SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Gewoon brazilian wax om de zoveel tijdquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:09 schreef supersof het volgende:
Moest nieuwe scheermesjes halen is gewoon 15 euro voor drie helemaal gek he
heb je in iedergeval geen vieze snorquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:09 schreef supersof het volgende:
Moest nieuwe scheermesjes halen is gewoon 15 euro voor drie helemaal gek he
quote:
Het was gewoon 1 pakje mozzarella, als je dat al veel vindt. 120 gram ofzo?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat Sof haar arm? Rawr.
[..]
Jeetje wat veel mozzarella. En ik ben geen fan van garnalen.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb je in iedergeval geen vieze snor
Wel goed dat je je eigen voorkeuren aanhoudt, essentieel voor een chefkokquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was gewoon 1 pakje mozzarella, als je dat al veel vindt. 120 gram ofzo?
Lekker hoor, garnaaltjes
Ik verwacht de mensen die Michelin sterren uitdelen binnenkort aan de deurquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel goed dat je je eigen voorkeuren aanhoudt, essentieel voor een chefkok
Van mij ookquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hij won altijd van mij met De Slimste Mens
leuk is ie he?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hij won altijd van mij met De Slimste Mens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |