SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:20 schreef Salatrel het volgende:
die bovenste lijkt dat barrel van BL wel
is die route die we toen met mjan gereden hebben al eens aan de beurt geweest? (14,15 feb kan ik niet)quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:56 schreef BlackLining het volgende:
Het wordt zo onderhand weer eens tijd, niet?
quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:15 schreef Erasmo het volgende:
Ik ben voor mits ik de beamer weer aan de praat krijg...
geen XT660z?quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:48 schreef Pinkdwarf het volgende:
Ik mag pas in maart weer rijden van de verzekeringPlus dat ik nog een koppeling te vervangen heb. Laat ik dat binnenkort maar eens gaan fixen.. Ben sowieso op zoek naar een nieuwe motor. Liefst Yamaha R6 of een Honda CBR. Zo tussen bouwjaren 2000-2005.
Volgens mij pas ik daar niet opquote:
quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:48 schreef Pinkdwarf het volgende:
Ik mag pas in maart weer rijden van de verzekeringPlus dat ik nog een koppeling te vervangen heb. Laat ik dat binnenkort maar eens gaan fixen.. Ben sowieso op zoek naar een nieuwe motor. Liefst Yamaha R6 of een Honda CBR. Zo tussen bouwjaren 2000-2005.
hoeveel data moet je hebben? 2GB?quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:04 schreef mjan het volgende:
Als jullie dan ook nog even wat data doorgeven zou het helemaal mooi zijnIk heb Morivar geronseld als voorrijder.
Je wilt niet eens weten hoe toepasselijk die grap op dit moment isquote:Op donderdag 22 januari 2015 19:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoeveel data moet je hebben? 2GB?
ja, natuurlijk wil ik dat wetenquote:Op donderdag 22 januari 2015 19:09 schreef mjan het volgende:
[..]
Je wilt niet eens weten hoe toepasselijk die grap op dit moment is![]()
alsof jij zo rustig rijdtquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:26 schreef stinkie het volgende:
Weersafhankelijk wil deze heropstapper mss wel mee. Mits er rustig gereden word
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |