaat opgetreden worden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:45 schreef IntensiveGary het volgende:
Maar we hebben hier niet de nieuwe Breivik te pakken, hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |