binnendoor over woudenberg/otterlo vind ik anders ook goed, dan kom ik langs jou volgens mij?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:10 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Heb jij een idee van een goede plek daar ergens om te verzamelen? Ik zit even rond te kijken op Maps, maar ik zie niet echt iets
Oh, dat kan ook inderdaad! Dan kunnen we hier wel afspreken bij de Texaco?quote:Op vrijdag 7 november 2014 01:41 schreef Maegrim het volgende:
[..]
binnendoor over woudenberg/otterlo vind ik anders ook goed, dan kom ik langs jou volgens mij?
beterschap pinkdorf
Balen! Vervroegde winterstop voor jou dus.. Beterschapquote:Op donderdag 6 november 2014 09:42 schreef Pinkdwarf het volgende:
Ik moet vanwege mijn gebroken hand helaas afzeggen. Vandaag en gisteren tentamens gehad en schrijven deed zoveel pijn dat een dag op de motor ook geen goed idee is. Daarnaast mag het ook niet van de artsBah, ik baal.
Schaf nou gewoon eens handvatverwarming aan joh.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:52 schreef Nero22 het volgende:
Tank vol met benzine, ketting vol met olie, thermo shirt uit de kast geplukt... Ben er klaar voor.
Dingetje is wel: gezien mijn fairing voller zit met lucht dan met motor, moest ik tussentijds wel even mijn handen opwarmen aan de uitlaat in plaats van (de gebruikelijke) zijkappen/cilinders.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 01:41 schreef Maegrim het volgende:
[..]
binnendoor over woudenberg/otterlo vind ik anders ook goed, dan kom ik langs jou volgens mij?
beterschap pinkdorf
Even een herinnering, als je het ziet tenminstequote:Op vrijdag 7 november 2014 06:17 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Oh, dat kan ook inderdaad! Dan kunnen we hier wel afspreken bij de Texaco?
quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:25 schreef Amoeba het volgende:
Morgen rustig rijden jongens. Werd genaaid door het korps lasergamers bij het inhalen van een busje. Trok even door vanaf het stoplicht, 83 (50 toegestaan) stond er op z'n apparaat.
Wees maar blij. Ik mag 323 euro overmaken naar het CJIB.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:30 schreef Nero22 het volgende:
[..]![]()
Ik heb vandaag ook een politiebus ingehaald met een gang van 100 waar je maar 70 mag.Maar och, in Amsterdam hebben ze wel betere dingen te doen geloof ik. Net als dat constante voordringen bij het stoplicht dat niet door iedereen gewaardeerd wordt: in Amsterdam krijg je zelfs een knikje van een agent die aan de andere kant van het kruispunt staat.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:31 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wees maar blij. Ik mag 323 euro overmaken naar het CJIB.
Wat is een Wall of Shame?quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:36 schreef Nero22 het volgende:
[..]![]()
Hopen dat er morgen dan niet nog een Wall of Shame gereden wordt, zoals in Friesland.
Nee bedankt! Ik rij met flitsmeisterquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:36 schreef Nero22 het volgende:
[..]![]()
Hopen dat er morgen dan niet nog een Wall of Shame gereden wordt, zoals in Friesland.
Ik vind eigenlijk dat ik met die prent van ¤367 al wel weer genoeg bijgedragen heb deze maandquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:36 schreef Nero22 het volgende:
[..]![]()
Komt 'ie, houd je vast:quote:
heb je snel gedaan danquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:25 schreef Amoeba het volgende:
Morgen rustig rijden jongens. Werd genaaid door het korps lasergamers bij het inhalen van een busje. Trok even door vanaf het stoplicht, 83 (50 toegestaan) stond er op z'n apparaat.
Waarom staat mijn foto daar niet tussenquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:03 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Komt 'ie, houd je vast:
[...]
We hadden een sportieve voorrijder.
Sommigen zijn de dans ontsprongen door met zijn tweetjes op de foto te staan. Waar mijn aandeel is begrijp ik ook nog steeds niet.
Dan sta je niet in de OPquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:10 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Waarom staat mijn foto daar niet tussen
Wie heeft de rest gedaan dan? Dan weet ik wie ik de schuld kan geven van het niet plaatsen van mijn fotoquote:
Geen idee. Iemand die ooit de OP heeft gemaakt na desbetreffende rit.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:12 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Wie heeft de rest gedaan dan? Dan weet ik wie ik de schuld kan geven van het niet plaatsen van mijn foto
Ik heb al een schuldige gevonden, ManageTheAnger heeft ze volgens mij toegevoegdquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:13 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Geen idee. Iemand die ooit de OP heeft gemaakt na desbetreffende rit.
Blijft mooi ditquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:03 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Komt 'ie, houd je vast:
Sommigen zijn de dans ontsprongen door met zijn tweetjes op de foto te staan. Waar mijn aandeel is begrijp ik ook nog steeds niet.
Blijft mooi ditquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:43 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Geloof rond de ¤300 de stuk.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:44 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hoe duur waren ze?
Sta jij er ook op trouwens?
Shell aan de andere kant van de A1quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:46 schreef Erasmo het volgende:
Ik moet de prijs nog te horen krijgen
Wat was ook alweer het dichtstbijzijnde tankstation in de buurt van het startpunt?
Ik heb hem ook niet gehad, maar kan me niet herinneren ergens minder dan 20 boven Vmax gezeten te hebben eigenlijkquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:44 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Geloof rond de ¤300 de stuk.BL had hier een mazzeltje en stond geloof ik met een 2e persoon erop?
Zat jij daar boven de 30 zu schnell ja?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:46 schreef Erasmo het volgende:
Ik moet de prijs nog te horen krijgen
Wat was ook alweer het dichtstbijzijnde tankstation in de buurt van het startpunt?
Je hebt je bromfiets toch net pas?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:51 schreef Amoeba het volgende:
Teller staat nu op 475 euro aan bekeuringen in anderhalf jaar rijbewijs.Allemaal van de afgelopen twee maanden.
Andere was met de auto.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt je bromfiets toch net pas?
Ja je verwacht het niet met dat barrel van mijquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:50 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik heb hem ook niet gehad, maar kan me niet herinneren ergens minder dan 20 boven Vmax gezeten te hebben eigenlijkdus dat denk ik ja.
Maar ik heb mijn deel inmiddels ook al betaald ja
[..]
Zat jij daar boven de 30 zu schnell ja?duurt wel lang dan. Bij mij duurde het anderhalve maand tot ie binnen was. 360 euro voor 32 gecorrigeerd bebouwde kom
Wel al een aankondiging van beschikking gekregen oid, of helemaal niks?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ja je verwacht het niet met dat barrel van mijWas ook de tweede keer in een maand
Ach, jij rijdt al 2 boetes op een dag. Da's ook een kunst.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ja je verwacht het niet met dat barrel van mijWas ook de tweede keer in een maand
Ja, die stond er samen met mij op! Lucky usquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:44 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Geloof rond de ¤300 de stuk.BL had hier een mazzeltje en stond geloof ik met een 2e persoon erop?
Goed dat je het nog eens zegt. Ik was het tot gisteravond ook weer vergeten. Zo effies geld halen ergens.quote:Op zaterdag 8 november 2014 02:55 schreef Vinniiee het volgende:
Vergeet je cash voor de veerpont niet.
1x ¤1,50
1x ¤1,20
nee, nergens een kabel te krijgen. en er zit ook heel weinig beweging in. en de suzuki heeft een heel andere kabelquote:Op zaterdag 8 november 2014 09:16 schreef Erasmo het volgende:
Hele huis afgezocht maar nergens 50 cent te bekennen
[..]
Al kunnen fixen?
Balen man! Hoop dat je je motor weer snel Gefixed krijgt!quote:Op zaterdag 8 november 2014 09:48 schreef rulerofdeath het volgende:
nu is de nippel aan de ene kant ook kapot.
ik ga het helaas niet redden. ik baal als een stekker.
sorry
nieuwe kabel is besteld. komt waarschijnlijk maandag binnen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 09:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Balen man! Hoop dat je je motor weer snel Gefixed krijgt!
Zuurquote:Op zaterdag 8 november 2014 10:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nieuwe kabel is besteld. komt waarschijnlijk maandag binnen.
veel plezier allemaal
quote:Op zaterdag 8 november 2014 10:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
toepasselijk dat je hem in het fietsenrek zet
Geleerd va mijn eerste rit van deze locatie.quote:Op zaterdag 8 november 2014 10:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
toepasselijk dat je hem in het fietsenrek zet
alleen met wind mee hequote:Op zaterdag 8 november 2014 10:44 schreef KneusTeun het volgende:
Hoe Nero in zijn hoofd straks rond gaat
We hadden het net over mijn schaamrandjes.quote:Op zaterdag 8 november 2014 10:44 schreef KneusTeun het volgende:
quote:
Hmm, wat was dat ook alweer met sleutelen voor een rit?quote:Op zaterdag 8 november 2014 10:41 schreef BlackLining het volgende:
Ik ben iets later want ik had mij koppeling niet goed vastgezetiemand een setje imbusjes bij?
![]()
ojee wat nu weer?quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:24 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zoek geen eetgelegenheden meer uit_!
Zeg Amoebie, als je wil filteren moet je wel doorrijden. Die auto achter ons/aan onze zijde was not-amused. Gas op die giechel en beetje assertief wezen. Die steentjes zijn niet zo glad.quote:
Ik zie het nu pas goed. Noppen onder de MT-09 Dan kan dat ook vast wel onder die nieuwe Tracer.quote:Op zaterdag 8 november 2014 10:44 schreef KneusTeun het volgende:
He? Waar heb je het nu precies over?quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:50 schreef Nero22 het volgende:
Zeg Amoebie, als je wil filteren moet je wel doorrijden. Die auto achter ons/aan onze zijde was not-amused. Gas op die giechel en beetje assertief wezen. Die steentjes zijn niet zo glad.
Toen we weer naar huis gingen, je stond achter de bus (logisch, kon je niet langs), maar toen die bus ging rijden had je eerder gas erop moeten gooien. Nu was die auto achter me aan het knipperen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:54 schreef Amoeba het volgende:
[..]
He? Waar heb je het nu precies over?
Omdat ik sowieso geen auto's geraakt heb.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:57 schreef BlackLining het volgende:
Ja, Nero en Moebs, hoezo heb je commentaar op het voordringen van mjam om op de terugweg een zo mogelijk nog idiotere voordring-actie uit te halen?
Die bus inhalen ofwat? Ik kon niet echt harder door die bus tochquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:56 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Toen we weer naar huis gingen, je stond achter de bus (logisch, kon je niet langs), maar toen die bus ging rijden had je eerder gas erop moeten gooien. Nu was die auto achter me aan het knipperen.
Bij die bus daar? Vond dat wel meevallen tho. Ik kon daar makkelijk langs?quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:57 schreef BlackLining het volgende:
Ja, Nero en Moebs, hoezo heb je commentaar op het voordringen van mjam om op de terugweg een zo mogelijk nog idiotere voordring-actie uit te halen?
Nee, het duurde gewoon lang hahaquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:58 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Die bus inhalen ofwat? Ik kon niet echt harder door die bus toch
Ik zal je moeder eens appen over al die capriolen die jij uithaaltquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:57 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Omdat ik sowieso geen auto's geraakt heb.
Sjiek was anders, maar ja - Amsterdam he.
Ik zal de KLPD eens appen over alle capriolen die jij uithaalt, straatracer.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik zal je moeder eens appen over al die capriolen die jij uithaalt
quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik zal je moeder eens appen over al die capriolen die jij uithaalt
Dat viel best wel mee, vandaagquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:00 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik zal de KLPD eens appen over alle capriolen die jij uithaalt, straatracer.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:01 schreef Amoeba het volgende:
Nee serieus. Als ik een gaatje zie waar ik wat voor kan dringen met de motor doe ik het bijna altijd wel. Behalve in Arnhem. Ik dacht dat dat niet zou passen. Mjan wel. Ik denk dat ik gelijk had.
Deze meneer deed dat eens tijdens een ritje. Stond 'ie daar dan, in zijn eentje.quote:
Er komt een BMW rijder met een geel vestje voorbij en BL wordt zenuwachtig.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:01 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat viel best wel mee, vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |