quote:Op dinsdag 3 maart 2015 08:55 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Beetje voorkruipen bij stoplichten, toeristen bijna omver rijden en keihard door tunneltjes klappen?Lachen tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kun jij ons de fijne kneepjes van het aso rijden in de stad bij brengen
![]()
Mjan heeft die les al gekregen van me. Ging goed geloof ik.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:57 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Lachen tochKun jij ons de fijne kneepjes van het aso rijden in de stad bij brengen
* mjan de asociaal meldt zichquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:02 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Mjan heeft die les al gekregen van me. Ging goed geloof ik.![]()
Amsterdam is op zich best geinig om te doen hoor. Kan (via Schiphol - Amsterdamse Bos - Centrum - dijk richting Volendam) best leuk worden.
Mwhehehe. Ik garandeer niks.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:29 schreef mjan het volgende:
[..]
* mjan de asociaal meldt zich
Ga jij dan ook weer je vliegkunsten vertonen? Hoort er wel bij op dat stukje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:05 schreef Erasmo het volgende:
Is de oversteek bij Wijk bij Duurstede een...Jawohl! Kost volgens mij ¤1,20.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha, dat was zowat mijn gebruikelijke rondje toen ik nog in Tiel woonde. Cool.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:02 schreef Morivar het volgende:
Aangezien verreweg de meesten – volgens de meeting manager – op zaterdag 21 maart kunnen, lijkt me dat een geschikte dag om de route te rijden![]()
De rit zal ongeveer 140km lang zijn; perfecte afstand voor de eerste lenterit van dit jaar!
We beginnen en eindigen bij de McDonalds in Waardenburg.
Wanneer: Zaterdag 21 maart
Hoe laat: Verzamelen tussen 10.30 en 11.00 uur
Verzamelpunt: McDonalds Waardenburg (Regterweistraat 1 | 4181 CE | Waardenburg)
De route:
[ afbeelding ]
Tof rondjequote:Op donderdag 5 maart 2015 21:02 schreef Morivar het volgende:
Aangezien verreweg de meesten – volgens de meeting manager – op zaterdag 21 maart kunnen, lijkt me dat een geschikte dag om de route te rijden![]()
De rit zal ongeveer 140km lang zijn; perfecte afstand voor de eerste lenterit van dit jaar!
We beginnen en eindigen bij de McDonalds in Waardenburg.
Wanneer: Zaterdag 21 maart
Hoe laat: Verzamelen tussen 10.30 en 11.00 uur
Verzamelpunt: McDonalds Waardenburg (Regterweistraat 1 | 4181 CE | Waardenburg)
De route:
[ afbeelding ]
joepie samen hebben jullie de inhoud van mijn lesmotorquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:04 schreef Nero22 het volgende:
Okay, wellicht komt er een tweede Ninja 250R mee.
![]()
Hoe vaak zou je dit nu al hebben aangekondigd?quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:04 schreef Nero22 het volgende:
Okay, wellicht komt er een tweede Ninja 250R mee.
![]()
zelfs dat halen ze nietquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
joepie samen hebben jullie de inhoud van mijn lesmotor
Ja ja ja ja ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:37 schreef mjan het volgende:
[..]
Hoe vaak zou je dit nu al hebben aangekondigd?
soms is de collectieve stilte het beste antwoordquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:16 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ja ja ja ja ja.![]()
O en trouwens, mocht er oprecht eens interesse zijn in een Amsterdamse rit.
Ik ben voor.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:16 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ja ja ja ja ja.![]()
O en trouwens, mocht er oprecht eens interesse zijn in een Amsterdamse rit. Ik heb vandaag wel wat leuks gereden. Vanaf de beruchte wheelietime Burgerking, langs de Amstel naar het zuiden, terug naar Schiphol (door twee tunnels), door het Amsterdamse bos, dwars door het centrum langs wat beroemde bezienswaardigheden, en dan (door een) tunnel richting de dijk naar Volendam. Kilometer of 100 denk ik.
Ik tuf dan ook wel die kant op, of op de gsx of op de gsfquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:16 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ja ja ja ja ja.![]()
O en trouwens, mocht er oprecht eens interesse zijn in een Amsterdamse rit. Ik heb vandaag wel wat leuks gereden. Vanaf de beruchte wheelietime Burgerking, langs de Amstel naar het zuiden, terug naar Schiphol (door twee tunnels), door het Amsterdamse bos, dwars door het centrum langs wat beroemde bezienswaardigheden, en dan (door een) tunnel richting de dijk naar Volendam. Kilometer of 100 denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |