SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Gewoon brazilian wax om de zoveel tijdquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:09 schreef supersof het volgende:
Moest nieuwe scheermesjes halen is gewoon 15 euro voor drie helemaal gek he
heb je in iedergeval geen vieze snorquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:09 schreef supersof het volgende:
Moest nieuwe scheermesjes halen is gewoon 15 euro voor drie helemaal gek he
quote:
Het was gewoon 1 pakje mozzarella, als je dat al veel vindt. 120 gram ofzo?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat Sof haar arm? Rawr.
[..]
Jeetje wat veel mozzarella. En ik ben geen fan van garnalen.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb je in iedergeval geen vieze snor
Wel goed dat je je eigen voorkeuren aanhoudt, essentieel voor een chefkokquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was gewoon 1 pakje mozzarella, als je dat al veel vindt. 120 gram ofzo?
Lekker hoor, garnaaltjes
Ik verwacht de mensen die Michelin sterren uitdelen binnenkort aan de deurquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel goed dat je je eigen voorkeuren aanhoudt, essentieel voor een chefkok
Van mij ookquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hij won altijd van mij met De Slimste Mens
leuk is ie he?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hij won altijd van mij met De Slimste Mens
Challenge acceptedquote:
Poolenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:22 schreef Fok-it het volgende:
Ja de slimste mens gaat me beter af dan poolen in ieder geval
Slechter dan ik het deed had Kaneel nog niet gezien zei hijquote:
lekker maar kon laatste kipnugget niet op en va wilde hem niet eens hebben pfffquote:
wat een heer :$quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:29 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker maar kon laatste kipnugget niet op en va wilde hem niet eens hebben pfff
Challenge acceptedquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Slechter dan ik het deed had Kaneel nog niet gezien zei hij
Wat had je dan? Alleen kip6 en dat kreeg je niet op?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:29 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker maar kon laatste kipnugget niet op en va wilde hem niet eens hebben pfff
Daarvoor moet ik naar Groningen komen zekerquote:
nee hij had die gewoon moeten etenquote:
nee ook nog euroknaller hamburger echt slecht varkensvlees maarjaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat had je dan? Alleen kip6 en dat kreeg je niet op?
Af en toe wel lekker maar eet ook bijna geen varkensvlees meerquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:32 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ook nog euroknaller hamburger echt slecht varkensvlees maarja
Of ik naar de randstadquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik naar Groningen komen zeker
nee ben al dikquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:32 schreef supersof het volgende:
[..]
nee hij had die gewoon moeten eten
nee jij hebt gewoon geen vriendenquote:
hard zegquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:49 schreef supersof het volgende:
[..]
nee jij hebt gewoon geen vrienden
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:49 schreef supersof het volgende:
[..]
nee jij hebt gewoon geen vrienden
DIT MAG WEL MAAR KANKER NIET????quote:
was toch grapje naar aanleiding van net johquote:
Jij gaat hier toch niet dood aan ebola joh, of ben je zo'n joekelquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
DIT MAG WEL MAAR KANKER NIET????
Aan kanker ga je ook niet per se doodquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij gaat hier toch niet dood aan ebola joh, of ben je zo'n joekel
ik las of heb je zo'n joekel :squote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij gaat hier toch niet dood aan ebola joh, of ben je zo'n joekel
Jij zit met je hoofd al bij dit weekendquote:
my godquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij zit met je hoofd al bij dit weekend![]()
nee :squote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
of bedoel je dat hij een huisslaaf heeft
Toto moet niet zo huilen, was gewoon geintjequote:
bende gij boosquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toto moet niet zo huilen, was gewoon geintje
as fuckquote:
As fuckquote:
en als een geintje je zo diep raakt is het dan niet iets om er wat aan te veranderen?quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
As fuck
[..]
en als een geintje je zo diep raakt is het dan niet iets om er wat aan te veranderen?
okquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was niet eens lullig bedoeld
maar dan nieten stik niet in je zelfmedelijden
Sof, dit is leuk voor met je date:quote:
eigenlijk weet ik niet eens of ik de horror van vanavond overleefquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sof, dit is leuk voor met je date:
http://www.pathe.nl/film/17009/halloween-horror-show-2014
De hele nacht horror films kijken.
Weet niet, ik zie net dat het zelfs met pathe unlimited 10 euro kost.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:12 schreef supersof het volgende:
[..]
eigenlijk weet ik niet eens of ik de horror van vanavond overleefmaar op zich wel vet. Ga jij er heen?
hahaha shitquote:
wow dan is het echt 20 ofzo zonder. Dit wordt ook de eerste horror die ik ga zien dus weet niet eens of ik het wel leuk vindquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet niet, ik zie net dat het zelfs met pathe unlimited 10 euro kost.
Er is een enorm verschil tussen klassieke horror en moderne horror.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:19 schreef supersof het volgende:
[..]
wow dan is het echt 20 ofzo zonder. Dit wordt ook de eerste horror die ik ga zien dus weet niet eens of ik het wel leuk vind
gwn bescherming bij je vriendje zoeken, zo romantischquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:19 schreef supersof het volgende:
[..]
wow dan is het echt 20 ofzo zonder. Dit wordt ook de eerste horror die ik ga zien dus weet niet eens of ik het wel leuk vind
zijn toch allemaal hetzelfde, paar keer schrikken, slap verhaal en zogenaamd 'eng'quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat is misschien ook het plan van het vriendje. De sneaky kerel dat het is.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
gwn bescherming bij je vriendje zoeken, zo romantisch
Vind het allebei eng ;squote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is een enorm verschil tussen klassieke horror en moderne horror.
Moderne horror probeert je meer te laten schrikken met plotselinge beelden en geluiden. Klassieke horror is meer de sfeer en het verhaal zelf. Bijvoorbeeld de oude Dracula en Frankensteinfilms.
Die zijn wel echt geweldig trouwens
ja echt wel, daarom wilden we er ook heen natuurlijkquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
gwn bescherming bij je vriendje zoeken, zo romantisch
die keek ik met mijn vader is hij nu mijn soquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:35 schreef AldoTheApache het volgende:
Eckte bazen kijken uitsluitend Star Wars met hun significant other
Licht eraan, heb jij aan zijn lightsaber gezeten?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:35 schreef supersof het volgende:
[..]
die keek ik met mijn vader is hij nu mijn so
neequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Licht eraan, heb jij aan zijn lightsaber gezeten?
oke gelukkig maarquote:
neequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heb je al aan je lover zijn lichtzwaard gezeten?
Aldo, dit vraag je toch niet aan een dame? :$quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
op fok zitten geen damesquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aldo, dit vraag je toch niet aan een dame? :$
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
*visueelbeeld*quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Onbehouden boerquote:
Fokkie, heeft denk ik net een vrouw met me geflirt. Ik kon het niet handelen.quote:
doodschieten en in de dichtstbijzijnde sloot pleurenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fokkie, heeft denk ik net een vrouw met me geflirt. Ik kon het niet handelen.
Buiten op straat?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fokkie, heeft denk ik net een vrouw met me geflirt. Ik kon het niet handelen.
Nee, een klant.quote:
Dat zijn vaak wel leuke dames die daar komenquote:
Ze zag er ook niet slecht uit hoor. Maar ze had al een zoontje die op voetbal zat. :$quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zijn vaak wel leuke dames die daar komen
Dat is wat minder inderdaadquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zag er ook niet slecht uit hoor. Maar ze had al een zoontje die op voetbal zat. :$
Met ons is het toch veel leukerquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wat minder inderdaad
Ik mis El Clásico morgen
Klopt. Ik pis op jequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:36 schreef wietparkiet het volgende:
het regent
komt allemaal door fokkie
Aangifte doen tegen godquote:
Ik ben Arisch in m'n broekjequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Niet arisch zijn en jezelf god noemen![]()
blasfemie
Kan je nagaan hoe ik ieder ras gelijk behandelquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Paar dagen geleden was je nog neger in je broekje.
Doen alsof er rassen zijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe ik ieder ras gelijk behandelallemaal even groot
Ja rassen klinkt een beetje kut inderdaad. Etniciteiten danquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doen alsof er rassen zijn.
Slechts een sociale constructie. Vieze racist
Er zijn ook voldoende verschillen te noemen tussen de verschillende rassen hoor.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja rassen klinkt een beetje kut inderdaad. Etniciteiten dan
nee, ik zou mezelf omschrijven als een spontane meid die van gezelligheid houdtquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is dat het woord wat jou het beste omschrijft?
nooooooooooquote:
wat is er gebeurdquote:
quote:
Was er gewoon flauw van dat er weer allemaal zooi lag en de kat kreeg veel te veel natvoer terwijl hij wist dat dat absoluut niet mag van de dierenarts.. allemaal dingen bij elkaar. Als ik er dan iets van zeg wordt hij boos..quote:
Volgens mij heeft je vriend ook wel behoorlijk wat dingetjes waar je je helemaal groen en geel aan ergert als ik jou soms hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij heeft al zn spullen hier weg gehaald..
zelfde gozer waar je het in stoners sc altijd over had?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij heeft al zn spullen hier weg gehaald..
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zelfde gozer waar je het in stoners sc altijd over had?
Goes voor je.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:34 schreef Amarantha het volgende:
Tijd voor cola, snoepjes en een joint
ik heb twee van die dingen in elkaar gezetquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:34 schreef Amarantha het volgende:
Was echt een kut klusje omdat kastje in elkaar te krijgen. Dit kastje:
[ afbeelding ]
Het is afwachten, tot die tijd ga ik me (proberen) niet druk maken. Anders voel ik me toch alleen maar kutquote:
Al die dingen die je om moet buigenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik heb twee van die dingen in elkaar gezet
vind het vooral een hendig kastjequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Al die dingen die je om moet buigenHad liever heel veel schroefjes gehad, best gammel kastje nu haha
Netjesquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:33 schreef Etsu het volgende:
Vandaag van 14-21 gestudeerd, zowat een record.
Handig voor excursies en vakanties waarin je veel de natuur in gaatquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:29 schreef Ezell het volgende:
tentamens![]()
even een vraagje..
wat vinden jullie van afritsbroeken?
kek.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:29 schreef Ezell het volgende:
tentamens![]()
even een vraagje..
Driequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:29 schreef Ezell het volgende:
tentamens![]()
even een vraagje..
Altijd goedquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:53 schreef Ezell het volgende:
ik heb zin om klef te doen ghiurgsknl/ghy98p53rg
Zoquote:
Aldo Aldo Aldo Aldoquote:
het leidt zo erg afquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aldo Aldo Aldo Aldo
Is het te ondraaglijk?
Even je Tarzan pakken, is het zo wegquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Even je Tarzan pakken, is het zo weg
quote:
Wij weten wat goed voor je is ezell.quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wij weten wat goed voor je is ezell.
Geen Aldo maar Christine le duc voor de eenzame avondjes
Ho ho, ik ben een keer binnen geweest en mijn aankopen waren heel onschuldigquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fokkie is ervaren met dildo's. Hij gaat wel met je mee naar de winkel.
Wat?quote:
Zegt degene met een buttplugquote:
Alsof je alleen maar kleffie beffie wiltquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
waarom moeten jullie het nou weer vunzig maken?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsof je alleen maar kleffie beffie wilt
Ja beffie misschien wel
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ho ho, ik ben een keer binnen geweest en mijn aankopen waren heel onschuldig
Ok ok ik hou opquote:
Jezusquote:
dit is gewoon tmiquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus
Nee massageolie, een mini vibrator voor toenmalige vriendin en fluwelen handboeien, schattig waren die
Nee Fera, die geeft tmiquote:
Hjb over mij.quote:
Ik heb je cadeautje binnen. Zo leukquote:
buttplug krijgen voor je verjaardagquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb je cadeautje binnen. Zo leuk
Tmi ezellquote:
Hep vertelde al wat het is. Erg lief.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb je cadeautje binnen. Zo leuk
Je maakt een grapje tochquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Hep vertelde al wat het is. Erg lief.
Helaas wel. Ik heb geen idee.quote:
Jongen, niemand is vermoord uiteindelijkquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:06 schreef Fok-it het volgende:
Een 15-jarig meisje heeft in de Verenigde Staten in het ouderlijk huis haar 12-jarig broertje met een mes neergestoken en wilde ook de andere leden van het gezin aanvallen. Volgens het Openbaar Ministerie handelde het meisje op verzoek van haar 23-jarige vriend die haar vanuit zijn voor het huis in Detroit geparkeerde auto een sms'je had gestuurd. Samen hadden ze het moordcomplot tegen de familie beraamd om vervolgens samen weg te lopen.
Het OM klaagde het meisje wegens poging tot moord aan. Ze had haar broer verschillende steekwonden in de hals toegediend en zich vervolgens tegen haar jonger zusje gekeerd. Daarna was ze met haar vriend gevlucht. Haar broertje ligt in het ziekenhuis, er zijn geen andere gewonden, zo bericht Fox News Michigan.
Volgens openbaar aanklaagster Kym Worthy is het ongewoon dat het 15-jarig meisje naar algemeen strafrecht wordt aangeklaagd. 'Maar in dit geval rechtvaardigen de feiten deze beslissing. Het idee, dat de aangeklaagde en haar vriend het hele gezin wilde vermoorden, is pijnlijk', zei Worthy. De eerste gerechtelijke zitting staat voor 31 oktober op de rol.
Hoe Sick
Dat had ik wel kut gevonden anders. Denk dat je het niet verwacht namelijkquote:
Dus dat maakt het minder ziek dat je je familie wil vermoorden omdat je vriendje dat zegt?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:11 schreef Durmada het volgende:
[..]
Jongen, niemand is vermoord uiteindelijk
Een buttplug?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat had ik wel kut gevonden anders. Denk dat je het niet verwacht namelijk
quote:
Daar plakken we een stempeltje op.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus dat maakt het minder ziek dat je je familie wil vermoorden omdat je vriendje dat zegt?
Nee, maar ze was geestelijk niet in orde en ze was geadopteerd dacht ik. Maar goed, het is wel ernstig natuurlijkquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus dat maakt het minder ziek dat je je familie wil vermoorden omdat je vriendje dat zegt?
Wat voor stempeltje?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar plakken we een stempeltje op.
Morgen mag je me alles in mijn oor fluisteren ove je buttplugquote:
quote:
Dat wil hij graagquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Morgen mag je me alles in mijn oor fluisteren ove je buttplug
Waaromquote:
Ben je al begonnen met Skins?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:15 schreef Amarantha het volgende:
Is het herfst, zijn er nog steeds vliegen!
Is een vleugje bi ook goed?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:17 schreef Durmada het volgende:
[..]
Er kunnen nooit genoeg homo's op dit forum zijn
Cassie in deze afleveringquote:
Is Nicaragua vriend, maar ik hoor ook bij de Israëlische zemmels.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:21 schreef maanbart36 het volgende:
[..]
wrm heb je israel als plaatje? :ss hoor je bij die zemmels
Je kijkt ook weer opnieuw? (neem aan dat je het allemaal ook al gezien hebt) Ben nu ook bij S01E02quote:
Nou nou rustig maar. Je doet net alsof we al 30 jaar bevriend zijnquote:
Neequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kijkt ook weer opnieuw? (neem aan dat je het allemaal ook al gezien hebt) Ben nu ook bij S01E02
Oh hahaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Neeal genoeg gezien, ken het allemaal wel uit m'n hoofd inmiddels
wrm dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:22 schreef Durmada het volgende:
[..]
Is Nicaragua vriend, maar ik hoor ook bij de Israëlische zemmels.
En ik vind de tweede generatie veel leuker dusquote:
hoe is het?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou nou rustig maar. Je doet net alsof we al 30 jaar bevriend zijn
Hallo
Prima hoorquote:
Ga je nog naakte wijfies posten vandaag ?quote:
ahahahah ik wil wel toch broer maar mocht toch niet ofzo?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je nog naakte wijfies posten vandaag ?
Ik zou je graag willen verwijzen naar een gedeelte waar je het wel mag, maar daar moet je 18 voor zijn, helaasquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:28 schreef maanbart36 het volgende:
[..]
ahahahah ik wil wel toch broer maar mocht toch niet ofzo?
Hollywoodquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hollywood
Slettenclub in Rotterdam die beroemd en berucht was, maar is gesloten dit jaar
Ooooohquote:
Rare verhalen over gehoordquote:
Ik ookquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:41 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik ookWeet niet of ze waar waren, maar ook nooit de behoefte gehad om dat uit te gaan zoeken
Wat voor verhalen?quote:
Fellatio door breezersletjes op de wc enzoquote:
Alle jongens krijgen een lading kettingen om hun nek, meisjes doen mee aan een 'spel' en per blowjob krijgen ze een ketting van een jongen. Degene met de meeste kettingen aan het eind vsn de avond wint dan een scooter of vakantie etc etcquote:
Klinkt als een goed feestje.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alle jongens krijgen een lading kettingen om hun nek, meisjes doen mee aan een 'spel' en per blowjob krijgen ze een ketting van een jongen. Degene met de meeste kettingen aan het eind vsn de avond wint dan een scooter of vakantie etc etc
What?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alle jongens krijgen een lading kettingen om hun nek, meisjes doen mee aan een 'spel' en per blowjob krijgen ze een ketting van een jongen. Degene met de meeste kettingen aan het eind vsn de avond wint dan een scooter of vakantie etc etc
Klinkt leukquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wtfquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oké dat heb ik dan weer niet gehoordquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klinkt alsof er veel soas rondgingenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk maar de vraag in hoeverre dit waar isquote:
waren goede avondenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hoaxquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ongetwijfeld jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |