DIT MAG WEL MAAR KANKER NIET????quote:
was toch grapje naar aanleiding van net johquote:
Jij gaat hier toch niet dood aan ebola joh, of ben je zo'n joekelquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
DIT MAG WEL MAAR KANKER NIET????
Aan kanker ga je ook niet per se doodquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij gaat hier toch niet dood aan ebola joh, of ben je zo'n joekel
ik las of heb je zo'n joekel :squote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij gaat hier toch niet dood aan ebola joh, of ben je zo'n joekel
Jij zit met je hoofd al bij dit weekendquote:
my godquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij zit met je hoofd al bij dit weekend![]()
nee :squote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
of bedoel je dat hij een huisslaaf heeft
Toto moet niet zo huilen, was gewoon geintjequote:
bende gij boosquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toto moet niet zo huilen, was gewoon geintje
as fuckquote:
As fuckquote:
en als een geintje je zo diep raakt is het dan niet iets om er wat aan te veranderen?quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
As fuck
[..]
en als een geintje je zo diep raakt is het dan niet iets om er wat aan te veranderen?
okquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was niet eens lullig bedoeld
maar dan nieten stik niet in je zelfmedelijden
Sof, dit is leuk voor met je date:quote:
eigenlijk weet ik niet eens of ik de horror van vanavond overleefquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sof, dit is leuk voor met je date:
http://www.pathe.nl/film/17009/halloween-horror-show-2014
De hele nacht horror films kijken.
Weet niet, ik zie net dat het zelfs met pathe unlimited 10 euro kost.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:12 schreef supersof het volgende:
[..]
eigenlijk weet ik niet eens of ik de horror van vanavond overleefmaar op zich wel vet. Ga jij er heen?
hahaha shitquote:
wow dan is het echt 20 ofzo zonder. Dit wordt ook de eerste horror die ik ga zien dus weet niet eens of ik het wel leuk vindquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet niet, ik zie net dat het zelfs met pathe unlimited 10 euro kost.
Er is een enorm verschil tussen klassieke horror en moderne horror.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:19 schreef supersof het volgende:
[..]
wow dan is het echt 20 ofzo zonder. Dit wordt ook de eerste horror die ik ga zien dus weet niet eens of ik het wel leuk vind
gwn bescherming bij je vriendje zoeken, zo romantischquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:19 schreef supersof het volgende:
[..]
wow dan is het echt 20 ofzo zonder. Dit wordt ook de eerste horror die ik ga zien dus weet niet eens of ik het wel leuk vind
zijn toch allemaal hetzelfde, paar keer schrikken, slap verhaal en zogenaamd 'eng'quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat is misschien ook het plan van het vriendje. De sneaky kerel dat het is.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
gwn bescherming bij je vriendje zoeken, zo romantisch
Vind het allebei eng ;squote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is een enorm verschil tussen klassieke horror en moderne horror.
Moderne horror probeert je meer te laten schrikken met plotselinge beelden en geluiden. Klassieke horror is meer de sfeer en het verhaal zelf. Bijvoorbeeld de oude Dracula en Frankensteinfilms.
Die zijn wel echt geweldig trouwens
ja echt wel, daarom wilden we er ook heen natuurlijkquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
gwn bescherming bij je vriendje zoeken, zo romantisch
die keek ik met mijn vader is hij nu mijn soquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:35 schreef AldoTheApache het volgende:
Eckte bazen kijken uitsluitend Star Wars met hun significant other
Licht eraan, heb jij aan zijn lightsaber gezeten?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:35 schreef supersof het volgende:
[..]
die keek ik met mijn vader is hij nu mijn so
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |