SPOILER: Archief ritten 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Archief ritten 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Archief ritten 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Grappige filmpjes/Hoogtepunten!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interessepeiling Allroad rit
[ Bericht 3% gewijzigd door Anne op 25-01-2015 22:02:38 ]It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Suzuki Inazuma 35 kw.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:15 schreef mjan het volgende:
[..]
Heeft hij/zij ook zo'n aandoenlijke brommer?
Edit: crap, kan iemand anders even een nieuw deel openen? Zit mobiel en de OP wordt verprutst.
(Geloof ik)It's funny
En dan niet even de TT veranderen naar 14e rit en de juiste datum er in zetten he. Klasse Nero
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:55 schreef Nero22 het volgende:
Ja ja, sorry
TR gemacht![]()
Edit: 2e TR ook gemacht voor de nieuwe datum.![]()
Maar dankjewel voor het openen hoor
Mijn brommer is maar 25kW. Op kenteken staat hij 39kW, dus als ik A heb gaat die gasklepregelaardinges eraf.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:21 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Suzuki Inazuma 35 kw.
(Geloof ik)
Hij is nu wel lekker zuinig.1 op 25?
![]()
Ha. Ik heb zelf ook maar 25 kw, niet eens begrensd. Ben ik eens niet de enige die "bezeken"* word.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 06:53 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mijn brommer is maar 25kW. Op kenteken staat hij 39kW, dus als ik A heb gaat die gasklepregelaardinges eraf.
Hij is nu wel lekker zuinig.1 op 25?
![]()
*Niet echt hoor. Iedereen houdt van mijn brommert.
It's funny
Nog een weekje.. Van de week nog paar keer gereden, maar ik moet echt even een paar extra kledingstukken halen voor een dagtocht in novemberBrrr, fris al..
Where facts are few, experts are many.![]()
Hij is nu sowieso de lul, want hij rijdt Ducatiquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:48 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ha. Ik heb zelf ook maar 25 kw, niet eens begrensd. Ben ik eens niet de enige die "bezeken"* word.![]()
*Niet echt hoor. Iedereen houdt van mijn brommert.![]()
![]()
Waarmee hij trouwens ook meteen gedoemd is om achteraan te rijden bij de Yamaha's, anders gaat iedereen op zijn bek over de olie en verloren onderdelen.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Morgen en zaterdag verwachten ze nog 17-18 graden, in het uiterste zuiden zelfs kans op 20 graden. Dat vind ik niet echt frisquote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:40 schreef Atreidez het volgende:
Nog een weekje.. Van de week nog paar keer gereden, maar ik moet echt even een paar extra kledingstukken halen voor een dagtocht in novemberBrrr, fris al..
Zou leuk zijn als dat volgende week nog zo is!![]()
Nee, met de snertrit moet het vriezen, verdomme.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Weersvoorspelling zei vanmiddag 11 graden. Maar ja, in Nederland verandert het weer op het allerlaatste moment nog![]()
![]()
Was twee jaar geleden toch? Dat het vroor dat het kraakte in de ochtend, maar we perfect weer hadden?
Mooie rit was dat.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Whehehe die heb ik vanmiddag nog aan gehad. Was buiten warmer dan binnen. Leuk joh, kapotte cv ketelDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
ik hoor het al, die 996 koop ik maar nietquote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:15 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hij is nu sowieso de lul, want hij rijdt Ducati![]()
Waarmee hij trouwens ook meteen gedoemd is om achteraan te rijden bij de Yamaha's, anders gaat iedereen op zijn bek over de olie en verloren onderdelen.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Morgen ook lekker rijden, 18C voorspeldNog mensen in ZH die ook zin hebben in een blokkie om?
Iemand die morgen of zondag een ritje wil doen?YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:15 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hij is nu sowieso de lul, want hij rijdt Ducati![]()
Waarmee hij trouwens ook meteen gedoemd is om achteraan te rijden bij de Yamaha's, anders gaat iedereen op zijn bek over de olie en verloren onderdelen.![]()
![]()
Mooi ding man.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:43 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik hoor het al, die 996 koop ik maar niet![]()
![]()
Wie gaat er eigenlijk allemaal mee?Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
I'm in.quote:Op zaterdag 1 november 2014 09:33 schreef BlackLining het volgende:
Wie gaat er eigenlijk allemaal mee?
-Mits het niet belachelijk hard regent-It's funny
Om er even voor te zorgen dat er voldoende soep in huize moeders is, heb ik ff een lijstje gemaakt voor wie wat wilt. Graag even aanvullen
Snert:
Pinkdwarf
Erasmo
Nero
Morivar
Vrieskist
Atreidez
Tomaten:
Mjan
Tankiej
Vinniiee
Unknown:
RulerOfDeath
Muhahaha
![]()
Was wel mooi weer maar ik ben druk dit weekend.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
Iemand die morgen of zondag een ritje wil doen?![]()
Fair enough, ff ritje Assen en weer terug gedaan.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:00 schreef Erasmo het volgende:
PONDJES!!![]()
![]()
![]()
[..]
Was wel mooi weer maar ik ben druk dit weekend.
Motor nog laten flikkeren![]()
Gelukkig rechts op zijn kant op het gras van de buurman![]()
Met mijn neefje van 3 er op![]()
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Voor mij ook graag snert
[ Bericht 59% gewijzigd door BlackLining op 01-11-2014 20:22:41 ]Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Jep, lust ik nietquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:25 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Jij laat de snert van je eigen moeder staan?![]()
![]()
Voorspellen ze nog een beetje snertweer of hoe zit dat?
Autocorrect wilde van snertweer lenteweer maken![]()
![]()
Het lijkt nog mee te vallen geloof ik.quote:Op maandag 3 november 2014 15:04 schreef Salatrel het volgende:
Voorspellen ze nog een beetje snertweer of hoe zit dat?
Autocorrect wilde van snertweer lenteweer maken
Boven 0 en geen storm-des-doods
There's a frood who really knows where his towel is.![]()
Top! Alleen heb ik inmiddels andere verplichtingen die dag.quote:There's a frood who really knows where his towel is.![]()
snert eten is pas na de rit hoor?quote:Op maandag 3 november 2014 18:06 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Top! Alleen heb ik inmiddels andere verplichtingen die dag.![]()
![]()
Da's toch geen snertweerquote:
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Misschien komend weekend zelf maar een pannetje snert brouwenquote:Op maandag 3 november 2014 19:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
snert eten is pas na de rit hoor?
![]()
ik moet ineens werken de 8e
![]()
Morgen even kijken wie dat bedacht heeftik had verdomme vrij gevraagd en gekregen
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Ik heb dat weekend een heel feest, dus ik ben onder invloed dan. Veel plezier aan zij die gaan snerten![]()
![]()
Wel beter dan een half feest. Veel plezier!quote:Op dinsdag 4 november 2014 06:38 schreef Dekatria het volgende:
Ik heb dat weekend een heel feest, dus ik ben onder invloed dan. Veel plezier aan zij die gaan snerten
Opgelostquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:16 schreef BlackLining het volgende:
![]()
Morgen even kijken wie dat bedacht heeftik had verdomme vrij gevraagd en gekregen
enige probleem is dat ik nu donderdag de hele dag moet werken in plaats van alleen de ochtend, dus ik mag ik den late uurtjes even de koppeling terug gaan bouwen in het donker
Wat was dat ook alweer voor regel, iets met 'niet sleutelen voor een rit'?quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Opgelostenige probleem is dat ik nu donderdag de hele dag moet werken in plaats van alleen de ochtend, dus ik mag ik den late uurtjes even de koppeling terug gaan bouwen in het donker
Hij haalt een dag van tevoren nog zijn hele brommer uit elkaar als het even meezit.quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:52 schreef mjan het volgende:
[..]
Wat was dat ook alweer voor regel, iets met 'niet sleutelen voor een rit'?![]()
![]()
ja hallo wat is dit?quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:16 schreef BlackLining het volgende:
![]()
![]()
![]()
We zijn altijd iets te snel daarmee. Komt ervan met een snelle motor.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:41 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Als je nou even verder leest dan je neus lang is...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We zijn altijd iets te snel daarmee. Komt ervan met een snelle motor.
It's funny
Daags voor de Friesland rit had ik de complete achterbrug inclusief vering er nog uit liggenquote:Op dinsdag 4 november 2014 09:52 schreef mjan het volgende:
[..]
Wat was dat ook alweer voor regel, iets met 'niet sleutelen voor een rit'?
Moet wel goed gaan komen. En anders rij ik wel met gare koppelingsplaten, maakt ook niet zoveel uit.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Wil je weer samen naar het ontmoetingspunt rijden?quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Daags voor de Friesland rit had ik de complete achterbrug inclusief vering er nog uit liggen
Moet wel goed gaan komen. En anders rij ik wel met gare koppelingsplaten, maakt ook niet zoveel uit.![]()
![]()
Ja hoor. Moebs wilde ook mee rijden denk ik. Vinden we dat goed? Hij rijdt wel Ducati natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wil je weer samen naar het ontmoetingspunt rijden?
Mjan, jij kwam ook toch? Zullen we weer gewoon bij De Lucht meeten net als vorige keer?Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Dat zal ie toch wel met die 25kW meukquote:
Ben er ook inderdaad, maar ik rijd binnendoor en weet niet of jullie dat aankunnen qua vertrektijd
7 uur op zijn vroegstquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:41 schreef mjan het volgende:
Ben er ook inderdaad, maar ik rijd binnendoor en weet niet of jullie dat aankunnen qua vertrektijd![]()
![]()
Morivar, ben je te porren voor extra aanhang?Tonight I think I'll walk alone
Hoe laat vertrekken jullie wel nietstelletje gekken
Heb het idee dat het bij elke rit steeds vroeger wordt...quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:12 schreef BlackLining het volgende:
YouTube
Elke rit start om 11:00. Maar ja, ligt eraan waar je moet verzamelen he. Focking Friesland... Sja.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:18 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Heb het idee dat het bij elke rit steeds vroeger wordt...
It's funny
Daarom dacht ik dus eigenlijk al dat er niemand vanuit Den Bosch zou willen meerijdenquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:12 schreef BlackLining het volgende:
Ergens rond 8u vertrekken, lekker rustig op de weg.Tonight I think I'll walk alone
Waarom nooit een keer in de middag eigenlijk?quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:19 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Elke rit start om 11:00. Maar ja, ligt eraan waar je moet verzamelen he. Focking Friesland... Sja.
Heb mij dat altijd al afgevraagd.
Of een avond rit bijvoorbeeld.YouTube
Omdat je elkaar in de avond makkelijker kwijtraakt, zeker met een wat grotere groep ow en je ziet de omgeving niet meer, toch wel een reden om juist te gaan rijden.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Waarom nooit een keer in de middag eigenlijk?
Of een avond rit bijvoorbeeld.![]()
Omdat het om half 5 al donker isquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Of een avond rit bijvoorbeeld.![]()
Een avondrit lijkt me wel erg vet trouwensmoet je dat wel echt ergens centraal doen natuurlijk.
Nu inderdaad, maar zomers heb je nog lang genoeg licht natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Omdat het om half 5 al donker is![]()
Een avondrit lijkt me wel erg vet trouwensmoet je dat wel echt ergens centraal doen natuurlijk.
YouTube
Ja, geen probleem!quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:01 schreef mjan het volgende:
Morivar, ben je te porren voor extra aanhang?
Moet jij even de rest mee zien te slepen op de vroege ochtend![]()
![]()
Omdat het grootste deel van de rit al in de middag is. Ik wil ook nog wel een beetje bijtijds thuis komen. Maar 's zomers is een namiddag/avondrit wel geinig natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Of een avond rit bijvoorbeeld.It's funny
Nou, ik zal er eens over denken, maar ik vrees dat ik lui ben en tot 10 uur in bed blijf. Liever even een half uurtje laagvliegen dan midden in de nacht al vertrekken
Olliebollenrit bij BL in Brabant dus.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:30 schreef BlackLining het volgende:
Nou, ik zal er eens over denken, maar ik vrees dat ik lui ben en tot 10 uur in bed blijf. Liever even een half uurtje laagvliegen dan midden in de nacht al vertrekken
It's funny
Prima, ik fix wel ietsquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:31 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Olliebollenrit bij BL in Brabant dus.
Ik zie wel wie er achter me aanhaaktquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:28 schreef Morivar het volgende:
[..]
Ja, geen probleem!
Moet jij even de rest mee zien te slepen op de vroege ochtend![]()
BL en muhaha: laat uiterlijk vrijdag even weten wat je doet, dan weet ik of ik ergens moet wachten.Tonight I think I'll walk alone
Vrijdag ga ik de snert bestellen () dus laat ff op tijd weten als er extra aanhang mee komt die ook snert wilt
![]()
![]()
Haal mij maar van de lijst. Ik heb die maandag een toets dus ik duik dit weekend nog even vol in de boeken![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 07:51 schreef Salatrel het volgende:
Haal mij maar van de lijst. Ik heb die maandag een toets dus ik duik dit weekend nog even vol in de boeken
Haal mij maar van de lijst. Ik heb die maandag een toets dus ik duik dit weekend nog even vol in de boeken![]()
![]()
Haal mij maar van de lijst. Ik heb die maandag een toets dus ik duik dit weekend nog even vol in de boeken
It's funny
Bezig dagje zaterdag. Ik heb een autootje gezien bij een garage in Apeldoorn, dus wil kijken of ik nog ff een testritje kan maken voor de motorrit begintIk zal ws. dus al rond half 8 weg moeten rijden uit Den Haag..
Maegrim, Pinkdwarf en anderen die bij Amersfoort in de buurt komen; pre-meet ergens bij knp hoevelaken in de buurt?![]()
![]()
Ik moet vanwege mijn gebroken hand helaas afzeggen. Vandaag en gisteren tentamens gehad en schrijven deed zoveel pijn dat een dag op de motor ook geen goed idee is. Daarnaast mag het ook niet van de artsBah, ik baal.
You can only have the sunshine after the rain..![]()
Beterschap dan maar.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:42 schreef Pinkdwarf het volgende:
Ik moet vanwege mijn gebroken hand helaas afzeggen. Vandaag en gisteren tentamens gehad en schrijven deed zoveel pijn dat een dag op de motor ook geen goed idee is. Daarnaast mag het ook niet van de artsBah, ik baal.
![]()
![]()
Sterkte.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:42 schreef Pinkdwarf het volgende:
It's funny
beterschapquote:Op donderdag 6 november 2014 09:42 schreef Pinkdwarf het volgende:
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*![]()
Heb jij een idee van een goede plek daar ergens om te verzamelen? Ik zit even rond te kijken op Maps, maar ik zie niet echt ietsquote:Dat is balen, sterkte ermee!quote:Op donderdag 6 november 2014 09:42 schreef Pinkdwarf het volgende:
![]()
![]()
binnendoor over woudenberg/otterlo vind ik anders ook goed, dan kom ik langs jou volgens mij?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:10 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Heb jij een idee van een goede plek daar ergens om te verzamelen? Ik zit even rond te kijken op Maps, maar ik zie niet echt iets
beterschap pinkdorf![]()
Oh, dat kan ook inderdaad! Dan kunnen we hier wel afspreken bij de Texaco?quote:Op vrijdag 7 november 2014 01:41 schreef Maegrim het volgende:
[..]
binnendoor over woudenberg/otterlo vind ik anders ook goed, dan kom ik langs jou volgens mij?
beterschap pinkdorf![]()
Vandaag ging je snert bestellen toch?ik rij in ieder geval gewoon mee, dus doe mij maar wat snert ja
Balen! Vervroegde winterstop voor jou dus.. Beterschapquote:Op donderdag 6 november 2014 09:42 schreef Pinkdwarf het volgende:
Tank vol met benzine, ketting vol met olie, thermo shirt uit de kast geplukt... Ben er klaar voor.
Dingetje is wel: gezien mijn fairing voller zit met lucht dan met motor, moest ik tussentijds wel even mijn handen opwarmen aan de uitlaat in plaats van (de gebruikelijke) zijkappen/cilinders.
It's funny
Schaf nou gewoon eens handvatverwarming aan joh.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:52 schreef Nero22 het volgende:
Tank vol met benzine, ketting vol met olie, thermo shirt uit de kast geplukt... Ben er klaar voor.
Dingetje is wel: gezien mijn fairing voller zit met lucht dan met motor, moest ik tussentijds wel even mijn handen opwarmen aan de uitlaat in plaats van (de gebruikelijke) zijkappen/cilinders.
Ik begrijp echt niet dat er nog mensen zonder rijdenhet kost nog geen twee tientjes
Ik ga nu nog wel ff naar Motoport trouwens, toch andere handschoenen halen. Die verwarming werkt vrij aardig tenzij je van die handschoenen hebt met volledig open ventilatiegaten bovenop de vingers
[ Bericht 11% gewijzigd door BlackLining op 07-11-2014 18:05:38 ]Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Over handvatverwarming, bij die DX dingen zit geen gebruiksaanwijzing en ik heb geen idee welke kabel waarvoor is![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2014 01:41 schreef Maegrim het volgende:
[..]
binnendoor over woudenberg/otterlo vind ik anders ook goed, dan kom ik langs jou volgens mij?
beterschap pinkdorfEven een herinnering, als je het ziet tenminstequote:Op vrijdag 7 november 2014 06:17 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Oh, dat kan ook inderdaad! Dan kunnen we hier wel afspreken bij de Texaco?
Daar morgen rond 10.00 of net daarna vertrekken? Is ongeveer halfuur rijden naar Apeldoorn.![]()
Morgen rustig rijden jongens. Werd genaaid door het korps lasergamers bij het inhalen van een busje. Trok even door vanaf het stoplicht, 83 (50 toegestaan) stond er op z'n apparaat.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2014 21:28:19 ]![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:25 schreef Amoeba het volgende:
Morgen rustig rijden jongens. Werd genaaid door het korps lasergamers bij het inhalen van een busje. Trok even door vanaf het stoplicht, 83 (50 toegestaan) stond er op z'n apparaat.
![]()
Ik heb vandaag ook een politiebus ingehaald met een gang van 100 waar je maar 70 mag.Maar och, in Amsterdam hebben ze wel betere dingen te doen geloof ik. Net als dat constante voordringen bij het stoplicht dat niet door iedereen gewaardeerd wordt: in Amsterdam krijg je zelfs een knikje van een agent die aan de andere kant van het kruispunt staat.
It's funny
Wees maar blij. Ik mag 323 euro overmaken naar het CJIB.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:30 schreef Nero22 het volgende:
[..]![]()
Ik heb vandaag ook een politiebus ingehaald met een gang van 100 waar je maar 70 mag.Maar och, in Amsterdam hebben ze wel betere dingen te doen geloof ik. Net als dat constante voordringen bij het stoplicht dat niet door iedereen gewaardeerd wordt: in Amsterdam krijg je zelfs een knikje van een agent die aan de andere kant van het kruispunt staat.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:31 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wees maar blij. Ik mag 323 euro overmaken naar het CJIB.![]()
Hopen dat er morgen dan niet nog een Wall of Shame gereden wordt, zoals in Friesland.
It's funny
Wat is een Wall of Shame?quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:36 schreef Nero22 het volgende:
[..]![]()
Hopen dat er morgen dan niet nog een Wall of Shame gereden wordt, zoals in Friesland.![]()
Nee bedankt! Ik rij met flitsmeisterquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:36 schreef Nero22 het volgende:
[..]![]()
Hopen dat er morgen dan niet nog een Wall of Shame gereden wordt, zoals in Friesland.![]()
![]()
Ik vind eigenlijk dat ik met die prent van ¤367 al wel weer genoeg bijgedragen heb deze maandquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:36 schreef Nero22 het volgende:
[..]![]()
Komt 'ie, houd je vast:quote:
We hadden een sportieve voorrijder.
Sommigen zijn de dans ontsprongen door met zijn tweetjes op de foto te staan. Waar mijn aandeel is begrijp ik ook nog steeds niet.
It's funny
heb je snel gedaan danquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:25 schreef Amoeba het volgende:
ik ben nog steeds boeteloos
![]()
Waarom staat mijn foto daar niet tussenquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:03 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Komt 'ie, houd je vast:
[...]
Sommigen zijn de dans ontsprongen door met zijn tweetjes op de foto te staan. Waar mijn aandeel is begrijp ik ook nog steeds niet.![]()
![]()
Dan sta je niet in de OPquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:10 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Waarom staat mijn foto daar niet tussen
It's funny
Wie heeft de rest gedaan dan? Dan weet ik wie ik de schuld kan geven van het niet plaatsen van mijn fotoquote:![]()
![]()
Geen idee. Iemand die ooit de OP heeft gemaakt na desbetreffende rit.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:12 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Wie heeft de rest gedaan dan? Dan weet ik wie ik de schuld kan geven van het niet plaatsen van mijn fotoIt's funny
Ik heb al een schuldige gevonden, ManageTheAnger heeft ze volgens mij toegevoegdquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:13 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Geen idee. Iemand die ooit de OP heeft gemaakt na desbetreffende rit.![]()
![]()
Blijft mooi ditquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:03 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Komt 'ie, houd je vast:
Sommigen zijn de dans ontsprongen door met zijn tweetjes op de foto te staan. Waar mijn aandeel is begrijp ik ook nog steeds niet.![]()
Blijft mooi ditquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:43 schreef BlackLining het volgende:
[..]
[/quote]
Hoe duur waren ze?
Sta jij er ook op trouwens?![]()
![]()
Geloof rond de ¤300 de stuk.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:44 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hoe duur waren ze?
Sta jij er ook op trouwens?BL had hier een mazzeltje en stond geloof ik met een 2e persoon erop?
It's funny
Ik moet de prijs nog te horen krijgen
Wat was ook alweer het dichtstbijzijnde tankstation in de buurt van het startpunt?![]()
Shell aan de andere kant van de A1quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:46 schreef Erasmo het volgende:
Wat was ook alweer het dichtstbijzijnde tankstation in de buurt van het startpunt?![]()
Ik heb hem ook niet gehad, maar kan me niet herinneren ergens minder dan 20 boven Vmax gezeten te hebben eigenlijkquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:44 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Geloof rond de ¤300 de stuk.BL had hier een mazzeltje en stond geloof ik met een 2e persoon erop?
dus dat denk ik ja.
Maar ik heb mijn deel inmiddels ook al betaald jaZat jij daar boven de 30 zu schnell ja?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:46 schreef Erasmo het volgende:
Wat was ook alweer het dichtstbijzijnde tankstation in de buurt van het startpunt?duurt wel lang dan. Bij mij duurde het anderhalve maand tot ie binnen was. 360 euro voor 32 gecorrigeerd bebouwde kom
Teller staat nu op 475 euro aan bekeuringen in anderhalf jaar rijbewijs.Allemaal van de afgelopen twee maanden.
![]()
Je hebt je bromfiets toch net pas?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:51 schreef Amoeba het volgende:
Teller staat nu op 475 euro aan bekeuringen in anderhalf jaar rijbewijs.Allemaal van de afgelopen twee maanden.
![]()
Andere was met de auto.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt je bromfiets toch net pas?Eenrichtingsweg, was ook 150 euro.
Ik word altijd genaaid op die obvious plaatsen. Kruisstraat in Eindhoven en de Boschdijk. Ik weet dat ze daar vaak staan maar had ze op de heenweg niet gezien, dus op de terugweg eigenlijk geen rekening mee gehouden.![]()
![]()
Ja je verwacht het niet met dat barrel van mijquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:50 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik heb hem ook niet gehad, maar kan me niet herinneren ergens minder dan 20 boven Vmax gezeten te hebben eigenlijkdus dat denk ik ja.
Maar ik heb mijn deel inmiddels ook al betaald ja
[..]
Zat jij daar boven de 30 zu schnell ja?duurt wel lang dan. Bij mij duurde het anderhalve maand tot ie binnen was. 360 euro voor 32 gecorrigeerd bebouwde kom
Was ook de tweede keer in een maand
![]()
![]()
Wel al een aankondiging van beschikking gekregen oid, of helemaal niks?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ja je verwacht het niet met dat barrel van mijWas ook de tweede keer in een maand
![]()
Ach, jij rijdt al 2 boetes op een dag. Da's ook een kunst.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ja je verwacht het niet met dat barrel van mijWas ook de tweede keer in een maand
It's funny
Ja, die stond er samen met mij op! Lucky usquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:44 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Geloof rond de ¤300 de stuk.BL had hier een mazzeltje en stond geloof ik met een 2e persoon erop?
Veel plezier morgen! Ik baal echt dat ik niet mee kan..You can only have the sunshine after the rain..![]()
Goed dat je het nog eens zegt. Ik was het tot gisteravond ook weer vergeten. Zo effies geld halen ergens.quote:Op zaterdag 8 november 2014 02:55 schreef Vinniiee het volgende:
Vergeet je cash voor de veerpont niet.
1x ¤1,50
1x ¤1,20It's funny
Zo nog even de vogelstront van de fiets af wassen, paar liter koffie drinken en dan zal het wel langzaamaan tijd worden om die kant op te gaan.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
koppelingskabel zit vast
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
nee, nergens een kabel te krijgen. en er zit ook heel weinig beweging in. en de suzuki heeft een heel andere kabelquote:Op zaterdag 8 november 2014 09:16 schreef Erasmo het volgende:
Hele huis afgezocht maar nergens 50 cent te bekennen
[..]
Al kunnen fixen?Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
nu is de nippel aan de ene kant ook kapot.
ik ga het helaas niet redden. ik baal als een stekker.
sorryLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Balen man! Hoop dat je je motor weer snel Gefixed krijgt!quote:Op zaterdag 8 november 2014 09:48 schreef rulerofdeath het volgende:
nu is de nippel aan de ene kant ook kapot.
ik ga het helaas niet redden. ik baal als een stekker.
sorry![]()
nieuwe kabel is besteld. komt waarschijnlijk maandag binnen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 09:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Balen man! Hoop dat je je motor weer snel Gefixed krijgt!
veel plezier allemaalLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Zuurquote:Op zaterdag 8 november 2014 10:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nieuwe kabel is besteld. komt waarschijnlijk maandag binnen.
veel plezier allemaal
It's funny
Ik ben iets later want ik had mij koppeling niet goed vastgezetiemand een setje imbusjes bij?
![]()
Have fun allemaal, ik ga werken
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
quote:Op zaterdag 8 november 2014 10:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
toepasselijk dat je hem in het fietsenrek zet![]()
![]()
Geleerd va mijn eerste rit van deze locatie.quote:Op zaterdag 8 november 2014 10:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
toepasselijk dat je hem in het fietsenrek zet
It's funny
alleen met wind mee hequote:Op zaterdag 8 november 2014 10:44 schreef KneusTeun het volgende:
Hoe Nero in zijn hoofd straks rond gaat![]()
We hadden het net over mijn schaamrandjes.quote:Op zaterdag 8 november 2014 10:44 schreef KneusTeun het volgende:
Hoe Nero in zijn hoofd straks rond gaatTof filmpje wel.
quote:
It's funny
Hmm, wat was dat ook alweer met sleutelen voor een rit?quote:Op zaterdag 8 november 2014 10:41 schreef BlackLining het volgende:
Ik ben iets later want ik had mij koppeling niet goed vastgezetiemand een setje imbusjes bij?
![]()
![]()
ojee wat nu weer?quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:24 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zoek geen eetgelegenheden meer uit_!
![]()
Ik ben ook thuis. Tijd voor een warme douche en een koud pilsje
Ik heb het ook niet bepaald warm meer gehad nee
Zag er weer uit als een goede rit![]()
Niet teveel mensen ook.There's a frood who really knows where his towel is.![]()
Zeg Amoebie, als je wil filteren moet je wel doorrijden. Die auto achter ons/aan onze zijde was not-amused. Gas op die giechel en beetje assertief wezen. Die steentjes zijn niet zo glad.quote:Ik zie het nu pas goed. Noppen onder de MT-09 Dan kan dat ook vast wel onder die nieuwe Tracer.quote:Op zaterdag 8 november 2014 10:44 schreef KneusTeun het volgende:
Hoe Nero in zijn hoofd straks rond gaat
It's funny
He? Waar heb je het nu precies over?quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:50 schreef Nero22 het volgende:
Zeg Amoebie, als je wil filteren moet je wel doorrijden. Die auto achter ons/aan onze zijde was not-amused. Gas op die giechel en beetje assertief wezen. Die steentjes zijn niet zo glad.![]()
Toen we weer naar huis gingen, je stond achter de bus (logisch, kon je niet langs), maar toen die bus ging rijden had je eerder gas erop moeten gooien. Nu was die auto achter me aan het knipperen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:54 schreef Amoeba het volgende:
[..]
He? Waar heb je het nu precies over?
It's funny
Ja, Nero en Moebs, hoezo heb je commentaar op het voordringen van mjam om op de terugweg een zo mogelijk nog idiotere voordring-actie uit te halen?ik rijd graag asociaal, maar dit ging gewoon nergens meer over
Omdat ik sowieso geen auto's geraakt heb.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:57 schreef BlackLining het volgende:
Ja, Nero en Moebs, hoezo heb je commentaar op het voordringen van mjam om op de terugweg een zo mogelijk nog idiotere voordring-actie uit te halen?
Sjiek was anders, maar ja - Amsterdam he.
It's funny
Sommige mensen denken dat ze met hun motor niet tussen twee auto's door kunnen, maar andersom kan het ook![]()
![]()
![]()
![]()
Die bus inhalen ofwat? Ik kon niet echt harder door die bus tochquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:56 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Toen we weer naar huis gingen, je stond achter de bus (logisch, kon je niet langs), maar toen die bus ging rijden had je eerder gas erop moeten gooien. Nu was die auto achter me aan het knipperen.
Bij die bus daar? Vond dat wel meevallen tho. Ik kon daar makkelijk langs?quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:57 schreef BlackLining het volgende:
Ja, Nero en Moebs, hoezo heb je commentaar op het voordringen van mjam om op de terugweg een zo mogelijk nog idiotere voordring-actie uit te halen?![]()
Nee, het duurde gewoon lang hahaquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:58 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Die bus inhalen ofwat? Ik kon niet echt harder door die bus tochIt's funny
Ik zal je moeder eens appen over al die capriolen die jij uithaaltquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:57 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Omdat ik sowieso geen auto's geraakt heb.
Sjiek was anders, maar ja - Amsterdam he.
Ik zal de KLPD eens appen over alle capriolen die jij uithaalt, straatracer.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik zal je moeder eens appen over al die capriolen die jij uithaalt![]()
quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik zal je moeder eens appen over al die capriolen die jij uithaalt![]()
Ik heb wel stommere dingen uitgehaald.
It's funny
Nee serieus. Als ik een gaatje zie waar ik wat voor kan dringen met de motor doe ik het bijna altijd wel. Behalve in Arnhem. Ik dacht dat dat niet zou passen. Mjan wel. Ik denk dat ik gelijk had.![]()
![]()
Dat viel best wel mee, vandaagquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:00 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik zal de KLPD eens appen over alle capriolen die jij uithaalt, straatracer.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:01 schreef Amoeba het volgende:
Nee serieus. Als ik een gaatje zie waar ik wat voor kan dringen met de motor doe ik het bijna altijd wel. Behalve in Arnhem. Ik dacht dat dat niet zou passen. Mjan wel. Ik denk dat ik gelijk had.Deze meneer deed dat eens tijdens een ritje. Stond 'ie daar dan, in zijn eentje.quote:
It's funny
Er komt een BMW rijder met een geel vestje voorbij en BL wordt zenuwachtig.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:01 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat viel best wel mee, vandaag![]()
quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:03 schreef Nero22 het volgende:
[..]
[..]
Deze meneer deed dat eens tijdens een ritje. Stond 'ie daar dan, in zijn eentje.![]()
Maar wel in style!YouTube
Leuke dag, lekker weer weer en mooie route! Thnx voor plannen en voorrijden en bovenal de snertwas al 3 kwartier thuis maar nu pas ontdooid genoeg om te typen. Op terugweg veel file bij Utrecht. Zat bij t filteren een andere motor te toeteren, ben maar aan de kant gegaan op gegeven moment, maar bleek dat ie me wilde spotten voor MF
ik ga nu weer Ff op de kachel liggen.
Ook leuk die Seat op de A1, ging net voor mij naar links terwijl hij net zo hard reed als die auto's die een paar honderd meter voor hem reden. Dus ik ga rechts er voorbij, gaat ie seinen met zn licht..quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:44 schreef Atreidez het volgende:
Leuke dag, lekker weer weer en mooie route! Thnx voor plannen en voorrijden en bovenal de snertwas al 3 kwartier thuis maar nu pas ontdooid genoeg om te typen. Op terugweg veel file bij Utrecht. Zat bij t filteren een andere motor te toeteren, ben maar aan de kant gegaan op gegeven moment, maar bleek dat ie me wilde spotten voor MF
ik ga nu weer Ff op de kachel liggen.
En die Fiat Panda die alleen stadslicht aan had, dus achter geen verlichting..
Je spot staat ook al in het gespot topic op MF volgens mij![]()
![]()
Die Seat was idd maf! En mijn Opel voert achter gewoon licht met stadslichtHij was gewoon stuk volgens mij.. beetje simpel ook als je dat niet doorhebt.
Net terug gespot op MF! Wel verwarrend hoe enthousiast ze dat doen onderweg
Bij heel veel auto's brandt het achterlicht niet bij stadslicht, overigens ook niet bij de dagrijverlichting. Dat denk ik eerder dan dat beide achterlampen tegelijk stuk zijnquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:00 schreef Atreidez het volgende:
Die Seat was idd maf! En mijn Opel voert achter gewoon licht met stadslichtHij was gewoon stuk volgens mij.. beetje simpel ook als je dat niet doorhebt.
Net terug gespot op MF! Wel verwarrend hoe enthousiast ze dat doen onderweg![]()
![]()
Tussen auto's door rijden in files en/of bij stoplichten.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:40 schreef Amoeba het volgende:
Wat bedoelen jullie precies met 'filteren'?YouTube
quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:40 schreef Amoeba het volgende:
Wat bedoelen jullie precies met 'filteren'?Also known as (a.k.a.) lane splitting, a.k.a. asociaal voordringen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Tussen auto's door rijden in files en/of bij stoplichten.
It's funny
foeiquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:00 schreef Nero22 het volgende:
[..]![]()
Ik heb wel stommere dingen uitgehaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar heb jij 210 gereden?
Dank Vinnie voor route en soepjes!Godsonmogelijkquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:57 schreef BlackLining het volgende:
...een zo mogelijk nog idiotere voordring-actie uit te halen?![]()
quote:Op zondag 9 november 2014 08:43 schreef mjan het volgende:
Dank Vinnie voor route en soepjes!
[..]
Godsonmogelijk![]()
Ben jij nog binnendoor terug gereden trouwens?Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Klein stukje, daarna toch maar de snelweg gepakt.quote:Op zondag 9 november 2014 08:58 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ben jij nog binnendoor terug gereden trouwens?Tonight I think I'll walk alone
Ik heb trouwens een flink gedeelte gefilmd, alleen bewerken heb ik nog geen kaas van gegeten dus verwacht voorlopig niks![]()
![]()
Ik ben ook wel benieuwd naar wat rauwe beelden hoor
Zijn we zondag ook nog langs Ubbergen gekomen?
http://www.gelderlander.n(...)n-ubbergen-1.4612985Where facts are few, experts are many.![]()
Het was zaterdag trouwens.. Ben nog niet helemaal wakker. Gelukkig maar
Die borden staan tegenwoordig bij elke dijkopgang wel. Maar wat zijn "karrenspoorribbels in het midden van de weg" dan? Kan me niet voorstellen dat het veilig is.quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:12 schreef Atreidez het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar wat rauwe beelden hoor
Zijn we zondag ook nog langs Ubbergen gekomen?
http://www.gelderlander.n(...)n-ubbergen-1.4612985It's funny
Hoe moet ik me dit voorstellen? Dan kan niemand er meer doorheen?quote:Toch wil de gemeente niet dat de wegen op slot gaan voor motorrijders. Ze moeten zich echter wel aanpassen aan het overige verkeer.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:20 schreef Salatrel het volgende:
die bovenste lijkt dat barrel van BL wel
[ Bericht 74% gewijzigd door BlackLining op 17-12-2014 19:00:14 ]Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Het wordt zo onderhand weer eens tijd, niet?
is die route die we toen met mjan gereden hebben al eens aan de beurt geweest? (14,15 feb kan ik niet)quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:56 schreef BlackLining het volgende:
Het wordt zo onderhand weer eens tijd, niet?![]()
Nopes, kunnen we wel weer eens rijden. Wmb dan 21 feb of 7/8 maart.Tonight I think I'll walk alone
quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:15 schreef Erasmo het volgende:
Ik ben voor mits ik de beamer weer aan de praat krijg...Had nou maar geluisterd
Ik mag pas in maart weer rijden van de verzekeringPlus dat ik nog een koppeling te vervangen heb. Laat ik dat binnenkort maar eens gaan fixen.. Ben sowieso op zoek naar een nieuwe motor. Liefst Yamaha R6 of een Honda CBR. Zo tussen bouwjaren 2000-2005.
geen XT660z?quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:48 schreef Pinkdwarf het volgende:
Ik mag pas in maart weer rijden van de verzekeringPlus dat ik nog een koppeling te vervangen heb. Laat ik dat binnenkort maar eens gaan fixen.. Ben sowieso op zoek naar een nieuwe motor. Liefst Yamaha R6 of een Honda CBR. Zo tussen bouwjaren 2000-2005.
![]()
![]()
Volgens mij pas ik daar niet opquote:
En ik wil een sportmotor
Ik ben ook voorLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:48 schreef Pinkdwarf het volgende:
![]()
Ik ben ook voor trouwens. Ik ken nog wel 2 mensen met interesse: Ninja 250, en een Yamaha Diversion.
It's funny
Als jullie dan ook nog even wat data doorgeven zou het helemaal mooi zijnIk heb Morivar geronseld als voorrijder.
hoeveel data moet je hebben? 2GB?quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:04 schreef mjan het volgende:
Als jullie dan ook nog even wat data doorgeven zou het helemaal mooi zijnIk heb Morivar geronseld als voorrijder.
Je wilt niet eens weten hoe toepasselijk die grap op dit moment isquote:Op donderdag 22 januari 2015 19:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoeveel data moet je hebben? 2GB?![]()
ja, natuurlijk wil ik dat wetenquote:Op donderdag 22 januari 2015 19:09 schreef mjan het volgende:
[..]
Je wilt niet eens weten hoe toepasselijk die grap op dit moment is![]()
databundel op?Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Ik zou willen dat ik meekon in maart.. Eerst maar eens zien dat ik weer in de auto (vloekt in kerk![]()
) kom, dan ben ik weer een beetje mobiel
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2015 19:15:22 ]![]()
Weersafhankelijk wil deze heropstapper mss wel mee. Mits er rustig gereden word
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
alsof jij zo rustig rijdtquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:26 schreef stinkie het volgende:
Weersafhankelijk wil deze heropstapper mss wel mee. Mits er rustig gereden word![]()
ik ga volgende week een langzamere motor halen hequote:
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Mijne staat nog warm in de stalling en planning was dat hij er ws. pas uit gaat als de temperaturen weer waardes boven de 12 aangevenTweede helft van maart moet wel lukken dus.
Ik kan pas over een week of zo wat zinnigs zeggen over wanneer ik mee kan. Dan krijg ik mijn studierooster en dan moet ik nog mijn werkrooster krijgen.It's funny
Ik wacht wel af wanneer het zover is, nu met de kleine blijf ik liever wat flexibel in mijn planning.There's a frood who really knows where his towel is.![]()
Hoezo, kun je andere Nero niet naar school brengenquote:Op maandag 26 januari 2015 13:31 schreef Vrieskist het volgende:
Ik wacht wel af wanneer het zover is, nu met de kleine blijf ik liever wat flexibel in mijn planning.
Ze is nu bijna een maand oud, dus school komt nog iets te vroegquote:Op maandag 26 januari 2015 14:46 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hoezo, kun je andere Nero niet naar school brengen
gewoon een vroege leerlingquote:Op maandag 26 januari 2015 15:13 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ze is nu bijna een maand oud, dus school komt nog iets te vroeg![]()
![]()
teh fukquote:Op maandag 26 januari 2015 14:46 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hoezo, kun je andere Nero niet naar school brengen![]()
It's funny
nurburgring?quote:Op zondag 1 februari 2015 19:11 schreef Erasmo het volgende:
Ergens later in het jaar lijkt dit me wel een mooie bestemming voor de rit:
[ afbeelding ]Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan![]()
dit is in een dag ook wel goed te rijden op en neer.quote:Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan![]()
Ja als je alleen over de snelweg gaat. Anders lekker snurken daar, kun je een mooie route doen en heb je tijd zat om koekblikkies uit de bocht te zien vliegen.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:14 schreef densmee het volgende:
[..]
dit is in een dag ook wel goed te rijden op en neer.![]()
afgelopen jaar weekend eiffel gedaan en op de terugweg zijn we langs de nordschleife gereden daar om 2 uur weg gereden en flink aan het gas gehangen en 3 uur later thuis. En dan ook nog een groot stuk binnendoor naar de grens.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:15 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ja als je alleen over de snelweg gaat. Anders lekker snurken daar, kun je een mooie route doen en heb je tijd zat om koekblikkies uit de bocht te zien vliegen.Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan![]()
vorig jaar in 1 dag heen en weer geweest voor de openingsdag van de nordschleife, snelweg tot de grens, vanuit duitsland binnendoor, rondje nordschleife, binnendoor tot de grens en weer de snelweg naar huisquote:Op zondag 1 februari 2015 19:15 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ja als je alleen over de snelweg gaat. Anders lekker snurken daar, kun je een mooie route doen en heb je tijd zat om koekblikkies uit de bocht te zien vliegen.
![]()
Iemand interesse in een avondrit?YouTube
Meeting manager
Ik zie dat 21 maart al 7 mensen zich beschikbaar hebben gesteld. Ga ik die dag ook vrij houden in mijn agenda.
Niet in deze periode van het jaar. In de zomer zou het een stuk aantrekkelijker worden.quote:
It's funny
Het was inderdaad ook een algemene vraagquote:Op maandag 2 maart 2015 22:48 schreef Nero22 het volgende:
Meeting manager
Ik zie dat 21 maart al 7 mensen zich beschikbaar hebben gesteld. Ga ik die dag ook vrij houden in mijn agenda.
[..]
Niet in deze periode van het jaar. In de zomer zou het een stuk aantrekkelijker worden.
Zijn we er in elk geval mooi op tijd mee hahaYouTube
Wordt, wat Morivar en mij betreft, de 21e inderdaad. Moeten misschien nog wel even tegen die tijd kijken of er niet nog meer van de dijk is afgesloten, dat zou een beetje jammer zijn.Tonight I think I'll walk alone
Dan hoop ik op vakantie te zijn, dus de 21e rij ik niet mee.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Beetje voorkruipen bij stoplichten, toeristen bijna omver rijden en keihard door tunneltjes klappen?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 07:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Kan, ergens in de buurt van een randstad. 's Avonds een beetje kutten in de stad ergensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 08:55 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Beetje voorkruipen bij stoplichten, toeristen bijna omver rijden en keihard door tunneltjes klappen?Lachen tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kun jij ons de fijne kneepjes van het aso rijden in de stad bij brengen
![]()
![]()
Mjan heeft die les al gekregen van me. Ging goed geloof ik.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:57 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Lachen tochKun jij ons de fijne kneepjes van het aso rijden in de stad bij brengen
![]()
Amsterdam is op zich best geinig om te doen hoor. Kan (via Schiphol - Amsterdamse Bos - Centrum - dijk richting Volendam) best leuk worden.It's funny
Groepsfoto met op de achtergrond een opstijgend vliegtuigEn op de snelweg bij Shiphol heb je een paar alleraardigste bochtjes
![]()
![]()
* mjan de asociaal meldt zichquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:02 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Mjan heeft die les al gekregen van me. Ging goed geloof ik.![]()
Amsterdam is op zich best geinig om te doen hoor. Kan (via Schiphol - Amsterdamse Bos - Centrum - dijk richting Volendam) best leuk worden.
Ga jij dan ook weer je vliegkunsten vertonen? Hoort er wel bij op dat stukje.Tonight I think I'll walk alone
Mwhehehe. Ik garandeer niks.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:29 schreef mjan het volgende:
[..]
* mjan de asociaal meldt zich
Ga jij dan ook weer je vliegkunsten vertonen? Hoort er wel bij op dat stukje.![]()
It's funny
Aangezien verreweg de meesten – volgens de meeting manager – op zaterdag 21 maart kunnen, lijkt me dat een geschikte dag om de route te rijden![]()
De rit zal ongeveer 140km lang zijn; perfecte afstand voor de eerste lenterit van dit jaar!
We beginnen en eindigen bij de McDonalds in Waardenburg.
Wanneer: Zaterdag 21 maart
Hoe laat: Verzamelen tussen 10.30 en 11.00 uur
Verzamelpunt: McDonalds Waardenburg (Regterweistraat 1 | 4181 CE | Waardenburg)
De route:![]()
![]()
Is de oversteek bij Wijk bij Duurstede toevallig een...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:05 schreef Erasmo het volgende:
Is de oversteek bij Wijk bij Duurstede een...Jawohl! Kost volgens mij ¤1,20.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zondag ga ik duiken. Zaterdag mss weer stukje rijden.
21 maart houd ik even optioneel, ligt eraan hoe laat ik terug moet zijn voor andere verplichtingenDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ha, dat was zowat mijn gebruikelijke rondje toen ik nog in Tiel woonde. Cool.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:02 schreef Morivar het volgende:
Aangezien verreweg de meesten – volgens de meeting manager – op zaterdag 21 maart kunnen, lijkt me dat een geschikte dag om de route te rijden![]()
De rit zal ongeveer 140km lang zijn; perfecte afstand voor de eerste lenterit van dit jaar!
De route:
[ afbeelding ]
It's funny
Tof rondjequote:Op donderdag 5 maart 2015 21:02 schreef Morivar het volgende:
De route:
[ afbeelding ]![]()
![]()
joepie samen hebben jullie de inhoud van mijn lesmotorquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:04 schreef Nero22 het volgende:
Okay, wellicht komt er een tweede Ninja 250R mee.
![]()
![]()
Hoe vaak zou je dit nu al hebben aangekondigd?quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:04 schreef Nero22 het volgende:
Okay, wellicht komt er een tweede Ninja 250R mee.
zelfs dat halen ze nietquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
joepie samen hebben jullie de inhoud van mijn lesmotor
Van het weekend de motoren weer uit het stof trekken
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.![]()
Ja ja ja ja ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:37 schreef mjan het volgende:
[..]
Hoe vaak zou je dit nu al hebben aangekondigd?![]()
O en trouwens, mocht er oprecht eens interesse zijn in een Amsterdamse rit. Ik heb vandaag wel wat leuks gereden. Vanaf de beruchte wheelietime Burgerking, langs de Amstel naar het zuiden, terug naar Schiphol (door twee tunnels), door het Amsterdamse bos, dwars door het centrum langs wat beroemde bezienswaardigheden, en dan (door een) tunnel richting de dijk naar Volendam. Kilometer of 100 denk ik.
It's funny
soms is de collectieve stilte het beste antwoordquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:16 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ja ja ja ja ja.![]()
O en trouwens, mocht er oprecht eens interesse zijn in een Amsterdamse rit.![]()
![]()
Ik ben voor.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:16 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ja ja ja ja ja.![]()
O en trouwens, mocht er oprecht eens interesse zijn in een Amsterdamse rit. Ik heb vandaag wel wat leuks gereden. Vanaf de beruchte wheelietime Burgerking, langs de Amstel naar het zuiden, terug naar Schiphol (door twee tunnels), door het Amsterdamse bos, dwars door het centrum langs wat beroemde bezienswaardigheden, en dan (door een) tunnel richting de dijk naar Volendam. Kilometer of 100 denk ik.![]()
Ik tuf dan ook wel die kant op, of op de gsx of op de gsfquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:16 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ja ja ja ja ja.![]()
O en trouwens, mocht er oprecht eens interesse zijn in een Amsterdamse rit. Ik heb vandaag wel wat leuks gereden. Vanaf de beruchte wheelietime Burgerking, langs de Amstel naar het zuiden, terug naar Schiphol (door twee tunnels), door het Amsterdamse bos, dwars door het centrum langs wat beroemde bezienswaardigheden, en dan (door een) tunnel richting de dijk naar Volendam. Kilometer of 100 denk ik.YouTube
Kwestie van de dijk blijven volgen. Er kan weinig fout gaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:48 schreef Salatrel het volgende:
Ben er definitief bij... is er een gpx van de route?
It's funny
But not ha-ha funny.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: