abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145924519
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:19 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Maar, jouw lijn van logica volgende, je moet het zien in de context en dan gaat het alleen over de onmensen in de video en niet over alle moslims. Hij drukt zich slechts ongelukkig uit!
Los van mij. Wat vind jij er nou van?
pi_145924530
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:07 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Meen je dit?
Wel mee eens, mits het zou aansluiten op "net als het christendom, jodendom, en alle andere religies". De wereld zou een stuk beter af zijn zonder al die onzin, maar dat is uiteraard een persoonlijke mening.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_145924559
Als een parkeerwachter met een Turkse achtergrond had geroepen: "dood aan alle Gristenen!!", dan hadden ze bij GeenStijl nooit meer een parkeerbon betaald.

Een agent die schreeuwt: "Dood aan alle homo's!!", valt ook niet in alle kringen goed. (dit is niet handig, wat ik nu zeg).

Of een medewerker van een Blijf van m'n lijf huis, die twittert: "Dood aan alle wijven!!"

Ja. ja. ja. ja. ja. Voor de beeldvorming van de pliesie is 't niet goed.
pi_145924579
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:20 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Los van mij. Wat vind jij er nou van?
Walgelijke uitspraak als het in z'n algemeen zou zijn, in dit geval wat minder erg omdat het als reactie op een barbaars filmpje was. Verder afdoen met een 'foei' en verder laten leven. Heb vooral het idee dat deze man naar voren wordt geschoven zodat de aandacht van de 'joden moeten dood'-roepende moslims wordt afgeleid.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_145924679
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:23 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Walgelijke uitspraak als het in z'n algemeen zou zijn, in dit geval wat minder erg omdat het als reactie op een barbaars filmpje was. Verder afdoen met een 'foei' en verder laten leven. Heb vooral het idee dat deze man naar voren wordt geschoven zodat de aandacht van de 'joden moeten dood'-roepende moslims wordt afgeleid.
12, 45, 96, BINGO! ;)
pi_145924682
Die agent heeft gewoon gelijk. De Islam is een kanker.
pi_145924798
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:28 schreef Nielsch het volgende:
En wat dan als een Islamiet een schenking doet aan een goed doel (bijvoorbeeld de dierenbescherming), Nielsch, wat dan?! WAT DAN?!
pi_145924936
quote:
19s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:33 schreef OeJ het volgende:

[..]

En wat dan als een Islamiet een schenking doet aan een goed doel (bijvoorbeeld de dierenbescherming), Nielsch, wat dan?! WAT DAN?!
Er zullen zeker barmhartige islamieten zijn. Neemt niet weg dat de Islam een kanker van moord, onderdrukking en discriminatie is wereldwijd.

Er waren ook vast nazi's die een goed doel steunden.
pi_145924941
Hoe vermoord je een ''islam''? Hoe roei je een ''islam'' uit?

Laat het me weten als je weet hoe iemand een simpel woord kan vermoorden. Of misschien bedoelt hij wel elk persoon op aarde die moslim is?

Nou in iedere geval succes met het uitmoorden van meer dan 2 miljard mensen. :O
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_145925167
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:39 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Er zullen zeker barmhartige islamieten zijn. Neemt niet weg dat de Islam een kanker van moord, onderdrukking en discriminatie is wereldwijd.

Dus jij zegt eigenlijk, lieve Nielsch, dat de wereld een paradijs zou zijn, zonder geloof, en dat mensen niet weer andere dingen zouden verzinnen, om hun drang naar geld, macht en grond te bevredigen, hm? Dat is wat ik graag van je wil weten.
pi_145925449
quote:

[..]

Een religie is een passief begrip, de Islam kan niet moorden, onderdrukken of discrimineren. Het zijn de mensen die dat doen. Je kan kritiek hebben op de manier waarop mensen de islam belijden maar de islam an sich is niet veel slechter dan het christendom in de Middeleeuwen. De Koran verschilt niet enorm veel van de bijbel.

Er zijn genoeg moslims in Nederland die (vanuit diezelfde Islam) tegen moorden, onderdrukken, geweld, discriminatie en machtsmisbruik zijn. Alleen die hoor je helaas niet. Bij hun is de boosheid, teleurstelling en machteloosheid misschien nog wel groter wanneer een of andere Marokkaan weer eens betrokken is geweest bij een geweldsdelict, want zij worden er (dus ten onrechte) ook op aangekeken.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:31:36 #262
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_145926474
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 19:44 schreef IPA35 het volgende:
Je mag tegenwoordig geeneens meer moslims haten...

Half Nederland zou dan ontslagen moeten worden.
Jij begrijpt echt niet dat vooral de functie en bijbehorende machtspositie in dit geval relevant is? :D
Krekker is de bom!
pi_145926503
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:31 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Jij begrijpt echt niet dat vooral de functie en bijbehorende machtspositie in dit geval relevant is? :D
Een beetje wel.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:36:20 #264
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_145926609
quote:

[..]

Goede vergelijking man! :D :'(

Een regime met een centrale leiding gaan vergelijken met een 'gefragmenteerde' religie |:(

Als je dan toch zo graag een nazi-vergelijking wil maken, kom dan met mensen die IS joinen of iets dergelijks.
Krekker is de bom!
pi_145926664
Tussen alle haat door, maak ik ondertussen lekker een stoofpotje. :9~ Zo.
pi_145926739
quote:
19s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:39 schreef OeJ het volgende:
Tussen alle haat door, maak ik ondertussen lekker een stoofpotje. :9~ Zo.
Hoe bevalt je ban in R&P?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_145926839
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:41 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Hoe bevalt je ban in R&P?
Ja, ik vind 't jammer.
pi_145926913
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:46 schreef OeJ het volgende:

[..]

Ja, ik vind 't jammer.
Je begrijpt de hint niet?
pi_145927535
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:31 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Geen enkele politiefunctionaris is onpartijdig. Waar het om gaat is dat je tijdens je werk zoveel mogelijke je subjectieve persoonlijke opvattingen uitschakelt zodat je op een eerlijke en rechtvaardige manier kan optreden, hierbij natuurlijk wel bepaalde normen hoog in het vaandel houdende (geen bevel opvolgen waarvan je weet dat het niet deugt en dergelijke). Hij mag rustig een hekel hebben aan de islam, zolang hij tijdens het werk dat maar geen rol laat spelen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:58:33 #270
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_145929240
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Geen enkele politiefunctionaris is onpartijdig. Waar het om gaat is dat je tijdens je werk zoveel mogelijke je subjectieve persoonlijke opvattingen uitschakelt zodat je op een eerlijke en rechtvaardige manier kan optreden, hierbij natuurlijk wel bepaalde normen hoog in het vaandel houdende (geen bevel opvolgen waarvan je weet dat het niet deugt en dergelijke). Hij mag rustig een hekel hebben aan de islam, zolang hij tijdens het werk dat maar geen rol laat spelen.
Door zoiets te posten heb je natuurlijk wel de schijn meer tegen je. En misschien nog wat belangrijker, het posten van zo'n bericht geeft toch blijk van gebrek aan zelfbeheersing. Iets wat voor een politieagent vrij belangrijk is.
Krekker is de bom!
pi_145929522
quote:
19s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:23 schreef OeJ het volgende:
Als een parkeerwachter met een Turkse achtergrond had geroepen: "dood aan alle Gristenen!!", dan hadden ze bij GeenStijl nooit meer een parkeerbon betaald.

Een agent die schreeuwt: "Dood aan alle homo's!!", valt ook niet in alle kringen goed. (dit is niet handig, wat ik nu zeg).

Of een medewerker van een Blijf van m'n lijf huis, die twittert: "Dood aan alle wijven!!"

Ja. ja. ja. ja. ja. Voor de beeldvorming van de pliesie is 't niet goed.
Het zou inderdaad grappig zijn als het niet gevaarlijk en triest zijn.

Hard op weg een fascistisch blogje te worden.
pi_145929555
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:28 schreef Nielsch het volgende:
En moslims moeten langzaam en pijnlijk dood. Niels?
pi_145929592
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 18:07 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Het zou inderdaad grappig zijn als het niet gevaarlijk en triest zijn.

Hard op weg een fascistisch blogje te worden.
GeenStijl?

Meer rechts-liberaal of zo.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_145929633
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 18:09 schreef IPA35 het volgende:

[..]

GeenStijl?

Meer rechts-liberaal of zo.
Neuh
pi_145929973
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 01:55 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Jawel dombo, hij zegt 'dood aan de Islam'. Doodsbedreiging aan alle Moslims dus.
Hij zegt toch niet de dood aan alle moslims? Hij zegt de dood aan de islam.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')