neequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Licht eraan, heb jij aan zijn lightsaber gezeten?
oke gelukkig maarquote:
neequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heb je al aan je lover zijn lichtzwaard gezeten?
Aldo, dit vraag je toch niet aan een dame? :$quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
op fok zitten geen damesquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aldo, dit vraag je toch niet aan een dame? :$
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
*visueelbeeld*quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Onbehouden boerquote:
Fokkie, heeft denk ik net een vrouw met me geflirt. Ik kon het niet handelen.quote:
doodschieten en in de dichtstbijzijnde sloot pleurenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fokkie, heeft denk ik net een vrouw met me geflirt. Ik kon het niet handelen.
Buiten op straat?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fokkie, heeft denk ik net een vrouw met me geflirt. Ik kon het niet handelen.
Nee, een klant.quote:
Dat zijn vaak wel leuke dames die daar komenquote:
Ze zag er ook niet slecht uit hoor. Maar ze had al een zoontje die op voetbal zat. :$quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zijn vaak wel leuke dames die daar komen
Dat is wat minder inderdaadquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zag er ook niet slecht uit hoor. Maar ze had al een zoontje die op voetbal zat. :$
Met ons is het toch veel leukerquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wat minder inderdaad
Ik mis El Clásico morgen
Klopt. Ik pis op jequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:36 schreef wietparkiet het volgende:
het regent
komt allemaal door fokkie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |