abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145922845
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 14:19 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Twee posts. In september postte hij ook al: "ik haat moslims". En dit is enkel wat Google cache bewaard heeft en wij terug kunnen lezen.
Twee keer is nog steeds niet "keer op keer", en hij roept ook niet "in het wild", daar hij specifiek reageert op een toch vrij vrouwonvriendelijk filmpje.

Ik ben het met je eens dat wat hij zei, totaal fout is. Ik vind ook dat hij, gezien zijn beroep, enige straf mag krijgen.

Maar je kleedt het aan alsof die man een fervent moslim hater is en dit ook continue uitdrukt. En dat is simpelweg bullshit, of iig niet te bewijzen met de huidige info.
"Pools are perfect for holding water"
pi_145922910
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 14:21 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Ah, je draait al bij. Nu wil je alleen z'n baan nog maar afpakken. Maar ja, is dat verstandig? Dan radicaliseert 'ie alleen maar verder. Misschien maak je zo wel een Breivikje van 'm. Wil je dat dan?
Ik draai niet bij. Ik heb gisteravond al gezegd:

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 00:09 schreef Ceberut het volgende:

Verder stel ik al vanaf het begin van deze thread dat Nico G ontslagen dient te worden. Wmb is dat voldoende straf.
Overigens vind ik argumenten als "anders radicaliseert hij" ongeldig. Je kunt gevolgen niet laten afhangen van of iemand wel of niet radicaliseert. Dat is te gek voor woorden. Dat een werkgever jou niet ontslaat omdat je mogelijk radicaliseert. Dat is geen zorg voor de werkgever, maar voor de AIVD.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ceberut op 25-10-2014 14:32:13 ]
pi_145922911
quote:

[..]

Twee posts. In september postte hij ook al: "ik haat moslims". En dit is enkel wat Google cache bewaard heeft en wij terug kunnen lezen.
Leuk ook hoe je keer op keer nog even het mes wat verder doordraait: "dit is enkel wat google bewaard heeft" "keer op keer", "Stel dat het zo is", "zogenaamde professor"....

Karaktermoord. Mooi woord vind ik dat.
pi_145922929
quote:

[..]

Zo zeg, poe hee.

Het aantal posts dat ik weghaal qua 'moslims/joden moeten kapot' is ongeveer gelijk.
pi_145922940
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 14:25 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Overigens vind ik argumenten als "anders radicaliseert hij" ongeldig. Je kunt gevolgen niet laten afhangen van of iemand wel of niet radicaliseert. Dat is te gek voor woorden. Dat een werkgever jou niet ontslaat omdat je mogelijk radicaliseert. Dat is geen zorg voor de werkgever, maar voor de AIVD.
Jij was toch zo goed in cynisme en sarcasme? Lees dat zinnetje van mij dan nog eens goed?
pi_145922954
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 19:48 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
In de jaren '80 had je beschaafde politieagenten, waar je respect voor kon hebben. Nu lijkt het wel alsof ze uitsluitend nog bij een Tokkie-sportschool of de plaatselijke kaalkoppenafdeling van de NVU werven. :')

Wat een uitschot, die agenten van tegenwoordig. Op een heel enkele uitzondering na dan, maar de meeste agenten lijken zo uit het NVU-volkscongres te zijn geworven. :{w
Je doet je naam eer aan.
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_145922979
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 14:22 schreef probeer het volgende:

[..]

Twee keer is nog steeds niet "keer op keer", en hij roept ook niet "in het wild", daar hij specifiek reageert op een toch vrij vrouwonvriendelijk filmpje.

Ik ben het met je eens dat wat hij zei, totaal fout is. Ik vind ook dat hij, gezien zijn beroep, enige straf mag krijgen.

Maar je kleedt het aan alsof die man een fervent moslim hater is en dit ook continue uitdrukt. En dat is simpelweg bullshit, of iig niet te bewijzen met de huidige info.
Keer op keer, is toch echt twee keer. Ja, feitelijk, maar toch.

Ik ben het ook met je oneens dat hij alleen maar reageert op een filmpje. In zijn beide posts reageert hij in het algemeen richting moslims. Had hij gereageerd op de toestanden in de filmpjes, wat hij mogelijk bedoelde, dan had niemand dat afgekeurd. Ik ook niet.
pi_145923025
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 14:25 schreef Specularium het volgende:

[..]

Zo zeg, poe hee.

Het aantal posts dat ik weghaal qua 'moslims/joden moeten kapot' is ongeveer gelijk.
Maar beste Specularium, er is een verschil tussen iets op eigen naam posten onder een account waar je ook neerzet dat je bij de politie werkt en iets posten onder een pseudoniem. Dan is twee keer al veels te veel. Yasmina Haifi werd op 1 uitspraak afgerekend.
pi_145923036
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 14:27 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Goed vastgrijpen, die strohalm! Hou 'm vast!
quote:
Ik ben het ook met je oneens dat hij alleen maar reageert op een filmpje. In zijn beide posts reageert hij in het algemeen richting moslims. Had hij gereageerd op de toestanden in de filmpjes, wat hij mogelijk bedoelde, dan had niemand dat afgekeurd. Ik ook niet.
En weer flink aan het zoeken. :D Man, man, man :D
pi_145923077
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 14:26 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Jij was toch zo goed in cynisme en sarcasme? Lees dat zinnetje van mij dan nog eens goed?
Wil jij zelf even uitleggen hoe je dat zinnetje bedoeld hebt?
pi_145923110
quote:

[..]

Keer op keer insinueert een patroon. Twee keer iets zeggen is geen patroon.

Je zit zowel die man, als die gast van geenstijl, onnodig zwart te maken.

Die post staat toch onder het filmpje? Dan lijkt het mij duidelijk dat het daar over gaat. Je weet verder wel hoe FB werkt?

Ah, dus we hoeven niet meer naar de context te kijken als het om hatelijke uitingen richting moslims gaat, maar wanneer moslims iets over joden zeggen is het natuurlijk wel belangrijk om rekening mee te houden?
pi_145923134
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 14:28 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Maar beste Specularium, er is een verschil tussen iets op eigen naam posten onder een account waar je ook neerzet dat je bij de politie werkt en iets posten onder een pseudoniem. Dan is twee keer al veels te veel. Yasmina Haifi werd op 1 uitspraak afgerekend.
Die is terecht afgerekend om haar domme uitspraken.
Moet met deze kerel ook gebeuren.

Het gaat mij vooral om die dubbele moraal.
pi_145923149
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 14:32 schreef probeer het volgende:

[..]

Keer op keer insinueert een patroon. Twee keer iets zeggen is geen patroon.

Je zit zowel die man, als die gast van geenstijl, onnodig zwart te maken.
Zij maken zichzelf zwart, de een door zoiets te posten de ander door het bijna goed te praten.

quote:
Ah, dus we hoeven niet meer naar de context te kijken als het om hatelijke uitingen richting moslims gaat, maar wanneer moslims iets over joden zeggen is het natuurlijk wel belangrijk om rekening mee te houden?
Je mag in beide gevallen naar de context kijken. Ik denk dat de context in dit geval de heer Groenewold niet veel zal helpen.
pi_145923181
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 14:33 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Zij maken zichzelf zwart, de een door zoiets te posten de ander door het bijna goed te praten.
Klopt. Maar moet jij het dan nog even aandikken?

quote:
Je mag in beide gevallen naar de context kijken. Ik denk dat de context in dit geval de heer Groenewold niet veel zal helpen.
Fijn dat ik dat mag. Doe je het dan zelf ook even, of blijf je liever hypocriet?
pi_145923225
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 14:34 schreef probeer het volgende:
Klopt. Maar moet jij het dan nog even aandikken?
Ik denk niet dat ik het aandik. Ik heb het geanalyseerd en als je het niet eens bent met mijn analyse, dan staat het je vrij om de zwakke punten in mijn betoog bloot te leggen. Het staat mij vrij om het daar wel of niet mee eens te zijn.

quote:
Fijn dat ik dat mag. Doe je het dan zelf ook even, of blijf je liever hypocriet?
Ik kijk ook naar de context en ik kom tot een andere conclusie.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 14:36:47 #241
262 Re
Kiss & Swallow
pi_145923227
het gaat ook om de intentie lijkt me
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_145923390
quote:
3s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 14:36 schreef Re het volgende:
het gaat ook om de intentie lijkt me
Natuurlijk gaat het daar ook om. Ik vind wel dat in bepaalde functies, zoals bijvoorbeeld agent, rechter of zelfs docent, integriteit en het uitdragen van een voorbeeldfunctie zo zwaar wegen, dat de intentie al snel weinig meer kan redden.

Wat valt er nog te redden aan de uitspraken: "ik haat joden" of "alle moslims moeten een langzame dood sterven"?
pi_145923452
Gewoon geen Facebook als je agent bent, lijkt me gewoon verstandig op meerdere vlakken.
pi_145923478
quote:
5s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 14:30 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Wil jij zelf even uitleggen hoe je dat zinnetje bedoeld hebt?
*zucht*

Moet ik je nu echt uitleggen dat 'pas op, ze radicaliseren verder' het mantra van links is als er weer eens gezeik is over moslims? En dat ik juist daarom spottend voor die uitspraak koos?
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 14:46:38 #245
262 Re
Kiss & Swallow
pi_145923522
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 14:42 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Natuurlijk gaat het daar ook om. Ik vind wel dat in bepaalde functies, zoals bijvoorbeeld agent, rechter of zelfs docent, integriteit en het uitdragen van een voorbeeldfunctie zo zwaar wegen, dat de intentie al snel weinig meer kan redden.

Wat valt er nog te redden aan de uitspraken: "ik haat joden" of "alle moslims moeten een langzame dood sterven"?
iedereen heeft emotie en er zit natuurlijk een verschil tussen iets in de privé sfeer zeggen of in functie, lijkt me hier dat deze persoon het gewoon ff had gehad met bepaalde facetten en dat op een manier uit dat het lijkt als generalisatie. Dat nuanceren en emotie soms niet samengaan kan gebeuren maar veroordeel iemand niet om zijn emotie als je de nuancering niet direct ziet
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_145923640
quote:
3s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 14:46 schreef Re het volgende:

[..]

iedereen heeft emotie en er zit natuurlijk een verschil tussen iets in de privé sfeer zeggen of in functie, lijkt me hier dat deze persoon het gewoon ff had gehad met bepaalde facetten en dat op een manier uit dat het lijkt als generalisatie. Dat nuanceren en emotie soms niet samengaan kan gebeuren maar veroordeel iemand niet om zijn emotie als je de nuancering niet direct ziet
Klopt, er stond ook niet direct bij op welk bericht hij reageerde.
Dat was blijkbaar ook een bericht over het kapotmaken van iemand.
pi_145923824
Islam moet inderdaad dood en het is goed dat we agenten hebben die die nuchtere mening dragen. Echter is het onverstandig om daarover te posten op social networks en dat is dan ook de enige fout die deze beste man begaan is.
Conscience do cost.
pi_145924098
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 14:57 schreef ems. het volgende:
Islam moet inderdaad dood en het is goed dat we agenten hebben die die nuchtere mening dragen. Echter is het onverstandig om daarover te posten op social networks en dat is dan ook de enige fout die deze beste man begaan is.
Meen je dit?
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 15:13:03 #249
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_145924249
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 00:26 schreef Ceberut het volgende:
De eerste aangifte is al gedaan: https://www.facebook.com/nourdeenw/posts/865797983430720 (via Twitter-account van Van Doorn).
wat een heksenjacht :')
graag op anoniem
pi_145924474
quote:
Maar, jouw lijn van logica volgende, je moet het zien in de context en dan gaat het alleen over de onmensen in de video en niet over alle moslims. Hij drukt zich slechts ongelukkig uit!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')